The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Zagreb / Santiago / Johannesburg
#31
Mijn idee Buurs Smile, maar er zijn mensen die goed gaan met FTM en die willen dan ineens vaker een update zien :8:
Reply
#32
_Tampie Wrote:
Stille Wrote:Oh ja Ad kan jij effe je team doorgeven, dan weet ik namelijk wie ik NIET moet nemen :Big Grin

Tja zo gek is dat niet. Iedereen die Ad in zijn team opneemt verliest vroegtijdig, of het nou terecht is of niet. Graag per pm naar mij, Ad.
Is dit een poging tot een grap? Over het algemeen ben jij de zakelijk- en soberheid zelve, dus het zal wel niet. Maar dan snap ik de opmerking niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#33
Lekker Ollie. Hup Korolev!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#34
Alle opmerkingen zijn hier toch cynisch behalve die tussen Ad en Buurs?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#35
Ad Wim Wrote:
Stille Wrote:Jeetje Johannesburg gaat gebukt onder heel veel regen:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://news.bbc.co.uk/weather/forecast/82">http://news.bbc.co.uk/weather/forecast/82</a><!-- m -->
Mooi, als jij dat zegt, zullen ze zo wel weer gaan spelen.

Eindelijk weer een beetje christelijke tijden om tennis te volgen trouwens.

Er wordt inderdaad alweer een tijdje gespeeld :lol:
Reply
#36
mindlight Wrote:Qua organisatie (spelerswaarden updaten, toernooien invoeren, verwerken medailles, etc etc) niet, dat loopt prima. Het enige is het updaten van de wedstrijden, dat blijft nu wel eens een paar uur liggen, maar is wat mij betreft geen probleem, probeer het zsm te doen maar er zijn dagen dat wij alledrie heel de dag voor werk enzo op pad zijn, dan duurt het dus iets langer.


Updates kunnen ook overdag, nu er weer op christelijke tijden gespeeld wordt, snel plaatsvinden. Daarover gesproken: ben maar zo vrij geweest om de qualifiers in Zagreb vast in te voeren :Big Grin
Reply
#37
Top!
Reply
#38
mindlight Wrote:Mijn idee Buurs Smile, maar er zijn mensen die goed gaan met FTM en die willen dan ineens vaker een update zien :8:

Tijdens de week vind ik niet zo spannend, je weet toch wel wie je door hebt.
Ging me meer om voor de deadline om het kiezen te vergemakkelijken.
Maar als jullie het zo redden dan vind ik het prima.
Reply
#39
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:
Stille Wrote:Oh ja Ad kan jij effe je team doorgeven, dan weet ik namelijk wie ik NIET moet nemen :Big Grin

Tja zo gek is dat niet. Iedereen die Ad in zijn team opneemt verliest vroegtijdig, of het nou terecht is of niet. Graag per pm naar mij, Ad.
Is dit een poging tot een grap? Over het algemeen ben jij de zakelijk- en soberheid zelve, dus het zal wel niet. Maar dan snap ik de opmerking niet.

Hoewel ik best grappig kan zijn, was dit geen poging tot een grap. Meer een vaststelling van het feit dat alles wat jij aanraakt op FTM-gebied momenteel in modder verandert, zoals sommige managers dat andersom weleens (bepaalde fases) hebben. In die zin ben ik oprecht geinteresseert in je team want waarschijnlijk presteren die matig deze week door een plotseling gebrek aan zelfvertrouwen, pech of blessures.
Reply
#40
Zoals je zult begrijpen, boeit dit spel me bijzonder weinig momenteel. Ik heb er ook nog helemaal niet naar gekeken. Doe ik om 2145 wel, en dan klik ik wat aan. Wellicht helpt dat.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#41
O. Rochus of Melzer of O. Rochus en Melzer.....
Reply
#42
Als je weekwinnaar wil worden moet je kiezen, ga je op safe en wil je niet teveel verliezen neem je ze beide.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#43
Ik hoef geen weekwinnaar te worden..... maar op safe hoeft ook niet.
Reply
#44
Ernstige twijfel hier over de topseeds Cilic, Gonzalez en Monfils 8-[

Cilic is in Zagreb, maar kan me niet voorstellen dat hij fit genoeg is.
Gonzalez doet altijd wel zijn werk in Chili, maar is wel heel duur....
Monfils in principe favoriet, maar moet wel de finale halen anders is hij nog niet rendabel...
Reply
#45
Shit Ad heeft ook voor Ferrer gekozen.... :cry:
Die gaat er dus af tegen Beck.
Reply
#46
Uiteraard ook Ferrer in dat schrale toernooi.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#47
Darcis 13x gekozen en verliest net de 2e set. Ga door Recouderc.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#48
Verdomme, Darcis er meteen al uit Icon_evil
Reply
#49
Lekker...ik neem een zekerheidje ](*,)
Reply
#50
Hop. Klasse Recouderc.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#51
Nieminen van een 3-1 voorsprong naar 3-4...
Reply
#52
Doet dat Johannesburg-SB bij jullie ook gek? Sinds gisterenmiddag staat er al een afgebroken partij...
Die andere twee toernooien doen het prima.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#53
Navarro-Prpic blijft bij 3-5 30-30 in ieder geval al een hele tijd staan...
Reply
#54
Ad Wim Wrote:Doet dat Johannesburg-SB bij jullie ook gek? Sinds gisterenmiddag staat er al een afgebroken partij...
Die andere twee toernooien doen het prima.

geen problemen hier.

een keer opnieuw laden vanaf atptennis.com wil weleens helpen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#55
Heb mijn eigen link al eens eerder geplaatst:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://137.120.13.87/test/michieltest/tennis.asp">http://137.120.13.87/test/michieltest/tennis.asp</a><!-- m -->
met 5, 3, 1 deze week. En doet het bij mij prima.
Reply
#56
Dat heb ik natuurlijk al 10x gedaan. Het gekke is dat ie wel de andere toernooien pakt en ook de wedstrijden als ze afgelopen zijn. Maar bij live staat alleen Wolmarans...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#57
Elikian Wrote:Heb mijn eigen link al eens eerder geplaatst:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://137.120.13.87/test/michieltest/tennis.asp">http://137.120.13.87/test/michieltest/tennis.asp</a><!-- m -->
met 5, 3, 1 deze week. En doet het bij mij prima.
Dat maakt niks uit, doet precies hetzelfde.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#58
Eli's link doet het prima, alleen weet ik niet wat er bij Prpic-Navarro is gebeurd...
Reply
#59
Aha, even browsergeschiedenis verwijderd en dan doet ie het. WTF Nieminen?! Waarom heb ik hem ook genomen? #-o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#60
Nieminen er ook af...Had eerst hem en 260 over toen Darcis genomen met minder over...Beide drama
Reply


Forum Jump: