The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Casablanca/Houston
Ad Wim Wrote:Sterke uitspraak trouwens weer, compleet uit het niets. Moet je niet in Baak gaan wonen?

En tja, 1 slechte week tijdens een groot toernooi kom je nooit meer te boven. Dat is wel een beetje de makke van dit spel, andersom geldt hetzelfde.

dat slaat helemaal nergens op.

jij staat na week 1 (twee 250-toernooien)al 700 punten achter.

en volgens mij waren mijn RG en wimbledon vorig jaar drama en eindigde ik toch 2500 voor op de nr. 2....
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Maar niemand is toch zo goed als jij? Niemand kan toch in jouw schaduw staan? Je vindt jezelf toch de allerbeste, waarom maak je die vergelijking dan?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Na Aus Open stond je ergens rond plek 27, nu nog steeds terwijl iemand als Zico vorige week geen team had gemaakt. Dan doe je de rest van het jaar ook iets niet goed. Dat heb ik zelf ook hoor. Leuke teams maken in 250 weken maar als het er echt om gaat geef ik niet thuis. De punten aan het eind van GS en 1000 toernooien wegen gewoon te zwaar. Jammer maar helaas
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Tja, zoals ik al zovaak heb gezegd: als je constant met de stand aankomt, heeft het geen zin om een zinnige discussie te voeren. Prettig weekend!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Die Ad Undecided
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
En als Buurs of Stille eens iets inhoudelijks post dan reageer je daar niet op omdat zij af en toe de stand er bij halen, zoals iedereen hier.
Jouw fanatisme en jouw plaats op de ranglijst botsen soms, of je dat nu wilt of niet.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:En als Buurs of Stille eens iets inhoudelijks post dan reageer je daar niet op omdat zij af en toe de stand er bij halen, zoals iedereen hier.
Jouw fanatisme en jouw plaats op de ranglijst botsen soms, of je dat nu wilt of niet.
Je zegt het goed, 'eens', maar je kunt er beter nooit van maken. Er zijn maar heel weinig mensen hier, met wie je een normale, inhoudelijke discussie kunt voeren. ML is er een van en die mis ik dan ook. Maar die zal het wel druk hebben of ergens in Oost-Europa zitten.

De stand erbij halen is ten eerste een zwaktebod, wat ik van buurs en stille nog wel begrijp, en ten tweede totaal irrelevant.
Verder willen anderen graag mijn fanatisme en de stand op de ranglijst combineren, ik niet. Die twee hebben ook weinig met elkaar te maken, dat probeer ik ook al jaren aan te geven.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Serra 6-2 tegen GGL. :razz:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
En dan mist ie meteen een 0-40 in de openingsgame. Maak 't nou gewoon af!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Helaas niet in Oost-Europa, en wel erg druk, ik zal wat minder op het forum zijn deze maand vermoedelijk.
Reply
Serra 6-2 6-2. =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Lekkere Tb Gasquet :lol:

Querrey meteen de break!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hup RG en troef Querrey!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:Sterke uitspraak trouwens weer, compleet uit het niets. Moet je niet in Baak gaan wonen?

En tja, 1 slechte week tijdens een groot toernooi kom je nooit meer te boven. Dat is wel een beetje de makke van dit spel, andersom geldt hetzelfde.

Deze is wel erg sterk, chapeau :cheers:
Reply
Gasquet eruit, nu die klote-Serra nog.
Reply
Zie ik daar nou net Kuiper op RTL7? :eeeek: =D>
Reply
mindlight Wrote:Zie ik daar nou net Kuiper op RTL7? :eeeek: =D>

Klopt. Wel een beetje lullig. Ik heb gespeeld van 's morgens half elf tot 's avonds 10 uur en kom welgeteld twee keer in beeld. Elke keer een beetje pech met het opbreken van de tafels dat ik net niet het geluk had dat ik aan de tv tafel mocht zitten. 20e van de 315 geworden en de eerste 18 gingen door naar de grote finale. ](*,)
Gaat trouwens steeds beter met poker. Mijn volgende doel is meedoen aan een EPT. [-o<
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Ad Wim Wrote:Hop, Hanescu maar 13x gekozen. SF Hanescu-Serra graag!
Lekker hoor! En ook nog de weinig gekozen Querrey in de SF. Nu Zeballos nog.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haha, klasse Horacio!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Haggie maakt de goede keuzes voornamelijk tijdens de grote toernooien. Essentieel voor dit spel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Klasse Zebbie en Kwerrie!

Toch nog een redelijke week wss met iig een leuke winst op Haggeman.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Jazeker lekker Hanescu en Querry ! Hakkuh Hakkuh
Reply
Ad Wim Wrote:
Ad Wim Wrote:Haggie maakt de goede keuzes voornamelijk tijdens de grote toernooien. Essentieel voor dit spel.

Ad Wim maakt standaard de verkeerde keuzes!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Hé, een jij-bak, sterk!
Maar dat klopt, ik ben niet goed in dit spel en geef het ook vaak genoeg toe.

Het ging mij erom dat je twee dramatische weken hebt gehad waarin je bijna laatste wordt, maar dat dat in 2 van de 3 kleinste weken was. En met twee grote toernooien eindig je bovenaan. Daarom sta je 3e in totaal. Was dat andersom geweest, had je ergens in de middenmoot gestaan, misschien nog wel lager.
Terwijl je niet veel anders doet in een kleine week dan in een grote, namelijk spelers kiezen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nou ja, er is wel degelijk een verschil tussen kleine en grote weken.
In kleine weken kun je de spelers die al door zijn, goedkope spelers die een goede kans hebben om door te gaan en niet al te dure spelers die ver kunnen komen. Met zo'n team verlies je nooit veel.
In grote weken werkt zo'n goedkope speler tactiek niet. Daar moet je de goede keuzes maken. En Haggie doet dat vaak met een paar spelers die veel anderen niet hebben. Daarin maakt hij goede keuzes.
Reply
Ik zeg ook dat hij goede keuzes maakt in de grote weken, maar zoals jij ook al aangeeft, kunnen die keuzes net zo goed een keer verkeerd vallen.

Los daarvan ging het mij erom dat het essentieel voor dit spel is om in de grote weken een goede week te hebben. Dat wordt keer op keer bewezen, en dat vind ik dus jammer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik vind het juist wel mooi dat bepaalde weken belangrijker zijn. Op het juiste moment moet je kunnen pieken. De grote toernooien zijn ook gewoon anders van aard.
Reply
Daar willen de tennissers zelf toch ook goed zijn? Pieken hoort er wel een beetje bij.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
_Tampie Wrote:Ik vind het juist wel mooi dat bepaalde weken belangrijker zijn. Op het juiste moment moet je kunnen pieken. De grote toernooien zijn ook gewoon anders van aard.
Tja, pieken op de juiste momenten vind ik iets voor de sporters zelf, niet voor ons managers. Net als dat een speler altijd verdiend wint, maar een manager daar geluk mee kan hebben omdat hij geen invloed heeft.

En het is op zich ook niet verkeerd dat er verschillen zijn in de weken, maar dat is soms wel erg extreem en wat ik eerder al zei, als je een AO als de mijne hebt, is je jaar wel een beetje verkloot.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: