The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




wie wordt er nu kampioen?
#61
Peter Wrote:Pff.. ondertussen heb ik het idee dat je het gewoon niet wilt snappen. Tuurlijk maak ik geen enkel voorbehoud. Jij denkt serieus dat er iemand is die gaat zeggen dat PSV ongeslagen kampioen wordt, ook als Rutten besluit vanaf nu de F-jeugd het veld in te sturen?
pff, ondertussen heb ik het idee dat je het niet wil snappen. je maakte geen enkel voorbehoud, en nu doe je dat opeens wel, want dan kom je met blessures en weet ik veel wat. als je nu een grote mensen voorspelling doet, dan verdisconteer je daarin de risicos.

Quote:En hoezo wijvenvoorspelling?

nog een wijvenvoorspelling: feyenoord wordt vierde, maar alleen als az niet te veel punte meer haalt. ik wacht ff tot de laatste wedstrijd en dan zet ik er 50 euro op in. feyenoord wordt vierde is een normale gis, en dan loop je het risico dat de f-jes opgesteld worden.

Quote:Gitter denkt onder de huidige omstandigheden dat Ajax wint, ik denk onder de huidige omstandigheden van niet. En als je het nog 100 mensen vraagt zullen het er 50 met Gitter eens zijn en 50 met mij. Snap niet wat daar wijf aan is. :-s

ja, ik begrijp dat jij het liefst geld in zet als de wedstrijd al gespeeld heeft, dat maakt je ook zo'n wijf.
Reply
#62
Ik zet geld in als er iets zinnigs te zeggen valt. Schorsingen en blessures zijn niet te verdisconteren in een voorspellen omdat ze zich volkomen willekeurig voordoen.
Reply
#63
Begin dr dan nie over en wed gewoon
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#64
gittermaster Wrote:
Peter Wrote:
gittermaster Wrote:sorry je hebt gelijk, inderdaad 81, 80 en 79.
Denk dat ajax nog 2 x gelijk zal spelen, maar uiteraard is dit met een chauvinistische blik bekeken.
PSV 2 x verliezen en 3 x gelijk is in mijn ogen goed mogelijk.Hoe zie jij t?

Alles kan, maar ik geloof niet dat PSV opeens in de helft van zn wedstrijden punten gaat laten liggen terwijl tot nu toe nauwelijks iets verspeeld werd.

Mijn voorspelling als toto:

Programma PSV:
zo 28/2 PSV RKC Waalwijk 1
za 6/3 NAC Breda PSV 2
zo 14/3 Ajax PSV 3
za 20/3 PSV FC Twente 1
zo 28/3 VVV-Venlo PSV 3
zo 4/4 Willem II PSV 2
zo 11/4 PSV Feyenoord 1
wo 14/4 SC Heerenveen PSV 3
zo 18/4 PSV FC Groningen 1
zo 2/5 AZ PSV 3

Programma Twente:
zo 28/2 FC Twente NEC 1
zo 7/3 RKC Waalwijk FC Twente 3
vr 12/3 FC Twente ADO Den Haag 1
za 20/3 PSV FC Twente 1
za 27/3 FC Twente Sparta Rotterdam 1
za 3/4 VVV-Venlo FC Twente 3
za 10/4 FC Twente SC Heerenveen 1
di 13/4 AZ FC Twente 3
zo 18/4 FC Twente Feyenoord 1
zo 2/5 NAC Breda FC Twente 3

Programma Ajax:
zo 28/2 Ajax FC Utrecht 1
zo 7/3 Sparta Rotterdam Ajax 3
zo 14/3 Ajax PSV 3
zo 21/3 RKC Waalwijk Ajax 2
zo 28/3 Ajax FC Groningen 1
zo 4/4 ADO Den Haag Ajax 2
zo 11/4 Ajax VVV-Venlo 1
wo 14/4 Willem II Ajax 2
zo 18/4 Ajax Heracles Almelo 1
zo 2/5 NEC Ajax 3

--
Nu 62, 61, 55. Wordt dus:
1. PSV 84
2. Twente 80
3. Ajax 79

Ik zie PSV ongeslagen kampioen worden.
Interessant en ook mogelijk. Echter als Ajax de laatste wedstrijd vh seizoen uit bij NEC speelt en er staat nog iets op t spel, dan zie ik ze echt niet gelijk spelen. ALs er niets meer op t spel staat, is dat een reeele uitslag. Ik weet bijna zeker dat Ajax gaat winnen thuis van PSV. Wat dacht je van een kleine weddenschap Peter?
50 eutjes?

Met de correctie van gisteren nog slechts 1 puntje voorsprong Wink
The great old Ludwig von...
Reply
#65
Das toch ook genoeg. :p Hopen dat we niet nog een keer Braamhaar krijgen. Wink
Reply
#66
Volgens mij kom je met deze toto voor Ajax EN psv allebei uit op 81 punten. Mooi zat dus...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#67
Peter Wrote:Ik heb slechts gepost dat ik denk dat PSV op basis van de huidige situatie ongeslagen kampioen wordt.


:yeah: :yeah: :yeah: Undecided
Daar komen de "ja, maar" etc weer Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#68
Ik vind het trouwens zeer arrogant van Ajax dat ze alleen rekening houden met PSV. Ik krijg de hele tijd het gevoel dat wanneer ze volgende week winnen ze kampioen zijn. Van der Wiel gaf gister aan dat het gat volgende week nog maar 1 punt kan zijn. Mocht Ajax al winnen is het gat met Twente nog steeds 6 punten, maar daar hoor je niemand over.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#69
Lamme Lennie Wrote:Ik vind het trouwens zeer arrogant van Ajax dat ze alleen rekening houden met PSV. Ik krijg de hele tijd het gevoel dat wanneer ze volgende week winnen ze kampioen zijn. Van der Wiel gaf gister aan dat het gat volgende week nog maar 1 punt kan zijn. Mocht Ajax al winnen is het gat met Twente nog steeds 6 punten, maar daar hoor je niemand over.

eensch, dat viel mij ook op. dat is weer het ouderwetse: waar 2 honden vechten om een been...
Reply
#70
Marshall Wrote:
Peter Wrote:Ik heb slechts gepost dat ik denk dat PSV op basis van de huidige situatie ongeslagen kampioen wordt.


:yeah: :yeah: :yeah: Undecided
Daar komen de "ja, maar" etc weer Wink

Het beeld van de pot in Breda was precies zoals ik verwachtte. PSV heer en meester. Dat NAC uit 1 kans 2 goals maakt kon niemand bevroeten. Iedereen die deze pot heeft gezien en niet beaamt dat PSV (veel) beter was is gek of heeft geen verstand van voetbal. Net als dat Heracles-PSV ook een zeer onterechte winnaar kreeg.

Vorig jaar werd het in Breda ook 2-1 en de uitslag is meteen de enige gelijkenis met toen.
Reply
#71
waf Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Ik vind het trouwens zeer arrogant van Ajax dat ze alleen rekening houden met PSV. Ik krijg de hele tijd het gevoel dat wanneer ze volgende week winnen ze kampioen zijn. Van der Wiel gaf gister aan dat het gat volgende week nog maar 1 punt kan zijn. Mocht Ajax al winnen is het gat met Twente nog steeds 6 punten, maar daar hoor je niemand over.

eensch, dat viel mij ook op. dat is weer het ouderwetse: waar 2 honden vechten om een been...

Twente speelt veruit het slechts van de 3, dat kan toch niet goed blijven gaan? Ik kijk verder dan het scorebord en vind Ajax daarom ook een veel grotere concurrent dan Twente.
Reply
#72
Peter Wrote:bevroeten.

Undecided

en hou nou eens op met je gelul. psvee heeft gewoon verloren. als je niet scoort verdien je helemaal niks, net zoals heracles helemaal niks verdiende tegen psvee.
Reply
#73
Exacto mundo! PSV speelt jarenlang een voetbal wat dramatisch is voor nederlandse begrippen en waarmee ze regelmatig winnen met 1-0. Dit seizoen is dat minder het geval, toegegeven, door de invloed van Rutten. Echter, PSV blijft geen ploeg dat met showvoetbal een team van de mat speelt. Het speelde drama, mekkerde over allerlei situaties (zogenaamde strafschop Toivonen, zogenaamd een tik tegen Marcellis) maar bracht zelf niks aan overwicht mee dat een kampioen hoort te brengen. Ongeinspireerde bende die vooral een handvol kansen verneukt en zelf een doelpunt weggeeft. Dan word je geen kampioen...

Zelfs de website van PSV doet er aan mee zag ik:
Quote:Bij een van de schaarse NAC-aanvallen tikte Schilder de sterk ingevallen Marcellis aan, waardoor deze ongelukkig struikelde, en kreeg de speler van NAC de ruimte om 2-1 te maken.

Overigens frappant dat Peter PSV ongeslagen kampioen zag worden maar het beeld van de match tegen NAC wel precies zo vondt als dat hij vooraf gedacht had. Peter heeft dus gewoon altijd gelijk! :a:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#74
PSV heeft verloren dus ik had geen gelijk. Het gaat mij ook niet om gelijk hebben. Ik post gewoon mijn verwachten en als dat altijd uit zou komen was ik allang miljonair/miljardair geworden met toto spelen.

Echt verschrikkelijk dat er zoveel mensen zijn die vinden/denken dat ze altijd hun gelijk moeten halen bij voorspelling.
Reply
#75
Peter Wrote:PSV heeft verloren dus ik had geen gelijk. Het gaat mij ook niet om gelijk hebben. Ik post gewoon mijn verwachten en als dat altijd uit zou komen was ik allang miljonair/miljardair geworden met toto spelen.

Echt verschrikkelijk dat er zoveel mensen zijn die vinden/denken dat ze altijd hun gelijk moeten halen bij voorspelling.

Tenenkrommender is een voorspelling doen en dan 1001002010010 mogelijke verklaringen zoeken waarom het niet zo is :-({|=
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply


Forum Jump: