The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Memphis / Marseille / Buenos Aires
Benne van 3-5 naar 7-5 =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hup Monaco
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:Wat een slap gelul buurs, ga fietsen man.

niet met dit weer.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Hup Gulbis en Rufin! Beide erg belangrijk!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Gulbis maakt 1-1 in sets. =D>
Zverev breakt weer op een manier waar je de tranen van in ogen schieten. PP is er niets bij.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
berdych is het niet eens met een call en wie denk je dat de lijnrechter is :Big Grin

de dame van de us open waar serena tegen uit haar dak ging :lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Wat een sukkel die Berdych. 5-2 voor en dan nog verliezen. #-o

Maar ik kan merken dat ik niet zo fanatiek ben als vorig jaar. Toen was ik uit mijn dak gegaan, maar nu maakt het mij eigenlijk niet zoveel uit.
Ik zit wel weer in het geld met een pokertoernooi. 1e prijs 3600 euro, dus nog even mijn best doen. nog 16 deelnemers.
Poker gaat de laatste tijd echt lekker. :-({|=
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
buurs Wrote:ik had vooraf ook wel vertrouwen in llodra.

ik heb 35 foepies op hem staan.

gulbis gaat vanavond ook winnen, denk ik.


lekker gulbis =D>

berdych stond met 5-2 voor in de 3e set en toen knalde gulbis iedere bal binnen de lijnen :eten:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
kuiper Wrote:Maar ik kan merken dat ik niet zo fanatiek ben als vorig jaar. Toen was ik uit mijn dak gegaan, maar nu maakt het mij eigenlijk niet zoveel uit.
Ik zit wel weer in het geld met een pokertoernooi. 1e prijs 3600 euro, dus nog even mijn best doen. nog 16 deelnemers.
Poker gaat de laatste tijd echt lekker. :-({|=
Aan dit soort opmerkingen heb ik een hekel. Ga ergens anders dit spel devalueren.
Reply
Roddick eraf tegen Querrey. Gemengde gevoelens.

Meer kans voor Gulbis voor nog een ronde verder :-({|=

Minder kans op weekwinst!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ferrer - Andreev nog nie gespeeld #-o


Ik zie nu het schema in Amerika.

Gulbis-Querrey
Isner-Petzzcher

Gulbis is de man met de meeste potentie!! :eten: :beerbros:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Gulbis voor het eerst sinds 2006 in een halve finale Undecided
Berdych ook nog eens 5-2 voor en meermaals 2 punten van de winst. Moet een wedstrijd geweest zijn, tussen de twee grootste headcases op de tour cry
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
andre Wrote:
kuiper Wrote:Maar ik kan merken dat ik niet zo fanatiek ben als vorig jaar. Toen was ik uit mijn dak gegaan, maar nu maakt het mij eigenlijk niet zoveel uit.
Ik zit wel weer in het geld met een pokertoernooi. 1e prijs 3600 euro, dus nog even mijn best doen. nog 16 deelnemers.
Poker gaat de laatste tijd echt lekker. :-({|=
Aan dit soort opmerkingen heb ik een hekel. Ga ergens anders dit spel devalueren.

Zo was het niet bedoeld andre. Maar vorig jaar was ik enorm fanatiek en kon ik echt kwaad en chagrijnig worden als het niet goed ging met mijn team. Aan het einde van het vorig seizoen werd dat al minder en ik heb ook echt getwijfeld om dit jaar mee te doen. Ik merk nu dat het mij niet zo veel meer zegt als vorig jaar. Maar daarom is het spel nog steeds fantastisch en devalueer ik het zeker niet.
Ik meng mij daarom nu wel minder in de discussies, terwijl ik vorig jaar nog belde onderweg, naar een afspraak, om te horen hoe een partij was afgelopen.
Dat heeft dus niets met het spel te maken, maar meer met mijn fanatisme met dit spel. Maar ik blijf het dit jaar wel volgen en meedoen. Tevens heb ik daarbij de hulp van Musse die nog wel redelijk fanatiek hiermee is.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Jammer Kuip dat je niet meer zo fanatiek bent. Misschien kan je updates over je Poker geven in het Pokerforum? Ik ben zeker wel benieuwd hoe je toernooi gisteren is afgelopen bijv. Anderen stellen Poker in het tennisforum misschien minder op prijs. GL sir.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Jammer Kuip dat je niet meer zo fanatiek bent. Misschien kan je updates over je Poker geven in het Pokerforum? Ik ben zeker wel benieuwd hoe je toernooi gisteren is afgelopen bijv. Anderen stellen Poker in het tennisforum misschien minder op prijs. GL sir.

Ik zal het nog één keer hier vermelden. Het liep dus niet zo goed af.
Ik had nog een bovengemiddelde stack en kreeg 67s en callde een raise van iemand met ongeveer gelijke stack. Na de flop van 7 7 3 dacht ik dat ik wel goed zat en callde opnieuw zijn potbet (wellicht had ik hier al allin moeten gaan, maar ik wilde hem graag in de pot houden). Op de turn viel een vrouw en hij ging all in en ik callde gelijk. Op dat moment liet hij zijn QQ zien. Toernooi over met nog 2000 chips over en uiteindelijk toch nog 14e geworden, maar de echte grote prijzen werden pas vanaf de 10e plek verdeeld.

Maar nu terug naar het tennis. Ik volg het nog steeds wel en kijk elke morgen en avond naar de uitslagen en hoop natuurlijk nog steeds dat ik de weekwinst pak, alleen ik baal niet meer zoals vorig seizoen. Misschien is dat juist wel beter voor mijn gemoedstoestand. :wink:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Slecht gespeeld die hand, je geeft het zelf al aan, maar dat maakt op zich niet uit, want hij had waarsch toch niet meer neergelegd.

En zoals ik al eerder heb gezegd, ik heb hetzelfde als jij Kuip.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
buurs Wrote:de weekwinst gaat tussen kooltje, haggie, vos en buurs?

Andre, waar blijft je overzicht? :8:
Dat was (vrijdagochtend) wel erg voorbarig, er waren nog heel erg veel scenario's mogelijk.
Oook nu is er nog van alles mogelijk. Als ik het goed bekeken heb kunnen nog de weekwinst halen:
Buurs, Vos, Haggie, Woerdie, Mindlight, Arco, Aadje, Scholten, Kooltje en RonnieV, teveel om alle scenario's uit te schrijven.
Reply
kuiper Wrote:
andre Wrote:
kuiper Wrote:Maar ik kan merken dat ik niet zo fanatiek ben als vorig jaar. Toen was ik uit mijn dak gegaan, maar nu maakt het mij eigenlijk niet zoveel uit.
Ik zit wel weer in het geld met een pokertoernooi. 1e prijs 3600 euro, dus nog even mijn best doen. nog 16 deelnemers.
Poker gaat de laatste tijd echt lekker. :-({|=
Aan dit soort opmerkingen heb ik een hekel. Ga ergens anders dit spel devalueren.

Zo was het niet bedoeld andre. Maar vorig jaar was ik enorm fanatiek en kon ik echt kwaad en chagrijnig worden als het niet goed ging met mijn team. Aan het einde van het vorig seizoen werd dat al minder en ik heb ook echt getwijfeld om dit jaar mee te doen. Ik merk nu dat het mij niet zo veel meer zegt als vorig jaar. Maar daarom is het spel nog steeds fantastisch en devalueer ik het zeker niet.
Ik meng mij daarom nu wel minder in de discussies, terwijl ik vorig jaar nog belde onderweg, naar een afspraak, om te horen hoe een partij was afgelopen.
Dat heeft dus niets met het spel te maken, maar meer met mijn fanatisme met dit spel. Maar ik blijf het dit jaar wel volgen en meedoen. Tevens heb ik daarbij de hulp van Musse die nog wel redelijk fanatiek hiermee is.

Wat een verschil met mij is dat zeg. Als ik al een half uurtje van de zaak weg ben gaat het SC op de telefoon aan. 's Nachts wakker worden betekent op de telefoon livescore.com checken voor de resultaten (al zou ik dat niet meer doen maar kan he niet laten). Als ik in de auto terug kom van AGOVV de hele partij van Gulbis-Berdych volgen (de anderen in de auto vonden het niet zo leuk Big Grin). De hele dag SC aan op het werk. Maar ja zo heeft iedereen zijn dingetje. Ik denk alleen dat Ad het nog beter volgt met streams van allerlei toernooien of zijn er dan nog meer van die 'mafkezen' :eten: ???
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
We weten inmiddels wel wat je allemaal doet. Vertel anders ook nog even welke buitenlandse competities je allemaal volgt...

En nogmaals, het intensief volgen staat niet gelijk aan je druk maken om FTM.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kuiper Wrote:
andre Wrote:
kuiper Wrote:Maar ik kan merken dat ik niet zo fanatiek ben als vorig jaar. Toen was ik uit mijn dak gegaan, maar nu maakt het mij eigenlijk niet zoveel uit.
Ik zit wel weer in het geld met een pokertoernooi. 1e prijs 3600 euro, dus nog even mijn best doen. nog 16 deelnemers.
Poker gaat de laatste tijd echt lekker. :-({|=
Aan dit soort opmerkingen heb ik een hekel. Ga ergens anders dit spel devalueren.

Zo was het niet bedoeld andre. Maar vorig jaar was ik enorm fanatiek en kon ik echt kwaad en chagrijnig worden als het niet goed ging met mijn team. Aan het einde van het vorig seizoen werd dat al minder en ik heb ook echt getwijfeld om dit jaar mee te doen. Ik merk nu dat het mij niet zo veel meer zegt als vorig jaar. Maar daarom is het spel nog steeds fantastisch en devalueer ik het zeker niet.
Ik meng mij daarom nu wel minder in de discussies, terwijl ik vorig jaar nog belde onderweg, naar een afspraak, om te horen hoe een partij was afgelopen.
Dat heeft dus niets met het spel te maken, maar meer met mijn fanatisme met dit spel. Maar ik blijf het dit jaar wel volgen en meedoen. Tevens heb ik daarbij de hulp van Musse die nog wel redelijk fanatiek hiermee is.


Vorig jaar aan het begin was je nog redelijk fanatiek. Na RG kon het je niet meer zo veel schelen.
Die lijn zet je nu door. Geniet ervan dat je minder fanatiek bent. :wink:
Het kan mij ook niet zoveel meer schelen, al wil ik er nog wel het beste van maken.
Laat Musse gewoon een tijdje je team maken (wat hij misschien al deed) en wie weet krijg je er na een tijdje weer zin in.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Wel balen van Roddick zeg Icon_evil

Hier komt tampie erg goed weg.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:We weten inmiddels wel wat je allemaal doet. Vertel anders ook nog even welke buitenlandse competities je allemaal volgt...

En nogmaals, het intensief volgen staat niet gelijk aan je druk maken om FTM.

Engeland, Schotland, Duitsland, Belgie, Frankrijk, Zwitserland, Oostenrijk, Spanje, Portugal, Italie en Turkije Notworthy
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Buurs die zegt dat het hem niet zoveel kan schelen haha. dat is toch wel de meest grappige opmerking van dit jaar Hakkuh
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
buurs Wrote:
kuiper Wrote:
andre Wrote:
kuiper Wrote:Maar ik kan merken dat ik niet zo fanatiek ben als vorig jaar. Toen was ik uit mijn dak gegaan, maar nu maakt het mij eigenlijk niet zoveel uit.
Ik zit wel weer in het geld met een pokertoernooi. 1e prijs 3600 euro, dus nog even mijn best doen. nog 16 deelnemers.
Poker gaat de laatste tijd echt lekker. :-({|=
Aan dit soort opmerkingen heb ik een hekel. Ga ergens anders dit spel devalueren.

Zo was het niet bedoeld andre. Maar vorig jaar was ik enorm fanatiek en kon ik echt kwaad en chagrijnig worden als het niet goed ging met mijn team. Aan het einde van het vorig seizoen werd dat al minder en ik heb ook echt getwijfeld om dit jaar mee te doen. Ik merk nu dat het mij niet zo veel meer zegt als vorig jaar. Maar daarom is het spel nog steeds fantastisch en devalueer ik het zeker niet.
Ik meng mij daarom nu wel minder in de discussies, terwijl ik vorig jaar nog belde onderweg, naar een afspraak, om te horen hoe een partij was afgelopen.
Dat heeft dus niets met het spel te maken, maar meer met mijn fanatisme met dit spel. Maar ik blijf het dit jaar wel volgen en meedoen. Tevens heb ik daarbij de hulp van Musse die nog wel redelijk fanatiek hiermee is.


Vorig jaar aan het begin was je nog redelijk fanatiek. Na RG kon het je niet meer zo veel schelen.
Die lijn zet je nu door. Geniet ervan dat je minder fanatiek bent. :wink:
Het kan mij ook niet zoveel meer schelen, al wil ik er nog wel het beste van maken.
Laat Musse gewoon een tijdje je team maken (wat hij misschien al deed) en wie weet krijg je er na een tijdje weer zin in.

Hoevaak blijven jullie nu zeggen dat je het niets meer kan schelen? Met alle respect! Kap daar eens mee! Dat negatieve gezeur elke keer Hitself
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
INDERDAAD HAGGIE ! GO HAGGIE !
ze zitten 16 uur per dag op het forum, dan kan je toch niet zeggen dat het je niet zoveel meer kan schelen
komop zeg !
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Niemand zegt dat het ze niks meer kan schelen. En met alle respect ja, respecteer dan ook dat mensen minder fanatiek worden in dit spelletje.

En nogmaals, voor de laatste keer, dit forum is er niet alleen maar voor FTM. FTM is slechts een van de dingen. Het is eerst en vooral een tennisforum. Helaas kan velen het tennis an sich niks schelen en gaat het ze alleen om FTM. Dat respecteer ik, maar respecteer dan ook anderen die hier ook voor andere dingen komen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik ben het wel met Haggie eens hoor, als iedereen gaat zeggen dat ie niet zo fanatiek meer is als een paar spelers verliezen dan schiet het natuurlijk niet op. Zeker als dat de mensen zijn die hier op een dinsdagochtend 5 blz volschrijven over een potje voor 20 punten.
En om even op Ad te reageren... het is alleen maar mooi dat er hier meer spellen georganiseerd worden dan alleen FTM, maar dit forum leeft wel voor 90% op FTM lijkt me. De andere spellen(poll, LTM, CTM enz) zijn voor mij een aanvulling. Maar wel heel leuk om te spelen!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Jij, en anderen, doen net alsof Kuip en ik dit nu zeggen, omdat er een paar spelers verliezen en we er slecht voor staan. Maar Kuiper en ik hebben allebei voorafgaand aan het seizoen al gezegd dat we er niet zoveel zin meer in hadden als voorgaande jaren (om uiteenlopende redenen waarsch) en twijfelden of we mee zouden doen. Dus deze opmerking is wel heel flauw en slaat ook eigenlijk gewoon nergens op.

En voor jou is dit forum wellicht 90% FTM, voor een hoop anderen wellicht niet. Er zijn genoeg forummers hier die zelfs niet eens meedoen met FTM, maar wel met andere spellen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
buurs Wrote:Wel balen van Roddick zeg Icon_evil

Hier komt tampie erg goed weg.
Je bedoelt dat ie de juiste keuze heeft gemaakt?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Jij, en anderen, doen net alsof Kuip en ik dit nu zeggen, omdat er een paar spelers verliezen en we er slecht voor staan. Maar Kuiper en ik hebben allebei voorafgaand aan het seizoen al gezegd dat we er niet zoveel zin meer in hadden als voorgaande jaren (om uiteenlopende redenen waarsch) en twijfelden of we mee zouden doen. Dus deze opmerking is wel heel flauw en slaat ook eigenlijk gewoon nergens op.

En voor jou is dit forum wellicht 90% FTM, voor een hoop anderen wellicht niet. Er zijn genoeg forummers hier die zelfs niet eens meedoen met FTM, maar wel met andere spellen.

Op het tennisforum niet zoveel dacht ik. Over het algemeen reageren daar bijna alleen de mensen die aan FTM mee doen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply


Forum Jump: