The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




ajax - feyenoord
#61
gittermaster Wrote:Peter, ouwe waf-wannabe, laat dat nou aan hem over, die is daar veel beter in...
Kon ze beide niet beoordelen vanuit het stadion.
Hoe dan ook, het was een heerlijk middagje.

Peter Wrote:Damn wat is de honger naar succes in Amsterdam groot. 8 puur verdedigend ingestelde spelers dan en je vind het prima.

1-0 de Zeeuw
2-0 Urby
3-0 vd Wiel
5-1 de Zeeuw

cry cry

V/d Wiel opeens een aanvaller omdat ie tegen 10 Feyenoorders kan scoren? :razz:

Als Jol ballen had gehad stond Sulejmani linksbuiten en stond er een nr. 10 op het middenveld ipv 3 brekers. Helaas is de huidige speelwijze hoe je kampioen kunt worden. Wink
Reply
#62
Flixieluv Wrote:=D> Topresultaat! Had echter meer in gezeten.

Gelukkig maar dat we Suarez hadden, was (zoals altijd) doorslaggevend in ook deze pot. Ajax=FC Suarez. Zonder Suarez nooit gewonnen. Undecided

@peuter: :-#

Als Suarez gewoon rood had gekregen had je idd nooit gewonnen. Als hij geschorst wordt krijgen we eindelijk antwoord op onze discussie. Ik zie ze dan bij Vitesse en Utrecht niet winnen. Dat je meteen je gelijk probeert te claimen als Suarez eens 1x niet de grote man is geeft mi alleen maar aan dat je zelf ook wel inziet dat Ajax normaal om Suarez draait.
Reply
#63
Peter Wrote:Als Jol.....

Peter Wrote:Als Suarez.....

blabla als Vitesse toen niet was omgekocht, als mijn vader een kutje.....

Niet nu opeens Peter, heb toen ook al aangegeven dat de vleugelverdedigers van Ajax relatief erg aanvallend zijn en gaf ook al aan dat de zeeuw vaak voor de goal kwam :razz:
The great old Ludwig von...
Reply
#64
Peter Wrote:
Flixieluv Wrote:=D> Topresultaat! Had echter meer in gezeten.

Gelukkig maar dat we Suarez hadden, was (zoals altijd) doorslaggevend in ook deze pot. Ajax=FC Suarez. Zonder Suarez nooit gewonnen. Undecided

@peuter: :-#

Als Suarez gewoon rood had gekregen had je idd nooit gewonnen. Als hij geschorst wordt krijgen we eindelijk antwoord op onze discussie. Ik zie ze dan bij Vitesse en Utrecht niet winnen. Dat je meteen je gelijk probeert te claimen als Suarez eens 1x niet de grote man is geeft mi alleen maar aan dat je zelf ook wel inziet dat Ajax normaal om Suarez draait.

Onbegrijpelijk dat je dit Ajax nog steeds naar beneden praat en de resultaten bagatelliseert. Maar je zult wel weer aan het provoceren zijn wijsneus.

Bij vlagen leuke wedstrijd. Babovic vond ik geen rood en Suarez ook niet. Bij een 4-1 stand Van Dijk rood geven slaat imo helemaal nergens op. Dan kun je prima volstaan met geel. Maar dat krijg je met die scheidrechters die zich geforceerd gaan bewijzen als ze een dergelijke wedstrijd leiden.

De Zeeuw erg goed, Van der Wiel en Urby ook.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#65
gittermaster Wrote:
Peter Wrote:Als Jol.....

Peter Wrote:Als Suarez.....

blabla als Vitesse toen niet was omgekocht, als mijn vader een kutje.....

Niet nu opeens Peter, heb toen ook al aangegeven dat de vleugelverdedigers van Ajax relatief erg aanvallend zijn en gaf ook al aan dat de zeeuw vaak voor de goal kwam :razz:

Ik blijf veel zien in de theorie van Kraaij sr. Zet op een rijtje hoe vaak de andere 10 Ajacieden scoren per jaar en je weet dat het gebrek aan scorend vermogen je nog ooit gaat opbreken.

Je als-quotes van mij wil je nu gebruiken om aan te geven dat ik aan het draaikonten ben ofzo denk ik, maar straks ALS ie geschorst is gaan we zien of Ajax zonder Suarez nog veel goals maakt en ALS Jol 4-3-3 speelt met een nr. 10 is dat pas aanvallend ja. Hoezo die als-quote?
Reply
#66
Tripplexxx Wrote:
Peter Wrote:
Flixieluv Wrote:=D> Topresultaat! Had echter meer in gezeten.

Gelukkig maar dat we Suarez hadden, was (zoals altijd) doorslaggevend in ook deze pot. Ajax=FC Suarez. Zonder Suarez nooit gewonnen. Undecided

@peuter: :-#

Als Suarez gewoon rood had gekregen had je idd nooit gewonnen. Als hij geschorst wordt krijgen we eindelijk antwoord op onze discussie. Ik zie ze dan bij Vitesse en Utrecht niet winnen. Dat je meteen je gelijk probeert te claimen als Suarez eens 1x niet de grote man is geeft mi alleen maar aan dat je zelf ook wel inziet dat Ajax normaal om Suarez draait.

Onbegrijpelijk dat je dit Ajax nog steeds naar beneden praat en de resultaten bagatelliseert. Maar je zult wel weer aan het provoceren zijn wijsneus.

Ik bagatelliseer de resultaten in zn geheel niet. Die zijn bijna net zo goed als die van Twente en PSV en dat is prima. De speelwijze vind ik als zo vaak gezegd ook erg ok (helaas), maar je moet niet als Gitter gaan doen alsof die aanvallend is. En je moet ook niet gaan doen alsof je zonder Suarez even veel punten had. Daarom blijf ik nog steeds bij mijn stelling dat Ajax veel meer dan Twente en PSV waar elke week weer een ander uitblinkt afhankelijk is van 1 man. Dat gaat ze mi nog opbreken in de titelstrijd.
Reply
#67
"als", kan je nl. moeilijk een discussie over voeren.
Je stelt heel leuk als Suarez... dan hadden ze verloren. hoe kan ik daar nou serieus op ingaan, dat weet niemand.
Als Suarez geschorst is en Ajax verliest, weet je nog niet of t daardoor komt.

Jij komt overigens weer terug op je Suarez verhaal, maar ik qoutte iets anders daarvoor. Is op zich een slimme communiatie techniek, om dat af te doen en vervolgens door te gaan op iets waar mijn qoute niet over ging.
The great old Ludwig von...
Reply
#68
Bumme Wrote:Wat een treurnis dat Feyenoord, sinds RKC thuis hebben we niet meer zo weinig tegenstand gehad.
Twee domme rode kaarten, met name die van Van Dijk natuurlijk, je gaat bij zo'n stand toch niet meer het risico nemen dat je rood krijgt.

Vond Ajax redelijk spelen maar zeker niet super, tegen een sterkere ploeg ( Dordrecht, AGOVV, Sparta, PSV) had ik het nog wel willen zien.

Actie Suarez is beoordeeld en geen overtreding gezien, kan dus niet meer geschorst worden.

:lol: Lekker aan t stoken, Bumster?

Kan je verhaal wel waarderen, maar tot de rode kaart ging het redelijk gelijk op, vond ik. Verder was niemand dit seizoen (en wellicht:ooit) zo zwak in de ArenA als NAC...
Reply
#69
Peter Wrote:
Tripplexxx Wrote:
Peter Wrote:
Flixieluv Wrote:=D> Topresultaat! Had echter meer in gezeten.

Gelukkig maar dat we Suarez hadden, was (zoals altijd) doorslaggevend in ook deze pot. Ajax=FC Suarez. Zonder Suarez nooit gewonnen. Undecided

@peuter: :-#

Als Suarez gewoon rood had gekregen had je idd nooit gewonnen. Als hij geschorst wordt krijgen we eindelijk antwoord op onze discussie. Ik zie ze dan bij Vitesse en Utrecht niet winnen. Dat je meteen je gelijk probeert te claimen als Suarez eens 1x niet de grote man is geeft mi alleen maar aan dat je zelf ook wel inziet dat Ajax normaal om Suarez draait.

Onbegrijpelijk dat je dit Ajax nog steeds naar beneden praat en de resultaten bagatelliseert. Maar je zult wel weer aan het provoceren zijn wijsneus.

Ik bagatelliseer de resultaten in zn geheel niet. Die zijn bijna net zo goed als die van Twente en PSV en dat is prima. De speelwijze vind ik als zo vaak gezegd ook erg ok (helaas), maar je moet niet als Gitter gaan doen alsof die aanvallend is. En je moet ook niet gaan doen alsof je zonder Suarez even veel punten had. Daarom blijf ik nog steeds bij mijn stelling dat Ajax veel meer dan Twente en PSV waar elke week weer een ander uitblinkt afhankelijk is van 1 man. Dat gaat ze mi nog opbreken in de titelstrijd.


hahahahahahaha, ik geef t op. Peter je draait t om, jij praat over 8 pure verdedigers, nu niet gaan zeggen dat ik zeg dat t 8 aanvallers zijn ofzo. Ik hou er mee op, jij wilt gewoon niet luisteren.
gittermaster Wrote:En het is natuurlijk wel prettig dat we in de vorm van gabri een extra slot op de deur hebben om een eventuele voorsprong te gaan verdedigen...
de Zeeuw en Gabri samen voor de verdediging, lijkt me geen verkeerd slot
The great old Ludwig von...
Reply
#70
Ik denk dattie wel wil luisteren, maar het menneke is gewoon niet de snuggerste. Geen onwil dus, maar onkunde. Ja, is op de man, maar ik kan helaas niet tot een andere conclusie komen. Sorry, peuter...
Reply
#71
gittermaster Wrote:
Peter Wrote:
Tripplexxx Wrote:
Peter Wrote:
Flixieluv Wrote:=D> Topresultaat! Had echter meer in gezeten.

Gelukkig maar dat we Suarez hadden, was (zoals altijd) doorslaggevend in ook deze pot. Ajax=FC Suarez. Zonder Suarez nooit gewonnen. Undecided

@peuter: :-#

Als Suarez gewoon rood had gekregen had je idd nooit gewonnen. Als hij geschorst wordt krijgen we eindelijk antwoord op onze discussie. Ik zie ze dan bij Vitesse en Utrecht niet winnen. Dat je meteen je gelijk probeert te claimen als Suarez eens 1x niet de grote man is geeft mi alleen maar aan dat je zelf ook wel inziet dat Ajax normaal om Suarez draait.

Onbegrijpelijk dat je dit Ajax nog steeds naar beneden praat en de resultaten bagatelliseert. Maar je zult wel weer aan het provoceren zijn wijsneus.

Ik bagatelliseer de resultaten in zn geheel niet. Die zijn bijna net zo goed als die van Twente en PSV en dat is prima. De speelwijze vind ik als zo vaak gezegd ook erg ok (helaas), maar je moet niet als Gitter gaan doen alsof die aanvallend is. En je moet ook niet gaan doen alsof je zonder Suarez even veel punten had. Daarom blijf ik nog steeds bij mijn stelling dat Ajax veel meer dan Twente en PSV waar elke week weer een ander uitblinkt afhankelijk is van 1 man. Dat gaat ze mi nog opbreken in de titelstrijd.


hahahahahahaha, ik geef t op. Peter je draait t om, jij praat over 8 pure verdedigers, nu niet gaan zeggen dat ik zeg dat t 8 aanvallers zijn ofzo. Ik hou er mee op, jij wilt gewoon niet luisteren.
gittermaster Wrote:En het is natuurlijk wel prettig dat we in de vorm van gabri een extra slot op de deur hebben om een eventuele voorsprong te gaan verdedigen...
de Zeeuw en Gabri samen voor de verdediging, lijkt me geen verkeerd slot

Dat extra slot op de deur stond er anders al bij de aftrap op. :razz: Daarnaast stel jij natuurlijk net zo hard dat ajax niet afhankelijk is van Suarez als ik stel van niet. Daar heb je ook meningen voor. Over feiten kun je niet discussieren, het gaat altijd over de grijze gebieden.
Reply
#72
Flixieluv Wrote:Ik denk dattie wel wil luisteren, maar het menneke is gewoon niet de snuggerste. Geen onwil dus, maar onkunde. Ja, is op de man, maar ik kan helaas niet tot een andere conclusie komen. Sorry, peuter...

Waarom is dom zijn een belediging? Alsof iemand er iets aan kan doen of ie wel of niet veel hersenen mee heeft gekregen. Of mss ben ik wel gewoon te slim en snappen jullie daardoor mn posts niet? Ze worden hier blijkbaar als negatief over Ajax opgevat terwijl ik dit Ajax beter vind dan alle Ajax'en van de laatste jaren. Maar nog 1x dan: mi gaan ze het afleggen tegen PSV en Twente omdat bij die teams elke week een ander belangrijk is. Bij Ajax 4 van de 5 keer Suarez. En nee, vandaag idd een keer niet.

Maar ik heb er idd vast geen verstand van. Daarom vorig jaar 3e bij competitiemanager en dit jaar al vanaf het begin in de top 3 van de TTT.
Reply
#73
daar gaat t niet om Peter... Het gaat erom dat jij zegt dat ik pretendeer dat t een aanvallende speelwijze is. Niet nog een keer gaan draaien, ouwe draaideur.. Icon_twisted
Overigens vind ik dat je met die spelers, wat ik ook al eerder heb gezegd een redelijk aanvallend team kan neerzetten en zijn het imo geen 8 pure verdedigers.
Nu stoppen met draaien
The great old Ludwig von...
Reply
#74
gittermaster Wrote:daar gaat t niet om Peter... Het gaat erom dat jij zegt dat ik pretendeer dat t een aanvallende speelwijze is. Niet nog een keer gaan draaien, ouwe draaideur.. Icon_twisted
Overigens vind ik dat je met die spelers, wat ik ook al eerder heb gezegd een redelijk aanvallend team kan neerzetten en zijn het imo geen 8 pure verdedigers.
Nu stoppen met draaien

Waar beweer ik dat De Zeeuw, Enoh, en Gabri pure verdedigers zijn dan? Die quote wil ik graag zien. :razz: Verdedigend ingesteld zijn en denken als basis en aanvallen als het kan doen ze echter alle 3. :8:
Reply
#75
:lol: :lol: oke Peter, dan is het goed. Ik ga nu lekker voetbal verder kijken
The great old Ludwig von...
Reply
#76
gittermaster Wrote::lol: :lol: oke Peter, dan is het goed. Ik ga nu lekker voetbal verder kijken
Is prima, fijne zondag nog. :p
Reply
#77
Peter Wrote:Maar ik heb er idd vast geen verstand van. Daarom vorig jaar 3e bij competitiemanager en dit jaar al vanaf het begin in de top 3 van de TTT.

Owja, ff vergeten. Dat zijn natuurlijk DE graadmeters. Undecided Undecided Undecided
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#78
Waarom heb je deze week geen topic geopend over de wedstrijd van PSV, Peter?

Je loopt in de topics over Ajax wel te zeiken over Ajax dit en Ajax dat, kijk ff lekker naar je eigen cluppie en hoeveel gigantische mazzel die wel weer niet gehad hebben gisteren.

Flikker op
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#79
Flixieluv Wrote:
Bumme Wrote:Wat een treurnis dat Feyenoord, sinds RKC thuis hebben we niet meer zo weinig tegenstand gehad.
Twee domme rode kaarten, met name die van Van Dijk natuurlijk, je gaat bij zo'n stand toch niet meer het risico nemen dat je rood krijgt.

Vond Ajax redelijk spelen maar zeker niet super, tegen een sterkere ploeg ( Dordrecht, AGOVV, Sparta, PSV) had ik het nog wel willen zien.

Actie Suarez is beoordeeld en geen overtreding gezien, kan dus niet meer geschorst worden.

:lol: Lekker aan t stoken, Bumster?

Kan je verhaal wel waarderen, maar tot de rode kaart ging het redelijk gelijk op, vond ik. Verder was niemand dit seizoen (en wellicht:ooit) zo zwak in de ArenA als NAC...

Inderdaad lekker aan het stoken. Uiteraard een domme overtreding van van Dijk maar sneuares speelt de bal te ver voor zich uit en laat daarna zijn been hangen. Baboviets kreeg alleen maar rood omdat die Vertongen een bloedneus had. Hij sprong gewoon omhoog en zag die vertongen niet eens. Dat hij hem geeft is prima maar stuur die Suares ook eraf dan.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#80
Peter Wrote:
gittermaster Wrote:
Peter Wrote:Als Jol.....

Peter Wrote:Als Suarez.....

blabla als Vitesse toen niet was omgekocht, als mijn vader een kutje.....

Niet nu opeens Peter, heb toen ook al aangegeven dat de vleugelverdedigers van Ajax relatief erg aanvallend zijn en gaf ook al aan dat de zeeuw vaak voor de goal kwam :razz:

Ik blijf veel zien in de theorie van Kraaij sr. Zet op een rijtje hoe vaak de andere 10 Ajacieden scoren per jaar en je weet dat het gebrek aan scorend vermogen je nog ooit gaat opbreken.

Je als-quotes van mij wil je nu gebruiken om aan te geven dat ik aan het draaikonten ben ofzo denk ik, maar straks ALS ie geschorst is gaan we zien of Ajax zonder Suarez nog veel goals maakt en ALS Jol 4-3-3 speelt met een nr. 10 is dat pas aanvallend ja. Hoezo die als-quote?

En op hoeveel goals staat Ajax nu ? Hoeveel doelpunten heeft psv gemaakt ?

Dank u!
Reply
#81
Die goal van Landzaat Notworthy

Als Suarez nu niet een paar wedstrijden mag gaan brommen, weet ik het ook niet meer. Duidelijkere rode kaart dan die Babovic.

Het leek er trouwens op dat Pantellic eindelijk eens redelijk aan het ballen was. Correct?

@legion: v Dijk gewoon heel dom. Zeker gezien zijn ervaring, stand, laatste minuut, etc.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#82
Ekslem Wrote:Die goal van Landzaat Notworthy

Als Suarez nu niet een paar wedstrijden mag gaan brommen, weet ik het ook niet meer. Duidelijkere rode kaart dan die Babovic.

Het leek er trouwens op dat Pantellic eindelijk eens redelijk aan het ballen was. Correct?

@legion: v Dijk gewoon heel dom. Zeker gezien zijn ervaring, stand, laatste minuut, etc.

Inderdaad een domoor. Nu kunnen we meteen zien of die Mulder wat kan dus ik zie het maar positief Wink.
Overigens moeilijk om te zien bij Ajaks of nou de Zeeuw of Gabri de bal heeft. Fer dacht waarschijnlijk dat Gabri diep ging bij de 1-0 :waf:
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#83
Ekslem Wrote:Die goal van Landzaat Notworthy

Als Suarez nu niet een paar wedstrijden mag gaan brommen, weet ik het ook niet meer. Duidelijkere rode kaart dan die Babovic.

Het leek er trouwens op dat Pantellic eindelijk eens redelijk aan het ballen was. Correct?

@legion: v Dijk gewoon heel dom. Zeker gezien zijn ervaring, stand, laatste minuut, etc.

helaas niet, pantellic speelde heel zwak en dat zeg ik niet snel. Hij gaf wel 3 assists maar dat hadden er 8 moeten zijn en hij had ook nog een aantal keer zelf kunnen scoren.
Reply
#84
Suarez was natuurlijk dan net zo rood, alleen heeft Blom die actie beoordeeld alszijnde geen overtreding, en zodoende kan Suarez niet vervolgd worden... :Big Grin :Big Grin !

Zonder supporters is het toch niets.. Bah!
Reply
#85
Normaal zie ik het wel zitten in Pantelic maar vandaag was hij drama.
3 assist (waarvan twee lucky) maar veel aanvallen stopte bij hem.
Hij was in mijn ogen de minste.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#86
Flixieluv Wrote:
Bumme Wrote:Wat een treurnis dat Feyenoord, sinds RKC thuis hebben we niet meer zo weinig tegenstand gehad.
Twee domme rode kaarten, met name die van Van Dijk natuurlijk, je gaat bij zo'n stand toch niet meer het risico nemen dat je rood krijgt.

Vond Ajax redelijk spelen maar zeker niet super, tegen een sterkere ploeg ( Dordrecht, AGOVV, Sparta, PSV) had ik het nog wel willen zien.

Actie Suarez is beoordeeld en geen overtreding gezien, kan dus niet meer geschorst worden.

:lol: Lekker aan t stoken, Bumster?

Kan je verhaal wel waarderen, maar tot de rode kaart ging het redelijk gelijk op, vond ik. Verder was niemand dit seizoen (en wellicht:ooit) zo zwak in de ArenA als NAC...

Eens, alleen NAC was zwakker dan dit Feyenoord. Tot die rode kaart had Ajax 30 minuten het spel gemaakt en een duidelijk overwicht, alleen in de hele korte periode na het schot op de paal van Vlaar was Feyenoord heel even de baas.
Het excuus van met 10 man spelen mag Feyenoord gebruiken maar als je het mij vraagt was het met 11 tegen 11 ook 5-1 geworden. Dit Feyenoord is echt niet minder slecht dan dat van vorig jaar.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#87
Jansoe Wrote:Waarom heb je deze week geen topic geopend over de wedstrijd van PSV, Peter?

Je loopt in de topics over Ajax wel te zeiken over Ajax dit en Ajax dat, kijk ff lekker naar je eigen cluppie en hoeveel gigantische mazzel die wel weer niet gehad hebben gisteren.

Flikker op
Gigantische mazzel? Vertel? Tegen zon muur van 11 is het altijd lastig ballen, Vitesse stond goed en PSV had het een keer niet. Als je slechte wedstrijden wint.. En waar zeik ik over Ajax? Prima zege vandaag, al kwam Feyenoord natuurlijk op het juiste moment.
Reply
#88
Tripplexxx Wrote:
Peter Wrote:Maar ik heb er idd vast geen verstand van. Daarom vorig jaar 3e bij competitiemanager en dit jaar al vanaf het begin in de top 3 van de TTT.

Owja, ff vergeten. Dat zijn natuurlijk DE graadmeters. Undecided Undecided Undecided
Wat dan wel?
Reply
#89
Fabian Wrote:
Peter Wrote:
gittermaster Wrote:
Peter Wrote:Als Jol.....

Peter Wrote:Als Suarez.....

blabla als Vitesse toen niet was omgekocht, als mijn vader een kutje.....

Niet nu opeens Peter, heb toen ook al aangegeven dat de vleugelverdedigers van Ajax relatief erg aanvallend zijn en gaf ook al aan dat de zeeuw vaak voor de goal kwam :razz:

Ik blijf veel zien in de theorie van Kraaij sr. Zet op een rijtje hoe vaak de andere 10 Ajacieden scoren per jaar en je weet dat het gebrek aan scorend vermogen je nog ooit gaat opbreken.

Je als-quotes van mij wil je nu gebruiken om aan te geven dat ik aan het draaikonten ben ofzo denk ik, maar straks ALS ie geschorst is gaan we zien of Ajax zonder Suarez nog veel goals maakt en ALS Jol 4-3-3 speelt met een nr. 10 is dat pas aanvallend ja. Hoezo die als-quote?

En op hoeveel goals staat Ajax nu ? Hoeveel doelpunten heeft psv gemaakt ?

Dank u!
Mooi punt dat aantoont dat PSV minder afhankelijk is van 1 man inderdaad! Hoeveel Ajaxgoals hou je over als je die van de topscorer weghaalt? En bij PSV? Volgens mij is het dan 22 om 24. In het voordeel van Ajax weliswaar, maar het verschil is opeens 10 minder en wij mogen nog thuis tegen RKC bijvoorbeeld. Pas na 17 duels als iedereen elkaar een keer heeft gehad zeggen zulke dingen iets.
Reply
#90
Bumme Wrote:Wat een treurnis dat Feyenoord, sinds RKC thuis hebben we niet meer zo weinig tegenstand gehad.
Twee domme rode kaarten, met name die van Van Dijk natuurlijk, je gaat bij zo'n stand toch niet meer het risico nemen dat je rood krijgt.

Vond Ajax redelijk spelen maar zeker niet super, tegen een sterkere ploeg ( Dordrecht, AGOVV, Sparta, PSV) had ik het nog wel willen zien.

Actie Suarez is beoordeeld en geen overtreding gezien, kan dus niet meer geschorst worden.

ik vind dit echt een ontzettend domme analyse.

feyenoord was de eerste helft minimaal gelijkwaardig, maar binnen 1 minuut door een frommel eigendoelpunt van fer een een rode kaart is de wedstrijd gespeeld. je had toen net zo goed kunnen stoppen.

sneuarez had er ook afgemoeten en als die blom het daadwerkelijk beoordeeld heeft, was het een grote fout om hem geen rood te geven. guzman kreeg voor hetzelfde bij heracles uit rood en toen was iedereen het er gek genoeg over eens dat dat een bewuste klap was.

die laatste rode kaart vond ik zelfs ook dubieus, sneuarez zag dat hij die bal niet meer kon halen en ging gewillig naar de grond.

je weet natuurlijk nooit of ajakkes net als tegen az de 2de helft wel wat zinnigs had gedaan tegen 11 man, of met 10 tegen 10, maar nu was er iig de tweede helft geen klap meer aan.
Reply


Forum Jump: