The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM-teams 2010
#91
Ad Wim Wrote:In tien minuten gemaakt en 0 euro over, nu al een topteam!
=D> Ik zie hier een weekwinst aankomen.
Reply
#92
mindlight Wrote:Leuk die maandagavond altijd weg zijn.... Kut Starace Wink

Jammer maar ik had wel voor je aan kunnen passen mits...... Bij Roffaboy ook wat aanpassingen gedaan al zal hij er nu niet blij mee zijn Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#93
Ja, en dat kan dus niet Smile. Maar maakt niet uit, moeten mijn andere mannen het maar doen.
Reply
#94
Om al het geklaag over de resultaten wat cijfers te geven, hierbij een overzicht van het kwijt geraakte budget (op volgorde van actuele ranglijst):

Haggie 3618
Mitch 3501
Scholten 3740
Tampie 1447
CC 2774
Cornholio 2280
Andre 2667
Roffa 1447
Buurs 2640
Aadje 1513
Kuiper 2774
Zico 1458
Cruijff 1601
Woerdie 1857
Vos 2486
Stille 1714
RonnieV 939
Omyaca 2398
GreatF 4057
Kraai 3013
Kooltje 508
Arco 2601
Chiel M 6354
Mac 1999
BerlinerJos 508
Mindlight 4271
RagingB 3562
The Player 2490
RenRew 398
AdWim 2233

Conclusies:
De top 3 van de ranglijst zijn de laatste 3 van de top18 en Chiel Montagne heeft echt een te groot team.
Reply
#95
En stille heeft weer eens niks te klagen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#96
En ik des te meer Hakkuh
Reply
#97
leuke statistiekje! zal eens kijken of ik dat een dezer dagen kan verwerken in de statistieken pagina.
Reply
#98
buurs Wrote:En stille heeft weer eens niks te klagen.

Dat is niet zo gek als je een team hebt met meer duurdere spelers. Die spelers waren nog niet in actie gekomen dus dan is het niet zo gek dat ik nog niet veel budget heb verspeeld
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#99
Terwijl je eerder op de dag nog argumenten had dat jij zo'n beetje het slechtste ging :crazy:
Reply
Ik heb er 1300 aan verspild geld in zitten :-({|=
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
5176 Hakkuh
Reply
mindlight Wrote:Terwijl je eerder op de dag nog argumenten had dat jij zo'n beetje het slechtste ging :crazy:

Klopt dat was ook toen zo met 3 man kwijt in 2 uur tijd, maar daarna is alles redelijk hersteld met de uitschakeling van Janko (tegen on fire Berrer) en een rits van overwinningen in Santiago. Alleen zonde dat Cuevas het laat liggen maar ja ik zal er maar niet over klagen aangezien bijna iedereen hem heeft. Dit in tegenstelling tot bijv Chiu, die had daar makkelijk 90 punten kunnen halen.

Vandaag kan zomaar weer eens een ouderwetse gehaktdag worden. Phau won gisteren met veel moeite van die Wolmarans en in Robert heb ik ook niet zoveel vertrouwen.

Groetjes vanuit een zonnig Johannesburg :Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
met Riba die onverwacht 250 punten pakt ben ik helemaal tevreden.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ik ook hoor Haggie. VAMOS RIBA ! ARIBA ARIBA
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
de volgende ronde moet iig nog vlotjes kunnen Icon_twisted
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Montanes nu weer zo vaak gekozen, terwijl dat voor mij een van de grootste gokken was. Of had ie al gewonnen rond de deadline?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nee, wel net een break te pakken dacht ik. Maar Montanes op gravel is voor mij altijd een zekerheidje.
Reply
Hij trok zich vorige week nog terug en zijn loting is vrij lastig. Ik zie het ook altijd wel in hem, maar ik vond het nu toch wel een gok, zeker omdat ik ook best duur is.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Opvallend kleine verschillen deze week.
Ben gegaan voor Roddick-Murray-Verdasco-Cilic als kern van het team, net als Centre Court, Ad Wim, Stille en Woerdie.
Reply
Murray leek me de meest zekere van de top 4. Djoko kon ook nog wel, maar die komt van gravel. Voor mijn aanvulling(Gasquet, Ljubo, Blake, Isner) mss beter voor een aantal q's kunnen kiezen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Isner-Querrey vond ik de lastigste keus, voor de rest vond ik het niet zo lastig. Murray, Cilic, Gulbis, Nalbandian en Roddick leken me zekerheidjes en je moet iemand groots hebben in het kwart van de onzekere Davy en Nadal. Ben daar maar voor de vrij dure en onzekere Verdasco gegaan als soort van gok, maar ik zie toch nog een hoop met mij.

En vrijwel iedereen is toch ook voor Isner gegaan, hup Querrey! De trage baan moet jou het voordeel opleveren.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Het was idd zeker een keuze tussen Isner en Querrey. Een echte 50-50 pot. Maar de winnaar moet je eigen wel hebben. Isner haalt die confrontatie sowieso. Querrey heeft met de opgebloeide Chardy nog een kwalijke klant.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Mijn afweging was dat Querrey goedkoper was en dat er een grote kans was dat er al een quali van mij bij Isner zou komen. En dat de trage baan in zijn voordeel zou zijn, zoveel aces gaat Isner niet slaan denk ik.

Leo Mayer of Dent had ik trouwens graag gehad, maar dan kwam ik telkens niet goed uit en hield ik 200 over. Dan liever 2 qualis.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Isner, Mayer en Blake mogen er zsm uit. Mayer en Isner lijken me logisch, Blake snap ik niet zo goed. Mensen blijven toch vertrouwen in hem hebben en zijn loting is nou ook niet bepaald eenvoudig met Ferrer in de 2e ronde en Karlo in de 3e.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat Isner ook iets kan op trage banen bewees hij dit weekend in de DC wel. De loting van Blake is zeker niet gemakkelijk, en ik hoopte daar een troefje mee te hebben, maar die is alsnog veel gekozen. Toch zijn Ferrer en Karlo ook weer niet onmogelijk dus het kan nog wel leuk uitpakken.
Reply
Iedereen voor Cilic, hoe voorspelbaar! Mooi dat ik hem niet heb genomen :Big Grin
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Nee omdat je Djoko hebt natuurlijk.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik vond Berdych een mooi alternatief voor Verdasco en van dat bespaarde geld kon ik held Soderling kopen ipv Lucky Tsonga. Ben verder zeer content met Mayer maar Isner moet er zsm uit.
Reply
Tsonga gaf op in de DC, die zie ik niet veel potten breken deze weken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Vandaar Soderling.
Reply


Forum Jump: