The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Auckland/Sydney
#91
Ach, Soderling is al sinds Wimbledon twijfelachtig voor ieder toernooi met die elleboog, en zie zijn prestaties. Soms moet je die berichten iets minder serieus nemen.
Reply
#92
Weet men dat Kohlschreiber en Fish nog verwerkt moeten worden? of ben ik nu te opdringerig :Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#93
Zal ik gelijk even doen
Reply
#94
Die Isner joh, ik verbaas me er toch steeds weer over. Daar winnen wij gewoon de helft van de rally's van. Eerder was het een challengerjongen, maar nu staat ie gewoon in de top 50...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#95
Maar toch verliest Montanes de set door ongeveer 15 UEs...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#96
2e set naar een TB, waarin Montanes een mb voor komt, maar dan twee ballen achter elkaar onnodig tegen de netband slaat en verliest met een passeerbal die een mm uit gaat. Tennis verliest hier.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#97
Mwa, ik vind Isner juist altijd wel gaaf om naar te kijken. Dat stoicijnse, en gewoon een meester in de TB. Beetje vergelijkbaar met Karlovic, maar geef mij dan Isner maar.
Reply
#98
Heb Isner denk ik een half jaar niet zien spelen maar hij schijnt in de rally flink mee te doen tegenwoordig. Hij had tegen Robredo bijv. erg goed gespeeld.

Trouwens alle uitslagen goed vannacht! Die Clement wint weer in straight, nu van Kohli. :eeeek:
Gasquet en Isner dus wel als verwacht. Nu Bagha de 3e set in tegen Fish!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#99
Hup Fish!
Reply
Fish *3-2. Tot aan 6-4 6-6 niks aan de hand voor Bagh maar toen de TB met 9-7 verloren. Hij zal wel één of meerder sps hebben gemist. Icon_evil
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
1 mp gemist inderdaad. Nu 3 bp Bagh dus wordt nog wel spannend.
Reply
5-4 Baghdatis en 0-15. Break 'm voor de match.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
0-30 maar Fish terug naar 30-30.
Reply
Op 15-30 gaat Bagha vol voor en bal en komt ie ten val. Leek erger dan 't was geloof ik. 40-30 nu. Fish staat goed te serveren.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Jeetje Kohl :roll:
Baghdatis Fish 5-5...Kom op Marcos!
Reply
Gvd, betfair live video geeft vanaf nu alleen nog maar beeld als je 5 pond op een wedstrijd hebt gezet. Wat een stelletje lijers zeg.
Reply
centre court Wrote:Op 15-30 gaat Bagha vol voor en bal en komt ie ten val. Leek erger dan 't was geloof ik. 40-30 nu. Fish staat goed te serveren.

Waar kijk je?
Reply
Ad Wim Wrote:
Stille Wrote:Wat een frustraties direct zeg. Weer zeer vermakelijk om te lezen allemaal! Undecided
Ik snap ook wel dat jij niet gefrustreerd bent, aangezien je geluk van de laatste maanden van 2009 zich voortzet met de opgave van Ferrero waardoor Montanes zo doorloopt naar de halve finale.

Uh Ad ik had Ferrero ook hoor en Montanes had zo'n eitje van een loting met allemaal qualies en was het dus slim om hem te nemen voor zowiezo 45 punten'. Ook altijd zo mooi om te lezen dat iemand die hoog staat in jouw ogen altijd geluk heeft. Zou jij als Ajacied toch moeten weten. Die zeggen zogenaamd altijd dat je geluk afdwingt. Maar ja het begint iig redelijk deze week.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
_Tampie Wrote:
centre court Wrote:Op 15-30 gaat Bagha vol voor en bal en komt ie ten val. Leek erger dan 't was geloof ik. 40-30 nu. Fish staat goed te serveren.

Waar kijk je?

Atdhe. Maar na één game was 't afgelopen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Lekker Marcooos!!!
Reply
Klasse Marcos.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
:Big Grin :Big Grin eindelijk een goed begin voor de eeuwige middenmoter :8:
B&B "even uitwaaien"
Reply
Lekker aadje, het is je gegund!

Aadje, als jij deze maand als nummer één van FTM eindigt, nodig je ons dan een weekendje uit in Zandvoort waar wij dan kunnen genieten van Bed & Breakfast? :8:
Reply
Klote-Hewitt. Icon_evil
Reply
allemaal zo'n lekker ding als Clement :-$ ???
B&B "even uitwaaien"
Reply
Je bedoelt die Franse midget?
Reply
CC heeft wel het postuur van Arnaud :8:
Reply
Dat lijkt mij nou ook eens leuk ja, op bezoek bij Aadje!
Reply
Scholten! Wrote:CC heeft wel het postuur van Arnaud :8:

Scholten heeft 't postuur van Querrey.... En de kop.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Zelfs binnen het Baakse kamp is het spel nu op de wagen. :razz:
Reply


Forum Jump: