The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennispoll 4e ronde Australian Open
#1
BEGIN
in Federer - Hewitt
in Verdasco - Davydenko
in Djokovic - Kubot
in Tsonga - Almagro
in Roddick - Gonzalez
in Cilic - Del Potro
in Murray - Isner
in Karlovic - Nadal
END

Voorspellingen per PM naar mij sturen.
Reply
#2
BEGIN
1 in 4 Federer - Hewitt
2 in 3 Verdasco - Davydenko
1 in 3 Djokovic - Kubot
1 in 4 Tsonga - Almagro
1 in 4 Roddick - Gonzalez
2 in 4 Cilic - Del Potro
1 in 4 Murray - Isner
2 in 4 Karlovic - Nadal
END
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#3
Ik dacht dat je op termijn zou stoppen? Nu ga je zelfs pollen terwijl je er al uit ligt Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#4
Ik wil jou helpen een keer weer punten te scoren.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#5
Scholten, Ad Wim en Cruijff al binnen, het is nog even wachten op Mist.
Reply
#6
Maar Scholten en ik spelen toch tegen elkaar? Kun je niet alvast onze verschillen plaatsen? Als we op Mist moeten wachten...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#7
Ik mag Mist natuurlijk niet beinvloeden :wink:

Jullie (Ad Wim en Scholten) hebben voor de 4e ronde in ieder geval overal dezelfde winnaar. Bij drie wedstrijden zit een verschil in sets.
In de 3e ronde hadden jullie 1 verschil, nl Hewitt - Baghdatis, maar die telt niet mee vanwege de opgave van Baghdatis. Jullie staan momenteel dus gelijk. De BV is voor Ad Wim.
Reply
#8
Aha, bedankt. Spannend dus. Die BV is niet zo heel belangrijk geweest dan, met drie verschillen. Tenzij er ergens een verrassing komt...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#9
Ad Wim Wrote:Aha, bedankt. Spannend dus. Die BV is niet zo heel belangrijk geweest dan, met drie verschillen. Tenzij er ergens een verrassing komt...
Die BV is wel degelijk belangrijk. Een verschil in sets kan voor beide fout zijn he. Als jij bijvoorbeeld zegt 1 in 3 en Scholten 1 in 4 en het wordt 1 in 5, dan krijgen jullie allebei het punt niet voor de sets en zijn er nog maar 2 verschillen in sets...
Reply
#10
Is ook zo, maar toch nog wel spannend. Komt op details aan dus.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#11
Kom je goed weg Ad met Bagha!

Had trouwens verwacht dat ik 1 punt achter zou staan, omdat ik dacht dat jij voor Isner zou gaan. Maargoed, het wordt nu dus kijken naar de setjes, heb daarin ook geprobeerd wat te forceren.
Reply


Forum Jump: