The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




ABN Amro forumdag
Je hebt PM.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Haha 2 PM's denk ik zelfs.
Reply
thxs heren.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Damn, staat wel veel file, ik ga m'n best doen op tijd te komen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
oef had idd wel verwacht dat het inmiddels afgenomen zou zijn. ik ga iig wat eerder weg
Reply
Wij niet, aangezien de NS natuurlijk niet sneller gaat rijden Wink Komt vast goed, als het maar niet (meer) gaat sneeuwen.
Reply
Jullie zitten straks allemaal vast in Rotterdam ^^
Gaat nog meer sneeuwen vandaag Smile
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Klinkt gezellig!
Reply
Kan je lekker naast Ad in bed kruipen in een hotelletje Undecided
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Aadje =P~
Reply
HAVE FUN GUYS!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
ik rijd nu in de 3e file voor utrecht...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
veel plezier allemaal vandaag op dat jullie leuke partijen te zien krijgen.
En dat jullie nog veilig thuis komen :wink:
Reply
Het sneeuwt hier in Hoogeveen behoorlijk en hoor dat het rond Rotterdam nog erger is.
Ik hoop dat jullie er allemaal op tijd kunnen zijn.
En natuurlijk weer voorzichtig terug.

Veel plezier!!
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Tot nu toe een topdag! Berrer naar de overwinning geschreeuwd, vet saaie monfils, sijsling helaas net de tiebreak zien verkloten en zitten nu Davy-Lopez' te kijken.

Hoogtepunt tot nu toe de groepsfoto met berrer natuurlijk!
Reply
Goed bezig Mac!
Reply
Koning Davy!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Mac Wrote:Tot nu toe een topdag! Berrer naar de overwinning geschreeuwd, vet saaie monfils, sijsling helaas net de tiebreak zien verkloten en zitten nu Davy-Lopez' te kijken.

Hoogtepunt tot nu toe de groepsfoto met berrer natuurlijk!

Posten!
Reply
Wat een topdag! We hebben groot stuk Berrer-Clement gezien. Wat een vervelend mannetje is die Clement zeg! De man kan totaal niet tegen geluiden uit het publiek en was niet aardig tegen ballenkinderen. Aangezien een groot gedeelte van de aanwezigen Berrer in hun team had stonden we achter de Duitser. Aan het eind van de wedstrijd was het effe bibberen maar gelukkig kwam het goed. Na afloop juichte Berrer naar ons en wilde hij met ons op de foto Big Grin. Daarna stukjes gezien van Soderling-Sijsling, Troicki-Melzer en bijna de gehele wedstrijd van Davydenko. Vooral Ad en ik hadden het daar naar ons zin (wij hadden Davy)
Als de andere forummers terug zijn zullen zij denk ik ook nog een verslagje maken. Daar ben ik niet zo goed in #-o

Wat mij betreft gaan we de volgende keer met een een nog grotere groep naar Rosmalen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Het was weer mooi heren, met de overwinning van Berrer als hoogtepunt. Jammer dat bepaalde mensen naar Monfils wilden kijken, anders hadden we ook nog de langste TB sinds januari 2007 gezien.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Even geen inspiratie voor een verslagje, maar wel een mooie dag, met toch ook enkele tegenvallende potjes.
Reply
Ik zal wel even een kort verslagje schrijven dan.

Vanmorgen om half 10 vertrok ik uit Amsterdam om keurig om 11 uur te arriveren bij Ahoy. Na Ad Wim ontmoet te hebben bij de parking zagen we Stille bij de kassa's. Toen we daar een beetje stonden te lullen kwamen we eerst elikian tegen, die een kutdag had aangezien hij minstens een uur moest wachten in de kou op z'n kaartjes. Vervolgens kwam ook Jappiesevic even langs die allerlei forumnamen voorbij hoorde komen en dacht ey die zijn vast van het forum! erg leuk om die ook eens te ontmoeten.

Na wat heen en weer gebel gingen wij 3 vast naar binnen en mindlight, scholten, cc en buurs zouden later dan aansluiten. Kaartjes voor ml, scholten en cc hadden we al maar aangezien wij nog geen contact hadden gehad met buurs nog niet voor hem. Hilariteit alom natuurlijk toen we uiteindelijk met z'n zessen op tribune zaten bij Berrer-Clement en we een belletje kregen van buurs: "Het is uitverkocht!!". Uiteindelijk na veel gedoe had ie toch nog een kaartje weten te bemachtigen en zaten we met z'n allen bij Rochus - Monfils. Nadat Rochus de eerste set pakte was hier geen zak meer aan en we vervloekten dan ook degenen die zeiden naar deze wedstrijd te willen kijken. Vooral omdat we op het livescoreboard zagen dat er een fantastische tiebreak gespeeld werd bij berrer-clement.

Snel dus naar court 1 om daar Berrer aan te moedigen. Clement was hier op z'n zachtst gezegd niet blij mee en na 2 punten hadden we dan ook al mooi een middelvinger te pakken. Nog 2x een shhhhhh van zijn kant en veel gezeur over een of andere quiz in de zaal erna en we hadden al snel de rest van het publiek ook mee om voor Berrer te juichen. Prachtig was dan ook de reactie van Berrer na het winnende punt toen hij zich omdraaide en met gebalde vuisten naar ons toe stond (of misschien zat z'n trainer/vriendin achter ons, maar wij geloven graag onze versie). Toen hij van de baan af kwam dan ook gevraagd om een groepsfoto die hij graag maakte. Ik denk dat Ad/buurs die straks wel zal posten.

Vervolgens kwamen we bij Igor erin op 6-5 in de eerste set. Igor stond volledig vvrij te spelen alsof zijn leven ervan af hing en was soderling dan ook vaak de baas. In de tiebreak had ik dan ook geen moment het idee dat hij deze ging verliezen. Helaas werd de arm op5-2 en 6-4 toch een beetje dik waardoor hij toch nog de set verloor en hij geknakt was.

Melzer-Trociki was vervolgens aan de beurt op court 1. Die wedstrijd was echter al snel duidelijk wie deze ging winnen want melzer was de baas. Toen Troicki zich liet behandelen na de 1e set hielden we dhet dan ook voor gezien en gingen snel naar davydenko-lopez. Terecht achteraf want 2 games later bleek troicki opgegeven te hebben. Davydenko - Lopez was eigenlijk ook al snel duidelijk dat davydenko de betere was en hij maakte het dan ook als een echte topper af.

Om af te sluiten zagen we nog een dubbelpartij op het centre court. Of een dubbelpartij...er stond eigenlijk maar 1 dubbelteam want wat de italianen daar aan het doen waren vraag ik me serieus af. Ik weet zeker dat er dagen zijn geweest waarop ik ze alle hoeken van de baan had laten zien in de dubbel. Echt totaal geen dubbeltactieken en gewoon een beetje spelen. Ze werden dan ook terecht afgeslacht met 6-2 en 6-3.

Naar buiten stappende kwam er zo ongeveer een sneeuwstorm naar beneden en dat tesamen met het feit dat er ee ongeluk was gebeurd op de A12 met meer dan 2 uur vertraging zien we Buurs waarschijnlijk pas na middernacht hier weer terug op het forum. Al met al een zeer leuke tennisdag met een paar leuke potten.
Reply
Hier kan ik me volledig bij aansluiten Mac. CC, Scholten en ik reden nog wel langs een vrij ernstig ogend ongeluk in Utrecht, hopelijk viel dat een beetje mee, maar er lag iemand roerloos voor een bumper van een auto :|

Wij hebben op de terugweg nog even op Buurs gewacht (die gemakshalve de ring richting den Haag pakte op weg naar Emmen Wink), en een MacDonalds aangedaan. Maar al met al weer een zeer gezellige dag, echt top!
Reply
ik kom voor me rust een tennispotje kijken en dan hoor ik bij elke fout van clement of elke goedgeslagen framebal van een man van 100 kilo(zonder enig gevoel in zijn klauwen) COME ON< JAAAAAAA, schreeuwen en zelfs een verdwaalde ga door michael(alsof hij dat verstaat).. mannen, ik begrijp jullie fanatisme, maar michael berrer... doe even normaal!!!!
Reply
pfff, ik ben net 15 minuten thuis :roll:
ik heb in totaal vandaag 8 uur in de auto gezeten....

7 file's, waarvan eentje met een vertraging van 91 minuten :crazy:

ik sluit me aan bij het verhaal van mac, al won berrer natuurlijk door mijn advies. :wink:
(hij had weinig kans op de service van clement. toen zei ik dat hij vol voor de 2e service return moest gaan en vanaf dat moment deed hij niks anders :lol: en wat denk je.... hij brak clement in 2 van zijn 3 daaropvolgende servicegames :8: )
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:Het was weer mooi heren, met de overwinning van Berrer als hoogtepunt. Jammer dat bepaalde mensen naar Monfils wilden kijken, anders hadden we ook nog de langste TB sinds januari 2007 gezien.

ik baal er ook wel van.

wat is nu het record?
de 21-19 tussen roddick en safin?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:pfff, ik ben net 15 minuten thuis :roll:
ik heb in totaal vandaag 8 uur in de auto gezeten....

7 file's, waarvan eentje met een vertraging van 91 minuten :crazy:

ik sluit me aan bij het verhaal van mac, al won berrer natuurlijk door mijn advies. :wink:
(hij had weinig kans op de service van clement. toen zei ik dat hij vol voor de 2e service return moest gaan en vanaf dat moment deed hij niks anders :lol: en wat denk je.... hij brak clement in 2 van zijn 3 daaropvolgende servicegames :8: )
Haha, ik wist dat je dat laatste ging zeggen en toch nog doen!

Mijn rit was ook niet bepaald relaxed, maar ik was gelukkig wel in 5 kwartier thuis.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
en ik wist dat je op het laatste ging reageren :8:
vandaar mijn smiley :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Voor morgen weet de organisatie het te presteren om Seppi-Melzer op het avondprogramma te zetten. :lol:
Overdag wel een heerlijk programma met Monfils-De Bakker, Djoko, Youzhny en BERRER. :wink:
Davy-Bagha mag er trouwens ook wel zijn.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Wat een reis gisteren. Was wel finaal naar de klote toen ik thuis was. Mag wel terugkijken op een geslaagde dag, hoewel ik door het programma vooraf op nog meer spektakel had gehoopt. Mede dankzij Mindlight hoopte ik op een stunt van Lopez, maar Davy was uiteraard veel te degelijk. Die gaat Soderling (helaas) gewoon pakken. Hoogtepunt was Berrer-Clement, schitterend om die Duitser naar de overwinning te schreeuwen. Ik durf te beweren dat dit hem zeker heeft geholpen, en dat bleek ook wel na zijn gebalde vuist richting onze kant. Dieptepunt was dat de we TB van diezelfde partij misten. Achteraf hadden we wij natuurlijk ook bij 5-5 in de TB er nog heen kunnen lopen, maar wie bedenkt nu dat het 18-16 wordt?!
Reply


Forum Jump: