The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




CompetitieTeam Concert & Festival Agenda 2006
Hier http://www.says-it.com/concertticket/index.php kan je trouwens kaartjes voor ieder concert maken!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Gisteravond die figuren gezien van Toppertje Breezer Ananas. Ze kwamen optreden hier op de Boeskool is lös. Wat een onwiese dildo's. De performance was zo slecht dat het leuk was om naar te kijken. Gelukkig kwam Henk Wijngaard om de avond compleet te maken.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
volgende keer de grolsch tent wel wat strakker opzetten he Wink
die plek rechtsachter, waar het water in het zijl bleef staan, was nou niet echt ideaal om te staan Wink
Reply
T00L Wrote:volgende keer de grolsch tent wel wat strakker opzetten he Wink
die plek rechtsachter, waar het water in het zijl bleef staan, was nou niet echt ideaal om te staan Wink

zijl (de ~ (m.), ~en)
1 afloop van water
2 uitwateringssluis

Die had je ook wel nodig dit weekend op Lowlands :wink:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
iemand nog Norit in huis?
Make tea, not war
Reply
Ad Wim Wrote:Present op Lowlands. Dit jaar maar een keer geen Sziget.

2 dagen op Sziget geweest, wat een fantastisch festival is dat zeg! kwa muziek nog niet eens zo heel briljant (al was Radiohead wel erg goed), maar na een week ben je er volgens mij nog niet uitgekeken.

Daarna naar Pukkelpop, vooral heel veel bandjes gezien, waarbij Beck, Placebo, Feeder, Dirty Pretty Things en Panic! At The Disco er bovenuit staken en Less Than Jake ontzettend tegenviel
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
Depor Wrote:
Keyzer Wrote:Een blik in mijn concertagenda leert mij dat ik de komende drie maanden zoet ben met:

4 augustus Urban Dance Squad Antwerpen
12 augustus Living Colour Paradiso
18 t/m 20 augustus Lowlands Biddinghuizen
24 augustus Bodycount Paradiso
28 augustus Gnarls Barkley Paradiso
29 augustus Pearl Jam Gelredome
31 augustus The Bloodhound Gang 013
3 of 4 september Madonna Arena
8 september Betty Serveert (15e verjaardag) Paradiso
9 september Blof Spaarnwoude
7 oktober LL Cool J HMH
13 oktober Bruce Springsteen Ahoy'
14 oktober P!nk Ahoy'
19 of 20 oktober De Dijk Tivoli
1, 2 of 4 november George Michael Ahoy'
7 november Keane Ahoy'
9 november TOOL Ahoy'


Tss zitten wat leuke bij......................mooie lijst!

Pink, LL Cool J en Blof wel markeren, maar Lowlands niet.. :roll:
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
Aukinho Wrote:
Depor Wrote:
Keyzer Wrote:Een blik in mijn concertagenda leert mij dat ik de komende drie maanden zoet ben met:

4 augustus Urban Dance Squad Antwerpen
12 augustus Living Colour Paradiso
18 t/m 20 augustus Lowlands Biddinghuizen
24 augustus Bodycount Paradiso
28 augustus Gnarls Barkley Paradiso
29 augustus Pearl Jam Gelredome
31 augustus The Bloodhound Gang 013
3 of 4 september Madonna Arena
8 september Betty Serveert (15e verjaardag) Paradiso
9 september Blof Spaarnwoude
7 oktober LL Cool J HMH
13 oktober Bruce Springsteen Ahoy'
14 oktober P!nk Ahoy'
19 of 20 oktober De Dijk Tivoli
1, 2 of 4 november George Michael Ahoy'
7 november Keane Ahoy'
9 november TOOL Ahoy'


Tss zitten wat leuke bij......................mooie lijst!

Pink, LL Cool J en Blof wel markeren, maar Lowlands niet.. :roll:


ah en ik zie dat Keyzer 22september nog niets te doen heeft. Kan ie mooi naar Loonaloop en daar even een mooi verslagje van maken voor in de Metro
Make tea, not war
Reply
19 oktober Panic! At The Disco (verrassend goe dop pukkelpop) is voorlopig het enige concert in mijn agenda
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
Panic! At The Disco was daarentegen op Lowlands weer VER-SCHRIK-KE-LIJK slecht....
Reply
Ik las dat op lowlands na een kwartier een deel van het geluid weg viel, dus dat kan een oorzaak zijn..
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
Zo.....morgenavond maar eens richting Reading. Ef checken of dat festivalletje wat is
Make tea, not war
Reply
Riekki Wrote:Zo.....morgenavond maar eens richting Reading. Ef checken of dat festivalletje wat is

ben nu op lowlands, pinkpop, pukkelpop, sziget en reading geweest en van die vijf wint reading het (sziget is een leuker festival, maar reading heeft een veel betere line-up). echt een super festival, ontzettend veel leuke bandjes en een enorm goede sfeer. enige nadeel is dat het de laatste jaren van wat ik begrijp al uitverkocht is voordat de eerste namen bekend zijn, of heb jij later nog kaartjes kunnen bestellen?
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
nee ik moet er werken
Make tea, not war
Reply
Kleine Jantien wilde graag naar BB King in Ahoy op 15 september... ik bestempel mezelf nou niet bepaald als een Blues-fan maar gaan maar eens een kijkje nemen... beetje cultuur snuiven... eens wat anders dan dat spul van Treesong..
Wie dit leest is gek
Reply
Klotezooi... Gnarls Barkley uitgesteld... Was misschien wel het concert waar ik het meeste naar uitkeek...
Reply
Zo hehe weer terug van lowlands, 3 weken lang in de Polder geleefd, het was wel weer een top festival maar wat een kut weer gehad zeg, tis er 1 grootte modderpoel. alles is weg behalve de alpha dioe gaat de 28ste plat. nu maar ff een paar dagen goed de rust nemen, dinsdag moet ik alweer naar de amsterdammed arena voor Madonna
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Aukinho Wrote:
Depor Wrote:
Keyzer Wrote:Een blik in mijn concertagenda leert mij dat ik de komende drie maanden zoet ben met:

4 augustus Urban Dance Squad Antwerpen
12 augustus Living Colour Paradiso
18 t/m 20 augustus Lowlands Biddinghuizen
24 augustus Bodycount Paradiso
28 augustus Gnarls Barkley Paradiso
29 augustus Pearl Jam Gelredome
31 augustus The Bloodhound Gang 013
3 of 4 september Madonna Arena
8 september Betty Serveert (15e verjaardag) Paradiso
9 september Blof Spaarnwoude
7 oktober LL Cool J HMH
13 oktober Bruce Springsteen Ahoy'
14 oktober P!nk Ahoy'
19 of 20 oktober De Dijk Tivoli
1, 2 of 4 november George Michael Ahoy'
7 november Keane Ahoy'
9 november TOOL Ahoy'


Tss zitten wat leuke bij......................mooie lijst!

Pink, LL Cool J en Blof wel markeren, maar Lowlands niet.. :roll:
:oops: :oops: :oops: :oops:
Nu is het mijn muziek niet (meeste wat op Lowlands word gespeeld) maar Arctic Monkey's en Muse had ik toch wel even willen meemaken. Ik zag trouwens in een VPRO promo dat Prodigy er ook was?
Reply
nope, ben eigenlijk benieuwd of de mensen die naar lowlands zijn gegaan, de Grolsch secret bar hebben ontdekt. Dat was best wel lachuh zeg. Opdrachten uitvoeren en zo voor een Beugel, als je alles steeds goed deed mocht je blijven zuipen voor nop.
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Depor Wrote:
Aukinho Wrote:
Depor Wrote:
Keyzer Wrote:Een blik in mijn concertagenda leert mij dat ik de komende drie maanden zoet ben met:

4 augustus Urban Dance Squad Antwerpen
12 augustus Living Colour Paradiso
18 t/m 20 augustus Lowlands Biddinghuizen
24 augustus Bodycount Paradiso
28 augustus Gnarls Barkley Paradiso
29 augustus Pearl Jam Gelredome
31 augustus The Bloodhound Gang 013
3 of 4 september Madonna Arena
8 september Betty Serveert (15e verjaardag) Paradiso
9 september Blof Spaarnwoude
7 oktober LL Cool J HMH
13 oktober Bruce Springsteen Ahoy'
14 oktober P!nk Ahoy'
19 of 20 oktober De Dijk Tivoli
1, 2 of 4 november George Michael Ahoy'
7 november Keane Ahoy'
9 november TOOL Ahoy'


Tss zitten wat leuke bij......................mooie lijst!

Pink, LL Cool J en Blof wel markeren, maar Lowlands niet.. :roll:
:oops: :oops: :oops: :oops:
Nu is het mijn muziek niet (meeste wat op Lowlands word gespeeld) maar Arctic Monkey's en Muse had ik toch wel even willen meemaken. Ik zag trouwens in een VPRO promo dat Prodigy er ook was?

hmm in ieder geval niet dit jaar.. 1 of 2 jaar geleden wel dacht ik
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
Winstonicus Wrote:nope, ben eigenlijk benieuwd of de mensen die naar lowlands zijn gegaan, de Grolsch secret bar hebben ontdekt. Dat was best wel lachuh zeg. Opdrachten uitvoeren en zo voor een Beugel, als je alles steeds goed deed mocht je blijven zuipen voor nop.

nope niet geweest. waar zat die ergens, bij de Lima ofzo?
Reply
21 november naar The Kooks

en 13 november We Are Scientists in de Melkweg waarschijnlijk ook
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
T00L Wrote:
Winstonicus Wrote:nope, ben eigenlijk benieuwd of de mensen die naar lowlands zijn gegaan, de Grolsch secret bar hebben ontdekt. Dat was best wel lachuh zeg. Opdrachten uitvoeren en zo voor een Beugel, als je alles steeds goed deed mocht je blijven zuipen voor nop.

nope niet geweest. waar zat die ergens, bij de Lima ofzo?
tussen de Bravo en de Lima links van de boudisque, Daar stond een carvan waar je naar binnen kon daar achter was een loods gebouwd verstopt achter camouflage netten. kon ongeveer +/- 50 man in, Anouk heeft er zelfs nog opgetreden
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Aukinho Wrote:19 oktober Panic! At The Disco (verrassend goe dop pukkelpop) is voorlopig het enige concert in mijn agenda


En ik ben weer eens te laat :letitallout:
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Aukinho Wrote:
Riekki Wrote:Zo.....morgenavond maar eens richting Reading. Ef checken of dat festivalletje wat is

ben nu op lowlands, pinkpop, pukkelpop, sziget en reading geweest en van die vijf wint reading het (sziget is een leuker festival, maar reading heeft een veel betere line-up). echt een super festival, ontzettend veel leuke bandjes en een enorm goede sfeer. enige nadeel is dat het de laatste jaren van wat ik begrijp al uitverkocht is voordat de eerste namen bekend zijn, of heb jij later nog kaartjes kunnen bestellen?


Leuk festival, leuk publiek, lekker bier, en KUT Security
Make tea, not war
Reply
Riekki Wrote:
Aukinho Wrote:
Riekki Wrote:Zo.....morgenavond maar eens richting Reading. Ef checken of dat festivalletje wat is

ben nu op lowlands, pinkpop, pukkelpop, sziget en reading geweest en van die vijf wint reading het (sziget is een leuker festival, maar reading heeft een veel betere line-up). echt een super festival, ontzettend veel leuke bandjes en een enorm goede sfeer. enige nadeel is dat het de laatste jaren van wat ik begrijp al uitverkocht is voordat de eerste namen bekend zijn, of heb jij later nog kaartjes kunnen bestellen?


Leuk festival, leuk publiek, lekker bier, en KUT Security

Alleen maar vrouwen?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:Alleen maar vrouwen?

Pffff....
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Pear Jam was geniaal. 2 uur en 15 minuten, daar kunnen een hoop bands nog wat van leren.
Reply
Geniaal is misschien wat overdreven, maar het was wel heeeeeeeeeel goed...

Geniaal was het geweest als ze hadden afgesloten met 'Black'... Geniaal was het geweest als het licht NIET was aangeweest bij de laatste vijf nummers... Geniaal was het geweest als ze 'State Of Love And Trust' niet zo hadden afgeraffeld.
Reply
Keyzer Wrote:Geniaal is misschien wat overdreven, maar het was wel heeeeeeeeeel goed...

Geniaal was het geweest als ze hadden afgesloten met 'Black'... Geniaal was het geweest als het licht NIET was aangeweest bij de laatste vijf nummers... Geniaal was het geweest als ze 'State Of Love And Trust' niet zo hadden afgeraffeld.

De genialiteit is er bij gekke eddie al een tijdje af, dus dit verbaast me allemaal niks. Ik zet zo Rearviewmirror nog maar eventjes op.. Sad
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply


Forum Jump: