The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FC Twente - AFC Ajax
harry_bierdop Wrote:Volgens mij komt het hoogste calimero gehalte het laatste halfjaar toch echt uit onze hoofdstad.

Inderdaad.
Maar dat is niet erg hoor Bumme want Amsterdam is groot en Enschede is klein, daarom des te meer kans dat mensen calimero gedrag vertonen in onze hoofdstad.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Ik wil voorbeelden.

Die overwinning van Twente van zondag is gewoon verdiend, ik snap zo'n op-een-na-laatste alinea dan niet. Laat die lekker weg en wees trots op je ploeg. Waarom toch nog even piepen dat de "jongens uit het Westen" toch een beetje bevoordeeld werden. Zo jammer.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bumme Wrote:Ik wil voorbeelden.

Die overwinning van Twente van zondag is gewoon verdiend, ik snap zo'n op-een-na-laatste alinea dan niet. Laat die lekker weg en wees trots op je ploeg. Waarom toch nog even piepen dat de "jongens uit het Westen" toch een beetje bevoordeeld werden. Zo jammer.

Voorbeeld 1)
Wie is er nu aan het piepen.

Harry, voorbeeld 2 graag?
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Kul-argument!

Ik reageer op een door jou geschreven artikel ( of vergeet je weer eens een bron te vermelden?).
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bumme Wrote:Kul-argument!

Ik reageer op een door jou geschreven artikel ( of vergeet je weer eens een bron te vermelden?).

Kul-reactie!
Als je zegt dat ik "weer" een bron vergeet te vermelden, dan moet het toch bij jou duidelijk zijn dat ik het niet heb geschreven.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Lees je wel goed Vret of ben je nog helemaal in de olie van zondag?

Ik gebruik toch een vraagteken? Gezien je verleden had ik inderdaad het vermoeden dat dit stukje Twentse-proza niet van jouw hand zou zijn maar omdat ik daar niet zomaar van uit kan gaan vroeg ik het je nog even.

Maar je reacties zeggen al genoeg, je hebt geen voorbeelden.
Jammer want sta er zeker open voor maar blijkbaar "piepen" wij dus nooit.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bumme Wrote:
harry_bierdop Wrote:Volgens mij komt het hoogste calimero gehalte het laatste halfjaar toch echt uit onze hoofdstad.

Zou kunnen, mag ik voorbeelden?

Genoeg gepiep gehoord uit A'dam laatste tijd, geen zin om op te zoeken. Maar bijv Jol heeft afgelopen tijd een hoop gepiept, programma niet goed, express benadeeld voor KNVB huil-huil, vink fluit twente-ajax huil-huil maar ooh wee als een Twente-supporter iets over vink schrijft, dan is het ineens piep-piep calimero. Als Jol iets zegt dan is het professioneel manipuleren van een topcoach die weet hoe het spelletje werkt op dit niveau.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Bumme Wrote:Lees je wel goed Vret of ben je nog helemaal in de olie van zondag?

Ik gebruik toch een vraagteken? Gezien je verleden had ik inderdaad het vermoeden dat dit stukje Twentse-proza niet van jouw hand zou zijn maar omdat ik daar niet zomaar van uit kan gaan vroeg ik het je nog even.

Maar je reacties zeggen al genoeg, je hebt geen voorbeelden.
Jammer want sta er zeker open voor maar blijkbaar "piepen" wij dus nooit.

Is ook zo, waar hebben we anders leestekens voor. Excuses dan maar weer aan jou Bumme, ik zal nogmaals proberen alles in Bumme taal te schrijven. Als ik me niet vergis heb ik dit laatst ook al aangegeven dat ik dat zou doen.

Uit de hoofdstad:
* Jol versus Vink
* Jol en zijn zwaar programma <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/5202382/__Jol_baalt_van_competitieprogramma__.html?p=16,1">http://www.telegraaf.nl/telesport/voetb ... tml?p=16,1</a><!-- m -->
* Jol versus Kessler <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.ajaxshowtime.com/index.php?msg=32162&page=1">http://www.ajaxshowtime.com/index.php?msg=32162&page=1</a><!-- m -->
* Ik kon me nog iets herinneren en heb het maar even opgezocht terwijl ik eigenlijk geen oude koeien....
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.tctubantia.nl/sport/fctwente/twenteblog/article3108350.ece">http://www.tctubantia.nl/sport/fctwente ... 108350.ece</a><!-- m -->
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Vret Mien Gras Wrote:* Ik kon me nog iets herinneren en heb het maar even opgezocht terwijl ik eigenlijk geen oude koeien....
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.tctubantia.nl/sport/fctwente/twenteblog/article3108350.ece">http://www.tctubantia.nl/sport/fctwente ... 108350.ece</a><!-- m -->

kijk, toch weer leuk dat even op te rakelen.

niet alleen sneuarez wordt continue de hand boven het hoofd gehouden, ook huntelaars werd idd nooit eens een keer aangesproken op z'n ellebogen. bij huntelaars was het namelijk nooit bewust. 8-[ de media stoppen dat allemaal in die grote bekende doofpot, maar als ik het zelfs ga vergeten...... hoe het ook zij, net als bij sneuarez had ajakkes een groot financieel belang bij huntelaars. dan kun je ze maar beter niet schorsen of in een kwaad daglicht stellen.

neeeeeeeeeee joh, dat gebeurt alleen maar in het buitenland!!!!!!

hoeveel bewijzen wil men nog hebben? het komt wel heeeel ongeloofwaardig over als zij gaan lopen huilen over de arbitrage, maar kennelijk redeneren ze: de aanval is de beste verdediging. gewoon een afleidingsmanoeuvre. en neuzenmedialand doet net of de neus bloedt. :roll:
Reply
Ben je nou serieus?

Jol over Vink was voor de wedstrijd en is hier uitgebreid besproken, als jij dat nog altijd gepiep vindt is dat je goed recht. Ik deel die mening niet.

Piepen over het programma moet Ajax niet doen, als ze dit doen mag je dit gepiep noemen.

Expres benadeeld door KNVB is mij onbekend of het valt onder piepen over het programma?

Het gemekker in het door Vret geplaatste stukje is naar mijn idee misplaatst en zonde van het stukje, ipv dat jullie daar op reageren krijg ik een jij-bak om mijn oren.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bumme Wrote:Ben je nou serieus?

Jol over Vink was voor de wedstrijd en is hier uitgebreid besproken, als jij dat nog altijd gepiep vindt is dat je goed recht. Ik deel die mening niet.

Piepen over het programma moet Ajax niet doen, als ze dit doen mag je dit gepiep noemen.

Expres benadeeld door KNVB is mij onbekend of het valt onder piepen over het programma?

Het gemekker in het door Vret geplaatste stukje is naar mijn idee misplaatst en zonde van het stukje, ipv dat jullie daar op reageren krijg ik een jij-bak om mijn oren.

jol over vink was ook na de wedstrijd, en wel na de wedstrijd tegen psvee. erger nog, heel lang na de wedstrijd tegen psvee. en ajakkes heeft de knvb verzocht vink niet meer aan te stellen. dat is niet een beetje gepiep, dat is giga gepiep.
Reply
Jij ook moeite met lezen? Ik zeg toch dat dit al besproken is en ik die mening niet deel, een ieder die dat wel doet moet dat lekker doen.

Jij zit vandaag waarschijnlijk nog niet aan het aantal woorden dat je hier dagelijks moet plaatsen dus plemp je nog maar even wat neer?
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Jij deelt die mening niet oké, maar dan ook niet meer Peter uitmaken voor draaikonten want ik zie het verschil niet...
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Bumme Wrote:Jij ook moeite met lezen? Ik zeg toch dat dit al besproken is en ik die mening niet deel, een ieder die dat wel doet moet dat lekker doen.

dus dan moet vmg maar volstaan met de opmerking dat hij jouw mening niet deelt. het is weer hetzelfde thema, als het bij ajakkes gebeurt vind je het geen gepiep, als het bij een andere club gebeurt wel.

"nee, dat is geen goed voorbeeld want ik heb al gezegd dat ik die mening niet deel". Undecided

Quote:Jij zit vandaag waarschijnlijk nog niet aan het aantal woorden dat je hier dagelijks moet plaatsen dus plemp je nog maar even wat neer?

ai, jammer, ik had jou toch hoger ingeschat.
Reply
harry_bierdop Wrote:Jij deelt die mening niet oké, maar dan ook niet meer Peter uitmaken voor draaikonten want ik zie het verschil niet...

Zal ik nooit meer doen meneer Harry, heb ik ook nooit gedaan trouwens.

Quote:ai, jammer, ik had jou toch hoger ingeschat.

Kan zijn, heb mijn dag niet. Word beetje droef van de jij-bak die ik om mijn oren krijg nav mijn reactie op het stukje van Vret. Reactie had m.i. anders gekund.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Ik had mijn dag ook niet, maar jij hebt mijn dag weer helemaal goed gemaakt Bum, thanks voor het heerlijke leesvoer.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Vret Mien Gras Wrote:Ik had mijn dag ook niet, maar jij hebt mijn dag weer helemaal goed gemaakt Bum, thanks voor het heerlijke leesvoer.

Graag gedaan Tukkerse vriend! Laten we afspreken dat ik je voortaan om de dag kom opvrolijken.
Fijne avond allemaal.

Hup Ajax!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bumme Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Ik had mijn dag ook niet, maar jij hebt mijn dag weer helemaal goed gemaakt Bum, thanks voor het heerlijke leesvoer.

Graag gedaan Tukkerse vriend! Laten we afspreken dat ik je voortaan om de dag kom opvrolijken.
Fijne avond allemaal.

Hup Ajax!

Oh ja, ik heb nog een voorbeeld:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.ad.nl/ad/nl/1046/Eredivisie/article/detail/444107/2009/11/14/Protest-Ajax-over-griepprik.dhtml">http://www.ad.nl/ad/nl/1046/Eredivisie/ ... prik.dhtml</a><!-- m -->

Boehoe!
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Mooi voorbeeld Vret, hadden we het hier op het forum nog niet over gehad gelukkig.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Undecided Over spuit 11 gesproken idd, lekker VMG! Djiez.
Reply
Flixieluv Wrote:Undecided Over spuit 11 gesproken idd, lekker VMG! Djiez.

Ik lees niet meer alle topics.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Bumme Wrote:Na twee makkelijke overwinningen tegen de subtoppers AZ en Feyenoord wacht ons komende zondag lijstaanvoerder FC Twente.
Twente-uit is nooit makkelijk maar we winnen er de laatste jaren wel vaak. Ook dit jaar verwacht ik een overwinning omdat Ajax op alle linies sterkere spelers heeft dan de Tukkers.
Mijn voorspelling is dat na een 1-1 ruststand Ajax met een 1-3 overwinning van het veld stapt.
FC Twente neemt dan definitief afscheid van de eerste plek, die zien ze dit seizoen niet meer terug.

Helaas niet gelukt om kaarten voor deze wedstrijd te kunnen kopen, moet ik mijn debuut in het mooie Twente stadion weer een week uitstellen.

Undecided
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply


Forum Jump: