The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




St Petersburg / Lyon / Wenen
kooltje Wrote:Pfff weer een opgave...Istomin tegen Marat nog ontzettend belangrijk ook zo...

Marat is nu verreweg de beste speler in de draw. Hij kan z'n laatste toernooi echt gaan winnen!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Komop nou Gael. Ik moet eerlijk toegeven dat die Hajek echt goed staat te spelen. Heel veel lef
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
MP doe het !
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Helaas mooi punt van Hajek. De man aardig volleren zeg
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Prima Gael.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Prima zaak dit na het wegvallen van oa Youzhny en Monaco
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ad Wim Wrote:Het begint alweer een aardige CC-week te worden zo, Monfils mist even 5 bps...

Hajek van 40-15 naar GSM tegen. Maar die paar punten voor Monfils waren wel ingecalculeerd.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
klasse arnaud
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
](*,) Becker geeft niks weg tot hij moet serveren om in de set te blijven...
Reply
omg, alles gaat weer eens fout... :|
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Prima Arnaud. Hup Hrbaty!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
buurs Wrote:omg, alles gaat weer eens fout... :|

Weer? Man je staat dik bovenaan
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Hij is bang voor jou. :razz:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
buurs Wrote:omg, alles gaat weer eens fout... :|
Je slechte pick Tipsa zwijnt hier wel even door de 1e set heen. Berrer mocht 2x voor de set serveren en verliest nu de TB, terwijl je ongeveer weet dat ie bij setverlies gaat opgeven. Wat gaat alles toch fout Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ljubicic tegen 7 Fransen.
Reply
WEg met Ivan...
Prima keuze Tipsa =D>
Reply
centre court Wrote:
kooltje Wrote:Pfff weer een opgave...Istomin tegen Marat nog ontzettend belangrijk ook zo...

Marat is nu verreweg de beste speler in de draw. Hij kan z'n laatste toernooi echt gaan winnen!
Ohja en dan neemt Safin afscheid natuurlijk. Dan denkt ie juist dat ie het weer kan en speelt ie alsnog weer een verloren jaar er achter aan...
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ljubo mag wel eens een bp gaan pakken...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Serra komt al een paar keer goed weg...Nu Ljubo breaken!!
Hup Kohl!
Reply
Tuurlijk, de TB- en indoorkoning is weer terug!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Belangrijke potjes allemaal zeg nu. Hup Phau, Ljubo en Kohl! Met 2 van de 3 ben ik tevreden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
phau direct van 40-15 naar break tegen... :|
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ljubo mist maar weer eens een 15-40 en Phau is wel heel slecht...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Klote Ljubo...fake blessure van hem ](*,)
Reply
Tegen Nadal? Nou dat was duidelijk wel een blessure hoor, hij rolde Nadal op voordat hij last kreeg
Reply
Prima Ljubo, belangrijke.

Phau slaat de ene fout na de andere, gelukkig doet Stak ook aardig mee, die mist dan weer alles aan het net.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mindlight Wrote:Tegen Nadal? Nou dat was duidelijk wel een blessure hoor, hij rolde Nadal op voordat hij last kreeg
Bovendien is dat alweer twee weken geleden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Pfff wat een missers..Ljubo en Stak ](*,)
Reply
Ai, Kohl mist 15-40, 1 goede kans. Almagro speelt trouwens wel echt goed, gek dat ie niet meer presteert op snellere banen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Maar alsnog, nu uitserveren!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: