The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




LTM 2010, de info
#31
mindlight Wrote:top-5: Djokovic
6-10: Davydenko
11-25: Monfils
11-25: Cilic
26-50: Blake
26-50: Monaco
51-100: Gasquet
51-100: Gulbis
101-150: Dolgopolov jr.
150+: Bogdanovic

Geen Nalbi, opmerkelijk. Hopelijk zijn er veel die hem niet aandurven. Dolgo en Bogda zijn jouw persoonlijke favs toch?
Reply
#32
_Tampie Wrote:Mijn team; deadline is gepasseerd:

Nadal
Ik heb veel vertrouwen in een herboren Nadal. En het gravelseizoen zit in deze periode, dus wie Nadal niet heeft benadeeld zichzelf imo. Mogelijke wissel halverwege.

Davydenko
Davydenko is in principe de sterkste van de 6-10 mannen, hij liet het vorig jaar zien door na lang blessureleed ijzersterk terug te komen. 80% zal hem wel hebben gekozen lijkt me.

Monfils-Cilic
Veel potentieel in de 11-25 categorie. Gonzalez, Stepanek, Berdych, noem maar op. Ik ga voor de jonge spelers waarin ik het meeste vertrouwen heb om de top 10 te gaan bereiken.

Baghdatis-Blake
Hier ga ik voor de floaters, die al eerder hebben getoond de nodige potentie te bezitten. Blake had ik ook weg kunnen laten om hem pas in het tweede deel te pakken, maar je weet nooit waar hij dan staat. Baghdatis is ook een top 25 speler. Ik verwacht dat ook hier veel mensen voor deze 2 gaan.

Gasquet-Nalbandian
Ook al floaters, deze mannen kun je niet omheen. Nalbandian heeft wel gevaarlijk veel te verdedigen en zal dus slecht inwisselbaar zijn als zijn comeback een fiasco wordt, maar dat risico neem ik graag. Gasquet is natuurlijk ook een mustpick.

Vliegen
De lastigste categorie, maar daarom denk ik de belangrijkste. Hier heb ik het laten liggen vrees ik, met Kubot worden deze week al flink wat punten gepakt. Vliegen zou indien fit genoeg wel weer de top 100 in moeten kunnen, maar ik heb eigenlijk geen idee van zijn fysieke gesteldheid.

Haase
De meesten zullen wel aan Robin gedacht hebben. Ik denk dat zijn comeback succesvol zal zijn. De challengervolgers zullen in deze categorie wel hun uitgesproken favorieten hebben, voor mij Haase ook al een mustpick.

Al met al een standaardteam. Ik verwacht dat het verschil in de categorieën 11-25 en 101-150 gemaakt wordt, omdat de overige categorieën no-brainers lijken.

Baghdatis en Blake heb ik niet.
Omdat het prutsers op gravel zijn. Dus lijkt me niet echt een goede keuze.
Ik heb hier Kohlschreiber en Monaco.

Voor Vliegen heb ik Kubot.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#33
Tja je kan er maar 2 wisselen dus voor 8 spelers moet je toch naar het hele jaar kijken. En over het hele jaar neem ik voor lief dat die gasten niks kunnen op gravel, dan gaat het er gewoon om hoeveel ze sprokkelen. Kohlschreiber en Monaco zijn wel beiden op de shortlist gekomen, maar hebben het toch ruimschoots moeten afleggen tegen Baghdatis/Blake.
Reply
#34
_Tampie Wrote:
mindlight Wrote:top-5: Djokovic
6-10: Davydenko
11-25: Monfils
11-25: Cilic
26-50: Blake
26-50: Monaco
51-100: Gasquet
51-100: Gulbis
101-150: Dolgopolov jr.
150+: Bogdanovic

Geen Nalbi, opmerkelijk. Hopelijk zijn er veel die hem niet aandurven. Dolgo en Bogda zijn jouw persoonlijke favs toch?

Nalbi vind ik toch een vrij groot risico, en Dolgo en Bogdanovic zijn inderdaad mijn favorieten. Vorig jaar liet Dolgo mij niet in de steek, hopelijk doet hij dat nu wederom niet. Bogdanovic zie ik in de top-100 eindigen, dus dat was voor mij een must-pick.
Reply
#35
top-5: Murray
6-10: Davydenko
11-25: Monfils
11-25: Cilic
26-50: Blake
26-50: Wawje
51-100: Gasquet
51-100: Nalbandian
101-150: Ouanna
150+: Haase
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#36
Iedereen Davydenko, Cilic en Gasquet?
Reply
#37
Ik heb dit setje ingeleverd:

Federer
Tsonga
Cilic
Monfils
Baghdatis
Bellucci
Nieminen
Gasquet
Kunitsyn
Moya
Reply
#38
Baghdatis en Blake heb ik eerlijk gezegd over het hoofd gezien, logische keuzes.
Dacht dat iedereen wel voor Nadal zou gaan.

Djokovic
Davydenko
Stepanek
Cilic
Troicki
Tipsarevic
Gasquet
Nalbandian
Kubot
Haase
Reply
#39
Volgens heb ik Del Potro uit de 1e categorie.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#40
- 1 uit de top 5 = Juan Martin Del Potro
- 1 uit 6-10 = Davydenko
- 2 uit 11-25 = Cilic en Monfils
- 2 uit 26-50 = Chardy en Bellucci
- 2 uit 51-100 = Nalbandian en Ancic
- 1 uit 101-150 = Pere Riba
- 1 uit 151-oneindig = Bozoljac

Hier 't hele lijstje. Paar spelers waar ik wel fan van ben en die ik daardoor dit jaar extra intensief kan volgen. Hup gokjes als Chardy, Bellucci, Ancic, Riba en Bozoljac.

P.s. Gaat Ancic wel op redelijk korte termijn weer spelen? Niet naar gekeken. Zelfde geldt voor Nalbi... maar zijn naam zie ik al vaker voorbij komen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#41
Bij Ancic is het geloof ik de vraag of hij uberhaupt nog wel eens gaat spelen...
Reply
#42
Ben zelf weer voor Riba gegaan. Haase heb ik eerlijk gezegd compleet over het hoofd gezien, hoewel gezegd moet worden dat ik niet de moeite heb genomen veel verder dan de top 200 te kijken (ik ken die lui doorgaans ook niet). Ben voor Rufin gegaan, Fransman die in 2009 van 1065 naar 170 gestegen is (ook hem ken ik niet, maar de stijging maakte wel indruk).

Nadal
Davydenko
Monfils
Cilic
Almagro
Troicki
Gasquet
Nalbandian
Riba
Rufin
Reply
#43
Mooie gast die Rufin, 88% van zijn punten op gravelchallengers, en met name futures gehaald, het is wel de vraag of hij het nog even vol kan houden en dan een niveautje hoger ook kan presteren. Wel is hij pas 19 dus zou er wel wat mogelijk moeten zijn.

Ik zit zo eens even te tellen, maar 3 futures en 1 challenger gewonnen vorig jaar, dat is best netjes. Ook versloeg hij daarin mannen als Riba, Daniel, Ignatik, Schwank en Ungur.
Reply
#44
Komen veel mooie namen naar voren in alle teams, Ruffin ook leuke keuze. Ik vond Haase echter wel een zekerheidje. Heb gekozen voor de toekomst en moet het verschil maken met helden Korolev en Kohlschreiber evenals Soderling en Giraldo.

- 1 uit de top 5: Fedex
- 1 uit 6-10: Soderling
- 2 uit 11-25: Monfils en Cilic
- 2 uit 26-50: Kohlschreiber en Bellucci
- 2 uit 51-100: Gasquet en Korolev
- 1 uit 101-150: Giraldo
- 1 uit 151-oneindig: Haase
Reply
#45
- 1 uit de top 5: Nadal
- 1 uit 6-10: Davydenko
- 2 uit 11-25: Monfils en Cilic
- 2 uit 26-50: Kohlschreiber en Monaco
- 2 uit 51-100: Gasquet en Nalbandian
- 1 uit 101-150: Kubot
- 1 uit 151-oneindig: Haase
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#46
top 5: Nadal
6-10: Soderling
11-25: Gonzalez en Monfils
26-50: Blake en Seppi
51-100: Gasquet en de Bakker
101-150: Odesnik
151-oneindig: Santiago Gonzalez
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#47
Santiago Gonzalez Notworthy
Reply
#48
1 uit de top 5........................Federer
1 uit 6-10............................Roddick
2 uit 11-25...........................Gonzalez, Berdych
2 uit 26-50............................Baghdatis,Monaco
2 uit 51-100...........................Gasquet, Nalbandian
1 uit 101-150..........................Kunitsyn
1 uit 151-oneindig..................Haase
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#49
Nog geen Murray gezien.
Reply
#50
Murray is in het gravelseizoen natuurlijk geen geweldenaar.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#51
Ad, heb je al tijd voor de stats?
Reply
#52
Dat kan nog wel even duren vrees ik. Ik ga het meteen combineren en inpassen in de sheet van vorig jaar, zodat ik gelijk kan updaten. Maar ik heb het momenteel onwijs druk. Ik probeer het deze week nog te doen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#53
Ad Wim Wrote:Dat kan nog wel even duren vrees ik. Ik ga het meteen combineren en inpassen in de sheet van vorig jaar, zodat ik gelijk kan updaten. Maar ik heb het momenteel onwijs druk. Ik probeer het deze week nog te doen.

Wat was jouw eigen rijtje eigenlijk?
Reply
#54
O ja, mijn rijtje, met motivatie:


Nadal (gravel)

Davydenko (must-pick)

Stepanek (momenteel op z'n top, steady en veel minder blessuregevoelig dan Monfils. Andere optie was nog Simon, maar die is nu geblesseerd)
Cilic (must-pick in mijn ogen. een van de weinigen die ik van die groep zeker in de top 10 zie volgend jaar)

Kohlschreiber, Troicki (allebei gewoon steady in de hoge regionen van deze categorie en grote kans dat deze jongens stijgen naar een categorie hoger)

Gasquet, Nalbandian (lastigste categorie imo. Gasquet zie ik het helemaal niet in en vind ik een drol, maar die moet wel top 40 kunnen halen. Nalbi is een gok, maar als die maar een beetje gaat spelen op niveau, wat ie al deed in demonstraties, moet ie toch zeker top 25 kunnen halen. Zo niet, dan gaat ie eruit halverwege)

Levine (genoeg andere opties, Dolgopolov, Marchenko, maar Levine is zeker top 100-materiaal als ie fit is en blijft)

Young (ook hier genoeg andere opties, zoals Przysiezny, Ignatik, Rufin, Ungur, maar Young was eind vorig jaar weer erg goed en heeft natuurlijk nog steeds enorm veel potentie. Haase vond ik te link omdat ik met Nalbi al een risicofactor heb, een paar gasten die vermoedelijk een categorie gaan stijgen en Nadal zeker wil wisselen)
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#55
Levine en Young verrassende keuzes, wel jonge gasten die op die Amerikaanse toernooitjes een paar rondjes kunnen zinnen.
Reply
#56
Het is niet heel spectaculair allemaal. Ik ben vooral voor gasten gegaan die ik eigenlijk te laag vind staan en waarvan ik verwacht dat ze flink zullen stijgen het komende jaar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#57
Ja, ik inderdaad ook, plus de must-picks zoals je terecht al aangaf.
Reply
#58
nadal

soderling

monfils
cilic

bellucci
blake

gasquet
gulbis

dolgopolov jr

haase
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#59
never mind
Reply
#60
Nalbi mist ook al de AO, lekkere keuze zo...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: