The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




CompetitieTeam Concert & Festival Agenda 2006
#31
Fall Out Boy, voor Balthazar en eventuele andere liefhebbers:

[Image: 10607328_500_500_GJuZ.jpeg]

[Image: 10606796_500_500_rD0T.jpeg]

en het bewijs dat een uurtje concert vergelijkbaar is met 5 uur sporten:

[Image: 10607329_500_500_OoSj.jpeg]
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
#32
Ben jij dat met die lichtblauwe polo?
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
#33
nee, rechts waarvan je dus alleen het hoofd ziet
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
#34
Festivalprogramma 2006:

Paaspop Schijndel
Pinkpop waarschijnlijk, nu Tool komt
Waldrock
Lowlands

+ Fields of Rock/Ozzfest/weetikveelhoezehetnoemen wat de afgelopen jaren in de Goffert in Nijmegen was. (als dat dit jaar tenminste weer is)

+ waarschijnlijk nog wel een festival waar Tool optreedt (al hoop ik dat ze ook wat gewone concerten doen)
Reply
#35
Winstonicus Wrote:
Dugarry Wrote:Pinkflop:

Anouk, Direct, Kane, Intwine, Withim Temptation, Green Lizard.

er gaan geruchten in de ronde dat de RHCP komen

de Red Hot Chili Peppers zullen Pinkpop 2006 afsluiten :!:
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#36
T00L Wrote:+ waarschijnlijk nog wel een festival waar Tool optreedt (al hoop ik dat ze ook wat gewone concerten doen)

Pinkpop staan ze zeker.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#37
Davydoff Wrote:
T00L Wrote:+ waarschijnlijk nog wel een festival waar Tool optreedt (al hoop ik dat ze ook wat gewone concerten doen)

Pinkpop staan ze zeker.

T00L Wrote:Pinkpop waarschijnlijk, nu Tool komt

nog een keer lezen Wink
Reply
#38
Davydoff Wrote:
Winstonicus Wrote:
Dugarry Wrote:Pinkflop:

Anouk, Direct, Kane, Intwine, Withim Temptation, Green Lizard.

er gaan geruchten in de ronde dat de RHCP komen

de Red Hot Chili Peppers zullen Pinkpop 2006 afsluiten :!:

yep of ze het gaan afsluiten is nog niet zeker maar het staat nog niet vast maar het is wel bijn rond, wat ik weet
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
#39
T00L Wrote:
Davydoff Wrote:
T00L Wrote:+ waarschijnlijk nog wel een festival waar Tool optreedt (al hoop ik dat ze ook wat gewone concerten doen)

Pinkpop staan ze zeker.

T00L Wrote:Pinkpop waarschijnlijk, nu Tool komt

nog een keer lezen Wink

:Big Grin

Ze komen ook waarschijnlijk op Rock Werchter :wink:
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#40
Pinkpopmaandag pak ik mee met De Peppers en Lowlands..... Al voorzie ik problemen ivm een belangrijke verjaardag en bruiloft.................. Problemen zijn er om overwonnen te worden!
Reply
#41
29-6 LIVE in de HMH.

Kaarverkoop start morgen.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#42
8 april, LIVE in Paradiso.... kaartjes 45 per stuk, plus kostend an zit je op een meijer.... Oplichters die sukkels van Live. Heb ze al 5x gezien, 5x opgelicht dus :razz:
Reply
#43
Dat van Paradiso heb ik ook gehoord en zie ik ook staan op hun site.... kaartverkoop start ook morgen, maar op Ticketservice staat het niet.

Ik ga liever naar Paradiso om opgelicht te worden, dan naar de HMH.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#44
Davydoff Wrote:29-6 LIVE in de HMH.

Kaarverkoop start morgen.

Live is so passé.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#45
Die songs lijken zo verdomd veel op elkaar...
Reply
#46
Gerben Zonderland Wrote:
Davydoff Wrote:29-6 LIVE in de HMH.

Kaarverkoop start morgen.

Live is so passé.

Om passé te zijn moet je er wél ooit geweest zijn...
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#47
Live is typisch zo'n band waar iedereen in het publiek hoopt dat het precies zo klinkt als op de cd Puke
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
#48
Treesong Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Davydoff Wrote:29-6 LIVE in de HMH.

Kaarverkoop start morgen.

Live is so passé.

Om passé te zijn moet je er wél ooit geweest zijn...

Live was er toch ooit wel? Voornamelijk in Nederland, maar ze waren er wel.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#49
Gerben Zonderland Wrote:Live was er toch ooit wel? Voornamelijk in Nederland, maar ze waren er wel.

Hmmm, zoals een groot filosoof ooit zei: maar ik zag niks, want ik mos pissen...

:razz:

Ik was ooit eens naar een concert van de Tjillie Peppers in Utrecht... stond er een onwijs saai bandje in het voorprogramma met een druk schreeuwend baasje als 'zanger'. Totaal genegeerd natuurlijk... de volgende dag las ik in de krant dat dat dus Live was. Kon me er NIETS van herinneren -- en dat kwam echt niet door de Utregse pilsjes :wink:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#50
Treesong Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Live was er toch ooit wel? Voornamelijk in Nederland, maar ze waren er wel.

Hmmm, zoals een groot filosoof ooit zei: maar ik zag niks, want ik mos pissen...

:razz:

Ik vond Live, vooral ten tijde van de 2e en 3e cd, een prima band. Maar zoals zoveel bandjes beginnen ze zich te herhalen en dan is de lol er wat af.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#51
De 1ex op Lowlands was super, de 2e keer net na de aanslagen op World Trade Center ook, de 3e, 4e en 5e keer niet eens afgekeken, of slechts een paar nummers gezien. Gelukkig waren dat festivals en was er genoeg te doen onder LIVE, zoals pilsjes teften!
Reply
#52
10 april komt het nieuwe album van Live uit... Moet eerlijk zeggen dat ik, toch een liefhebber van hun muziek ten tijde van de eerste vier albums, niet heel warm word van de nieuwe langspeler... Ze gaan helemaal terug naar de basis, de sound is erg zoals op Mental Jewelry... Maar mis net dat vonkje...

Dan beginnen bepaalde dingetjes toch op te vallen... Bijvoorbeeld dat alle twaalf songs wel erg veel radiopotentie hebben... En dat alle nummers netjes tussen 3 en 4 minuten duren... Ondanks het feit dat Ed Kowalczyk vertelde dat het album in slechts drie weken af was, klinkt het mij toch net te gemaakt.

Ga overigens wel naar beide shows, want je hoopt toch dat ze oudere nummers spelen... Al denk ik dat ze - vooral in Paradiso - veel van de nieuwe plaat zullen spelen... Of misschien ook niet, aangezien Songs from Black Mountain dan nog uit moet komen... Nou ja, whatever...

Oh, er komt later dit jaar ook een live Live-album en dvd uit... Werd wel tijd...
Reply
#53
Peppers toch op PP:

RED HOT CHILI PEPPERS
OP PINKPOP 2006

Pinkpop heeft het programmabeleid drastisch aangepast met het boeken van een echte stadion-act. De Amerikaanse formatie RED HOT CHILI PEPPERS staan op Pinkstermaandag 5 juni als afsluiter op het hoofdpodium. In 2003 stonden ze nog in een uitverkochte Arena. Deze topgroep roept opwindende herinnerin­gen op aan de eerste Pinkpop die in 1988 in Land­graaf werd georgani­seerd. Dat optreden ging meteen de geschie­de­nis in als een memorabe­le. Het optreden op Pinkpop is nu onder­deel van een Europese tournee. Hun nieuwe CD "Stadium Arcadium" zal eind maart verschijnen. Pinkpop komt nu al met deze bekendmaking naar buiten omdat de band zelf dit nieuws heeft aangekondigd op hun eigen website. Al eerder werden 5 namen bekendgemaakt: ANOUK, FRANZ FERDINAND, PLACEBO, TOOL en RACOON. Het volledige programma wordt bekendge­maakt op woensdag 8 maart in Paradiso Amsterdam. De 37e editie van Pinkpop zal plaatsvinden in het Pinksterweekend van zaterdag 3, zondag 4 en maandag 5 juni 2006. Het eerste festival vond plaats op 18 mei 1970 in Geleen, waar het festival 17 keer werd gehouden. In 1987 werd eenmalig uitgewe­ken naar Baarlo. Vanaf 1988 wordt Pinkpop gehouden op het evenementen­terrein Megaland in de gemeente Landgraaf en zal daar in 2006 voor de 19e keer plaatsvinden. De start van de voorverkoop is gepland op zaterdag 11 maart.

Landgraaf, 13 februari 2006
Jan Smeets
Reply
#54
Keyzer Wrote:10 april komt het nieuwe album van Live uit... Moet eerlijk zeggen dat ik, toch een liefhebber van hun muziek ten tijde van de eerste vier albums, niet heel warm word van de nieuwe langspeler... Ze gaan helemaal terug naar de basis, de sound is erg zoals op Mental Jewelry... Maar mis net dat vonkje...

Ik vind Secret Samadhi het beste album van Live, terwijl dat eigenlijk geen echte hits heeft voorgebracht. En van die andere eerste drie vind ik de nummers die wat minder geschikt waren voor de radio, over het algemeen, ook beter dan de hits.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#55
Keyzer Wrote:Peppers toch op PP:

RED HOT CHILI PEPPERS
OP PINKPOP 2006

Daarnaast spelen ze volgens het nieuwsbericht hun officiele website ook op 29 juni op Rock Werchter
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#56
Peppers zijn zooooo 10 years ago.... Xtragaap4de
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#57
Treesong Wrote:Peppers zijn zooooo 10 years ago.... Xtragaap4de

Je hebt wel dat idee van die sok van ze gejat...
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
#58
Bor de Wolf Wrote:
Treesong Wrote:Peppers zijn zooooo 10 years ago.... Xtragaap4de

Je hebt wel dat idee van die sok van ze gejat...

Da's al weer 20 jaar geleden dus dat mag
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#59
Meer bevestigingen voor Rock Werchter 2006 ! Ook RED HOT CHILI PEPPERS, TOOL, ANOUK, LIVE, BEN HARPER AND THE INNOCENT CRIMINALS, EELS, SIGUR RÓS, EDITORS, AN PIERLÉ & WHITE VELVET en BETTYE LAVETTE zullen van de partij zijn.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#60
Aha, Ben Harper... da's wel cool :8:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: