The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




CompetitieTeam Concert & Festival Agenda 2006
#91
Aukinho Wrote:ben het wel van plan ja! jij ook dus?


Ik heb gister kaarten besteld dus ik ben erbij :8:
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
#92
Misschien toch nog een Fields of Rock dit jaar in het Goffert Park.

Gun's N' Roses komt daar optreden, op dit moment nog roddels.

Maar ik ga er vanuit dat dit doorgaat
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
#93
Winstonicus Wrote:Gun's N' Roses komt daar optreden, op dit moment nog roddels.

Leuk was dat destijds, Guns 'n' Roses in de Kuip met in het voorprogramma Faith no More & Soundgarden Hakkuh
Reply
#94
Winstonicus Wrote:Misschien toch nog een Fields of Rock dit jaar in het Goffert Park.

Gun's N' Roses komt daar optreden, op dit moment nog roddels.

Maar ik ga er vanuit dat dit doorgaat

en daaruit volgt meteen het gerucht dat ze ook op Waldrock staan, de dag voor Fields of Rock (wat op 2 juli zou gaan zijn)
Reply
#95
je hebt gelijk 2 juli.

Fields Of Rock 2006 met Guns N' Roses, Alice In Chains en Stone Sour


Het in de jaren '90 razendpopulaire Alice In Chains heeft een doorstart gemaakt en tourt komende zomer rond met een nieuwe zanger.

Het was al bekend dat Alice In Chains dit jaar op de Duitse duofestivals Rock Am Ring en Rock Im Park komt spelen. Het lijkt er echter op, als we Jerry Cantrell moeten geloven (en dat doen we) dat Alice In Chains op Graspop, Waldrock én de dag na Waldrock in het Nijmeegse Goffertpark te zien zal zijn.

Alice In Chains-gitarist Jerry linkt op zijn site zelfs naar de website van Fields of Rock. Dat volgens Jerry op 2 juli plaatsvindt. Gaat Fields Of Rock nu wel of niet door dit jaar? Het is een tijdje onduidelijk geweest, maar het begint er aardig op te lijken dat Mojo Concerts bezig is een en ander alsnog voor elkaar te krijgen!

Hoe het feestje in Nijmegen dan ook genoemd moge worden... (potatoe, potato). Wij vragen ons vooral af of Axl Rose al uitgenodigd is... hij is immers toch in de buurt en het gerucht doet al langer de ronde dat Guns N' Roses het eerste weekend van juli wel eens naar Nijmegen zou kunnen komen (Meer info). Wie kennelijk sowieso van de partij zijn, zijn de mannen van Stone Sour. Op hun digitale thuishonk én bij Roadrunner Records staat óók aangeven dat ze op 2 juli op Fields Of Rock 2006 spelen. Verder spelen zij ook naast in Duitsland op With Full Force, RAR en RIP op Graspop en Waldrock.
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
#96
Nou lowlands begint ook langzaam met namen te komen:

Lowlands 2006
18 augustus 2006 (vr) - 20 augustus 2006 (zo)
Biddinghuizen, Nederland

In 2006 wordt voor de 14e keer het bekende en populaire Campingflight to Lowlands Paradise festival gehouden.

De voorverkoop van het festival is gestart op 4 februari. Een kaartje kost €107,50 uiteraard te koop bij de bekende voorverkoopadressen (<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.ticketservice.nl">http://www.ticketservice.nl</a><!-- w -->, grotere postkantoren, GWK kantoren en een paar van de grotere VVV kantoren). Na 3 juni gaat een kaartje een tientje extra kosten.

Bevestigde artiesten:
433fm Silent Disco
Arctic Monkeys
Ben Lee
Giphart, Karin
Puppets Etc.
Wir Sind Helden
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
#97
Ben er na 2002 wel weer een keer bij dit jaar, verwacht ik. Arctic Monkeys is in ieder geval een goed begin!
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
#98
Ja voor dergelijke geweldige artiesten legt menigeen graag €107,50 neer :^o :lol:
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
#99
goa Wrote:Ja voor dergelijke geweldige artiesten legt menigeen graag €107,50 neer :^o :lol:

Karin Giphart? Daar moet IK geld voor krijgen! Sjongejongejonge wat een armoe :eeeek:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
:roll: dit zijn nog maar 6 van de honderden artiesten, waarbij Arctic Monkeys en evt Wir Sind Helden als enige ook maar enigzins bedoeld zijn als namen om mensen naar het festival te trekken.. Er zal nog veel bijkomen, kanshebbers zijn denk ik Radiohead, Beck Faithless (kunnen allen alleen vrijdag), Franz Ferdinand, Kaiser Chiefs (hoewel iig niet beide bands lijkt me, aangezien ze er beide vorig jaar al stonden en ze dit jaar pinkpop doen), The Strokes, Muse.. het zal het geld wel waard worden, en als je vind van niet, dan ga je niet
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
Aukinho Wrote:leuter leuter.... Franz Ferdinand, Kaiser Chiefs, The Strokes, Muse..

Heel salonfahig allemaal dit soort bandjes en iedereen struikelt over elkaar om te zeggen hoe goed en fris dit allemaal is, maar na 1 plaat heb ik het wel gehoord hoor.
Reply
nieuwe namen Werchter:
The Who , Muse , Kanye West , Skin , 2 Many DJ's , Tiga , Soulwax Nite
Versions , Vitalic , Mogwai , Elbow , Clap Your Hands Say Yeah , The
Kooks , Kaiser Chiefs , Kelis , Arsenal , Wolfmother , Arctic Monkeys ,
Starsailor , Absynthe Minded , Super Discount , Laurent Garnier , Collective Soul
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Laurent Garnier :8:
Reply
Stefano Wrote:Laurent Garnier :8:

Daar was ik m'n haar altijd mee... prima spul
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
hoorde iets over Golden earring.. Daar wil ik eigenlijk wel heen.
G 'n R in Goffert, een kleine 15 jaar geleden was ik in het Goffert park ook met een concert van hun.
Inmiddels is t alleen nog Axl Rose en Duff toch?
Gaan ze wat nummer van spaghetti incident spelen ofzo? :roll:
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:hoorde iets over Golden earring.. Daar wil ik eigenlijk wel heen.
G 'n R in Goffert, een kleine 15 jaar geleden was ik in het Goffert park ook met een concert van hun.
Inmiddels is t alleen nog Axl Rose en Duff toch?
Gaan ze wat nummer van spaghetti incident spelen ofzo? :roll:

Axl en Dizzy Reed meen ik.
Duff speelt met Slash en Matt in Velvet Revolver
Reply
gittermaster Wrote:hoorde iets over Golden earring.. Daar wil ik eigenlijk wel heen.
G 'n R in Goffert, een kleine 15 jaar geleden was ik in het Goffert park ook met een concert van hun.
Inmiddels is t alleen nog Axl Rose en Duff toch?
Gaan ze wat nummer van spaghetti incident spelen ofzo? :roll:

Nee alleen nog Axl in G 'n R geloof ik, Duff, Slash en Matt Sorum zitten in Velvet Revolver..

edit: T00L was iets eerder :razz:
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Ik ga trouwens vanavond naar Staind in de Melkweg, ik heb ze een paar jaar geleden al eens op Lowlands gezien, ik ben benieuwd!
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Voyou Wrote:Ik ga trouwens vanavond naar Staind in de Melkweg, ik heb ze een paar jaar geleden al eens op Lowlands gezien, ik ben benieuwd!

Die hadden toch die one day fly hit? Outside wasset niet?
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
DE hit van Staind was denk ik It's been awhile.

Outside is ook een zeer bekend nummer van ze, dan vooral de akoestische live-versie met Fred Durst.
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Aukinho Wrote:Placebo, Kaiser Chiefs, Racoon, Bloudhound Gang, RHCP, Franz Ferdinand, Editors, Nickelback is toch wel erg leuk, als de lege plekken op Noord nog worden opgevuld met bands als The Subways, Nada Surf, Sigur Ros, Kent, Fall Out Boy en Taking Back Sunday, die ook allemaal in de buurt zijn, dan kom ik ook :8:


Vorig jaar zag ik Jan door de Deense modder pateren op Roskilde.
Geweldige band dat Kent. Nu maar hopen dat ze op Stinkpop of Lowlands te bewonderen zijn.
Make tea, not war
Reply
Voyou Wrote:Ik ga trouwens vanavond naar Staind in de Melkweg, ik heb ze een paar jaar geleden al eens op Lowlands gezien, ik ben benieuwd!

Tja was wel aardig concert, de interactie met het publiek mocht wel wat beter, nu was het publiek vrij lauw, 5 seconden klappen na elk nummer en het was weer doodstil, pas op het eind begon zanger Aaron Lewis een beetje met 'ons' te praten..

Enige echte grote minpunt: midden in de pit mijn horloge kwijtgeraakt #-o #-o #-o :oops:
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Voyou Wrote:Enige echte grote minpunt: midden in de pit mijn horloge kwijtgeraakt #-o #-o #-o :oops:

Je WILT echt van je geld af heh Confused
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Die andere mensen in de pit weten toch niet dat ik geld heb?? Hij zat rustig om mijn pols, totdat ik murw gebeukt uit de pit stapte......
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Voyou Wrote:Die andere mensen in de pit weten toch niet dat ik geld heb?? Hij zat rustig om mijn pols, totdat ik murw gebeukt uit de pit stapte......

Les 1: Als je naar een beukconcert gaat: Geen horloge om!


Gelukkig leerde ik dat al op zeer jonge leeftijd bij een concert van The Exploited Hakkuh
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
goa Wrote:
Aukinho Wrote:leuter leuter.... Franz Ferdinand, Kaiser Chiefs, The Strokes, Muse..

Heel salonfahig allemaal dit soort bandjes en iedereen struikelt over elkaar om te zeggen hoe goed en fris dit allemaal is, maar na 1 plaat heb ik het wel gehoord hoor.

Ik gelukkig niet en met mij vele anderen. Zo'n 100.000 lijkt me, als ze Pinkpop en LoLa uitverkopen.
Reply
Pinkpop en Lowlands laat ik weer lekker langs me heengaan, die zijn al een eenzame en oneervolle dood gestorven zo'n 6-7 jaar terug.
GnR, AliceKettinkje en de rest kan me ook gestolen worden (zulke bands moeten op een gegeven moment WETEN dat ze niet meer bestaan behalve in de Top100 rond oud&nieuw...
Ik denk dat ik me maar eens met VIP-kaartjes laat verwennen in de mini-arena van ConcertAtSea deze zomer Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Dugarry Wrote:
goa Wrote:
Aukinho Wrote:leuter leuter.... Franz Ferdinand, Kaiser Chiefs, The Strokes, Muse..

Heel salonfahig allemaal dit soort bandjes en iedereen struikelt over elkaar om te zeggen hoe goed en fris dit allemaal is, maar na 1 plaat heb ik het wel gehoord hoor.

Ik gelukkig niet en met mij vele anderen. Zo'n 100.000 lijkt me, als ze Pinkpop en LoLa uitverkopen.

99.999 dan Wink
als ik nog nooit naar Lowlands was geweest, dan zouden die bands mij daar ook zeker niet toe aanzetten
Reply
Treesong Wrote:Gelukkig leerde ik dat al op zeer jonge leeftijd bij een concert van The Exploited Hakkuh

Tering, ben jij al zo oud? :wink:
Reply
Beauty and the beast was echt vet Big Grin
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply


Forum Jump: