The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Casablanca/Houston
#31
Ad Wim Wrote:Haggie maakt de goede keuzes voornamelijk tijdens de grote toernooien. Essentieel voor dit spel.

cry
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#32
Scholten! Wrote:
Haggie Wrote:Meteen een belangrijk potje aan de gang:

Kavcic - Istomin 6-3 2-4

Dacht dat Kavcic een held van jou was?

Dat is hij ook. Maar hij had me zovaak in de steek gelaten. Ik heb hier ook geen verklaring voor :oops:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#33
Gravelspeler verslaat indoorspeler. Toch vreemd dat Istomin 6x gekozen is . Lekker hoor Blaz!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#34
Istomin is geen indoorspeler, die is allround. Zo'n gekke pick vond ik het niet in dat stukje.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#35
Hij houdt iig meer van snellere banen en heeft op gravel zo uit mijn hoofd nog niet veel gepresteerd (in 2009 alleen een QF challenger Barletta). Kavcic was de 1e die ik aanvinkte Big Grin
Ach dit zal wel eeer een Stille week worden, aangezien de punten bijna niet mee wegen.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#36
Hij houdt wel meer van HC ja, maar dit is Houston-gravel he, geen gewoon gravel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#37
In vergelijking met het groene gravel tot 2 jaar terug is het wel een stuk trager geworden
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#38
Stille Wrote:Hij houdt iig meer van snellere banen en heeft op gravel zo uit mijn hoofd nog niet veel gepresteerd (in 2009 alleen een QF challenger Barletta). Kavcic was de 1e die ik aanvinkte Big Grin
Ach dit zal wel eeer een Stille week worden, aangezien de punten bijna niet mee wegen.

Hehe jij lepelt zo even uit je hoofd een QF op, met het exacte jaar en plaats? Big Grin

En inderdaad, Istomin is allround, en Kavcic gehyped.
Reply
#39
Prima Serra, ontzettende troef!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#40
mindlight Wrote:
Stille Wrote:Hij houdt iig meer van snellere banen en heeft op gravel zo uit mijn hoofd nog niet veel gepresteerd (in 2009 alleen een QF challenger Barletta). Kavcic was de 1e die ik aanvinkte Big Grin
Ach dit zal wel eeer een Stille week worden, aangezien de punten bijna niet mee wegen.

Hehe jij lepelt zo even uit je hoofd een QF op, met het exacte jaar en plaats? Big Grin

En inderdaad, Istomin is allround, en Kavcic gehyped.

Moet toegeven dat ik die QF heb opgezocht. Ik wilde eerst wat anders typen Big Grin

Lekker hoor Serra en Nieminen! Hup Teimuraz!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#41
Haha wat een drol die Gabash!
Reply
#42
Gabash maakt het goed in de 2e set, Greul verliest 1e set van Hajek Confusedig:
Reply
#43
Hop, Greul eraf, gaat goed zo. Nu Koubek er nog af.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#44
Dag Greul ein idd Koubek moet ook raus!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#45
Ben die partij gabash-Amrani aan het kijken, wat een aparte pot zeg.
Reply
#46
Het is vooral heel triest van Gabash, neem ik aan?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#47
Ontzettend triest ja, maakt zoveel fouten. Die Amrani slaat soms wel geweldige ballen, maar dit zie ik hem buiten Marrokko niet doen. Gabash gaat em nog verliezen ook
Reply
#48
Gahbash verliest echt! Wat een kneus cry
Reply
#49
Haha, hij verliest Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#50
Die Amrani voelt zich de nieuwe volksheld. Moet zeggen dat ie wel talent heeft, afwisselend spel en fijne slagen. Gaat Hajek misschien wel pakken.
Reply
#51
Ik heb wel eerder voorbij zien komen en van Gabashvili winnen is nou ook weer geen doorbraak, maar in Marokko koesteren ze hem wel. Ze hebben ook weinig anders...

Koubek gaat ook niet goed gelukkig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#52
Greul! FU

Gabas is dan wel weer prima
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#53
Allemaal gunstig voor Wawje [gay]
Reply
#54
Nee hoor, want zijn grootste hobbel op weg naar de SF zit er nog in.

Robert gaat lekker.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#55
Robert net bp voor de dubbele break maar nu terug gebroken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#56
Koubek 6*-5 voor ineens :eeeek:
Reply
#57
Van 4-2 en kansen op 5-2 naar 5-7 #-o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#58
Lekker Koubekje!
Reply
#59
Klasse Koubek
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#60
Lekker Robert, en ik ben de enige die hem heeft. Hoezo troef! :razz:
Reply


Forum Jump: