The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ajax-FC Utrecht
#31
Ekslem Wrote:OMG, ik dacht het niveau niet verder kon zinken hier. Trieste bedoeling

volgens mij bedoel je: trieste bedoening..

eensch. het lijkt wel of er iemand anders inlogt onder mukkus, wat is die gast veranderd. nou, weer wachten op de volgende opmerking over mijn kinderen. ik doen mijn harnas alvast weer aan.
Reply
#32
Zal ik het dan maar verklappen, Mukkus is eigenlijk waf en waf is eigenlijk Mukkus, en ik ben Sinterklaas.
May The Schwartz Be With You
Reply
#33
waf Wrote:wat is die gast veranderd.

Ik kan er helaas niks aan doen. Komt vast door de media dat ik dit hier allemaal neergezet.

Waf, vertel dat grapje van dat zakje ketchup nog 1 keer! Doe het voor ons! Jij kan het niveau weer omhoog trekken.... Undecided
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#34
Berend Botje Wrote:Zal ik het dan maar verklappen, Mukkus is eigenlijk waf en waf is eigenlijk Mukkus, en ik ben Sinterklaas.

je bent een ouwe bok, maar ik heb nog nooit een cadeautje van je gekregen. dus de rest zal ook wel niet kloppen.
Reply
#35
Box Brother Wrote:Van Dop suggereerde om helemaal geen supporters meer naar Ajax mee te nemen (en andersom). Zou al de 2e wedstrijd zijn na Ajax/Feijenoord...

We gaan dus echt naar het moment dat zometeen geen enkele club meer supporters mag meenemen naar een uitwedstrijd...

Ik vrees dat dit ooit ook nog gaat gebeuren ook. Zou enorm triest zijn als de uitsupporters moeten boeten voor enkele sociaal gefrustreerde idioten. Des te triester dat Hugo Borst de gedachtegang om uitsupporters uit te bannen voed. Veel 'simpele' mensen die SV keken zullen het meteen eens zijn omdat zij enkel vooroordelen hebben.

Anyway, het probleem zal op die manier ook niet worden opgelost. Velen (waaronder ik) zullen naar een manier op zoek gaan om dan in het thuisvak de wedstrijd te kijken, vermoedelijk worden de problemen dan alleen maar groter. Nu zal ik mij wel als gast kunnen gedragen, maar genoeg mensen die dat niet kunnen.

waf Wrote:toch leuk om te zien dat er nog iets dwars zit bij je. ontzettende frustie, nou komop he, blijf het proberen. Undecided

Zijn 'huuracles' grappen zijn over datum dus die kan hij niet meer gebruiken. Ach ergens snap ik de frustratie wel; het budget van een reus en toch een middenmoot kneus.
Reply
#36
D'r an met de lippe Wrote:Zijn 'huuracles' grappen zijn over datum dus die kan hij niet meer gebruiken. Ach ergens snap ik de frustratie wel; het budget van een reus en toch een middenmoot kneus.

Huuracles-grappen zijn dit jaar even niet van toepassing. Misschien volgend jaar weer, als Heracles in de winterstop weer een blik huurlingen opentrekt om van de 17e plaats af te komen.

Maar gefeliciteerd nog met de 1-2 afgelopen zaterdag! Heracles was ook niet geweldig, maar wel verdiend de 3 punten. 5x op goal geschoten, 2 raak, 1 afgekeurd en 2x lat. Heerenveen is 90 minuten aan het aanklooien zonder enige overtuiging.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#37
Mukkus Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:Zijn 'huuracles' grappen zijn over datum dus die kan hij niet meer gebruiken. Ach ergens snap ik de frustratie wel; het budget van een reus en toch een middenmoot kneus.

Huuracles-grappen zijn dit jaar even niet van toepassing. Misschien volgend jaar weer, als Heracles in de winterstop weer een blik huurlingen opentrekt om van de 17e plaats af te komen.

Maar gefeliciteerd nog met de 1-2 afgelopen zaterdag! Heracles was ook niet geweldig, maar wel verdiend de 3 punten. 5x op goal geschoten, 2 raak, 1 afgekeurd en 2x lat. Heerenveen is 90 minuten aan het aanklooien zonder enige overtuiging.

Toch een sportieve reactie, bedankt. Heracles speelde niet haar beste wedstrijd maar het was inderdaad wel een verdiende overwinning. Mooi om te zien dat deze ploeg de rug kan rechten na een dramatisch slechte wedstrijd in Kerkrade. Dat we volgend jaar tijdens de winterstop weer in de degradatiezone staan zou zomaar kunnen, maar dat is dan ook geen schande als je de 17e begroting hebt. Ik houd dit seizoen echter nog steeds hoop op het wonder van Almelo, dichter bij Europees voetbal zijn we nog nooit geweest (gedachtes schieten wel terug naar de verloren penalytreeks in de halve finale van de beker 3 seizoenen geleden) en zullen we ook nooit meer komen vermoedelijk. D'r an met de lippe...
Reply
#38
Gewoon vervoeren in discotreinen, dan zijn die spreekkoren ook niet meer te horen.

Problem solved.
Reply
#39
D'r an met de lippe Wrote:Dat we volgend jaar tijdens de winterstop weer in de degradatiezone staan zou zomaar kunnen, maar dat is dan ook geen schande als je de 17e begroting hebt.

Begroting zegt niet zoveel. Dit lijkt mij vooral een verdienste van Verbeek, maar ik ben benieuwd of zijn aanpak in een tweede jaar ook nog werkt.

Bij Heerenveen zag je gedurende zijn periode ook dat hij langzaam de grip kwijtraakte. Op 1 of andere manier lijkt het niet lang te werken en soms helemaal niet.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#40
D'r an met de lippe Wrote:
Box Brother Wrote:Van Dop suggereerde om helemaal geen supporters meer naar Ajax mee te nemen (en andersom). Zou al de 2e wedstrijd zijn na Ajax/Feijenoord...

We gaan dus echt naar het moment dat zometeen geen enkele club meer supporters mag meenemen naar een uitwedstrijd...

Ik vrees dat dit ooit ook nog gaat gebeuren ook. Zou enorm triest zijn als de uitsupporters moeten boeten voor enkele sociaal gefrustreerde idioten. Des te triester dat Hugo Borst de gedachtegang om uitsupporters uit te bannen voed. Veel 'simpele' mensen die SV keken zullen het meteen eens zijn omdat zij enkel vooroordelen hebben.

Anyway, het probleem zal op die manier ook niet worden opgelost. Velen (waaronder ik) zullen naar een manier op zoek gaan om dan in het thuisvak de wedstrijd te kijken, vermoedelijk worden de problemen dan alleen maar groter. Nu zal ik mij wel als gast kunnen gedragen, maar genoeg mensen die dat niet kunnen.

Ik schaar me niet onder de simpele mensen die SV kijken (omdat ik geen SV kijk :wink: ), maar toch ben ik het eens met Van Dop en Borst. Uiteraard heb je gelijk dat de goeden moeten lijden onder de kwaden, maar het is gewoon momenteel niet anders. Wellicht zouden de clubs het eerst eens bij zichzelf moeten zoeken, en er voor moeten zorgen dat die herrieschoppers geen kaarten krijgen voor een uitwedstrijd. Volgens mij werkt het nog steeds zo dat die kaarten beschikbaar worden gesteld door de uitspelende club (correct me if I am wrong). Als dat niet mogelijk is (en dat is nu het geval) zit er niets anders op dan niemand een kaart te geven.

Het is verder compleet gestoord dat er zoveel politie-inzet nodig is om er voor te zorgen dat je veilig naar een potje voetbal kunt kijken. Uiteindelijk draait Jan met de pet voor deze kosten op. En om hoeveel mensen gaat het uiteindelijk die naar een uitwedstrijd gaan?

Uiteraard zullen er mensen zijn die op zoek gaan naar een andere oplossing. Clubs zullen hier wel wat aan kunnen doen, maar je voorkomt niet dat er uitsupporters via de markt aan kaartjes komen voor een 'thuis'vak. Ik ben benieuwd of de problemen dan echt groter worden zoals je aangeeft, aangezien ze dan snel in de minderheid zijn. Als je die problemen op wilt zoeken prima, maar jank dan niet als je met 2 gebroken armen thuiskomt (als je als Ajacied tussen het Feyenoord-publiek gaat zitten oid). Ik denk dat iedere supporter wel weet naar welke wedstrijd hij veilig tussen het uitpubliek kan zitten (als je je normaal gedraagd).
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#41
Lamme Lennie Wrote:Ik denk dat iedere supporter wel weet naar welke wedstrijd hij veilig tussen het uitpubliek kan zitten (als je je normaal gedraagd).

En ik weet nu nog steeds niet wie mij met een paling sloeg bij Volendam-Heerenveen! :-k

Geen uitsupporters lijkt de beste oplossing. Maar kun je daarmee voorkomen dat er niks meer gebeurd? Bij wedstrijden als PSV-Utrecht (ik noem maar een willekeurige wedstrijd) gaan de Utrechters 'gewoon' naar Eindhoven....en dat kan niemand ze verbieden.

Als in datzelfde weekend ook NEC-NAC wordt gespeeld, waar geen NAC'ers heen mogen, heb je de kans dat de NAC ook even bezoekje brengen aan Eindhoven...want in de situatie in Eindhoven kan weleens interessanter zijn dan in Nijmegen, etc.etc.

Je verplaatst de problemen van het stadion naar de stadscentra. En om daar calamiteiten te voorkomen, zal er toch politie op de been moeten zijn.

Maar momenteel is het wel het einde zoek: Burgemeester van Waalwijk wil alleen Heerenveensupporters ontvangen met een buscombi....als 1 wedstrijd geen risicowedstrijd is, is het dit duel wel. Straks moeten alle bezoekers naar Piet Klerckx ook nog met een buscombi. Of als je naar de Efteling wil. :roll:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#42
Lamme Lennie Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:
Box Brother Wrote:Van Dop suggereerde om helemaal geen supporters meer naar Ajax mee te nemen (en andersom). Zou al de 2e wedstrijd zijn na Ajax/Feijenoord...

We gaan dus echt naar het moment dat zometeen geen enkele club meer supporters mag meenemen naar een uitwedstrijd...

Ik vrees dat dit ooit ook nog gaat gebeuren ook. Zou enorm triest zijn als de uitsupporters moeten boeten voor enkele sociaal gefrustreerde idioten. Des te triester dat Hugo Borst de gedachtegang om uitsupporters uit te bannen voed. Veel 'simpele' mensen die SV keken zullen het meteen eens zijn omdat zij enkel vooroordelen hebben.

Anyway, het probleem zal op die manier ook niet worden opgelost. Velen (waaronder ik) zullen naar een manier op zoek gaan om dan in het thuisvak de wedstrijd te kijken, vermoedelijk worden de problemen dan alleen maar groter. Nu zal ik mij wel als gast kunnen gedragen, maar genoeg mensen die dat niet kunnen.

Ik schaar me niet onder de simpele mensen die SV kijken (omdat ik geen SV kijk :wink: ), maar toch ben ik het eens met Van Dop en Borst. Uiteraard heb je gelijk dat de goeden moeten lijden onder de kwaden, maar het is gewoon momenteel niet anders. Wellicht zouden de clubs het eerst eens bij zichzelf moeten zoeken, en er voor moeten zorgen dat die herrieschoppers geen kaarten krijgen voor een uitwedstrijd. Volgens mij werkt het nog steeds zo dat die kaarten beschikbaar worden gesteld door de uitspelende club (correct me if I am wrong). Als dat niet mogelijk is (en dat is nu het geval) zit er niets anders op dan niemand een kaart te geven.

Het is verder compleet gestoord dat er zoveel politie-inzet nodig is om er voor te zorgen dat je veilig naar een potje voetbal kunt kijken. Uiteindelijk draait Jan met de pet voor deze kosten op. En om hoeveel mensen gaat het uiteindelijk die naar een uitwedstrijd gaan?

Uiteraard zullen er mensen zijn die op zoek gaan naar een andere oplossing. Clubs zullen hier wel wat aan kunnen doen, maar je voorkomt niet dat er uitsupporters via de markt aan kaartjes komen voor een 'thuis'vak. Ik ben benieuwd of de problemen dan echt groter worden zoals je aangeeft, aangezien ze dan snel in de minderheid zijn. Als je die problemen op wilt zoeken prima, maar jank dan niet als je met 2 gebroken armen thuiskomt (als je als Ajacied tussen het Feyenoord-publiek gaat zitten oid). Ik denk dat iedere supporter wel weet naar welke wedstrijd hij veilig tussen het uitpubliek kan zitten (als je je normaal gedraagd).
`

helemaal mijn gedachte. al en jaar of tig trouwens. het is jammer dat het niet kan, maar de kosten wegen niet op tegen het jammere.
Reply
#43
Op zich ben ik het ook met Lennie en waf eens, maar het betoog van Mukkus geeft de keerzijde van dit beleid aan.

AL zullen e rook ene hoop zijn die meedoen als er iets begint terwijl ze er toevallig bij staan, mensne die niet zonder kaartje op pad gaan om te knokken zeg maar, maar wel gaan knokken als ze er toch zijn voor het voetbal, met kaartje, en ze "toevallig" in het gevecht belandne met hun groep.
Reply
#44
waf Wrote:
Berend Botje Wrote:Zal ik het dan maar verklappen, Mukkus is eigenlijk waf en waf is eigenlijk Mukkus, en ik ben Sinterklaas.

je bent een ouwe bok, maar ik heb nog nooit een cadeautje van je gekregen. dus de rest zal ook wel niet kloppen.

Als rechtgeaard Ajacied deelt Sinterklaas aan Feijenoord en Feijenoordaanhangers geen kadootjes uit, dat weet je toch?
May The Schwartz Be With You
Reply
#45
Mukkus Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Ik denk dat iedere supporter wel weet naar welke wedstrijd hij veilig tussen het uitpubliek kan zitten (als je je normaal gedraagd).

En ik weet nu nog steeds niet wie mij met een paling sloeg bij Volendam-Heerenveen! :-k

Geen uitsupporters lijkt de beste oplossing. Maar kun je daarmee voorkomen dat er niks meer gebeurd? Bij wedstrijden als PSV-Utrecht (ik noem maar een willekeurige wedstrijd) gaan de Utrechters 'gewoon' naar Eindhoven....en dat kan niemand ze verbieden.

Als in datzelfde weekend ook NEC-NAC wordt gespeeld, waar geen NAC'ers heen mogen, heb je de kans dat de NAC ook even bezoekje brengen aan Eindhoven...want in de situatie in Eindhoven kan weleens interessanter zijn dan in Nijmegen, etc.etc.

Je verplaatst de problemen van het stadion naar de stadscentra. En om daar calamiteiten te voorkomen, zal er toch politie op de been moeten zijn.

Maar momenteel is het wel het einde zoek: Burgemeester van Waalwijk wil alleen Heerenveensupporters ontvangen met een buscombi....als 1 wedstrijd geen risicowedstrijd is, is het dit duel wel. Straks moeten alle bezoekers naar Piet Klerckx ook nog met een buscombi. Of als je naar de Efteling wil. :roll:

Voorkomen kan je het nooit voor 100%. Als die herzenlozen willen vechten dan gebeurt dat toch wel. Maar ga ze niet helpen door ze dmv een wedstrijd bij elkaar te brengen, want zo is hoe het er nu voor staat. Het is triest, maar de realiteit. De tijd dat je veilig op een zondagmiddag met je kids naar een wedstrijdje voetbal kan moet maar weer eens terugkomen, want dat zit er vaak niet eens meer in. Bij FC Volendam zat ik in het kids-vak, vlak naast het uitvak. Daar staat doorgaans strakstaande, dronken Wilders-volk hun eigen stewards te belagen en meisjes uit het kidsvak uit te schelden voor kankerhoer. Ik kan je zeggen dat ik dan liever wat minder 'sfeer' heb ik het stadion.

En het was de paling van Dave.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#46
Mukkus Wrote:Begroting zegt niet zoveel. Dit lijkt mij vooral een verdienste van Verbeek, maar ik ben benieuwd of zijn aanpak in een tweede jaar ook nog werkt.

Bij Heerenveen zag je gedurende zijn periode ook dat hij langzaam de grip kwijtraakte. Op 1 of andere manier lijkt het niet lang te werken en soms helemaal niet.

Bij Heracles heeft Verbeek echter eerder aangetoond per seizoen nog progressie te kunnen boeken. Nu is dat na dit seizoen bijna onmogelijk natuurlijk. De hele ploeg zit in een flow en Heracles heeft amper last van druk op moment. Het linkerrijtje wordt al als een enorme prestatie gezien dus de ploeg kan lekker vrijuit spelen. Andere seizoenen hadden we met regelmaat een negatief spiraal, als je daar volgend seizoen ook weer in terecht komt dan wordt het ook al een heel ander verhaal.

Lamme Lennie Wrote:Ik schaar me niet onder de simpele mensen die SV kijken (omdat ik geen SV kijk :wink: ), maar toch ben ik het eens met Van Dop en Borst. Uiteraard heb je gelijk dat de goeden moeten lijden onder de kwaden, maar het is gewoon momenteel niet anders. Wellicht zouden de clubs het eerst eens bij zichzelf moeten zoeken, en er voor moeten zorgen dat die herrieschoppers geen kaarten krijgen voor een uitwedstrijd. Volgens mij werkt het nog steeds zo dat die kaarten beschikbaar worden gesteld door de uitspelende club (correct me if I am wrong). Als dat niet mogelijk is (en dat is nu het geval) zit er niets anders op dan niemand een kaart te geven.

Voor het bezoeken van een uitwedstrijd heb je uitkaart registratie nodig dus als er goed gescand wordt bij het stadion moet een stadionverbod zichtbaar zijn.
Maar ik vind dat het probleem enorm overschat wordt als je het vergelijkt met andere maatschappelijke problemen. Neem alleen ruzies in het uitgaan al. Onderhand zit ik toch wel rond de 100 uitwedstrijden van Heracles en ik heb nog nooit wat noemenswaardigs meegemaakt wat rellen betreft. Nu hebben wij ook niet het grootste schorem van de eredivisie maar toch. In 2003 was er wel een groots incident vooraf Sparta – Heracles, maar dit kwam omdat men zich in Dordrecht blijkbaar erg verveelde. Stond dan ook geheel los van de wedstrijd, evengoed hadden zij met zijn allen de trein naar Almelo gepakt. Uiteraard is er wel eens wat voorgevallen maar dit gaat toch echt om individuen. Of om hersenloze enschedeërs die met stenen gooien, maar moet het uitpubliek hier voor boeten? Ik zou het een verlies voor het Nederlandse volk vinden als wij hier het slachtoffer van moeten worden, er wordt mijn inziens bekrompen gedacht als het voetbalrellen betreft. Nu heb ik ook wel een subjectief oordeel omdat het een passie van mij is, maar juist de mensen die nooit uitwedstrijden bezoeken (no offence) lijken niet te beseffen wat het voor ons betekend.

Lamme Lennie Wrote:Het is verder compleet gestoord dat er zoveel politie-inzet nodig is om er voor te zorgen dat je veilig naar een potje voetbal kunt kijken. Uiteindelijk draait Jan met de pet voor deze kosten op. En om hoeveel mensen gaat het uiteindelijk die naar een uitwedstrijd gaan?

De politie-inzet is inderdaad te gek voor woorden. Dieptepunt was wel Heracles – Go Ahead voor de beker dit seizoen. Ze stonden in de binnenstad nog net niet met een timer naast je om te kijken hoelang je er over een glas bier deed. Verder betaald de uitsupporter hier ook wel zijn deel aan bij volgens mij. Zo is fct-uit de duurste uitwedstrijd terwijl het op kleine afstand ligt, aan de benzinekosten kan het niet liggen.
Reply
#47
D'r an met de lippe Wrote:Nu heb ik ook wel een subjectief oordeel omdat het een passie van mij is, maar juist de mensen die nooit uitwedstrijden bezoeken (no offence) lijken niet te beseffen wat het voor ons betekend.

Ik kan me zeer zeker wel inleven in je, al bezoek ik nooit uitwedstrijden. Het probleem is dat er heel veel mensen moeten boeten (betalen) om er voor te zorgen dat een relatief klein groepje mensen wedstrijden kan bezoeken. Als die mensen de politie-inzet zelf betalen is het geen probleem, maar uiteraard is dart niet mogelijk.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#48
D'r an met de lippe Wrote:Verder betaald de uitsupporter hier ook wel zijn deel aan bij volgens mij.

Welk deel? Die paar tientjes zijn op zijn hoogst enkele procenten van alle kosten die uitsupporters veroorzaken. Als we moeten bezuinigen in Nederland zijn dergelijke geldverspillingen onverantwoord. Lullig voor de goeie uitsupporters inderdaad, maar de staatskaseurotjes kunnen wel beter besteed worden.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#49
De vraag is of je bespaart door uitsupporters niet meer mee te laten reizen. Het is al vaker gezegd maar het echte uitschot zit niet in het stadion maar erbuiten. Je bespaart wellicht wat kosten doordat de ME niet met die supporters mee hoeft te reizen maar waarschijnlijk ben je die kosten dubbel weer kwijt omdat je die extra ME weer in de stad (of in een weiland) nodig gaat hebben.
Reply
#50
Mac Wrote:De vraag is of je bespaart door uitsupporters niet meer mee te laten reizen. Het is al vaker gezegd maar het echte uitschot zit niet in het stadion maar erbuiten. Je bespaart wellicht wat kosten doordat de ME niet met die supporters mee hoeft te reizen maar waarschijnlijk ben je die kosten dubbel weer kwijt omdat je die extra ME weer in de stad (of in een weiland) nodig gaat hebben.

ik stel voor dat ze ook geen me meer inzetten bij vechtpartijen in een weiland. laat ze mekaar lekker afmaken?
Reply
#51
en wie gaat de rotzooi opruimen dan?
Reply
#52
Mac Wrote:en wie gaat de rotzooi opruimen dan?

Marokkaanse en antilliaanse crimineeltjes. =D>
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#53
Mukkus Wrote:
Mac Wrote:en wie gaat de rotzooi opruimen dan?

Marokkaanse en antilliaanse crimineeltjes. =D>

:roll: Ach, begeleid jij ze daarbij dan? En klap maar flink voor jezelf.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#54
Mac Wrote:en wie gaat de rotzooi opruimen dan?

gewoon laten liggen. stront is goeie mest.
Reply
#55
Bredanaar Wrote:
Mukkus Wrote:
Mac Wrote:en wie gaat de rotzooi opruimen dan?

Marokkaanse en antilliaanse crimineeltjes. =D>

:roll: Ach, begeleid jij ze daarbij dan? En klap maar flink voor jezelf.

Herstel: marokkaanse en antilliaanse crimineeltjes en bredanaar.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#56
Mukkus Wrote:
Bredanaar Wrote:
Mukkus Wrote:
Mac Wrote:en wie gaat de rotzooi opruimen dan?

Marokkaanse en antilliaanse crimineeltjes. =D>

:roll: Ach, begeleid jij ze daarbij dan? En klap maar flink voor jezelf.

Herstel: marokkaanse en antilliaanse crimineeltjes en bredanaar.

Auw!! Wat een rake reactie weer. Daar heb ik niet van terug. Beter om voortaan niet te reageren op Mukkus met zijn gevatheid.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#57
Nu moet ik zeggen dat ik uw reactie op Mukkus ook nogal vreemd vind.

Reageer dan gewoon helemala niet, deze reactie lokt er een van hem uit.

Tevens is zijn idee niet eens zo heel slecht, zo dragen ze hun steentje aan de maatschappij dubbel en dwars bij.
Reply


Forum Jump: