The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ajax - PSV
#31
Het gaat mij erom dat we van iedere arbiter wel kunnen zeggen dat ze ooit ergens op de tribune hebben gezeten (bewijs? Nope), vervolgens wordt daar direct een seizoenskaart aan gekoppeld (bewijs? Nope) en als je nog ff een paar jaar wacht was het de aanvoerder van de harde kern en speelt zijn zoon in de jeugd (Bewijs? Nope)

Als er echt bewijs is dat hij die kaart gehad heeft, of aantoonbaar hard bewijs (net van de speculatieve gelul van forums vandaan) dat hij meer dan 10x op de tribune heeft gezeten als supporter (niet als toeschouwer) bij een of meerdere clubs moet de KNVB gaan nadenken over stappen, nu nog niet.
Reply
#32
Dugarry Wrote:Het gaat mij erom dat we van iedere arbiter wel kunnen zeggen dat ze ooit ergens op de tribune hebben gezeten (bewijs? Nope), vervolgens wordt daar direct een seizoenskaart aan gekoppeld (bewijs? Nope) en als je nog ff een paar jaar wacht was het de aanvoerder van de harde kern en speelt zijn zoon in de jeugd (Bewijs? Nope)

Als er echt bewijs is dat hij die kaart gehad heeft, of aantoonbaar hard bewijs (net van de speculatieve gelul van forums vandaan) dat hij meer dan 10x op de tribune heeft gezeten als supporter (niet als toeschouwer) bij een of meerdere clubs moet de KNVB gaan nadenken over stappen, nu nog niet.

als je een scc hebt gehad mag je sowieso geen wedstrijden voor die club fluiten dacht ik. het verhaal dat blom in het verleden meerdere malen naar ajakkes ging is hier al eerder naar voren gekomen. nee, hehe, we waren er niet bij. maar zijn manier van fluiten, vooral bij de wedstrijd tegen feyenoord, bevestigt deze geruchten eerder dan het ze ontkent. ook als hij regelmatig naar ajakkes ging wil dat niet zeggen dat hij ajakkessied trouwens. maar het is wel gewoon een lul. dus.

een vergelijking met blankestein is niet terecht he, dat was een vieze vuile homo. dan ben je sowieso ajakkessied, want dan ben je verknocht aan en afhankelijk van de potenhoofdstad van europa. (of is het nog steeds de wereld....)
Reply
#33
harry_bierdop Wrote:Lekker simplistische reactie weer Dugarry, alleen omdat het om ajax gaat?

Zoals al eerder hierboven gezegd maakt het niet uit of zo'n scheids (die zogenaamd "vroeger" naar Ajax ging of bijvoorbeeld Nijhuis die Twente niet mag fluiten omdat ie uit E'de komt) nou 100% objectief fluit of niet, het gaat erom dat als zo'n scheids een keer een fout maakt in het voordeel van Ajax (of Twente in geval van Nijhuis) dan is DAT de reden dat ie die fout maakt (volgens de publieke opinie en de media) en gaat het de komende week alleen maar daarover. Als dit gezeik nu weer van te voren al begint dan kan ie het dalijk helemaal niet goed meer doen want als ie dan ajax geen pingel geeft is het weer (volgens A'dam e.o.) omdat ie niet de schijn wil wekken voor Ajax te fluiten.

Ik vind dat de KNVB hier best rekening mee kan houden bij het aanstellen van scheidsrechters. Er zijn genoeg scheidsrechters die even goed/slecht zijn als Blom en die geen enkele schijn tegen hebben. De KNVB wil, zeggen ze, dat het niet meer zoveel over de arbitrage gaat maar dan moeten ze dat zelf ook niet in de hand spelen.

Ik zou bijvoorbeeld best eens die Makkelie een topper willen zien fluiten. Hij is nog wel 1 van de jongste scheidsrechters maar vind hem helemaal niet slecht fluiten en iig zeker niet slechter als een blom/braamhaar/liesveld kliekje. Vink vind ik ook vrijwel altijd oké maar ik kan me herinneren dat die in het verleden ook een keer een grote fout heeft gemaakt in een topper?

makkelie? never heard of.

je verhaal over blom ben ik het wel mee eens. hoewel ook jol ik dach bij twente ajakkes de scheids ter discussie had gesteld.

ik vind vink ook wel ok. ik vind hem wel een beetje pedant. ook vind ik het niet echt een groot probleem als een scheids een grote fout maakt. kan gebeuren. wat blom die pot tegen feyenoord deed was niet 1 grote fout, maar meerdere. gewoon niet consequent gefloten. hij bleef die inconsequentie ook nog tot in den treure ontkennen, dat was het allerergste.

na temmink heb ik eigenlijk geen echt goeie scheids meer gezien.

as zondag kan ik me weer groen en geel ergeren aan de slechtste scheidsrechter van het land; de heer van egmond. maar liever een slechte scheids, dan een neuzenscheids. :razz:
Reply
#34
waf Wrote:een vergelijking met blankestein is niet terecht he, dat was een vieze vuile homo

Soms schaam ik me dat ik de berichten van Waf lees. :oops:
Kennem, kennemer, kenneminst
Reply
#35
Zijn bijvoorbeeld jongens als Paul de Leeuw en André van Duin geen rotterdammers van oorsprong? En Lee Towers?
May The Schwartz Be With You
Reply
#36
Berend Botje Wrote:jongens als Paul de Leeuw en André van Duin geen rotterdammers van oorsprong?

[gay]
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#37
Kennemerland Wrote:
waf Wrote:een vergelijking met blankestein is niet terecht he, dat was een vieze vuile homo

Soms schaam ik me dat ik de berichten van Waf lees. :oops:

wss ben je zo rationeel dat je moeite of uberhaupt de vaardigheden mist de toon van een bericht in te schatten. :roll:

typisch lerarenkwaaltje lijkt me, volslagen wereldvreemd, het allemaal veel te serieus nemend maar dat zelf helegaar niet door hebben

ontzettende kwezel ben je toch. Undecided
Reply
#38
Berend Botje Wrote:Zijn bijvoorbeeld jongens als Paul de Leeuw en André van Duin geen rotterdammers van oorsprong? En Lee Towers?

ja. wat wil je daar mee zeggen berend? denk je nou echt dat je een scherpe opmerking maakt?

misschien komt blankestein (alias het neuzenzwijn) ook wel uit rotterdam? misschien heb ik het juist zo geformuleerd omdat afkomst dan niet van belang is?
Reply
#39
Het blijft jammer dat dit al jaren de enige echte topper is in de eredivisie, met alle respect voor AZ en Twente die het de laatste jaren zeker leuker maken na het definitief wegvallen van Feyenoord uit de top 4.

Jammer dat scheidsrechters dit soort potten schijnen te beslissen. Hier gaat het er om, bij een simpele Feyenoord/Groningen-NAC/Heerenveen oid maakt het niet uit wat een scheids doet, die ploegen zullen altijd tussen met midden van het linkerrijtje en het midden van het rechterrijtje bivakkeren, dus worden beslissingen van de scheids nooit echt breed uitgemeten en weten de arbiters ook dat ze het zo pro Feyenoord/NEC/NAC/Utrecht kunnen fluiten als ze willen, uiteindelijk bakken die clubs er zelf gewoon geen ruk van na 34 wedstrijden als het op hoge klasseringen aan komt.

Tis dat Feyenoord nog de derby met Sparta heeft, de klassieker met Ajax en zo nu en dan de 6 kadopunten van Excelsior, anders was het aantal seizoenskaarten al met de helft verminderd vrees ik. Daar kan geen scheids tegen fluiten.
Reply
#40
Dugarry Wrote:Het blijft jammer dat dit al jaren de enige echte topper is in de eredivisie, met alle respect voor AZ en Twente die het de laatste jaren zeker leuker maken na het definitief wegvallen van Feyenoord uit de top 4.

Jammer dat scheidsrechters dit soort potten schijnen te beslissen. Hier gaat het er om, bij een simpele Feyenoord/Groningen-NAC/Heerenveen oid maakt het niet uit wat een scheids doet, die ploegen zullen altijd tussen met midden van het linkerrijtje en het midden van het rechterrijtje bivakkeren, dus worden beslissingen van de scheids nooit echt breed uitgemeten en weten de arbiters ook dat ze het zo pro Feyenoord/NEC/NAC/Utrecht kunnen fluiten als ze willen, uiteindelijk bakken die clubs er zelf gewoon geen ruk van na 34 wedstrijden als het op hoge klasseringen aan komt.

Tis dat Feyenoord nog de derby met Sparta heeft, de klassieker met Ajax en zo nu en dan de 6 kadopunten van Excelsior, anders was het aantal seizoenskaarten al met de helft verminderd vrees ik. Daar kan geen scheids tegen fluiten.

en dan moet ik zeker happen op dit berichtje, omhooggevallen tering provinciaal? nou goed dan.

volgende week wordt de enige topper van het seizoen gespeeld. het kneuzenclubje uit amsterdom hoort daar ook al jaren niet bij. :nanana:

en wij staan lekker 4de. Hakkuh
Reply
#41
het kan natuurlijk ook een nadeel zijn als hij daadwerkelijk seizoenskaarthouder van Ajax is geweest.
Overigens is Bossen een behoorlijke feyenoord supporter, dat pakt voor feyenoord ook niet altijd evengoed uit.
Peter, staat onze weddensschap nou of niet?
50 euri voor mij als Ajax wint, 50 euri voor jou als PSV wint
The great old Ludwig von...
Reply
#42
dat hoor je zondag pas Gittertje

Je weet nooit wat er zondag ochtend vroeg kan gebeuren met appelvlaai
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#43
gittermaster Wrote:het kan natuurlijk ook een nadeel zijn als hij daadwerkelijk seizoenskaarthouder van Ajax is geweest.
Overigens is Bossen een behoorlijke feyenoord supporter, dat pakt voor feyenoord ook niet altijd evengoed uit.
Peter, staat onze weddensschap nou of niet?
50 euri voor mij als Ajax wint, 50 euri voor jou als PSV wint

Hoho, 50 euri voor mij als PSV niet verliest he. Dus een gelijkspelletje is ook raak voor mij. Anders kan ik beter naar de bookies met mijn 50 euro.

En idd wat Boca zegt.. morgenmiddag traint PSV zelfs nog.. en god weet wat daar nog gebeurd (zie Holla).
Reply
#44
Calimero
Reply
#45
Peter Wrote:
gittermaster Wrote:het kan natuurlijk ook een nadeel zijn als hij daadwerkelijk seizoenskaarthouder van Ajax is geweest.
Overigens is Bossen een behoorlijke feyenoord supporter, dat pakt voor feyenoord ook niet altijd evengoed uit.
Peter, staat onze weddensschap nou of niet?
50 euri voor mij als Ajax wint, 50 euri voor jou als PSV wint

Hoho, 50 euri voor mij als PSV niet verliest he. Dus een gelijkspelletje is ook raak voor mij. Anders kan ik beter naar de bookies met mijn 50 euro.

En idd wat Boca zegt.. morgenmiddag traint PSV zelfs nog.. en god weet wat daar nog gebeurd (zie Holla).

wat is dat nou voor beredenering. PSV gaat toch niet verliezen volgens jou, dan kost je dat geen geld.
Ik vind t prima om 50 euro aan jou te geven bij een gelijkspel en een overwinning van PSV, maar dan krijg ik 100 euro van jou als Ajax wint, anders kan ik beter naar de bookies.
The great old Ludwig von...
Reply
#46
Peter Wrote:
gittermaster Wrote:het kan natuurlijk ook een nadeel zijn als hij daadwerkelijk seizoenskaarthouder van Ajax is geweest.
Overigens is Bossen een behoorlijke feyenoord supporter, dat pakt voor feyenoord ook niet altijd evengoed uit.
Peter, staat onze weddensschap nou of niet?
50 euri voor mij als Ajax wint, 50 euri voor jou als PSV wint

Hoho, 50 euri voor mij als PSV niet verliest he. Dus een gelijkspelletje is ook raak voor mij. Anders kan ik beter naar de bookies met mijn 50 euro.

En idd wat Boca zegt.. morgenmiddag traint PSV zelfs nog.. en god weet wat daar nog gebeurd (zie Holla).

Ja het gaat hier natuurlijk wel om 20 weken zakgeld, dus je kunt niet het risico nemen dat Afellay een tikje krijgt en dus niet kan spelen.
Reply
#47
gittermaster Wrote:
Peter Wrote:
gittermaster Wrote:het kan natuurlijk ook een nadeel zijn als hij daadwerkelijk seizoenskaarthouder van Ajax is geweest.
Overigens is Bossen een behoorlijke feyenoord supporter, dat pakt voor feyenoord ook niet altijd evengoed uit.
Peter, staat onze weddensschap nou of niet?
50 euri voor mij als Ajax wint, 50 euri voor jou als PSV wint

Hoho, 50 euri voor mij als PSV niet verliest he. Dus een gelijkspelletje is ook raak voor mij. Anders kan ik beter naar de bookies met mijn 50 euro.

En idd wat Boca zegt.. morgenmiddag traint PSV zelfs nog.. en god weet wat daar nog gebeurd (zie Holla).

wat is dat nou voor beredenering. PSV gaat toch niet verliezen volgens jou, dan kost je dat geen geld.
Ik vind t prima om 50 euro aan jou te geven bij een gelijkspel en een overwinning van PSV, maar dan krijg ik 100 euro van jou als Ajax wint, anders kan ik beter naar de bookies.

Wat is dat nou weer voor teruggekrabbel? Ik zei PSV dat niet ging verliezen (dus gelijkspelen of winnen) en jij wilde 50 euro wedden dat Ajax wel degelijk ging winnen. Ik verwacht een gelijkspel (zie TTT) en ga dus geen 50 euro op een PSV-zege zetten.
Reply
#48
_Tampie Wrote:
Peter Wrote:
gittermaster Wrote:het kan natuurlijk ook een nadeel zijn als hij daadwerkelijk seizoenskaarthouder van Ajax is geweest.
Overigens is Bossen een behoorlijke feyenoord supporter, dat pakt voor feyenoord ook niet altijd evengoed uit.
Peter, staat onze weddensschap nou of niet?
50 euri voor mij als Ajax wint, 50 euri voor jou als PSV wint

Hoho, 50 euri voor mij als PSV niet verliest he. Dus een gelijkspelletje is ook raak voor mij. Anders kan ik beter naar de bookies met mijn 50 euro.

En idd wat Boca zegt.. morgenmiddag traint PSV zelfs nog.. en god weet wat daar nog gebeurd (zie Holla).

Ja het gaat hier natuurlijk wel om 20 weken zakgeld, dus je kunt niet het risico nemen dat Afellay een tikje krijgt en dus niet kan spelen.

Neuh dat niet zo zeer, maar ik ga geen 50 euro zetten op iets dat ik niet verwacht. Als Engelaar en Afellay morgen met koppen tegen elkaar butsen en niet kunnen spelen door een hersenschudding verwacht ik een overwinning van Ajax en zoek ik dus juist iemand die wil wedden dat PSV punten pakt.
Reply
#49
Peter Wrote:
_Tampie Wrote:
Peter Wrote:
gittermaster Wrote:het kan natuurlijk ook een nadeel zijn als hij daadwerkelijk seizoenskaarthouder van Ajax is geweest.
Overigens is Bossen een behoorlijke feyenoord supporter, dat pakt voor feyenoord ook niet altijd evengoed uit.
Peter, staat onze weddensschap nou of niet?
50 euri voor mij als Ajax wint, 50 euri voor jou als PSV wint

Hoho, 50 euri voor mij als PSV niet verliest he. Dus een gelijkspelletje is ook raak voor mij. Anders kan ik beter naar de bookies met mijn 50 euro.

En idd wat Boca zegt.. morgenmiddag traint PSV zelfs nog.. en god weet wat daar nog gebeurd (zie Holla).

Ja het gaat hier natuurlijk wel om 20 weken zakgeld, dus je kunt niet het risico nemen dat Afellay een tikje krijgt en dus niet kan spelen.

Neuh dat niet zo zeer, maar ik ga geen 50 euro zetten op iets dat ik niet verwacht. Als Engelaar en Afellay morgen met koppen tegen elkaar butsen en niet kunnen spelen door een hersenschudding verwacht ik een overwinning van Ajax en zoek ik dus juist iemand die wil wedden dat PSV punten pakt.

Ik moet toegeven dat de weddenschap zoals jij hem voorstaat eerlijker is (Gitter wint bij een 1, jij bij een 2 of 3).

Ik heb de voorgeschiedenis niet precies gelezen, dus ik weet niet wat jullie eerder hebben geroepen. Voor een X2 geeft Unibet 1,82, een gelijkspel is 3,35 waard en voor een 2 betalen ze 3,95 (maar dan verlies je als er wordt gelijkgespeeld). Betfair (zonder winst voor de bookies, maar bij winst betaal je een klein bedrag) geeft 2,02 voor winst Ajax, verder geven alle bookies maximaal 2, dus het argument dat Gitter beter af is bij de bookies gaat niet op.

Blijft wel overeind dat het kinderachtig (of beter gezegd [gay]) van je is om de zaterdagtraining af te wachten voor je wilt inzetten.

edit: de voorgeschiedenis gevonden, het is duidelijk dat het om een nederlaag van PSV gaat, dus hier krabbelt Gitter nu terug.
Reply
#50
Ik zeg niet dat Gitter beter af is bij de bookies, dat zegt ie zelf. Als ik alleen maar op een 3tje of een 2tje mag inzetten ben ik dat echter wel duidelijk.

De weddenschap kwam voort uit het feit dat ik voorspelde dat PSV ongeslagen kampioen zou worden. Vervolgens wilde Gitter voor 50 euro wedden dat Ajax gaat winnen van PSV en ik dus ongelijk heb. Ik heb hem toen laten weten dat ik pas wed als ik weet welke 11 van beide ploegen aantreden.

Ik blijf erbij dat je pas echt iets over de pot kunt zeggen als de opstellingen bekend zijn. Nu al bij de bookies inzetten is in mijn ogen gewoon naief. Suarez of Engelaar kan net als Holla zomaar een been breken. Kleine kans misschien, maar je kunt het maar beter uitsluiten.

En tis niet aan anderen om te bepalen of 50 euro voor iemand veel of weinig geld is.
Reply
#51
Peter Wrote:iets over de pot kunt zeggen.

[gay]
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#52
Peter Wrote:
gittermaster Wrote:
Peter Wrote:
gittermaster Wrote:het kan natuurlijk ook een nadeel zijn als hij daadwerkelijk seizoenskaarthouder van Ajax is geweest.
Overigens is Bossen een behoorlijke feyenoord supporter, dat pakt voor feyenoord ook niet altijd evengoed uit.
Peter, staat onze weddensschap nou of niet?
50 euri voor mij als Ajax wint, 50 euri voor jou als PSV wint

Hoho, 50 euri voor mij als PSV niet verliest he. Dus een gelijkspelletje is ook raak voor mij. Anders kan ik beter naar de bookies met mijn 50 euro.

En idd wat Boca zegt.. morgenmiddag traint PSV zelfs nog.. en god weet wat daar nog gebeurd (zie Holla).

wat is dat nou voor beredenering. PSV gaat toch niet verliezen volgens jou, dan kost je dat geen geld.
Ik vind t prima om 50 euro aan jou te geven bij een gelijkspel en een overwinning van PSV, maar dan krijg ik 100 euro van jou als Ajax wint, anders kan ik beter naar de bookies.
Wat is dat nou weer voor teruggekrabbel? Ik zei PSV dat niet ging verliezen (dus gelijkspelen of winnen) en jij wilde 50 euro wedden dat Ajax wel degelijk ging winnen. Ik verwacht een gelijkspel (zie TTT) en ga dus geen 50 euro op een PSV-zege zetten.

Peter, mijn uitdaging was gebasseerd op jouw voorspelde toto in topic "wie wordt er nou kampioen, waarin ik stelde dat Ajax zou winnen en jij stelde dat Ajax-PSV gelijk zou worden.
Dus eigenlijk geldt voor jou het gelijkspel.
Het slaat toch nergens op dat jij een gelijkspel en winst voor PSV zou krijgen en ik alleen winst voor Ajax?
Je zegt dan kan je beter bij de bookies inzetten, echter krijg je daar je geld niet terug als het gelijk wordt.
Maar Peter, het hoeft niet hoor. Ik wil wel wachten tot PSV-Ajax is en dan op WINST voor Ajax wedden
The great old Ludwig von...
Reply
#53
_Tampie Wrote:
Peter Wrote:
_Tampie Wrote:
Peter Wrote:
gittermaster Wrote:het kan natuurlijk ook een nadeel zijn als hij daadwerkelijk seizoenskaarthouder van Ajax is geweest.
Overigens is Bossen een behoorlijke feyenoord supporter, dat pakt voor feyenoord ook niet altijd evengoed uit.
Peter, staat onze weddensschap nou of niet?
50 euri voor mij als Ajax wint, 50 euri voor jou als PSV wint

Hoho, 50 euri voor mij als PSV niet verliest he. Dus een gelijkspelletje is ook raak voor mij. Anders kan ik beter naar de bookies met mijn 50 euro.

En idd wat Boca zegt.. morgenmiddag traint PSV zelfs nog.. en god weet wat daar nog gebeurd (zie Holla).

Ja het gaat hier natuurlijk wel om 20 weken zakgeld, dus je kunt niet het risico nemen dat Afellay een tikje krijgt en dus niet kan spelen.

Neuh dat niet zo zeer, maar ik ga geen 50 euro zetten op iets dat ik niet verwacht. Als Engelaar en Afellay morgen met koppen tegen elkaar butsen en niet kunnen spelen door een hersenschudding verwacht ik een overwinning van Ajax en zoek ik dus juist iemand die wil wedden dat PSV punten pakt.

Ik moet toegeven dat de weddenschap zoals jij hem voorstaat eerlijker is (Gitter wint bij een 1, jij bij een 2 of 3).

Ik heb de voorgeschiedenis niet precies gelezen, dus ik weet niet wat jullie eerder hebben geroepen. Voor een X2 geeft Unibet 1,82, een gelijkspel is 3,35 waard en voor een 2 betalen ze 3,95 (maar dan verlies je als er wordt gelijkgespeeld). Betfair (zonder winst voor de bookies, maar bij winst betaal je een klein bedrag) geeft 2,02 voor winst Ajax, verder geven alle bookies maximaal 2, dus het argument dat Gitter beter af is bij de bookies gaat niet op.

Blijft wel overeind dat het kinderachtig (of beter gezegd [gay]) van je is om de zaterdagtraining af te wachten voor je wilt inzetten.

edit: de voorgeschiedenis gevonden, het is duidelijk dat het om een nederlaag van PSV gaat, dus hier krabbelt Gitter nu terug.
want? Mijn weddenschap was gebaseerd op het feit dat ik dacht dat Ajax ging winnen en Peter voorspelde dat PSV gelijk ging spelen. Echter het is een beetje triest om te wedden op een overwinning enerzijds en een gelijkspel anderzijds, dus maakt ik er ajax vs PSV van en een gelijkspel voor niemand. Zoals de voorspellingen er staan vind ik ook prima, Peter wint bij gelijkspel en ik win bij overwinning Ajax. dat zou precies zijn zoals ik eerder schetste...
Ik qoute niet voor niets zijn voorspelling
The great old Ludwig von...
Reply
#54
Ik vind het niet meer dan logisch dan Peter een 2 en 3 krijgt en gitter een 1. Ajax speelt thuis, bovendien geeft Peter ook al van het begin aan dat PSV niet gaat verliezen. Hij heeft het dus niet per sé over winnen. Als de weddenschap is Gitter een 1, peter een 2 en bij een gelijkspel voor niemand zou ik het echt nooit doen. Dat is gewoon geld weggooien (-EV :wink: ) of dan moet je hem 2:1 odds geven bij winst voor PSV. Maar anders slaat het echt nergens op...
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#55
wedtechnisch gezien zou ik dan meer dan 2:1 moeten krijgen, als Peter beide resultaten krijgt toegewezen.
Andersom (bij een uitwedstrijd) had ik genoegen genomen met het voorstel en hier doelde ik in eerste instantie ook op.
Maar anyways, Peter, ik vind het prima hoor.
2 en 3 voor jou en een 1 voor mij, ben benieuwd of je volgend seizoen bij een thuiswedstrijd van PSV in een vergelijkbare situatie, zonder een geschorste doedelzak, geblesseerde isaakson en zieke Pieters dezelfde weddenschap aangaat alleen dan andersom.
Resume; 2 en 3 voor Peter, 1 voor gitter, inleg 50 euro. Staat ie?

@ Harry: Dan wed ik dat PSV geen kampioen wordt. Wil je die met me aangaan voor 50 euro?
Aanbod verloopt na aanvang van de wedstrijd morgen.
O ja, ik wil ook wel wedden dat ADO GEEN 16e wordt; 50 eutjes, iemand?
(dat zijn best leuke weddenschappen)
The great old Ludwig von...
Reply
#56
gittermaster Wrote:@ Harry: Dan wed ik dat PSV geen kampioen wordt. Wil je die met me aangaan voor 50 euro?
Aanbod verloopt na aanvang van de wedstrijd morgen.

De bookies geven 2,5 voor PSV wel kampioen en je voorstel is dus -EV, die zal Harry dus niet aangaan. Peter misschien :wink: ?
Reply
#57
gittermaster Wrote:ben benieuwd of je volgend seizoen bij een thuiswedstrijd van PSV in een vergelijkbare situatie, zonder een geschorste doedelzak, geblesseerde isaakson en zieke Pieters dezelfde weddenschap aangaat alleen dan andersom.

Die zal ik zeker nooit aangaan, jij stelde voor te wedden he, ik niet.

Maar idd winst Ajax = 50 euro voor Gitter, winst PSV of gelijkspel = 50 euro voor Peter.

Onder voorbehoud van de laatste training zo. :p
Reply
#58
peter is na kennemerland de grootste kwezel van dit topic omdat hij niet direct durfde te wedden, maar ik heb het ook zo begrepen dat de 50 pleuris was ingezet op een overwinning van ajakkes. wint ajakkes dan wint gitter, wint ajakkes niet dan wint peter.
Reply
#59
Ja waf.. ga jij maar lekker met de andere stoere, rijke forummers die hier lopen te blaten 2 weken voor een pot inzetten bij de bookies. Ik stel voor dat jij dat een paar weken doet en ik vlak voor de potten op dezelfde duels. Eens kijken wie uiteindelijk het meeste geld overhoudt. En vul voortaan vast in augustus je TTT voor het hele seizoen in. :-k

Vanmiddag bij de training geweest net als een paar duizend anderen en iedereen is fit en staat lekker op scherp, dus de deal staat gitter. Winst Ajax = 50 euro voor jou, puntverlies Ajax = 50 euro voor mij.

Voor de liefhebbers alvast de PSV-opstelling die duidelijk uit de training bleek:
Isaksson-Manolev, Maza, Salcido, Pieters-Afellay, Bakkal, Engelaar-Amrabat, Toivonen, Dzsudzsak

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=WUPwSW8uI9k[/youtube]

De vorige keer dat het zo druk was bij een training verloor PSV overigens de dag later met 1-5 van Ajax. :notfunny:
Reply
#60
gittermaster Wrote:wedtechnisch gezien zou ik dan meer dan 2:1 moeten krijgen, als Peter beide resultaten krijgt toegewezen.
Andersom (bij een uitwedstrijd) had ik genoegen genomen met het voorstel en hier doelde ik in eerste instantie ook op.
Maar anyways, Peter, ik vind het prima hoor.
2 en 3 voor jou en een 1 voor mij, ben benieuwd of je volgend seizoen bij een thuiswedstrijd van PSV in een vergelijkbare situatie, zonder een geschorste doedelzak, geblesseerde isaakson en zieke Pieters dezelfde weddenschap aangaat alleen dan andersom.
Resume; 2 en 3 voor Peter, 1 voor gitter, inleg 50 euro. Staat ie?

@ Harry: Dan wed ik dat PSV geen kampioen wordt. Wil je die met me aangaan voor 50 euro?

lol? Zeg ik ergens dat ik denk dat ze wel kampioen worden dan?
Zeg ik überhaupt ergens iets over wie ik denk dat er kampioen gaat worden?
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: