The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Auckland/Sydney
centre court Wrote:
Scholten! Wrote:CC heeft wel het postuur van Arnaud :8:

Scholten heeft 't postuur van Querrey.... En de kop.

Had ik maar de service van Querrey, dan zou ik nu ook in Australië gezeten hebben \Big Grin/
Reply
Isner! Notworthy

Wint de finale met een 3e set TB. Wat een held.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Effe wat anders. Ik heb vannacht de TB bij Isner gezien. Jeetje wat speelde hij goed zeg! Daarna nog een stukje van Tomic-Djokovic zitten kijken. Ik raad iedereen aan om Djoko te nemen Undecided
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Trouwens Gasquet en Baghdatis gaan zo weer spelen. Het is gewoon op Betfair te zien, zonder te betalen.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Stille Wrote:Effe wat anders. Ik heb vannacht de TB bij Isner gezien. Jeetje wat speelde hij goed zeg! Daarna nog een stukje van Tomic-Djokovic zitten kijken. Ik raad iedereen aan om Djoko te nemen Undecided

Aan het verlies van Djoko tegen Verdasco hechtte ik niet zoveel waarde, maar in 3 sets onderuit gaan tegen dat irritante ventje van een Tomic: waardeloos!
Reply
Bagha wint in een vermakelijke wedstrijd. Mooi om te zien dat deze twee finalisten weer zijn opgebloeid. Next: AO.
Reply
Wat begon als een aardige week eindigt toch in een drama. Icon_evil
Reply
wat begon als een drama eindigt ook zo...
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
De uitslagen van de finales en de medailles zijn zo te zien nog niet verwerkt....
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Nee helaas. Ben benieuwd hoeveel ik nog stijg met mijn 3 halve finalisten en 2 winnaars.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Respect voor de 3 personen die de organisatie doen, maar is het misschien een idee om iemand extra in te schakelen die alleen gerechtigd is om uitslagen te updaten. Even voor de duidelijkheid : dit is geen verwijt :Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Gewoon ff geduld hebben Stille. Ik weet niet 100% zeker hoe het verwerken werkt als er al een team voor de week erna gemaakt is, dus ik laat het even aan Mindlight over en die is niet online.
Reply
Vind ik ook OD, en dat heb ik eerder ook al aangegeven. Zo spannend is het allemaal niet als het een paar uurtjes langer duurt toch? Het gebeurt in ieder geval foutloos.
Reply
Aadje : van harte gefeliciteerd met de 1e gouden medaille van het jaar. De enige vrouw in ons gezelschap zet ons effe te kijk haha, Cornholio en the Great Falcon natuurlijk ook feli. Ik mis net naast het potje, jammer maar helaas. Komende week nieuwe ronde/nieuwe kansen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
ik word 5e in de week, maar sta 12e in het klassement....

totaal aantal punten klopt ook niet.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Krijg nou wat, sta ik 6e. Dus wordt het niet foutloos gedaan :eeeek: (geintje)
Dit zal Mac denk ik op moeten lossen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Als je gewoon even de week sorteert staat het wel goed. Geen idee hoe het komt dat de andere stand door elkaar gehusseld is Smile
Reply
ik zie niks raars?
Reply
de nr. 4 kooltje heeft minder punten dan bijvoorbeeld de nr. 5...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: