The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM-teams 2010
centre court Wrote:Tsonga gaf op in de DC, die zie ik niet veel potten breken deze weken.

Die opgave was in een dead rubber, zou ik niet teveel waarde aan hechten.
Reply
Nou, hij klapte wel gewoon door zijn enkel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad werkelijk waar alles Undecided
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
mindlight Wrote:
centre court Wrote:Tsonga gaf op in de DC, die zie ik niet veel potten breken deze weken.

Die opgave was in een dead rubber, zou ik niet teveel waarde aan hechten.

Tsonga gaat hier lekker knallen!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:
mindlight Wrote:
centre court Wrote:Tsonga gaf op in de DC, die zie ik niet veel potten breken deze weken.

Die opgave was in een dead rubber, zou ik niet teveel waarde aan hechten.

Tsonga gaat hier lekker knallen!

[gay]
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Undecided Noit gedacht te zeggen

Vamos Nadal
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
centre court Wrote:
Haggie Wrote:
mindlight Wrote:
centre court Wrote:Tsonga gaf op in de DC, die zie ik niet veel potten breken deze weken.

Die opgave was in een dead rubber, zou ik niet teveel waarde aan hechten.

Tsonga gaat hier lekker knallen!

[gay]

Confusedig:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:
centre court Wrote:
Haggie Wrote:
mindlight Wrote:
centre court Wrote:Tsonga gaf op in de DC, die zie ik niet veel potten breken deze weken.

Die opgave was in een dead rubber, zou ik niet teveel waarde aan hechten.

Tsonga gaat hier lekker knallen!

[gay]

Confusedig:

[baby]
Reply
Scholten! Wrote:
Haggie Wrote:
centre court Wrote:
Haggie Wrote:
mindlight Wrote:
centre court Wrote:Tsonga gaf op in de DC, die zie ik niet veel potten breken deze weken.

Die opgave was in een dead rubber, zou ik niet teveel waarde aan hechten.

Tsonga gaat hier lekker knallen!

[gay]

Confusedig:

[baby]

:beerbros:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Saai weekje zo, had echt neit verwacht dat Murray en Nadal zo vaak gekozen zouden worden na IW. En zoveel mensen weer met Blake :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik dacht een van de weinige te zijn met Nadal....... :roll:
Reply
Kraai Wrote:Ik dacht een van de weinige te zijn met Nadal....... :roll:
Reply
Ik wil niet de wijsneus uithangen maar ik wist meteen dat Nadal veelgekozen zou worden. Hij speelde afgelopen week goed, had ''verdiend'' van Ljubo te winnen en had anders vorige week de 1000 punten al opgepakt.
Daarnaast faalde de top 4 vorige week redelijk. Dat zal niet nog een week gebeuren. Fedex is met zijn 10000 te duur, Djoko is echt te slecht en Murray en Nadal zijn redelijk goedkoop voor hun doen. Easy dus.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Eens CC, ik was er ook vrij snel uit.
Reply
:letitallout: :letitallout:

Zo ben je Monfils alweer kwijt voor het toernooi begonnen is Undecided
Reply
Wel raar, ik zit zo die twitter te bekijken, en hij is zo lui geweest dat hij nooit geblesseerd kon raken volgens mij. Daarbij heeft hij het ook helemaal niet over die pols.

Lunch time.i won a bit $ in poker...
Going to watch Criss Angel show...
Hello twitter and goodbye Vegas.i m flying to miami at 6am...
Going to planet sushiiiii...
I had a great afternoon with Dj Sub Zero and Dj Cut Killer...
Can t wait to be tomorrow today wasn t a very good day... (vannacht erop gezet).

Hieruit kon je toch niet opmaken dat hij last van die pols had?
Reply
haha die Monfils. Die gast is echt apart. Dit is gunstig voor Querrey zeg ik uit mijn hoofd?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dat is het zeker, al komt Almagro er nu bij in dat stukje.
Reply
Bah Monfils Sad
Reply
Ai, Lu, Golubev en Giraldo hebben wel erg goed geloot. Marchenko niet echt, maar gelukkig Malisse ook niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Stats top 7:
Berdych 6
Isner 6
Blake 6
Malisse 6
Anderson 5
Nadal 5
Soderling 4
Murray 3
Roddick 3
Querrey 3
Lu 3
Marchenko 3
Baghdatis 3
Ilhan 3
Cilic 2
Golubev 2
Verdasco 2
Schuettler 2
Monaco 1
Kohli 1
PHM 1
Youzhny 1
Karlovic 1
Ljubicic 1
Fish 1
Giraldo 1

Aan de top komen waarschijnlijk toch wel wat verschillen. De helft gaat voor Murray, de andere helft voor Soderling. Verder ook in de top vrijwel iedereen voor de qualies gegaan. Hier kan ik winst of verlies pakken, ik heb er geen 1. Verder een aantal managers voor leuke subtoppers gekozen. Ik hoop maar dat deze week de top 4 er wel staat. Djoko en Federer totaal niet gekozen dus die kunnen me ook geen pijn doen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Monaco 1
Kohli 1
PHM 1

Geweldig om hen deze week te volgen, neem een klein risico met deze gasten maar ze hebben aardig gunstig geloot.
Reply
Het mag overigens deze week best een Buursweek worden deze week. Alleen Berdych vs Baghdatis/Lu als verschil!

Buursweek! [-o<
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik heb dus een heel ander team dan de anderen. Geen Blake, geen Berdych, geen Baghdatis o.a. Zal dus wel weer ellende gaan worden (of niet Big Grin)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
mindlight Wrote:Wel raar, ik zit zo die twitter te bekijken, en hij is zo lui geweest dat hij nooit geblesseerd kon raken volgens mij. Daarbij heeft hij het ook helemaal niet over die pols.

Lunch time.i won a bit $ in poker...
Going to watch Criss Angel show...
Hello twitter and goodbye Vegas.i m flying to miami at 6am...
Going to planet sushiiiii...
I had a great afternoon with Dj Sub Zero and Dj Cut Killer...
Can t wait to be tomorrow today wasn t a very good day... (vannacht erop gezet).

Hieruit kon je toch niet opmaken dat hij last van die pols had?
Er was niet eens echt iets aan de hand, er kwam iig niets uit de MRI. En het bleek zijn hand te zijn dit keer. Welk deel van zijn lichaam heeft ie nog niet geblesseerd?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat een waanzin dit zeg. Het enige positieve is dat hij weer wat rust heeft, maar voor mijn FTM gewoon een drama natuurlijk.
Reply
Lang leve de vroege deadline :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Mij hoor je daar niet over hoor Smile
Reply
Haha, ik maar denken dat ik een troef had met Gasquet, heeft gewoon bijna iedereen hem. Vanwaar in godsnaam dat vertrouwen?!

Hup Dolgo, ontzettende troef! Waarom heb je hem niet, ML?!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Omdat ik Wawrinka heb, dat paste niet zo goed samen. Gasquet zal er wel op z'n PHM's afgaan vrees ik.
Reply


Forum Jump: