The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




CompetitieTeam Concert & Festival Agenda 2006
Ze komen in ieder geval naar Nederland, want ik heb min of meer het aanbod gekregen ze te interviewen...
Reply
Keyzer Wrote:Ze komen in ieder geval naar Nederland, want ik heb min of meer het aanbod gekregen ze te interviewen...

Zonder dat je daar iemand sexueel voor moest bevredigen?

Uhm, vreemd....
Reply
Pearl Jam op lowlands kan je volgens mij vergeten. De Alpha heeft de capaciteit niet voor een band als Pearl Jam. Muse en Massive Attack zijn grote kanshebbers om avonden af te sluiten, ook Arctic Monkeys, Audioslave en Placebo.
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
Zo de kaarten voor Stinkpop zijn binnen....kunnen we met pinksteren weer 3 dagen mensen vervelen in Landgraaf :Big Grin
Make tea, not war
Reply
me too.....
Reply
Iemand die nog naar Madonna gaat?
Reply
als ik moet werken wel maar ik ga niet zomaar naar zo'n Nichten parade
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Anouk toch niet op pinkpop, ze vond haar plaats op de line-up te min.. #-o

Hopen dat er iets leuks in de plaats komt.
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
Nichten parade? Volgens mij valt dat wel mee.
Reply
James Blunt geeft op dinsdag 4 juli een openluchtconcert in Amsterdam. De Britse zanger, die hits scoorde met o.a. 'You're Beautifull' en 'Goodbye My Lover' zal op het terrein van de Westergasfabriek nummers spelen van zijn debuutalbum 'Back To Bedlam'.

In dezelfde blog las ik dit bijgevoegde commentaar:

"James Blunt is als knalblauwe curver emmer gevuld met verse urine! " =D>
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
EJR Wrote:In dezelfde blog las ik dit bijgevoegde commentaar:

"James Blunt is als knalblauwe curver emmer gevuld met verse urine! " =D>

:lol: Wat een verschrikkelijke flutmuzak is dat.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Wise men..... :x
Reply
ARNHEM - Pearl Jam komt naar Nederland. Na een afwezigheid van zes jaar geeft de Amerikaanse rockband op 29 augustus een optreden in het Gelredome in Arnhem. De voorverkoop begint op 28 april, zo liet concertorganisator Mojo woensdag weten.

Op die dag ligt ook het nieuwe album 'Pearl Jam' in de winkels. 'Pearl Jam' is het achtste studioalbum van de band. Het vorige dateert van vier jaar geleden. Behalve nieuw materiaal, ontbreken tijdens het optreden in het Gelredome ook klassiekers als Alive, Jeremy en Black niet. Samen met Nirvana was Pearl Jam tijdens de jaren '90 een van de populairste rockbands. Wereldwijd verkocht de band bijna 60 miljoen albums.

Pearl Jam heeft na het dramatische verloop op het Deense festival Roskilde geen optredens meer in Europa gegeven. Tijdens die show verloren in het gedrang negen mensen het leven, onder wie een Nederlander.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Heb een veldkaart van een Gelredome medewerker gehad, die hebben ze al binnen!

Heb er zin in en verwacht ze ook op Lowlands te zien!
Reply
Denk het ook wel, tis er namelijk vlak na
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
pearl jam lijkt mij te groot voor lowlands (alpha is te klein voor een band die een heel stadion kan vullen), maar we zullen zien
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
Winstonicus Wrote:Denk het ook wel, tis er namelijk vlak na

9 dagen later is bij een tour niet echt vlak erna... dan is een band meestal alweer 3 a 4 landen verder
Reply
tussen lowlands en gelredome spelen ze in ieder geval in reading en leeds
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
Geldredome wordt hun eerste stadion concert in europa, als ze gaan touren door europa gaan ze de test bouw doen in het geldredome. Wat en hoe moet het vervoerd worden met vrachtwagens naar de volgende locatie, meestal bouwen ze dan 3 a 4 keer de hele set op. ze waren het eerst(vorig jaar) ook van plan om te doen met U2 in de amsterdam arena, daar hadden ze 3 weken voor aan gevraagd, maar dat is toen helaas niet door gegaan.
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Aukinho Wrote:Anouk toch niet op pinkpop, ze vond haar plaats op de line-up te min.. #-o

Hopen dat er iets leuks in de plaats komt.

Skin ( met band ) .
Reply
Die zou al komen, maar is verplaatst naar de plek van Anouk. Nu moet er dus nog iets op de plek van Skin. Ik hoop nog op The Subways.
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
:oops:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Subways zijn goed ja, toch hoop ik op Skin op de zondag, maar denk het niet.
Reply
nee, want er is al door pinkpop bevestigd dat skin op de spot van anouk komt te staan :wink:
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
Das jammer.

Ik wacht op de lowlands toppertjes....

Artic Monkeys, goed begin!
Reply
ga je alleen op zondag dan? of juist alleen op maandag en zit je niet op skin te wachten?

lowlands begint al aardig vorm te krijgen; arctic monkeys, muse, massive attack, belle and sebastian, snow patrol, less than jake, tiga, wir sind helden, opeth, ministry zijn allemaal al zo goed als bevestigd. vooral arctic monkeys, belle and sebastian en less than jake zijn welkom wat mij betreft.
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
Aukinho Wrote:ga je alleen op zondag dan? of juist alleen op maandag en zit je niet op skin te wachten?

lowlands begint al aardig vorm te krijgen; arctic monkeys, muse, massive attack, belle and sebastian, snow patrol, less than jake, tiga, wir sind helden, opeth, ministry zijn allemaal al zo goed als bevestigd. vooral arctic monkeys, belle and sebastian en less than jake zijn welkom wat mij betreft.

En niet te vergeten de silent disco :-({|=
Make tea, not war
Reply
Hehe, altijd leuk om ff een paar uurtjes zo stoned als en garnaal te gaan kijken.
Reply
Dugarry Wrote:Hehe, altijd leuk om ff een paar uurtjes zo stoned als en garnaal te gaan kijken.

of te werken :wink:
Make tea, not war
Reply
Pearl Jam kaartjes in the pocket :!:
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply


Forum Jump: