The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




ajax - feyenoord
#91
Peter Wrote:Prima zege vandaag, al kwam Feyenoord natuurlijk op het juiste moment.

Want?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#92
waf Wrote:
Bumme Wrote:Wat een treurnis dat Feyenoord, sinds RKC thuis hebben we niet meer zo weinig tegenstand gehad.
Twee domme rode kaarten, met name die van Van Dijk natuurlijk, je gaat bij zo'n stand toch niet meer het risico nemen dat je rood krijgt.

Vond Ajax redelijk spelen maar zeker niet super, tegen een sterkere ploeg ( Dordrecht, AGOVV, Sparta, PSV) had ik het nog wel willen zien.

Actie Suarez is beoordeeld en geen overtreding gezien, kan dus niet meer geschorst worden.

ik vind dit echt een ontzettend domme analyse.

feyenoord was de eerste helft minimaal gelijkwaardig, maar binnen 1 minuut door een frommel eigendoelpunt van fer een een rode kaart is de wedstrijd gespeeld. je had toen net zo goed kunnen stoppen.

sneuarez had er ook afgemoeten en als die blom het daadwerkelijk beoordeeld heeft, was het een grote fout om hem geen rood te geven. guzman kreeg voor hetzelfde bij heracles uit rood en toen was iedereen het er gek genoeg over eens dat dat een bewuste klap was.

die laatste rode kaart vond ik zelfs ook dubieus, sneuarez zag dat hij die bal niet meer kon halen en ging gewillig naar de grond.

je weet natuurlijk nooit of ajakkes net als tegen az de 2de helft wel wat zinnigs had gedaan tegen 11 man, of met 10 tegen 10, maar nu was er iig de tweede helft geen klap meer aan.

Ik vind ook dat zowel de overtreding van Suarez als die van Babovic gelijk beoordeeld hadden moeten worden. Maar ik vind de overtreding van van Dijk echt wel eenrode kaart hoor.
Bij die eerste rode kaart speelt het thuisvoordeel gewoon mee. Hele publiek schreeuwt moord en brand en dan wordt die kaart wel gegeven. Ik vond Feyenoord overigens niet gelijkwaardig aan Ajax de eerste helft. Tussen de 20e en 35e minuut had Feyenoord ligt overwicht, maar geen een echte kans. De rest van de eerste helft had Ajax overwicht en creeerde wel wat kansjes.. Na rood enn 1-0 is t inderdaad uit.
The great old Ludwig von...
Reply
#93
gittermaster Wrote:Ik vind ook dat zowel de overtreding van Suarez als die van Babovic gelijk beoordeeld hadden moeten worden. Maar ik vind de overtreding van van Dijk echt wel eenrode kaart hoor.
Bij die eerste rode kaart speelt het thuisvoordeel gewoon mee. Hele publiek schreeuwt moord en brand en dan wordt die kaart wel gegeven. Ik vond Feyenoord overigens niet gelijkwaardig aan Ajax de eerste helft. Tussen de 20e en 35e minuut had Feyenoord ligt overwicht, maar geen een echte kans. De rest van de eerste helft had Ajax overwicht en creeerde wel wat kansjes.. Na rood enn 1-0 is t inderdaad uit.

die bloedneus van sissy vertongen speelt ook mee. wel mooi dat hij daar later nog een koekie op kreeg.

het was idd wel een rode kaart van van dijk, maar ik stel vast dat sneuarez die bal niet meer kon halen, dat hij zich liet vallen is niet uitgesloten en met een 4-1 stand was het charmanter geweest een achterbal te geven. thats all, dat moment was niet beslissend meer.

blom had de wedstrijd al eerder vergald, maar hij ging in het verleden niet voor niets regelmatig naar ajakkes kijken. trieste tiefes albino.

en tot aan de goal heeft ajakkes echt zeer weinig laten zien. feyenoord ook niet veel, maar wel meer. die goal kwam gewoon uit de lucht vallen, jammer dat fer vandaag had uitgekozen om een zeer zwakke pot te spelen. die kan echt veel beter, hoewel hij door die vondst van mario geen enkele bal kwijtkon voorin.
Reply
#94
Loooooooooooooooool @ Blom. Wat een idioot. Ik had mss wel geel moeten geven. WTF
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#95
Lamme Lennie Wrote:
Peter Wrote:Prima zege vandaag, al kwam Feyenoord natuurlijk op het juiste moment.

Want?

Veel geblesseerden/geschorsten en al weken in dramatische vorm misschien? Eigenlijk viel Feyenoord me nog 100% mee tot de rode kaart overigens.
Reply
#96
Waarom was er zo debiel veel aandacht voor één actie van Suarez bij Studio Voetbal? Waarom krijgt die elleboog van Engelaar bijna geen aandacht?

Is hier sprake van een hetze tegen deze topspits? Jaagt de media hem in de winterstop naar het buitenland?
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#97
Davydoff Wrote:Waarom was er zo debiel veel aandacht voor één actie van Suarez bij Studio Voetbal? Waarom krijgt die elleboog van Engelaar bijna geen aandacht?

Is hier sprake van een hetze tegen deze topspits? Jaagt de media hem in de winterstop naar het buitenland?

'Suarez kan niet gestraft worden'
Volgens De Telegraaf hoeft Luis Suarez niet te vrezen alsnog een schorsing te krijgen voor zijn vermeende elleboogstoot in het duel tegen Feyenoord. Omdat scheidsrechter Blom gisterenavond bevestigde het voorval gezien en beoordeeld te hebben, zou het geen zaak meer kunnen worden.

--
Door wie zal Blom gebeld zijn dat hij dit moest verklaren? :razz:
Reply
#98
Peter Wrote:
Davydoff Wrote:Waarom was er zo debiel veel aandacht voor één actie van Suarez bij Studio Voetbal? Waarom krijgt die elleboog van Engelaar bijna geen aandacht?

Is hier sprake van een hetze tegen deze topspits? Jaagt de media hem in de winterstop naar het buitenland?

'Suarez kan niet gestraft worden'
Volgens De Telegraaf hoeft Luis Suarez niet te vrezen alsnog een schorsing te krijgen voor zijn vermeende elleboogstoot in het duel tegen Feyenoord. Omdat scheidsrechter Blom gisterenavond bevestigde het voorval gezien en beoordeeld te hebben, zou het geen zaak meer kunnen worden.

--
Door wie zal Blom gebeld zijn dat hij dit moest verklaren? :razz:

ik vind het echt niet normaal dat dit zomaar kan. hij blijft maar verklaren dat hij het idd zo gezien heeft. echt volstrekt ongeloofwaardig en alleen maar om zijn eigen giga-fout te verbloemen. en dan ook weer de zoveelste keer dat sneuarez er mee wegkomt.

knjb doet zijn naam weer eer aan.
Reply
#99
Davydoff Wrote:Waarom was er zo debiel veel aandacht voor één actie van Suarez bij Studio Voetbal? Waarom krijgt die elleboog van Engelaar bijna geen aandacht?

Is hier sprake van een hetze tegen deze topspits? Jaagt de media hem in de winterstop naar het buitenland?

het is een essentieel moment voor de enige klassieker die dit land rijk is. voor de zoveelste keer wordt sneuarez beschermd.

dan ga je toch niet praten over een vent van 2 meter 90 die tegen een kabouter is aangelopen?
Reply
Die regelgeving is zo krom als een hoepel hier. Overrulen zo'n scheids en voorlopig op non actief.

Bij Engelaar en Babovic vind ik persoonlijk dat het veel minder duidelijk is dat er van opzet sprake zou zijn (mss niet slim), maar dat Suarez geval is echt weer een lachertje. v Gelder is natuurlijk ook niet dom. Die heeft Blom voor uitzending gebeld heb je het gezien. Ja? Dan bel ik straks ff kun je het live in de uitzending ff herhalen. Undecided Mss was het wel geel. Haha
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Die regelgeving is zo krom als een hoepel hier. Overrulen zo'n scheids en voorlopig op non actief.

Bij Engelaar en Babovic vind ik persoonlijk dat het veel minder duidelijk is dat er van opzet sprake zou zijn (mss niet slim), maar dat Suarez geval is echt weer een lachertje. v Gelder is natuurlijk ook niet dom. Die heeft Blom voor uitzending gebeld heb je het gezien. Ja? Dan bel ik straks ff kun je het live in de uitzending ff herhalen. Undecided Mss was het wel geel. Haha

ik heb een paar weken geleden al gezegd dat je nooit kunt oordelen of iets wel of niet bewust is. het blijkt maar weer dat je willekeur krijgt als je niet bij iedereen dezelfde bewustheid veronderstelt.

sneuarez komt gewoon mee weg. dat is de zoveelste keer en eigenlijk begint dat gewoon normaal te worden. maar het ergste is natuurlijk dat de wedstrijd daarmee essentieel is beinvloed en dat die tiefes albino nog gaat lopen roepen dat hij prima gefloten heeft. omdat het weer eesn pro-ajakkes is wordt hij echt niet met de grond gelijk gemaakt.
Reply
Deze hele toestand maakt het voor mij alleen maar nog leuker.
Wat een heerlijke overwinning.
Willen jullie mij beloven hier nog heel lang over door te zeuren? Kan er geen genoeg van krijgen.

Kevin Kevin, je moeder is heel lief!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bumme Wrote:Deze hele toestand maakt het voor mij alleen maar nog leuker.

Wil je op zo'n manier kampioen worden dan? Ajax kan het niet zonder KNJB? :razz:
Reply
Ik zeur nergens en ik heb ook geen bril op in deze. Ik vind het gewoon ongelooflijk wat er hier weer gebeurt. En dan die Blom... wat een lachertje.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Bumme Wrote:Deze hele toestand maakt het voor mij alleen maar nog leuker.

dat begrijp ik, zou ik ook hebben, maar geef het dan ook gewoon toe. het is oorverovend stil bij die ajakkessieden. blijkbaar onderkennen ze dat ze voor de zoveelste keer bevoordeeld zijn en worden doordat blom mag blijven draaikonten over die sneuarez.
Reply
Peter Wrote:
Bumme Wrote:Deze hele toestand maakt het voor mij alleen maar nog leuker.

Wil je op zo'n manier kampioen worden dan? Ajax kan het niet zonder KNJB? :razz:

Ja, ik wil heel graag op zo'n manier kampioen worden! Verdiend winnen (nou ja, 5-1 is eigenlijk meer dan winnen) en daarna zien dat Rotterdam en Eindhoven de eierdoppen opzet en gaat piepen over een onterecht wel en niet gegeven kaart. Heerlijk voorspelbaar zijn jullie toch.

Accepteer het gewoon en kom van die kast af.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
waf Wrote:
Bumme Wrote:Deze hele toestand maakt het voor mij alleen maar nog leuker.

dat begrijp ik, zou ik ook hebben, maar geef het dan ook gewoon toe. het is oorverovend stil bij die ajakkessieden. blijkbaar onderkennen ze dat ze voor de zoveelste keer bevoordeeld zijn en worden doordat blom mag blijven draaikonten over die sneuarez.

Oke bij deze:
- Babovic vind ik geen rood (net als Engelaar).
- Suarez heb ik tot op heden nog niet gezien, kan ik dus niet over oordelen.
- v Dijk is rood en heel dom. Geen discussie over mogelijk in mijn ogen.

Als Suarez inderdaad rood zou moeten hebben en het niet gekregen heeft is dit misschien extra pijnlijk voor Feyenoord maar ik ga nooit mee in je vehraal dat Ajax bevoordeeld wordt door de KNVB, je hebt jezelf de laatste jaren op dat gebied te ongeloofwaardig gemaakt. Het is in dat geval een mazzeltje zoals iedere club dat wel eens heeft.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bumme Wrote:
Peter Wrote:
Bumme Wrote:Deze hele toestand maakt het voor mij alleen maar nog leuker.

Wil je op zo'n manier kampioen worden dan? Ajax kan het niet zonder KNJB? :razz:

Ja, ik wil heel graag op zo'n manier kampioen worden! Verdiend winnen (nou ja, 5-1 is eigenlijk meer dan winnen) en daarna zien dat Rotterdam en Eindhoven de eierdoppen opzet en gaat piepen over een onterecht wel en niet gegeven kaart. Heerlijk voorspelbaar zijn jullie toch.

Accepteer het gewoon en kom van die kast af.

accepteren? ben jij van god los? dit is gewoon onacceptabel en ik denk dat dit blom nog lang nagedragen gaat worden.

ik sluit niet uit trouwens dat ajakkes met 10 man ook gewonnen had. maar daar gaat het niet om he. het gaat om het feit dat overduidelijk aangetoond wordt dat ajakkes bevoordeeld wordt. weet je hoeveel miljoenen dat scheelt als die sneuarez 4 wedstrijden geschorst wordt (en ook de vorige keren gewoon geschorst zou zijn geweest?)
Reply
Bumme Wrote:
waf Wrote:
Bumme Wrote:Deze hele toestand maakt het voor mij alleen maar nog leuker.

dat begrijp ik, zou ik ook hebben, maar geef het dan ook gewoon toe. het is oorverovend stil bij die ajakkessieden. blijkbaar onderkennen ze dat ze voor de zoveelste keer bevoordeeld zijn en worden doordat blom mag blijven draaikonten over die sneuarez.

Oke bij deze:
- Babovic vind ik geen rood (net als Engelaar).
- Suarez heb ik tot op heden nog niet gezien, kan ik dus niet over oordelen.
- v Dijk is rood en heel dom. Geen discussie over mogelijk in mijn ogen.

Als Suarez inderdaad rood zou moeten hebben en het niet gekregen heeft is dit misschien extra pijnlijk voor Feyenoord maar ik ga nooit mee in je vehraal dat Ajax bevoordeeld wordt door de KNVB, je hebt jezelf de laatste jaren op dat gebied te ongeloofwaardig gemaakt. Het is in dat geval een mazzeltje zoals iedere club dat wel eens heeft.

Maar wat vind je (los van namen) nou van de regel dat iemand niet meer geschorst kan worden puur omdat de scheids zegt dat hij het beoordeeld heeft, ook al iedereen ziet dat de scheids het fout beoordeeld heeft?

Nu krijg je straks een onderzoek naar Suarez en Engelaar. Beide dubieus waarbij Suarez vrijuit zal gaan omdat de scheids een foute beslissing nam (of iig zegt dat ie die nam) en Engelaar geschorst wordt. Dat is belachelijk. Ook als het andersom (Engelaar vrijuit, Suarez geschorst) zou zijn overigens.

Heb die van Engelaar overigens nog niet gezien, dus geen idee of dat echt wat was. Als hij hetzelfde als Suarez deed moet hij ook geschorst worden.
Reply
Wrom haal je ehv erbij Bumme? Ik geef net aan dat ik in deze geen bril op heb. Ik beoordeel het geval Suarez (en Babovic) en ik concludeer dat Blom zich heel dom opstelt. Zijn reactie maakt het helemaal een lachertje. en dan bij SV zeggen, okay dan ga ik wel met jullie mee dat het rood is Undecided

Ik ben het met je eens dat iedere club weleens een mazzeltje heeft in zulke situaties. AJax (Suarez) heeft er alleen wat meer :8:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Bumme Wrote:
waf Wrote:
Bumme Wrote:Deze hele toestand maakt het voor mij alleen maar nog leuker.

dat begrijp ik, zou ik ook hebben, maar geef het dan ook gewoon toe. het is oorverovend stil bij die ajakkessieden. blijkbaar onderkennen ze dat ze voor de zoveelste keer bevoordeeld zijn en worden doordat blom mag blijven draaikonten over die sneuarez.

Oke bij deze:
- Babovic vind ik geen rood (net als Engelaar).
- Suarez heb ik tot op heden nog niet gezien, kan ik dus niet over oordelen.
- v Dijk is rood en heel dom. Geen discussie over mogelijk in mijn ogen.

Als Suarez inderdaad rood zou moeten hebben en het niet gekregen heeft is dit misschien extra pijnlijk voor Feyenoord maar ik ga nooit mee in je vehraal dat Ajax bevoordeeld wordt door de KNVB, je hebt jezelf de laatste jaren op dat gebied te ongeloofwaardig gemaakt. Het is in dat geval een mazzeltje zoals iedere club dat wel eens heeft.

ja, en ajakkes net wat vaker.

ik kan me bij feyenoord niet zo'n mazzeltjes herinneren. maar dat jij dat met je ajakkes bril ongeloofwaardig vindt, wil uiteraard niet zeggen dat het zo is. in dit geval is het overduidelijk, en er is geen sprake meer van een mazzeltje. dat de scheids iets niet ziet is een mazzeltje, dat hij later voet bij stuk houdt en gaat draaikonten dat hij het al beoordeeld heeft is geen mazzeltje meer.

dit maakt alles wat ik gezegd juist geloofwaardiger. maar dat zul je toch nooit beamen, dus doe je het maar af met calimero. :roll:
Reply
Die regel vind ik goed. Ik vind dat een scheidsrechter iets mag beoordelen en dat andere daar niet later op terug mogen komen.
Jullie mopperen nu op de KNVB maar als je de regel toe zou passen zoals jullie willen wordt dat alleen nog maar erger. Er is dan kans op een grote lobby om spelers alsnog wel en niet geschorst te krijgen, met de huidige regels kan dat niet meer. De ene keer in je voordeel de andere keer in je nadeel.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Peter Wrote:Maar wat vind je (los van namen) nou van de regel dat iemand niet meer geschorst kan worden puur omdat de scheids zegt dat hij het beoordeeld heeft, ook al iedereen ziet dat de scheids het fout beoordeeld heeft?

Nu krijg je straks een onderzoek naar Suarez en Engelaar. Beide dubieus waarbij Suarez vrijuit zal gaan omdat de scheids een foute beslissing nam (of iig zegt dat ie die nam) en Engelaar geschorst wordt. Dat is belachelijk. Ook als het andersom (Engelaar vrijuit, Suarez geschorst) zou zijn overigens.

Heb die van Engelaar overigens nog niet gezien, dus geen idee of dat echt wat was. Als hij hetzelfde als Suarez deed moet hij ook geschorst worden.

die regel is op zich gewoon prima, maar blom moet gewoon niet zeggen dat hij het al beoordeeld heeft, want dat is totaal ongeloofwaardig.

als hij het niet gezien zou hebben zou ik daar ook nog vrede mee hebben, dat kan gebeuren (hoewel dat vaker bij ajakkes gebeurt, dan zien ze het gewoon niet Undecided ) maar je moet alle gevallen gelijk bestraffen en dat gebeurt nu weer eens niet
Reply
Bumme Wrote:Die regel vind ik goed. Ik vind dat een scheidsrechter iets mag beoordelen en dat andere daar niet later op terug mogen komen.
Jullie mopperen nu op de KNVB maar als je de regel toe zou passen zoals jullie willen wordt dat alleen nog maar erger. Er is dan kans op een grote lobby om spelers alsnog wel en niet geschorst te krijgen, met de huidige regels kan dat niet meer. De ene keer in je voordeel de andere keer in je nadeel.

eensch, behalve je laatste zin natuurlijk.

die actie van sneuarez tegen ado was niet gezien door de scheids en toen werd het geseponeerd wegens gebrek aan bewijs.

het blijft hetzelfde, uis een overtreding bewust ja of nee. dat wordt ingekleurd aan de hand van de bril die je op hebt. dat doe jij ook. hoe meer ajakkesbrillen, hoe mee in het voordeel van ajakkes wordt geinterpreteerd. daar kom je niet weg met de ene keer mazzel en de andere keer pech.
Reply
Ekslem Wrote:Wrom haal je ehv erbij Bumme?

In dit geval was Rotterdam en Eindhoven gericht op waf en Peter.

Mag ik nog even de andere keren horen dat Suarez duidelijk bevoordeeld werd nog even van je horen? 2 of 3 voorbeelden zijn genoeg hoor.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
ongelooflijk stil bij de ajacieden?
Ik heb al aangegeven dat ik vond dat beide overtredingen gelijk beoordeeld moesten worden.
Ik ben het echt niet met je eens dat Ajax voor de zoveelste keer bevoordeeld wordt.
Ik vind juist dat ze de laatste jaren zelden bevoordeeld en eerder juis benadeeld zijn en volgens mij beaamde jij dat in een eerder topic.
Ajax komt misschien goed weg, kan gebeuren. Jij neemt als voorbeeld erbij van Guzman, waarmee je impliceert dat het bij Feyenoord wel gebeurd. Er zijn echter erg veel scheidsrechterlijke beslissingen in t voordeel van Feyenoord gevallen dit seizoen. Je meet met verschillende maten.

Resume: Ik ben blij dat Suarez niet geschorst is, daar komt Ajax (eindelijk eens) goed mee weg. Echter het "weer-ajax-gehuil" ben ik het totaal niet mee eens. Overigens denk ik dat Ajax zonder dat rood de pot ook vrij makkelijk in de tweede helft had gewonnen, maar dat is nu even niet ter zake
The great old Ludwig von...
Reply
Bumme Wrote:
Ekslem Wrote:Wrom haal je ehv erbij Bumme?

In dit geval was Rotterdam en Eindhoven gericht op waf en Peter.

Mag ik nog even de andere keren horen dat Suarez duidelijk bevoordeeld werd nog even van je horen? 2 of 3 voorbeelden zijn genoeg hoor.

gisteren en tegen ado oa.

en al die gevallen dat hij zich heeft laten vallen. zoals overigens ook gisteren, even los van de domme actie van van dijk.
Reply
gittermaster Wrote:ongelooflijk stil bij de ajacieden?
Ik heb al aangegeven dat ik vond dat beide overtredingen gelijk beoordeeld moesten worden.
Ik ben het echt niet met je eens dat Ajax voor de zoveelste keer bevoordeeld wordt.
Ik vind juist dat ze de laatste jaren zelden bevoordeeld zijn en olgens mij beaamde jij dat in een eerder topic.
Ajax komt misschien goed weg, kan gebeuren. Jij neemt als voorbeeld erbij van Guzman, waarmee je impliceert dat het bij Feyenoord wel gebeurd. Er zijn echter erg veel scheidsrechterlijke beslissingen in t voordeel van Feyenoord gevallen dit seizoen. Je meet met verschillende maten.

Resume: Ik ben blij dat Suarez niet geschorst is, daar komt Ajax (eindelijk eens) goed mee weg. Echter het "weer-ajax-gehuil" ben ik het totaal niet mee eens. Overigens denk ik dat Ajax zonder dat rood de pot ook vrij makkelijk in de tweede helft had gewonnen, maar dat is nu even niet ter zake

jij was de enige. das de uitzondering die de regel bevestigt he....

ook al wordt ajakkes de laatse jaren minder vaak bevoordeeld, dat rechtvaardigt niet de conclusie dat je niet zou mogen zeggen dat het voor de zoveelste keer gebeurt. je was kennelijk met me eens dat het voor 'de laatste jaren' wel zo was.

sneuarez wordt voor zover ik me kan herinnneren 2 keer bevoordeeld. ado thuis en feyenoord thuis.

ik haal de guzman erbij om dat je daar net zo goed kon zeggen dat hij zich breed maakte. het gaat mij weer om de bewustheid die veronderstelt wordt. telkens wordt mijn mening hierover bevestigd.

je hypothetische situatie is trouwens onjuist. ik denk dat ook zonder die rode kaart ajakkes nog gewonnen had. maar je moet uit gaan van de situatie dat sneuarez er afgestuurd zou zijn. dan is het 10 tegen 11, andersom en gewoon nog 0-0.
Reply
Bumme Wrote:- Suarez heb ik tot op heden nog niet gezien, kan ik dus niet over oordelen.
-

ajb. hij maakt zich breed:

[Image: 2przrbq.jpg]
Reply
Of je moet er vanuit gaan dat ze er beide niet vanaf gestuurd zouden worden, das net welke maatstaf je hanteert, maakt mijn hypothetische stelling dus niet onjuist, het is slechts afhankelijk, wat voor maatstaf je hanteert. Ik ben het eens met de mening van Hiddink. Die aangaf dat beide overtredingen een "oranje" kaart zouden moeten zijn.

Tegenover de 2 bevoordelingen van Suarez, kan ik echt makkelijk een hele reeks benadelingen (een aantal cruciale) neerzetten, maar is niet nodig, want je bent het met me eens.
Ook ben ik het met je eens dat je niet kunt aangeven of iets bewust is. Sommige spelers zijn zo slim in t faken van een ongeluk, je moet alles over een kam scheren, echter of dat rood moet zijn kun je bediscussieren.
Aan de andere kant is het moeilijk om alles over een kam te scheren, tenzij je bepaalde gradaties maakt. Ik weet t niet precies.
The great old Ludwig von...
Reply


Forum Jump: