The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




ajax - feyenoord
#31
Haggie Wrote:
Peter Wrote:
Haggie Wrote:
Peter Wrote:Ik wil mijn 4-0 voorspelling graag veranderen in 5-0. Tuurlijk is Ajax zondag weer heer en meester want dan start Suarez weer en de andere 10 (die voor spek en bonen meedoen) zullen extra scherp zijn na vanavond.

Heerlijk dat indekken.. #-o

Denk ik eens dat Ajax makkelijk gaat winnen (ik zou willen dat PSV op dit moment Feyenoord trof) is het weer indekken. :lol:

Speciaal voor jou dan vast naar volgende week kijken: Twente-Ajax 3-0.

Volgens mij was het de bedoeling van de overige forummers dat ik eindelijk een topic was zonder jou inbreng, maar dit is opnieuw niet gelukt :wink: !
Jij hoopt alleen maar dat Ajax gaat falen, zodat je op één of andere manier ook PSV nog weer kunt betrekken in dit topic. Undecided

In dit topic wordt mijn naam meer genoemd dan waar ook, dus voel me heerlijk op mn plek. Big Grin

En tuurlijk hoop ik dat ik het fout heb en Ajax faalt, net als Twente, logisch toch. Net als elke Ajacied zal hopen op een stunt van Vitesse. Er is echter een verschil tussen hopen en denken. Sad
Reply
#32
Een stunt van Vitesse geloof ik wel in, die verkochte 5-1 van 2007-2008 hebben ze nog tegoed en dat zal hun dit seizoen wel uitkomen.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#33
Quote:De bewoners van de Ajaxstraat in Rotterdam zijn niet erg trots op hun adres. Zeker nu de klassieker in aantocht is, Ajax en Feyenoord treffen elkaar overmorgen, schamen de bewoners zich behoorlijk voor hun straatnaam.

De straat is vernoemd naar Aias, de Griekse held uit de Trojaanse Oorlog, en vanzelfsprekend niet naar de voetbalclub uit de hoofdstad. Voor Patrick Rutteman maakt dat echter geen verschil: "Ik ben zwaar Feyenoordfan. Dan kan je toch niet in een Ajaxstraat gaan wonen?"

Noodzaak

Rutteman wilde aanvankelijk niet naar deze straat verhuizen. "Maar ik heb een ziek kindje en moest een grotere woning. Ik ga vaak naar Feyenoord met mijn zoontje. Soms regelt het Sophiakinderziekenhuis een skybox voor de kinderen. Schitterend. Maar uiteindelijk kom je altijd weer terug in de Ajaxstraat."

Glazenwasser

"Overal waar ik m'n adres op moet geven, zeggen ze: 'de Ajaxstraat, hoe kan dat nou?'". Ook Feyenoorder Angela en Walter Vermeulen zijn niet blij met hun straatnaam. "Onze dochter mag van ons op school niet zeggen waar ze woont. Zij noemt het de Voetbalstraat. Onze glazenwasser komt hier echt met de pest in zijn lijf de ramen zemen. Hij doet het liever niet", vertellen ze aan De Telegraaf.

Toch twijfelde het stel niet lang over de verhuizing naar de Ajaxstraat. "Normaal moet je zeven jaar wachten op een huurwoning." Toevallig was de woning op de Ajaxstraat wel beschikbaar.
Reply
#34
dat is heel toevallig idd, dat daar wel een woning beschikbaar was. Undecided
Reply
#35
Bumme Wrote:Een stunt van Vitesse geloof ik wel in, die verkochte 5-1 van 2007-2008 hebben ze nog tegoed en dat zal hun dit seizoen wel uitkomen.

:lol:
Reply
#36
Roy Makaay niet in basis tegen Ajax

Bron: Rijnmond.nl

Roy Makaay wordt door trainer Mario Been gepasseerd voor het duel met ajax. Ondanks de afwezigheid van Jon Dahl Tomasson, die nog geschorst is, zal de trainer geen beroep doen op Makaay. Andwelé Slory zal de spitspositie innemen. De aanval wordt gecompleteerd door Diego Biseswar en Georginio Wijnaldum. Stefan Babovic speelt in amsterdam als aanvallende middenvelder.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#37
Logisch. Feyenoord gaat verdedigen en dan zou Makaay op een eiland komen te staan. Feyenoord heeft snelheid nodig voorin voor vlijmscherpe counters.
Reply
#38
Peter Wrote:Logisch. Feyenoord gaat verdedigen en dan zou Makaay op een eiland komen te staan. Feyenoord heeft snelheid nodig voorin voor vlijmscherpe counters.

Ehm, ik was in de veronderstelling dat dat juist de 'kracht' van Makaay was. Pakweg 75% van alle goals uit zijn loopbaan kwamen toch voort uit een counter?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#39
Gerben Zonderland Wrote:
Peter Wrote:Logisch. Feyenoord gaat verdedigen en dan zou Makaay op een eiland komen te staan. Feyenoord heeft snelheid nodig voorin voor vlijmscherpe counters.

Ehm, ik was in de veronderstelling dat dat juist de 'kracht' van Makaay was. Pakweg 75% van alle goals uit zijn loopbaan kwamen toch voort uit een counter?

Makaay is zo traag als dikke stront, hoe wil je met hem snel counteren? En denk niet dat Bayern zo vaak op de counter speelde toen Makaay daar voorin liep.
Reply
#40
Peter Wrote:Makaay is zo traag als dikke stront, hoe wil je met hem snel counteren?

Dat was mede de reden dat hij 'Das Phantom' genoemd werd: Snelle counter, Makaay nog nergens te bekennen......even later: Makaay sluit aan voor de goal, bal komt voor, Makaay scoort. Waarbij iedereen dacht: Waar hij komt hij opeens vandaan?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#41
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Makaay is zo traag als dikke stront, hoe wil je met hem snel counteren?

Dat was mede de reden dat hij 'Das Phantom' genoemd werd: Snelle counter, Makaay nog nergens te bekennen......even later: Makaay sluit aan voor de goal, bal komt voor, Makaay scoort. Waarbij iedereen dacht: Waar hij komt hij opeens vandaan?

Ja hij heeft het instinct om altijd uit het niks op de goede plek te staan, dat is super, maar dat wil niet zeggen dat het een counterspits is. Bovendien zit de sleet er ondertussen natuurlijk toch wat op met zijn leeftijd waardoor hij niet meer zo snel is als in zn hoogtijdagen.
Reply
#42
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Makaay is zo traag als dikke stront, hoe wil je met hem snel counteren?

Dat was mede de reden dat hij 'Das Phantom' genoemd werd: Snelle counter, Makaay nog nergens te bekennen......even later: Makaay sluit aan voor de goal, bal komt voor, Makaay scoort. Waarbij iedereen dacht: Waar hij komt hij opeens vandaan?

Ja hij heeft het instinct om altijd uit het niks op de goede plek te staan, dat is super, maar dat wil niet zeggen dat het een counterspits is. Bovendien zit de sleet er ondertussen natuurlijk toch wat op met zijn leeftijd waardoor hij niet meer zo snel is als in zn hoogtijdagen.

het is iig wel een spits die ruimte achter de verdeding nodig heeft. volgens mij ben je dan een counterspits.
Reply
#43
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Makaay is zo traag als dikke stront, hoe wil je met hem snel counteren?

Dat was mede de reden dat hij 'Das Phantom' genoemd werd: Snelle counter, Makaay nog nergens te bekennen......even later: Makaay sluit aan voor de goal, bal komt voor, Makaay scoort. Waarbij iedereen dacht: Waar hij komt hij opeens vandaan?

Ja hij heeft het instinct om altijd uit het niks op de goede plek te staan, dat is super, maar dat wil niet zeggen dat het een counterspits is. Bovendien zit de sleet er ondertussen natuurlijk toch wat op met zijn leeftijd waardoor hij niet meer zo snel is als in zn hoogtijdagen.

Waar noem ik hem een 'counterspits'? Ik geef alleen aan dat hij (inderdaad in zijn betere jaren) een prima functie had in een counter. En niet zoals jij stelt dat ie niet kan counteren, omdat ie traag is. Dat is ie namelijk altijd al een beetje geweest.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#44
he waf, woon jij in de ajaxstraat in rotterdam? :razz:
Reply
#45
Jol: we passen ons niet aan
Martin Jol liet op Ajax.nl weten dat hij zijn elftal niet aan zal passen voor de klassieker tegen Feyenoord. "Wij spelen thuis en ik ga er niet vanuit dat Feyenoord zoveel sterker is dan wij. Daarom passen wij ons niet aan. Het zegt me ook niets dat we nu iets minder vaak de nul houden dan eerder deze competitie. Sinds PSV hebben we niet meer verloren en als dat zo blijft ben ik tevreden."

De sterkte van Feyenoord ligt volgens Jol vooral in het defensieve. "Feyenoord heeft een verdediging die staat. Zij hebben de minste goals tegen, samen met FC Utrecht. Hun defensieve stijl is goed, dat is verbeterd."


--
Tevreden met een punt? :|
Reply
#46
@peuter: zullen we het zo doen dat jij opbokt naar het gloeilampen-/plantsoenpedotopic, en dat Ajaxforummers bij psv-feinooit het daaraan gewijde topic ook niet zullen bezoeken? Lijkt me een mooi plan.

Nu naar de ArenA, eerst een voorraad kleppertjes weghakken in de Klein' Arena (altijd lekker op de vroege ochtend :razz: ) en daarna: DE WEDSTRIJD VAN HET JAAR!!! =D> ZIN AN!
Reply
#47
Flixieluv Wrote:Nu naar de ArenA, eerst een voorraad kleppertjes weghakken in de Klein' Arena (altijd lekker op de vroege ochtend :razz: ) en daarna: DE WEDSTRIJD VAN HET JAAR!!! =D> ZIN AN!


[Image: 0006.gif]
Reply
#48
Flixieluv Wrote:@peuter: zullen we het zo doen dat jij opbokt naar het gloeilampen-/plantsoenpedotopic, en dat Ajaxforummers bij psv-feinooit het daaraan gewijde topic ook niet zullen bezoeken? Lijkt me een mooi plan.


Omdat de grote flixie het zegt mag geen enkele Ajacied posten in het topic PSV-Feyenoord? En vanwaar steeds dat Peuter, pedo enz.? Denk je dan sterker in de discussie staat of denk je dan stoerder over te komen op de forummers waar je bij wilt horen? Ik vind het een zwaktebod. Schrijnend dat je dat in elke post nodig hebt. Post eens iets met inhoud/een mening zodat we kunnen discussiëren! Daar is dit een forum voor. Met al die Amsterdamse meningloze eenheidsworsten kan ik niks.

Trouwens over gloeilampen gesproken (je begint er zelf over dus blijkbaar hoort dit in dit topic).. mooie sfeeractie daaromtrent gisteren!:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=4k-UBRhJCok[/youtube]
Reply
#49
Ajax: Maarten Stekelenburg; Gregory van der Wiel, Toby Alderweireld, Jan Vertonghen, Vurnon Anita; Gabri, Demy de Zeeuw, Eyong Enoh, Urby Emanuelson; Marko Pantelic, Luis Suarez ©.

Feyenoord: Rob van Dijk; Kelvin Leerdam, André Bahia, Ron Vlaar, Giovanni van Bronckhorst ©; Denny Landzaat, Georginio Wijnaldum, Leroy Fer; Andwélé Slory, Stefan Babovic, Diego Biseswar.
Reply
#50
En weer een scheids die een wedstrijd die nog leuk had kunnen worden vergald. Als je rood geeft aan Babovic dan had Suarez donkerrood moeten hebben voor die vuistslag maar goed... laatste klassieker voor blom dit waarschijnlijk.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#51
Waarom kreeg hij rood?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#52
Lamme Lennie Wrote:Waarom kreeg hij rood?


Elleboogstoot! Terechte rode kaart. Weg met die rotterdamse lutsers!
Ik heb een droom.
Reply
#53
harry_bierdop Wrote:En weer een scheids die een wedstrijd die nog leuk had kunnen worden vergald. Als je rood geeft aan Babovic dan had Suarez donkerrood moeten hebben voor die vuistslag maar goed... laatste klassieker voor blom dit waarschijnlijk.

Je weet niet of Blom wel goed zag wat Suarez daar deed (een mini-tikje aan Babovic en zeker geen VUISTSLAG)...... hij zag blijkbaar wel wat Babovic deed en dat was gewoon dom.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#54
Ik vond het geen rood, zoals Harry zegt had Suarez dan ook al zeker rood moeten hebben, dom dat hij zoiets doet... Babovic springt er lomp in met zijn arm maar geen bewuste elleboog, dat kun je afdoen met geel... Idd een erg leuke 1e helft, echte klassieker... Tweede helft natuurlijk geen wedstrijd meer, netjes snel op 3-0 maar dan toch verzwakking en zonde van die goal tegen.... Pantelic van waarde met 3 assists maar wederom vond ik hem niet sterk, veel slechte/ongelukkige momenten en vooral met Suarez samen geen chemie... Als we er een andere aanvaller in de winterstop bij kunnen krijgen mag hij voor een paar miljoen lekker terug naar Hertha!
Reply
#55
Suarez verdient natuurlijk een schorsing. Zal wel over een week worden uitgesproken dat het 2 duels wordt. Mag ie tegen Twente gewoon spelen en is ie er uit bij Utrecht ook weer bij. Of vrijspraak door gebrek aan bewijs natuurlijk. Dead
Reply
#56
Peter, ouwe waf-wannabe, laat dat nou aan hem over, die is daar veel beter in...
Kon ze beide niet beoordelen vanuit het stadion.
Hoe dan ook, het was een heerlijk middagje.

Peter Wrote:Damn wat is de honger naar succes in Amsterdam groot. 8 puur verdedigend ingestelde spelers dan en je vind het prima.

1-0 de Zeeuw
2-0 Urby
3-0 vd Wiel
5-1 de Zeeuw

cry cry
The great old Ludwig von...
Reply
#57
4-1 de Zeeuw en 5-1 Suarez, maar je punt is duidelijk :razz:
Reply
#58
Davydoff Wrote:
harry_bierdop Wrote:En weer een scheids die een wedstrijd die nog leuk had kunnen worden vergald. Als je rood geeft aan Babovic dan had Suarez donkerrood moeten hebben voor die vuistslag maar goed... laatste klassieker voor blom dit waarschijnlijk.

Je weet niet of Blom wel goed zag wat Suarez daar deed (een mini-tikje aan Babovic en zeker geen VUISTSLAG)...... hij zag blijkbaar wel wat Babovic deed en dat was gewoon dom.

Zeker geen vuistslag? Je ziet hem kijken, hij ziet heel duidelijk die feyenoorder komen en maakt een compleet onnatuurlijke beweging naar rechts en vrij hard ook. Bij Babovic kan je nog stellen (zoals dat tegenwoordig altijd wordt gezegd) dat ie zijn armen gebruikt om hoger te komen.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#59
=D> Topresultaat! Had echter meer in gezeten.

Gelukkig maar dat we Suarez hadden, was (zoals altijd) doorslaggevend in ook deze pot. Ajax=FC Suarez. Zonder Suarez nooit gewonnen. Undecided

@peuter: :-#
Reply
#60
Wat een treurnis dat Feyenoord, sinds RKC thuis hebben we niet meer zo weinig tegenstand gehad.
Twee domme rode kaarten, met name die van Van Dijk natuurlijk, je gaat bij zo'n stand toch niet meer het risico nemen dat je rood krijgt.

Vond Ajax redelijk spelen maar zeker niet super, tegen een sterkere ploeg ( Dordrecht, AGOVV, Sparta, PSV) had ik het nog wel willen zien.

Actie Suarez is beoordeeld en geen overtreding gezien, kan dus niet meer geschorst worden.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply


Forum Jump: