The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ajax - PSV
#91
Hoop dat Twente wint,

Liever met 2 ploegen naar het eind en dan in ieder geval 2e worden dan met 3 ploegen en misschien nog 3e worden.

Zag gister trouwens ergens een Twentevlag in een mast hangen bij een huis. Die gasten wonen er echt al 25 jaar en nog nooit een shirtje, sjaaltje of vlag gezien van Twente. Wat een ontzettende gloryhunters!
Reply
#92
Dugarry Wrote:Ja, klopt ja, die was zeker niet in vorm. En dan die verdediger, die zelf doorloopt maar de bal gewoon direct op Toivonen moet geven.

Zelfde geld staat het na 30 minuten 0-2, maar goed, dat telt niet uiteraard.

Niet in vorm? Die gast kan gewoon het niveau niet aan! Bij VVV kon en mocht ie lekker dribbelen. Gister werd weer pijnlijk duidelijk dat een aardige actie (veel te weinig) het enige is wat hij heeft. Puur obv (gebrek aan) inzicht dat hij PSV 100% kansen 'ontneemt'.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#93
Quote:Afellay: Ik maakte me breed

Ibrahim Afellay geeft Eyong Enoh een klap. BEELD EREDIVISIE LIVE
EINDHOVEN - Ibrahim Afellay denkt met de schrik vrij te komen na zijn 'dubbele' elleboogstoot tegen Ajacied Eyong Enoh. ,,Ik maakte me breed,'' zegt Afellay in de Telegraaf. De aanvoerder van PSV deelde zondag in de topper in de Arena voor de tv-camera's duidelijk zichtbaar een klap uit.

Afellay en Enoh kregen het in de tweede helft met elkaar aan de stok, nadat Enoh op de tenen van de Utrechter had gestaan en Afellay de Kameroener een tikje had uitgedeeld. Bij de tweede elleboogstoot ging Enoh tegen de grond.

Omdat Kevin Blom en zijn assistenten het voorval ontging, kan Afellay door de aanklager betaald voetbal alsnog wqorden gestraft. Afellay verwacht niet dat dat gebeurt. ,,Hij ging op mijn tenen staan en als reactie maakte ik me breed toen hij op me af kwam lopen. Hij stompte me iets eerder ook nog in mijn maag. We zullen het wel zien."

ik maakte me breed. Undecided

ben benieuwd of die eenoog ook aangepakt wordt. zal wel weer niet.
Reply
#94
Voor het op iemands tenen staan?

In dat geval moeten we alle hoekschoopen van dit seizoen ook nog maar eens goed onder de loep nemen.

Elleboog is elleboog, als Enoh een klap/elleboog had uitgedeeld hadden ze hem ook wel 10 potten schorsing mogen geven.

Hier zullen veel Calimero s het wel weer een voorkeursbehandeling van Enoh vinden. Het gaat nu echter niet om het tenentrappen, maar gewoon om die elleboog. Dan had die verrekte mongol ook maar op de tenen van Enoh moeten gaan staan als represaille.
Reply
#95
Dugarry Wrote:Voor het op iemands tenen staan?

In dat geval moeten we alle hoekschoopen van dit seizoen ook nog maar eens goed onder de loep nemen.

Elleboog is elleboog, als Enoh een klap/elleboog had uitgedeeld hadden ze hem ook wel 10 potten schorsing mogen geven.

Hier zullen veel Calimero s het wel weer een voorkeursbehandeling van Enoh vinden. Het gaat nu echter niet om het tenentrappen, maar gewoon om die elleboog. Dan had die verrekte mongol ook maar op de tenen van Enoh moeten gaan staan als represaille.

hij stompte hem kennelijk ook in de maag, selectief lezend provinciaal en gloryhuntend doerakje.

en bewust op iemands tenen trappen zou ook gewoon rood zijn dus ongelooflijk strafbaar.
Reply
#96
Ik zag toevallig dat bij de strijd om plek 4-5 bij hoekschop nummer 4 een spelert bewust op de tenen trapte van zijn tegestander, bij hoekschop 7 en 8 gebeurde dat weer. Tevens bij een vrije trap die richting doelmond geschoten werd. Dit was bij de wedstrijd tussen VVV en Utrecht ook het geval, bij Twente - Den Haag ook.

Veel werk aan de winkel voor de tuchtcommissie.

Stompen, mits bewezen, is uiteraard ook 3 onvoorwaardelijk plus 1 voorwaardelijk. DUs als het klopt wat je suggereert Wafje dan krijgen zowel Enoh als Afellay een wedstrijdje of 3-4.
Reply
#97
Afellay was technisch gezien ook geen elleboog. Hij ving hem op met een omhooggestoken onderarm.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#98
Undecided
Reply
#99
IK vind het een schrosing hoor, maar het is geen elleboog. Hij maakt geen slaande beweging en vangt hem volgens mij op met zijn onderarm en ineens niet met zijn elleboog.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Dugarry Wrote:Ik zag toevallig dat bij de strijd om plek 4-5 bij hoekschop nummer 4 een spelert bewust op de tenen trapte van zijn tegestander, bij hoekschop 7 en 8 gebeurde dat weer. Tevens bij een vrije trap die richting doelmond geschoten werd. Dit was bij de wedstrijd tussen VVV en Utrecht ook het geval, bij Twente - Den Haag ook.

nou, provinciaaltje, doe je bruine hemd aan en bel de aanklager!
Reply
Nee, zo ben ik niet, stadsstoepschijtertje..... Calimero
Reply
Is die handsbal van Verthongen niet gewoon weer (net als vorige week) eigenlijk een rode kaart? Zoals we al eerder hier hebben opgezocht is het criterium niet "doorgebroken speler" maar "ontnemen 100% scoringskans". Overigens heb ik niks tegen Verthongen hoor, maar het is toevallig net 2 weken achter elkaar.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
harry_bierdop Wrote:Is die handsbal van Verthongen niet gewoon weer (net als vorige week) eigenlijk een rode kaart? Zoals we al eerder hier hebben opgezocht is het criterium niet "doorgebroken speler" maar "ontnemen 100% scoringskans". Overigens heb ik niks tegen Verthongen hoor, maar het is toevallig net 2 weken achter elkaar.

dacht ik ook even aan, maar ik vond het in dit geval wel strafbaar hands, maar ook wel een beetje pech dat hij hem op z'n arm kreeg.

laat onverlet dat een feyenoorder hier wel rood voor had gekregen. Confusedig:
Reply
Hehe

Idd volgens mij probeerde hij wel te koppen maar kwam hij gewoon niet uit. tenminste zo zag het eruit.( naja zo lomp zag et eruit)
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
waf Wrote:
harry_bierdop Wrote:Is die handsbal van Verthongen niet gewoon weer (net als vorige week) eigenlijk een rode kaart? Zoals we al eerder hier hebben opgezocht is het criterium niet "doorgebroken speler" maar "ontnemen 100% scoringskans". Overigens heb ik niks tegen Verthongen hoor, maar het is toevallig net 2 weken achter elkaar.

dacht ik ook even aan, maar ik vond het in dit geval wel strafbaar hands, maar ook wel een beetje pech dat hij hem op z'n arm kreeg.

Blablablablabla :wink:


Was inderdaad strafbaar, maar geen domme pech. Dit noem ik onkunde, hij timed gewoon niet goed waardoor hij hem met zn kop mist en op zn arm krijgt.

Oft nou geel of rood was weet ik niet meer in Nederland, de "regels" veranderen vaker dan het weer hier, inconsequente mafkezen die arbiters.

Als ik scheids was geweest had ik in de geest van de wedstrijd bij enige spanning op dat tijdstip van de wedstrijd rood gegeven, in dit geval, bij ene 3-0 "geen vuiltje aan de lucht" stand had ik ook met geel volstaan. Als ik die oude scheids van vorige week bij DWDD zag (Derks ofzo?) dan heeft de KNVB dat vak goed verpest met het keurslijf der arbiters anno 2010.
Reply
gittermaster Wrote:Peter? Quitte of dubbel voor wie er hoger eindigt op de ranglijst tussen Ajax en PSV???

Nee bedankt. Hoewel het mij niet verrast heeft dat PSV in Breda en Amsterdam voetballend niets onderdoet, maakt dat het extra pijnlijk dat er wel 2x verloren is. Als je slecht speelt ok, maar als het spel aardig is en je gaat toch 2x onderuit geeft dat een aardige klap. Benieuwd hoe de ploeg daarop reageert.

Hoewel het me ook weer niet zou verbazen als Ajax zonder Alderweireld, Vertonghen, De Zeeuw, Enoh en De Jong opeens punten verspeelt in Waalwijk. Twente, PSV en Feyenoord hadden het, op volle sterkte, alles behalve makkelijk daar.
Reply
ach niks aan de hand, ze mochten immers 2x met 10-0 verliezen?! Undecided
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marshall Wrote:ach niks aan de hand, ze mochten immers 2x met 10-0 verliezen?! Undecided

Inderdaad en gezien het spel sluit in niet uit dat bij Heerenveen en AZ de ballen er wel invallen. De andere duels zie ik ze sowieso niet veel verspelen, een titel kan dus nog steeds. Alle resterende duels van PSV heeft Ajax dit seizoen gewonnen, dus PSV moet simpelweg hetzelfde doen en dan is de titel binnen. Twente verspeelt nog wel wat.

2x lullig verliezen geeft echter wel een knauw. Hopelijk is men eerzuchtig genoeg om Twente met 3-0 te pakken, kan makkelijk.
Reply
Makkelijk genoeg om een weddenschapje op af te sluiten :eten:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply


Forum Jump: