The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




PSV - Heracles
#31
Pieckenhagen trape na, dus rood. Maakt niet uit of je hem rakt of niet, intentie is voldoende. Terecht rode kaart derhalve (net als die van Ammi en Jonathas)
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#32
Die Ammi btw, wat een idioot. ALs ik een kopstoot geef staat ie niet meer op. En dan dat lachje erachteraan ](*,)
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#33
Waarom heeft die Pieckenhagen trouwens 'Piecke' op zijn rug staan? Wordt een mooie bende als iedereen dat doet, straks hebben op de nederlandse velden: "Steek", "Bussche", "Jelle" en "Isak" op goal staan.

Zie het een beetje als populair gedrag van een overjarige duitse keeper.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#34
Bezuinigingen
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#35
Mukkus Wrote:Waarom heeft die Pieckenhagen trouwens 'Piecke' op zijn rug staan? Wordt een mooie bende als iedereen dat doet, straks hebben op de nederlandse velden: "Steek", "Bussche", "Jelle" en "Isak" op goal staan.

Zie het een beetje als populair gedrag van een overjarige duitse keeper.

Omdat elke speler op z'n rug mag zetten wat hij wil, of is dit pas voor het eerst dat je dit ziet ?
Reply
#36
Idd Maza heeft het ook bij PSV.

Overigens lijkt het me wel leuk als iedereen namen erop zet zoals Mukkus hierboven typt :razz: .
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#37
Fabian Wrote:
Mukkus Wrote:Waarom heeft die Pieckenhagen trouwens 'Piecke' op zijn rug staan? Wordt een mooie bende als iedereen dat doet, straks hebben op de nederlandse velden: "Steek", "Bussche", "Jelle" en "Isak" op goal staan.

Zie het een beetje als populair gedrag van een overjarige duitse keeper.

Omdat elke speler op z'n rug mag zetten wat hij wil, of is dit pas voor het eerst dat je dit ziet ?

Mag dat echt?
Zullen wrs wel bepaalde voorwaarden aan vast zitten.
Kun je wel wat mee als je bijvoorbeeld al kampioen bent... Zie wel een aantal geestige namen voor me. :Big Grin
The great old Ludwig von...
Reply
#38
De spelersbus kreeg vlak voor Deventer pech. De spelers zijn met een andere bus naar Eindhoven gebracht.
Vergissing om de bus s'nachts daar te laten staan...

[Image: bus09002.jpg]

[Image: bus09004.jpg]
Reply
#39
Haha the Eagles kick ass.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#40
Vret Mien Gras Wrote:Haha the Eagles kick ass.

In Deventer noemen ons altijd 'afgekeurde Tukkers', zijn jullie soms vrienden met hun? Wink
Ze hebben weer extra lading op deze wedstrijd gezet. Abnormaal hoe die wedstrijd nu al leeft (aan beide kanten), nog niet eerder meegemaakt. Dat gebeurd er dus als er een altijd erg beladen wedstrijd opeens 5 jaar niet meer gespeeld wordt en je elkaar vervolgens tegen komt in de beker. Eind december hebben ze het niet meer over allerlei ziektes op onze fansites maar over het kunstgras, mark my words.
Reply
#41
Fabian Wrote:
Mukkus Wrote:Waarom heeft die Pieckenhagen trouwens 'Piecke' op zijn rug staan? Wordt een mooie bende als iedereen dat doet, straks hebben op de nederlandse velden: "Steek", "Bussche", "Jelle" en "Isak" op goal staan.

Zie het een beetje als populair gedrag van een overjarige duitse keeper.

Omdat elke speler op z'n rug mag zetten wat hij wil, of is dit pas voor het eerst dat je dit ziet ?

Je ziet het inderdaad vaak bij de zuid- en middenamerikaanse spelers, die of een te lange naam hebben 'Ronaldo de Jesus Mortellino Cavinos' en daardoor een voetbalnaam hebben.
Maar om van Pieckenhagen nou 'Piecke' te maken, vind ik voor een 42-jarige duitse keeper een beetje zielig.....

Bij NEC staat straks 'Bab' in de goal. Op links 'El Ak' en op rechts 'de Wel'. 'Potje' als breekijzer, 'Wurmpie' op de bank (naast 'El Kab') en 'de Vleem' in de spits....hou toch op man!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#42
gittermaster Wrote:
Fabian Wrote:
Mukkus Wrote:Waarom heeft die Pieckenhagen trouwens 'Piecke' op zijn rug staan? Wordt een mooie bende als iedereen dat doet, straks hebben op de nederlandse velden: "Steek", "Bussche", "Jelle" en "Isak" op goal staan.

Zie het een beetje als populair gedrag van een overjarige duitse keeper.

Omdat elke speler op z'n rug mag zetten wat hij wil, of is dit pas voor het eerst dat je dit ziet ?

Mag dat echt?
Zullen wrs wel bepaalde voorwaarden aan vast zitten.
Kun je wel wat mee als je bijvoorbeeld al kampioen bent... Zie wel een aantal geestige namen voor me. :Big Grin

'Godenzoon', 'Son of God' of 'Spongebob SquarePantelic'?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#43
Ik vind het aardige voorbeelden Muk, morgen meteen ff mailen!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#44
harry_bierdop Wrote:Ik vind het aardige voorbeelden Muk, morgen meteen ff mailen!

Prima. Theo Janssen overweegt de naam 'Janssen' van zijn shirt te halen, zodat hij straks onder zijn rugnummer '24' het woord 'Bier' kan zetten.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#45
D'r an met de lippe Wrote:De spelersbus kreeg vlak voor Deventer pech. De spelers zijn met een andere bus naar Eindhoven gebracht.
Vergissing om de bus s'nachts daar te laten staan...

[Image: bus09002.jpg]

[Image: bus09004.jpg]


Ik weet dat je het niet zo voor hebt met FC Twente maar vraag het me af of het echt nodig is om dan plaatjes van hun dode mascotte te plaatsen. :-k
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#46
Bumme Wrote:Ik weet dat je het niet zo voor hebt met FC Twente maar vraag het me af of het echt nodig is om dan plaatjes van hun dode mascotte te plaatsen. :-k

Wel een geestige actie van Heracles fansite HNDB. Op hun site staan foto's van de spelersbus van Heracles, nadat deze beklad is door stumperds uit Deventer. In Enschede hadden ze deze link echter ook op een fansite geplaatst waardoor HNDB deze foto voor doorlinken heeft gebruikt :waf:
Reply


Forum Jump: