The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Auckland/Sydney
#61
De top 8 is toch wel redelijk in te delen al? En is het niet automatisch de nummer 1 bij 16, 2 bij 15 enz?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#62
CLEMENT wat ben je toch een heerlijke man :lol: =D>
B&B "even uitwaaien"
Reply
#63
centre court Wrote:De top 8 is toch wel redelijk in te delen al? En is het niet automatisch de nummer 1 bij 16, 2 bij 15 enz?

Nee, geen zinnig woord over te zeggen Smile
Reply
#64
Ad Wim Wrote:Het begint toch niet weer he? Dat de laffe keuzes, in dit geval Melzer, alweer meteen in de eerste week beloond gaan worden?

Die Ad Undecided

Ferrer is een domme keuze en Melzer is geen laffe maar een normale/slimme keuze...

Jij zal dat nooit begrijpen :lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#65
Ad Wim Wrote:Haha, en dit is nou precies waarom ik twijfelde om mee te doen. Zelfs als ik het op een normale manier zeg, is het niet goed. Maar gezien jullie reactie weten jullie zelf ook wel dat ik gelijk heb. Melzer is inderdaad lekker in vorm, met een verlies tegen Ebden vorige week. En Chardy is ook lekker in vorm ja de laatste maanden. Melzer mazzelt hier gewoon tegen fucking Grosjean en Ferrer pakt zijn kansen niet. Ferrer 3-0 voor in H2H tegen Melzer, maar zover hebben jullie zeker niet gekeken of dat telt opeens zeker weer niet. Ferrer heeft dit toernooi ook nog gewonnen twee jaar geleden en vorig jaar halve finale. Won van Davydenko twee weken geleden. Hou toch op zeg. Ik ben ook alweer behoorlijk klaar met die zogenaamde 'discussies'. Wat je ook zegt, het is toch wat anders, en de volgende week telt de H2H opeens wel als het zo uitkomt.

Blijven jullie maar lekker het hele jaar iedereen nemen die al door is en het tot op het bot verdedigen en proberen te verkopen dat het geen veilige keuze is en er heel veel plezier aan beleven, ik hou m'n mond wel.

Stop er aub mee!

Houd de eer aan jezelf, voordat je jezelf weer belachelijk maakt.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#66
Na 3 dagen FTM is het spel alweer op de wagen! :lol:

Dit hebben we met z'n allen toch wel gemist de laatste weken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#67
Ad Wim Wrote:Daar verschillen we dan over van mening. Ik denk dat bij hem, net als bij Nadal, de DC een keerpunt is geweest en dat ie dit jaar een stuk beter jaar gaat hebben dan vorig jaar en weer tegen de top 10 aan gaat schurken. Hij won ook van Davydenko in Abu Dhabi. Dat was weliswaar een demonstratie, maar weinigen kunnen de afgelopen maanden zeggen van Davy gewonnen te hebben.

Voorlopig schurkt hij nog even nergens tegen aan.
Reply
#68
centre court Wrote:Na 3 dagen FTM is het spel alweer op de wagen! :lol:

Dit hebben we met z'n allen toch wel gemist de laatste weken.

Nee niet echt. Dat was de reden dat ik bijna niet had meegedaan. Dus ik wacht de AO nog af en beslis dan of ik verder ga......
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#69
ik houd me verder rustig, kuiper.

dit was echter wel een enorme kans voor open doel :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#70
Ad's redenen om Ferrer te nemen zijn ok. Hij wint de DC en wint van Davydenko, goed record op dit toernooi, goede HtH tegen de andere seed in zijn kwart. Ik kan niet beargumenteren waarom ik geen moment aan Ferrer twijfel, maar zie het niet in hem zitten.

Overigens krijgt Ferrer altijd veel kansen en heeft hij altijd problemen daar goed gebruik van te maken. Beetje inherent aan zijn spel (matig serverend, maar prima in de returngames).
Reply
#71
_Tampie Wrote:Ad's redenen om Ferrer te nemen zijn ok. Hij wint de DC en wint van Davydenko, goed record op dit toernooi, goede HtH tegen de andere seed in zijn kwart. Ik kan niet beargumenteren waarom ik geen moment aan Ferrer twijfel, maar zie het niet in hem zitten.

Overigens krijgt Ferrer altijd veel kansen en heeft hij altijd problemen daar goed gebruik van te maken. Beetje inherent aan zijn spel (matig serverend, maar prima in de returngames).

Kijk daar hou ik van. Normale reactie en je kunt natuurlijk altijd van mening verschillen.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#72
kuiper Wrote:
centre court Wrote:Na 3 dagen FTM is het spel alweer op de wagen! :lol:

Dit hebben we met z'n allen toch wel gemist de laatste weken.

Nee niet echt. Dat was de reden dat ik bijna niet had meegedaan. Dus ik wacht de AO nog af en beslis dan of ik verder ga......
Same here, kuip. Het was even leuk, totdat buurs weer kwam en er weer louter afgegeven werd. Er zijn slechts weinigen hier die normaal, onderbouwd kunnen discussiëren. Bij anderen kun je een uur praten en met argumenten komen, maar dan heeft het nog geen zin. En daar heb ik geen zin meer in. Zelf de discussie niet aangaan is dan een optie, maar dat zal wel heel lastig worden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#73
jij hebt het alleen maar over laffe keuze's....
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#74
Wat een frustraties direct zeg. Weer zeer vermakelijk om te lezen allemaal! Undecided
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#75
heerlijk om te lezen en mijn reden om nog een jaartje mee te doen Undecided
B&B "even uitwaaien"
Reply
#76
Zo zie je maar dat de fanatieke benadering van het spel door sommigen wordt verafschuwd en dat sommigen het wel waarderen. Ik vind dat het soms best hard tegen hard mag gaan, uiteraard binnen de perken. Het blijft toch een spel en een spel willen we allemaal winnen. Het moet niet persoonlijk worden en niet teveel op man gespeeld worden. Dan mogen keuzes en opvattingen van mij flink bediscussieerd worden.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#77
Stille Wrote:Wat een frustraties direct zeg. Weer zeer vermakelijk om te lezen allemaal! Undecided
Ik snap ook wel dat jij niet gefrustreerd bent, aangezien je geluk van de laatste maanden van 2009 zich voortzet met de opgave van Ferrero waardoor Montanes zo doorloopt naar de halve finale.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#78
ik meld mij maandag weer een keer op t forum. Wat een boutweek om te beginnen zeg. Ik ga er niet eens dieper op in! Bah! Alles op Fedex in Australië!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#79
Isner wint iig de belangrijkste pot van de nacht. In 3 setjes van Boredo. Notworthy
Bagha maakt er zo 1-1 in sets van tegen Hewitt. Ga dooooor..
Dé teleurstelling van deze nacht komt op naam van Melzer. In 2 eraf tegen Grandpa Clemmie. Die wint nu dus in straight sets van Chardy, Ferrer en Melzer. Heeft die ouwe vorig jaar weleens 3 potjes gewonnen op de Tour?


En op dat demo-toernooi:
Soderling geeft op nadat ie 1e set van Ljubo verliest.
Verdasco veegt Djokovic. :eeeek:
Gonzo pakt Haas in 2.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#80
centre court Wrote:Isner wint iig de belangrijkste pot van de nacht. In 3 setjes van Boredo. Notworthy
Bagha maakt er zo 1-1 in sets van tegen Hewitt. Ga dooooor..
Dé teleurstelling van deze nacht komt op naam van Melzer. In 2 eraf tegen Grandpa Clemmie. Die wint nu dus in straight sets van Chardy, Ferrer en Melzer. Heeft die ouwe vorig jaar weleens 3 potjes gewonnen op de Tour?

En op dat demo-toernooi:
Soderling geeft op nadat ie 1e set van Ljubo verliest.
Verdasco veegt Djokovic. :eeeek:
Gonzo pakt Haas in 2.

Clement was eind vorig jaar best aardig in vorm hoor. Maar dit is natuurlijk geniaal. De winst van Isner is ook prachtig, en Hewitt mag altijd verliezen.
Laat ik maar geen waarde hechten aan dat demo toernooi, want die uitslagen zijn minder...
Reply
#81
Baghdatis gaat prima, Melzer eruit en Isner wint... =D>
Niet teveel schade in de eerste week, dan kan de AO beginnen...
Reply
#82
En Gasquet natuurlijk, 2010 wordt zijn jaar!
Reply
#83
Inderdaad...en Kohl!
Alleen Montanes is jammer maar ach...das een knappe keuze ipv Ferrero.
Reply
#84
Die uitslagen van Kooyong zou ik niet al te zeer op letten, dat zagen we bij Abu Dhabi wel. Maar dat Soderling en Del Potro zich terugtrekken is toch wel wat belangrijker. Dat doe je echt niet zomaar als je nergens last van hebt. Het zijn ook wel brekebeentjes natuurlijk, maar ze hebben toch ook wel bijna een maand rust gehad...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#85
Nou, Soderling heeft eigenlijk maanden rust nodig voor die elleboog, maar ik snap dat hij die in huidige vorm niet neemt. Net als de afmelding van Monfils en Wawrinka hecht ik aan afmeldingen van Kooyong totaal geen waarde. Ik verwacht al deze jongens gewoon aan de start volgende week.
Reply
#86
Aan de start wel ja, maar 100% fit... En dat heb je toch wel nodig in de hitte van Australië.

Hopman Cup was ook al zo'n demonstratie. Kohl reeg wanprestatie aan wanprestatie en hakt nu iedereen van de baan, Robredo speelde out of his mind en verliest nu van Isner.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#87
Ja, ook 100% fit. Met Wawrinka en Monfils is echt niets aan de hand. Soderling haalt die blessure altijd uit de kast als hij ergens geen zin in heeft en alleen Potro kan ik moeilijk beoordelen.

En precies, de uitslagen van die toernooien zijn al helemaal niet interessant, ik volg het ook niet.
Reply
#88
Blijkbaar moet je idd niet kijken naar al die potjes. Ik liet Kohl en Jan Isner buiten m'n team omdat ze tijdens de Hopman Cup niet overtuigden. En zie nu: Kohl wint nu met cijfers waarin hij vorige week nog verloor en Isner wint 3x in 3 sets Icon_evil Mijn LTM-er Soderling baart me wel een beetje zorgen... Hij ging er natuurlijk vorige week ook al tegen Ginepri af.
Reply
#89
Tsja, ik maak me juist geen zorgen over Soderling. Die jongen heeft nu eindelijk alles bij elkaar een week of 6 rust en dat moet hem gewoon goed doen. En met al deze twijfelachtige berichten wordt het gelijk een troefje voor FTM, eigenlijk wel prima!
Reply
#90
Neem jij Soderling maar, dan maak je je over ongeveer 8 dagen wel zorgen.

Robredo natuurlijk ook gewoon een break voor in de 3e set tegen Isner, net als Querrey. Wat een week om te beginnen joh...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: