The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




PSV - Twente
#31
Onbegrijpelijk dat Rutten die Labyad steeds laat invallen op belangrijke momenten.
Reply
#32
Lamme Lennie Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Peter, het is erop of eronder; gelijkspel hebben we allebei niks aan. We kunnen natuurlijk niet de favoriet van de media de titel voor onze "neuzen" laten wegkapen.......

Als Twente zijnde zou ik vanavond blij zijn met 1 punt. Dan heb je in ieder geval nog steeds 4 punten voorsprong. Als je verliest heb je nog maar 2 punten voorsprong. Erop of eronder vind ik dus onzin.

Ik voorzie een nederlaag in Alkmaar en ik zie ons ook punten verspelen in Breda.
Ik zie PSV ook nog wel punten morsen. Dus jij mag het onzin vinden maar door deze gelijkspel denk ik dat de favoriet van de media kampioen gaat worden.

Gelukkig nog een punt gepakt, we doen nog mee in de strijd om de titel. De bal kan raar rollen dus elk weekend maar hopen dat de favoriet van de media punten morst.
Come on Derkie Boerichter, doe het voor je mede-tukkers.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#33
kratovsk Wrote:Onbegrijpelijk dat Rutten die Labyad steeds laat invallen op belangrijke momenten.

Rutten is van ons oleee oleeee.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#34
NAC is NAC niet meer, de gekste ploegen winnen dit jaar eenvoudig van NAC. Daar zie ik Twente zeker winnen. AZ uit zal lastig worden, maar daar kunnen ze evt een nederlaag hebben. Maar het is ook weer niet zo dat ze daar kansloos zijn natuurlijk.
Als het de voorlaatste wedstrijd tussen Twente en Ajax gaat krijg je een rare sfeer bij Twente-Feyenoord. Kan me niet voorstellen dat er ook maar één Feyenoorder is die dan hoopt dat Twente verliest en Ajax daardoor kampioen wordt.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#35
VMG, anders moet je nog even melden dat Ajax de favoriet van de media is, misschien dat iemand het nog niet heeft gelezen :roll:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#36
centre court Wrote:NAC is NAC niet meer, de gekste ploegen winnen dit jaar eenvoudig van NAC. Daar zie ik Twente zeker winnen. AZ uit zal lastig worden, maar daar kunnen ze evt een nederlaag hebben. Maar het is ook weer niet zo dat ze daar kansloos zijn natuurlijk.
Als het de voorlaatste wedstrijd tussen Twente en Ajax gaat krijg je een rare sfeer bij Twente-Feyenoord. Kan me niet voorstellen dat er ook maar één Feyenoorder is die dan hoopt dat Twente verliest en Ajax daardoor kampioen wordt.

wij de halve finale, zij de laatste wedstrijd. als ze dan bij nac winnen is de favoriet van de media de zak. :-"
Reply
#37
Lamme Lennie Wrote:VMG, anders moet je nog even melden dat Ajax de favoriet van de media is, misschien dat iemand het nog niet heeft gelezen :roll:

hij mag toch een synoniem voor ajakkes gebruiken. doe ik ook. :razz:
Reply
#38
Waarom kreeg Toivoinen trouwens geen geel voor die mooie schwalbe? Wat een verschrikkelijke Suarez is dat geworden zeg :x
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#39
waf Wrote:
centre court Wrote:NAC is NAC niet meer, de gekste ploegen winnen dit jaar eenvoudig van NAC. Daar zie ik Twente zeker winnen. AZ uit zal lastig worden, maar daar kunnen ze evt een nederlaag hebben. Maar het is ook weer niet zo dat ze daar kansloos zijn natuurlijk.
Als het de voorlaatste wedstrijd tussen Twente en Ajax gaat krijg je een rare sfeer bij Twente-Feyenoord. Kan me niet voorstellen dat er ook maar één Feyenoorder is die dan hoopt dat Twente verliest en Ajax daardoor kampioen wordt.

wij de halve finale, zij de laatste wedstrijd. als ze dan bij nac winnen is de favoriet van de media de zak. :-"

Smile
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#40
Lamme Lennie Wrote:Waarom kreeg Toivoinen trouwens geen geel voor die mooie schwalbe? Wat een verschrikkelijke Suarez is dat geworden zeg :x

Tsja en waarom kreeg Tiendalli niet gewoon zn 2e geel? :crazy:
Reply
#41
Peter Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Waarom kreeg Toivoinen trouwens geen geel voor die mooie schwalbe? Wat een verschrikkelijke Suarez is dat geworden zeg :x

Tsja en waarom kreeg Tiendalli niet gewoon zn 2e geel? :crazy:

Uilenberg he.....
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#42
Peter Wrote:Ben vooral benieuwd of Labyad zal spelen voor Amrabat en hoe hij dat dan gaat doen. Djabs jij volgt de jeugd toch behoorlijk he? Is die Labyad in jou ogen echt duidelijk talentvoller dan Mokthar? Moet zeggen dat ik dat een hele goeie vind ik de A1, zou hem ook wel eens bij de selectie willen zien. En wat vind je van Bourdouhxe?

Ik ga inderdaad wel eens kijken bij de A1, leuke groep met vooral technische spelers op het middenveld en voorin en een redelijke keeper.

Dat naast keeper Zoet, Labyad, Mokthar en Bourdouxhe de meest talentvolle spelers zijn lijkt me duidelijk.
Labyad is bijna twee jaar jonger dan Mokthar en Bourdouxhe, daarom zal hij als groter talent worden aangemerkt.

A1 speelt 4-3-3 met de punt naar voren.
Labyad & Bourdouxhe spelen op het middenveld achter de aanvallende middenvelder. Beide mannen zijn technisch zeer goed, spelinzicht is prima, alleen fysiek zijn ze gewoon nog niet klaar voor het grote werk. Mokthar is de linkerspits, maar ik vind hem de minste van de drie. Hij is weinig constant en vaak te onzichtbaar in wedstrijden.

Labyad gaat het eerste van PSV wel halen, maar dit werk komt wel erg vroeg voor hem. Bovendien gebruikt Rutten hem op een positie waar hij niet op zijn sterkst is nl. rechtsbuiten. Op dit moment heeft PSV geen fatsoenlijke rechtsbuiten zoals ik een maand geleden ook al meldde en toen jou redenering rond het vertrek van Lazovic als wel erg opportunisch bestempelde.
Het hele beleid van Reker m.b..t rechtsbuitens komt in een nog droeviger daglicht te staan met de opmerking op het supportersforum dat Ruiz door PSV is afgetest.

De titel is inmiddels meer dan opgegeven, de derde plaats lijkt het hoogst haalbare. Conclusie is dat tegen Ajax en Twente niet slecht gespeeld is, maar dat er een behoorlijke hoeveelheid stootkracht mist in dit elftal. Deze zomer zal voorin versterkt moeten worden, maar dat geld he.....
Reply
#43
Djabs Wrote:de derde plaats lijkt het hoogst haalbare.

wat is dit nou voor onzin? :|
Reply
#44
waf Wrote:
Djabs Wrote:de derde plaats lijkt het hoogst haalbare.

wat is dit nou voor onzin? :|

ik zie PSV niet winnen bij AZ, laat staan in Groningen én in Heerenveen. Ajax verliest nog maximaal drie punten en Twente verliest er geen 8. --> PSV wordt dit jaar derde. Reker heeft zijn doel bereikt: zwarte cijfers en (sorry waf, maar voor PSV-begrippen) zwarte resultaten.
Reply
#45
Djabs Wrote:
waf Wrote:
Djabs Wrote:de derde plaats lijkt het hoogst haalbare.

wat is dit nou voor onzin? :|

ik zie PSV niet winnen bij AZ, laat staan in Groningen én in Heerenveen. Ajax verliest nog maximaal drie punten en Twente verliest er geen 8. --> PSV wordt dit jaar derde. Reker heeft zijn doel bereikt: zwarte cijfers en (sorry waf, maar voor PSV-begrippen) zwarte resultaten.

joh, de bal is rond je weet nooit hoedieken rollen. je gaat toch niet opgeven nu? kom op man.

zwarte cijfers is prima, en als je de resultaten zwart noemt als je tot het eind meedoet om het kampioenschap en europees prima presteert en de beker verliest doordat het grote feyenoord op bezoek komt, dan is er echt een steekje los bij je.

jij weet echt niet meer wat het is om zwarte resultaten te hebben.
Reply
#46
ADO-Ajax 1-0
AZ-Twente 1-0
NAC Breda-Twente 1-1

PSV wint alles en wordt kampioen.

:razz:
Reply
#47
Dat Ajax bij ADO verliest lijkt me hoogst onwaarschijnlijk. Dat Twente verliest bij AZ zou best nog eens kunnen.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#48
Gerben Zonderland Wrote:Dat Ajax bij ADO verliest lijkt me hoogst onwaarschijnlijk. Dat Twente verliest bij AZ zou best nog eens kunnen.

Dat PSV vanaf nu alle wedstrijden wint is nog onwaarschijnlijker.

waf Wrote:joh, de bal is rond je weet nooit hoedieken rollen. je gaat toch niet opgeven nu? kom op man.

zwarte cijfers is prima, en als je de resultaten zwart noemt als je tot het eind meedoet om het kampioenschap en europees prima presteert en de beker verliest doordat het grote feyenoord op bezoek komt, dan is er echt een steekje los bij je.

jij weet echt niet meer wat het is om zwarte resultaten te hebben.

Er is niemand die 'opgeeft', ik verwacht gewoon niet dat PSV nog een rol gaat spelen in de strijd tussen Twente en Ajax.

Natuurlijk waren de resultaten de eerste seizoenshelft meer dan uitstekend. Het is dan ook frustrerend dat een basisspeler verkocht wordt en een spits verloren zonder daar vervanging voor aan te trekken; hierdoor wordt het probleem dat in de eerste seizoenshelft al bestond (kansen afmaken) verergert door het probleem dat weinig kansen gecreeert worden.
De tweede seizoenshelft wordt gekenmerkt door redelijk spel maar gebrek aan kwaliteit in de voorste linie.

Ik ben van mening dat Rutten deze ploeg kampioen had kunnen maken met een selectie die tijdens de maanden januari/februari niet was verzwakt door het verlies van twee belangrijke aanvallers.

OK, zwarte resultaten zijn onbekend in Eindhoven sinds het jaar van Robson/Van der Doelen/Fuchs (was het 1999?); laat ik het nuanceren tot een grijs resultaat; een resultaat vergrijst door een fantastisch management.
Reply
#49
Had PSV wel de mogelijkheid om vervangers aan te trekken?
Ik denk dat je de schuld in eerste instantie moet leggen bij die 2 flapdrollen die voor zichzelf kozen in plaats voor PSV. Het feit dat Lazofiets vetrokken is heeft het meeste invloed gehad.

Wel mooi dat er altijd werd gesproken over de sterke bank van PSV ten opzichte van de andere ploegen, terwijl dat nu het zwakke punt blijkt Undecided
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#50
Helemaal eens met je Lennie, als Reis & Lazo zich gedragen hadden als alle andere spelers was er niets aan de hand geweest. Ik weet overigens niet wie het over de sterke bank had, maar ik heb zo'n Peteresk vermoeden. (al moet ik zien welke club in Nederland het vertrek van een basisspeler en een eerste reserve in 1 linie wel kan opvangen).

Voor Reis had een vervanger aangetrokken kunnen worden, het was wel kortdag, maar had gekund. Daarbij kan ik me niet voorstellen dat de problemen van Reis ineens uit de lucht kwamen vallen.
Reply


Forum Jump: