The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




ADO-AJAX
#61
punt 1:
HAd je er meer vrede mee gehad als ik had geplaatst "ik vind t lachwekkend" ipv "het is lachwekkend". Wel die aanapssing wil ik wel voor je maken hoor. Ik denk dat ik duidelijk genoeg ben geweest in mijn berededering, maar jij hebt er een handje van om tijdens een discussie de oorspronkelijke punten om te buigen naar andere punten, om vervolgens te zeggen dat ze niet weerlegt worden.

Jij hebt het niet over Feyenoord maar een pingel in het algemeen. We hadden t toch over de vergelijking die ik maakte met Thomasson op het door jou toegedichte graf? Jij trekt t vervolgens over op in t algemeen. Vervolgens noem je in voorbeelden daarna mbt aanstellen 3 ajacieden op... Is dat toeval, of geeft dat jou subjectiviteit weer, dat je slechts 3 ajacieden kunt bedenken als voorbeeld.

Punt 2: Jij maakt er weer een algemene discussie van terwijl het mij hier omd eze specifieke gevallen ging, maar oke. In het algemeen genomen is het ook niet altijd zo dat je je tegenstander een rode kaart aannaait bij aanstellen, ook dit kan geel zijn, dus kan de vergelijking wat dat aangaat nog steeds opgaan. Ik heb jou ook nog niet in horen gaan op mijn argument mbt het uiteindelijke doel van dan wel een schwalbe om een pingel te versieren, dan wel aanstellen om een kaart an te naaien. Dit is toch dat je de wedstrijd eventueel makkelijker kunt winnen? Of zie jij dat anders?

punt 3;
Ik weet niet of de vergelijking met Thomasson onterecht is, wel als je de zaken los van elkaar ziet (schwalbe voor pingel, aanstellen voor kaart), niet als je ze ziet als acties die ten doel hebben om een makkelijker eindresultaat neer te zetten met je team, dan is de vergelijking prima.
Dat van Bommel een speler geen kaart aan wilde naaien, is natuurlijk onzin, dat weet je niet, dat de scheidsrechter hem misschine minder geet is wat andres
The great old Ludwig von...
Reply
#62
Kom op Wafje, nog eeeen keer een lekker potje janken en dan reageren op Gitter.

Even lekker schelden en stoer doen, dat zal je zielige hartje vast wel luchten.

Schiet wel op, het is namelijk al bijna 16:00 en nog even en niemand leest het meer vandaag, dan moet je weer een halve nacht janken.

Mocht je na al je ongelijkheden van vandaag je plassertje niet mer omhoog krijgen vanavond laat, denk dan maar eens aan die 4e plaats op teletekstpagina 819 en verdomd je zult zien dat het gaat lukken. Doe je het goed dan mag je van je vrouw volgend seizoen vast wel naar Dnepr Dneprovic uit in de voorronde Europa League.

En Wafje, je hoeft echt gene vmbo gevolgd te hebben om de uitkomst van die wedstrijd goed te raden.

Calimero
Reply
#63
Waar het bij mij om gaat (en waarom ik niks over Bosschaart schreef) is dat De Zeeuw gewoon veranderd is een speler die dit elke week doet (volgens mij hadden gitter en ik deze zelfde discussie namelijk nog geen maand geleden ook al), stelselmatig en ook nog eens achterbaks. Om het vervolgens na de wedstrijd nog eens extra aan te dikken. Je mag imo best een keer een wedstrijd over de schreef gaan qua zuigen betreft maar niet keer op keer, week in, week uit. Dan kom je gewoon in de categorie Sikora. Dat heeft verder niks te maken met dat het een ajacied is. En als dat in de ogen van de ajacieden hier wel zo is dan kan je het ook omdraaien; krijgen mannetjes zoals De Zeeuw en nog wat andere van dat soort het niet iets vaker (dan spelers van Fey/PSV/TWE/AZ) het te hoog in de bol juist omdat de hele organisatie het WIJ ZIJN DE GROOTSTE EN BESTE gevoel pretenderen en zij dus daardoor ook vaker veranderen in zo'n soort speler? Van Bommel/Lazovic/Lurling zijn hier ook vaak zat met de grond gelijk gemaakt dus dat het alleen bij ajacieden gebeurd vind ik echt een kul redenering.

Kijk Suarez die zegt tenminste nog gewoon dat alles geoorloofd is om te winnen, dat praat het niet allemaal goed wat ie doet maar die is tenminste niet zo achterbaks om het na de wedstrijd nog vol te gaan houden of zelfs extra bullshit erbij te gaan verzinnen.

Ik zie overigens op de beelden Diteweg ook echt niet De Zeeuw in zijn gezicht slaan. De Zeeuw komt omhoog en Diteweg trekt hem weer naar beneden met de linkerhand op de rechterschouder en de andere hand trekt ie zijn (achter)hoofd naar beneden (kan overigens nog steeds een rode kaart zijn daar niet van). De Zeeuw grijpt echter wéér naar zijn gezicht waar ie dus nog geen minuscuul aaitje heeft gehad en die stomp in zijn maag die hij verklaart gehad te hebben (nog voor ie iets zei tegen Diteweg) die kan zelfs de meest subjectieve ajacied nergens ontwaren op de beelden.

@ Waf
Ik vind Enoh niet echt een matennaaier, of eigenlijk helemaal niet. Hij zuigt gewoon zoals een nr 6 dat hoort te doen maar stelt zich allerminst aan en voert ook geen theater op (zie bijvoorbeeld ook de ellebogen van Affelay waar ie ff aan zijn hoofd voelt maar wel gewoon doorloopt. De Zeeuw had waarschijnlijk nu nog op de grond liggen huilen met de handen op z'n neus terwijl iets op z'n achterhoofd geraakt werd)
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#64
gittermaster Wrote:punt 1:
HAd je er meer vrede mee gehad als ik had geplaatst "ik vind t lachwekkend" ipv "het is lachwekkend". Wel die aanapssing wil ik wel voor je maken hoor. Ik denk dat ik duidelijk genoeg ben geweest in mijn berededering, maar jij hebt er een handje van om tijdens een discussie de oorspronkelijke punten om te buigen naar andere punten, om vervolgens te zeggen dat ze niet weerlegt worden.

ik wijs je er alleen op dat dat 'hahahaha' niets toevoegt, behalve dan dat je daarmee lijkt te suggereren dat ik onzin praat, terwijl je alelen wilt aangeven dat je het niet met me eens bent (en ik je er onderbouwd op wijs dat je dat niet kunt beargumenteren).

Quote:Jij hebt het niet over Feyenoord maar een pingel in het algemeen. We hadden t toch over de vergelijking die ik maakte met Thomasson op het door jou toegedichte graf? Jij trekt t vervolgens over op in t algemeen. Vervolgens noem je in voorbeelden daarna mbt aanstellen 3 ajacieden op... Is dat toeval, of geeft dat jou subjectiviteit weer, dat je slechts 3 ajacieden kunt bedenken als voorbeeld.

nu ga je weer de discussie verleggen. ik zei dat je vergelijking met tomasson nergens op sloeg. daar geef ik argumtenten voor, daar moet je op ingaan en die moet je weerleggen. ik kleur die argumenten in met ajakkessieden, om het voor jou meer tot de verbeelding te laten spreken. ik had ook andere voorbeelden kunnen gebruiken. lulring bv.of robben. sikora noemt haary, maar daar heb ik me persoonlijk nooit aan gestoord.

Quote:Punt 2: Jij maakt er weer een algemene discussie van terwijl het mij hier omd eze specifieke gevallen ging, maar oke.

nee, het ging over het specifieke geval de zeeuw en jij probeert zijn treurigheid te bagatelliseren door ook naar anderen te wijzen, waaronder naar tomasson. ik geef onderbouwd aan waarom die vergelijking niet op gaat. en ik geef in zijn algemeenheid aan waarom de vergelijking niet opgaat. als tomasson zich zo gedraagt als de zeeuw mag hij lekker oprotten, net zoals de kuip lulring nooit getolereerd heeft. wij moeten geen matennaaiers.

Quote:In het algemeen genomen is het ook niet altijd zo dat je je tegenstander een rode kaart aannaait bij aanstellen, ook dit kan geel zijn, dus kan de vergelijking wat dat aangaat nog steeds opgaan.

het verschil is dat het, anders dan een schwalbe, concsequenties heeft voor de persoon. als een schwalbe al met rood bestraft wordt, wordt de kaart ingetrokken. een aai zal altijd bestraft worden.

je kunt het wel proberen, maar deze redenering is wat mij betreft waterdicht.

Quote:Ik heb jou ook nog niet in horen gaan op mijn argument mbt het uiteindelijke doel van dan wel een schwalbe om een pingel te versieren, dan wel aanstellen om een kaart an te naaien. Dit is toch dat je de wedstrijd eventueel makkelijker kunt winnen? Of zie jij dat anders?

het doel kan wel hetzelfde zijn, maar het verschil is dat je alleen in het tweede geval een maat naait.

Quote:punt 3;
Ik weet niet of de vergelijking met Thomasson onterecht is, wel als je de zaken los van elkaar ziet (schwalbe voor pingel, aanstellen voor kaart), niet als je ze ziet als acties die ten doel hebben om een makkelijker eindresultaat neer te zetten met je team, dan is de vergelijking prima.
Dat van Bommel een speler geen kaart aan wilde naaien, is natuurlijk onzin, dat weet je niet, dat de scheidsrechter hem misschine minder geet is wat andres


ik vind van bommel irritant omdat hij uitdeelt maar overdreven huilt als hij zelf geraakt wordt. daar kan ik slecht tegen. ik heb geen voorbeelden dat hij een maat naait. bij de zeeuw heb ik nu al meerdere voorbeelden (hetgeen hij zelf heeft bevestigd)
Reply
#65
harry_bierdop Wrote:Waar het bij mij om gaat (en waarom ik niks over Bosschaart schreef) is dat De Zeeuw gewoon veranderd is een speler die dit elke week doet (volgens mij hadden gitter en ik deze zelfde discussie namelijk nog geen maand geleden ook al), stelselmatig en ook nog eens achterbaks. Om het vervolgens na de wedstrijd nog eens extra aan te dikken. Je mag imo best een keer een wedstrijd over de schreef gaan qua zuigen betreft maar niet keer op keer, week in, week uit. Dan kom je gewoon in de categorie Sikora. Dat heeft verder niks te maken met dat het een ajacied is. En als dat in de ogen van de ajacieden hier wel zo is dan kan je het ook omdraaien; krijgen mannetjes zoals De Zeeuw en nog wat andere van dat soort het niet iets vaker (dan spelers van Fey/PSV/TWE/AZ) het te hoog in de bol juist omdat de hele organisatie het WIJ ZIJN DE GROOTSTE EN BESTE gevoel pretenderen en zij dus daardoor ook vaker veranderen in zo'n soort speler? Van Bommel/Lazovic/Lurling zijn hier ook vaak zat met de grond gelijk gemaakt dus dat het alleen bij ajacieden gebeurd vind ik echt een kul redenering.

best wel eensch

Quote:Kijk Suarez die zegt tenminste nog gewoon dat alles geoorloofd is om te winnen, dat praat het niet allemaal goed wat ie doet maar die is tenminste niet zo achterbaks om het na de wedstrijd nog vol te gaan houden of zelfs extra bullshit erbij te gaan verzinnen.

nou, dat vind ik eigenlijk ook, het is niet achterbaks. maar voor mij wel een bewijs dat de knjb hem veel vaker had moeten straffen. hij geeft goffer zelf toe dat hij het doet.

en ik ben het ook met hem eens, alles is geoorloofd om een wedstrijd te winnen. maar de zeeuw moet vervolgens gewoon toegeven dat hij ditewig heeft genaaid ipv het nog erger te maken.
Quote:Ik zie overigens op de beelden Diteweg ook echt niet De Zeeuw in zijn gezicht slaan. De Zeeuw komt omhoog en Diteweg trekt hem weer naar beneden met de linkerhand op de rechterschouder en de andere hand trekt ie zijn (achter)hoofd naar beneden (kan overigens nog steeds een rode kaart zijn daar niet van). De Zeeuw grijpt echter wéér naar zijn gezicht waar ie dus nog geen minuscuul aaitje heeft gehad en die stomp in zijn maag die hij verklaart gehad te hebben (nog voor ie iets zei tegen Diteweg) die kan zelfs de meest subjectieve ajacied nergens ontwaren op de beelden.

eensch

Quote:@ Waf
Ik vind Enoh niet echt een matennaaier, of eigenlijk helemaal niet. Hij zuigt gewoon zoals een nr 6 dat hoort te doen maar stelt zich allerminst aan en voert ook geen theater op (zie bijvoorbeeld ook de ellebogen van Affelay waar ie ff aan zijn hoofd voelt maar wel gewoon doorloopt. De Zeeuw had waarschijnlijk nu nog op de grond liggen huilen met de handen op z'n neus terwijl iets op z'n achterhoofd geraakt werd)

nee, ik vind dat eenoog op dat moment prima reageerde. maar hij heeft wel een belastende verklaring afgelegd. anders had applevlaai niet gestraft kunnen worden. daar naait hij een maat.

ik weees er al op dat sneuarez minimaal 1 keer is gered doordat desgevraagd geen belastende verklaring is afgelegd.
Reply
#66
waf Wrote:
Quote:Kijk Suarez die zegt tenminste nog gewoon dat alles geoorloofd is om te winnen, dat praat het niet allemaal goed wat ie doet maar die is tenminste niet zo achterbaks om het na de wedstrijd nog vol te gaan houden of zelfs extra bullshit erbij te gaan verzinnen.

en ik ben het ook met hem eens, alles is geoorloofd om een wedstrijd te winnen.

Maar in hoeverre is alles ook echt ALLES en geldt dit altijd? Kijk, ik kots zo op spelers als De Zeeuw (van nu) of op spelers als Sikora dat ik ook echt over de schreef ga vs hun, alleen wel dan ook net zo smerig en laf. Als ik een De Zeeuw elke keer zo gruwelijk geniepig en laf mensen zie naaien en ik zou de week erop tegen De Zeeuw spelen dan vraag ik gerust (uiteraard naast het nodige tenentrappen en knijpen) elke keer bij een vrije trap of corner hoe het met de chemo van zijn moeder is? Eens kijken hoelang de toch al vrij gefrustreerde De Zeeuw daar mee om kan gaan. Ik weet dat 90% hier daar over heen zal vallen maar goed dat bedoel ik dus met of ook écht ALLES is geoorloofd en of dit altijd geoorloofd is? Want daar komt bij mij het verschil om de hoek, dat zou ik dus echt alleen doen bij zulke spelers (die stelselmatig matennaaien of bijvoorbeeld ook bepaalde dingen in het veld zeggen.) en verder echt nooit. Vandaar dus "Maar in hoeverre is alles ook echt ALLES en geldt dit altijd? ". Ik bedoel, zo'n simpel en kort "geintje" leverde Italië de wereldtitel op in 2006 en IMO is op zo'n moment (WK Finale) dus ALLES geoorloofd.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#67
Even voor de duidelijkheid? Hebben we het over deze personen in dit topic?

[Image: art_xlarge_52464.jpg]
[Image: Demy-de-Zeeuw.jpg]
[Image: luis%20suarez.jpg]
[Image: MARK%20VAN%20BOMMEL%20020811%2001.jpg]
[Image: tomasson2.jpg][Image: 24e694ac-b862-35d9-bf72-16ded62dac13.jpg]
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#68
harry_bierdop Wrote:
waf Wrote:
Quote:Kijk Suarez die zegt tenminste nog gewoon dat alles geoorloofd is om te winnen, dat praat het niet allemaal goed wat ie doet maar die is tenminste niet zo achterbaks om het na de wedstrijd nog vol te gaan houden of zelfs extra bullshit erbij te gaan verzinnen.

en ik ben het ook met hem eens, alles is geoorloofd om een wedstrijd te winnen.

Maar in hoeverre is alles ook echt ALLES en geldt dit altijd? Kijk, ik kots zo op spelers als De Zeeuw (van nu) of op spelers als Sikora dat ik ook echt over de schreef ga vs hun, alleen wel dan ook net zo smerig en laf. Als ik een De Zeeuw elke keer zo gruwelijk geniepig en laf mensen zie naaien en ik zou de week erop tegen De Zeeuw spelen dan vraag ik gerust (uiteraard naast het nodige tenentrappen en knijpen) elke keer bij een vrije trap of corner hoe het met de chemo van zijn moeder is? Eens kijken hoelang de toch al vrij gefrustreerde De Zeeuw daar mee om kan gaan. Ik weet dat 90% daar hier over heen zal vallen maar goed dat bedoel ik dus met ook écht ALLES is geoorloofd en wanneer. Want daar komt bij mij het verschil om de hoek, dat zou ik dus echt alleen doen bij zulke spelers (die stelselmatig matennaaien of bijvoorbeeld ook bepaalde dingen in het veld zeggen.) en verder echt nooit. Vandaar dus "Maar in hoeverre is alles ook echt ALLES en geldt dit altijd? ". Ik bedoel, zo'n simpel en kort "geintje" leverde Italië de wereldtitel op in 2006 en IMO is op zo'n moment (WK Finale) dus ALLES geoorloofd.

dat is een interessante discussie.

ik hanteer toch wel het uitgangspunt dat tijdens de wedstrijd alles geoorloofd is. de scheids om de tuin leiden is daar onderdeel van. maar dan moet je achteraf wel gestraft kunnen worden. de wedstrijd blijft natuurlijk gewonnen, het doel van voetbal is imo in 90 minuten (en voor ajakkes 97 minuten) meer doelpunten dan je tegenstander maken. hoe je het doet, doe je het.

het belang van de wedstrijd lijkt me wel van invloed op de vraag of de grens zo gesteld moet worden. zo'n opmerking maken tegen de zeeuw zou ik nooit niet kunnen, hetgeen matarazzi zei tegen zidane vind ik geen enkel probleem. sterker nog, ik denk niet eens dat matarazi ook maar had kunnen vermoeden dat zidane daarvan zo uit zijn stekker zou gaan.
Reply
#69
waf Wrote:het belang van de wedstrijd lijkt me wel van invloed op de vraag of de grens zo gesteld moet worden. zo'n opmerking maken tegen de zeeuw zou ik nooit niet kunnen, hetgeen matarazzi zei tegen zidane vind ik geen enkel probleem. sterker nog, ik denk niet eens dat matarazi ook maar had kunnen vermoeden dat zidane daarvan zo uit zijn stekker zou gaan.

Uiteraard zou ik naar mate het belang van een wedstrijd groter is, ook verder gaan in dat soort praktijken. Al rolt iemand de hele wedstrijd over de grond terwijl er niks gebeurd bij ons in de 3e klasse dan geef ik hem de actie daarna een echte tik zodat ie echt wat te janken heeft maar verders niks. Kan me ook weinig interesseren dan.

Maar goed, zoals zoiets tegen De Zeeuw zeggen.. tsja ik weet niet, het is natuurlijk lomp hard maar meneer is zelf even laf en smerig ( zogenaamd onder het motto alles is geoorloofd). Als ik zo iets zou zeggen dan zou ik bij mezelf ook weten dat ik dat niet meen maar alleen met het doel om hem gewoon helemaal over de rooie te maken in het belang van de wedstrijd uiteraard.

En tsja Zizou, Algerijn he dan krijg je dat.

Overigens is er natuurlijk geen mooier scenario dan dat Twente van AZ verliest en gelijk speelt tegen FEY/HEE om vervolgens alsnog kampioen te worden omdat Ajax 2 mei niet weet te winnen in Nijmegen. Zal me weer een zooitje worden hier dat het weekend van 1 en 2 mei, net als in 2002. De selectie van NEC zal iig ziekelijk gemotiveerd zijn om er 200% voor te gaan en niet alleen vanwege het hoge twente gehalte in de selectie maar voornamelijk vanwege de uitschakeling in de kwartfinale van de beker en vooral hoe natuurlijk. Nog zieker zou het zijn als NEC gewoon verliest bij ADO uit en die wedstrijd er ook nog tot onder de rode streep gezakt kan worden. Dan zet het leger maar weer in want dat wordt ongetwijfeld weer chaos, net als in 2002.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#70
Mukkus Wrote:Even voor de duidelijkheid? Hebben we het over deze personen in dit topic?

Nee, deze Wink

[Image: 20080504-sikora.JPG]
[Image: 5812c700-664a-300b-8eb4-817ccd044120.jpg]
[Image: luis_surez_in_actie_tegen_nac_4.jpg]
[Image: vanbommelpasfoto.jpg]
[Image: na003.jpg]

En allemaal over dit onderwerp:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=4VFKvdfMJV0&feature=player_embedded">http://www.youtube.com/watch?v=4VFKvdfM ... r_embedded</a><!-- m -->

:eten:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#71
harry_bierdop Wrote:Ik zie overigens op de beelden Diteweg ook echt niet De Zeeuw in zijn gezicht slaan. De Zeeuw komt omhoog en Diteweg trekt hem weer naar beneden met de linkerhand op de rechterschouder en de andere hand trekt ie zijn (achter)hoofd naar beneden (kan overigens nog steeds een rode kaart zijn daar niet van). De Zeeuw grijpt echter wéér naar zijn gezicht waar ie dus nog geen minuscuul aaitje heeft gehad en die stomp in zijn maag die hij verklaart gehad te hebben (nog voor ie iets zei tegen Diteweg) die kan zelfs de meest subjectieve ajacied nergens ontwaren op de beelden.

Klopt helemaal. Er gebeurde op zich ook niet heel veel.
De Zeeuw liep onbeholpen door en Diteweg ving hem logischerwijs op. Zou ik ook doen om te voorkomen dat een speler bovenop me terecht komt.
Al ziet het er op de foto voor de Zeeuw best pijnlijk uit.
[Image: 00400466.jpg]
Daarna reageerden zowel de Zeeuw als Diteweg wat fel en stelde de Zeeuw zich aan. Geel had wat mij betreft voldoende geweest.
De Zeeuw voetbalt op het moment gewoon kut en teert momenteel teveel op dit soort acties om het verschil te maken. Is niet wat ik wil zien bij Ajax. Wat mij betreft zou ik momenteel liever Eriksen ipv de Zeeuw in de basis zien.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
#72
@ Harry:
Jawel, ik kan daa wel inkomen dat je dat vindt, echter denk ik wel dat het meer opvalt omdat hij nu bij Ajax speelt. We hebben het er inderdaad eerder over gehad. Ik kan me nog goed herinneren; Ajax - AZ en de Zeeuw komt met gestrekt been in op stekelenburg, scoort en doet of hij geraakt is. Vervolgens telt doelpunt. Daarnaast heeft ie die wedtsrijd ook de hele pot zitten zuigen. Ik vond m toen afschuwelijk.
Wat ik ermee aan wilt geven is dat hij dat wel al was en dat ik niet denk dat dit veel meer geworden is, echter wel dat het nu meer in de publiciteit komt en dat er nu meer een vergrootglas opgelegd wordt.
Overigens ben ik het niet met je eens dat het elke wedstrijd het geval is, ik denk dat het soort acties als gisteren in dit seizoen op een hand te tellen is.

@ Waf:
Volgens mij heb ik echt wel meerdere keren beargumenteerd waarom ik de vergelijking wel goed vind.
Ik maakte de vergelijking op basis van matennaaien in de zin van een actie uitvoeren waardoor je je team bevoordeeld en een individuele tegenstander benadeeld. Later in de discussie ben ik er weer op in gegaan en heb ik het nog geprobeerd te verduidelijken. Elke keer geef je aan dat ik niet op je argumenten in ga, maar dat doe ik echt wel. Of je leest er overheen, of je bent t er niet mee eens. Dat laatste kan, maar dan zijn we op een gegeven moment uitgeluld, echter elke keer zeggen dat ik er niet op in ga, terwijl ik dat wel doe (en nu nog maar eens in het eerste gedeelte van deze alinea) is voor mij ook wat vermoeiend.

Ik ga lekker een hapje eten en van het zonnetje genieten.
The great old Ludwig von...
Reply
#73
harry_bierdop Wrote:
waf Wrote:
Quote:Kijk Suarez die zegt tenminste nog gewoon dat alles geoorloofd is om te winnen, dat praat het niet allemaal goed wat ie doet maar die is tenminste niet zo achterbaks om het na de wedstrijd nog vol te gaan houden of zelfs extra bullshit erbij te gaan verzinnen.

en ik ben het ook met hem eens, alles is geoorloofd om een wedstrijd te winnen.

Maar in hoeverre is alles ook echt ALLES en geldt dit altijd? Kijk, ik kots zo op spelers als De Zeeuw (van nu) of op spelers als Sikora dat ik ook echt over de schreef ga vs hun, alleen wel dan ook net zo smerig en laf. Als ik een De Zeeuw elke keer zo gruwelijk geniepig en laf mensen zie naaien en ik zou de week erop tegen De Zeeuw spelen dan vraag ik gerust (uiteraard naast het nodige tenentrappen en knijpen) elke keer bij een vrije trap of corner hoe het met de chemo van zijn moeder is? Eens kijken hoelang de toch al vrij gefrustreerde De Zeeuw daar mee om kan gaan. Ik weet dat 90% hier daar over heen zal vallen maar goed dat bedoel ik dus met of ook écht ALLES is geoorloofd en of dit altijd geoorloofd is? Want daar komt bij mij het verschil om de hoek, dat zou ik dus echt alleen doen bij zulke spelers (die stelselmatig matennaaien of bijvoorbeeld ook bepaalde dingen in het veld zeggen.) en verder echt nooit. Vandaar dus "Maar in hoeverre is alles ook echt ALLES en geldt dit altijd? ". Ik bedoel, zo'n simpel en kort "geintje" leverde Italië de wereldtitel op in 2006 en IMO is op zo'n moment (WK Finale) dus ALLES geoorloofd.

Tijdens de wedstrijd is er ook regelmatig kanker de zeeuw kanker de zeeuw 'gezongen'. Kreeg niet het idee dat het hem heel veel deed maar goed dat is ook lastig te zien natuurlijk.

Maar om even in te gaan op de discussie. Als sportman vind ik wel dat er een bepaalde grens moet zijn ja. Maar dat is meer omdat ik het niet echt winnen vind op het moment dat ik op zo'n manier win. Ik zou echt niet trots op mezelf kunnen zijn als ik wedstrijden op zo'n manier had gewonnen. Vraag me ook echt af of zo'n de zeeuw nou 's avonds in bed ligt en denkt yess dat heb ik maar weer even mooi geflikt. Kan dat me echt niet voorstellen namelijk maar goed wellicht is dat ook wel de reden dat ik hier elke dag achter mn computertje zit en zij daar op het veld staan. Ik weet ook niet of ik er hetzelfde over zou denken als ik inderdaad in een WK finale zou staan.

Als supporter is die grens wat vager, dan heb ik veel sneller zoiets van 3 punten is 3 punten maakt niet uit hoe. Ben ik minder blij met zulke overwinningen? Ja, natuurlijk. Interesseert dat me nog ene reet wanneer ajax aan het eind van het seizoen kampioen is? nee waarschijnlijk niet.
Reply
#74
gittermaster Wrote:@ Waf:
Volgens mij heb ik echt wel meerdere keren beargumenteerd waarom ik de vergelijking wel goed vind.
Ik maakte de vergelijking op basis van matennaaien in de zin van een actie uitvoeren waardoor je je team bevoordeeld en een individuele tegenstander benadeeld. Later in de discussie ben ik er weer op in gegaan en heb ik het nog geprobeerd te verduidelijken. Elke keer geef je aan dat ik niet op je argumenten in ga, maar dat doe ik echt wel. Of je leest er overheen, of je bent t er niet mee eens. Dat laatste kan, maar dan zijn we op een gegeven moment uitgeluld, echter elke keer zeggen dat ik er niet op in ga, terwijl ik dat wel doe (en nu nog maar eens in het eerste gedeelte van deze alinea) is voor mij ook wat vermoeiend.

je gaat niet op mijn argumenten in, je volstaat hoofdzakelijk met 'hahahhaha' en je eigen argumenten vind ik kut en weerleg ik wel.

hoe het ook zij, ik ben het dus van harte met je oneens.
Reply
#75
Ronnie D. Wrote:Klopt helemaal. Er gebeurde op zich ook niet heel veel.
De Zeeuw liep onbeholpen door en Diteweg ving hem logischerwijs op. Zou ik ook doen om te voorkomen dat een speler bovenop me terecht komt.
Al ziet het er op de foto voor de Zeeuw best pijnlijk uit.
[Image: 00400466.jpg]
Daarna reageerden zowel de Zeeuw als Diteweg wat fel en stelde de Zeeuw zich aan. Geel had wat mij betreft voldoende geweest.
De Zeeuw voetbalt op het moment gewoon kut en teert momenteel teveel op dit soort acties om het verschil te maken. Is niet wat ik wil zien bij Ajax. Wat mij betreft zou ik momenteel liever Eriksen ipv de Zeeuw in de basis zien.

het eerste ben ik met je eens, het tweede niet. hij heeft deze wedstrijd gekanteld en dat zie ik eriksen niet doen. het gaat nu om kampioen worden. ik weet trouwens niet of hij nu minder voetbalt dat eerst.

maar hij moet het na de wedstrijd niet extra aandikken en net doen of hij degene is die medelijden behoeft.
Reply
#76
Quote:Een dag later besloot ADO de zaak alsnog te laten voorkomen bij de tuchtcommissie van de KNVB, aangezien de club na een ontlastende verklaring van De Zeeuw genoeg kans denkt te maken op een lagere straf voor zijn doelman. Donderdag wordt de zaak behandeld, zodat de club meteen weet of Ditewig in Utrecht aan de aftrap kan verschijnen.

dus ado heeft he voorstel al geaccepteerd (kan je daar nog op terugkomen dan?) maar wil het toch laten voorkomen omdat de zeeuw kennelijk zijn verklaring heeft aangepast.

nou maakt hij er helemala een potje van. ik heb hem toch duidelijk op radio 1 horen zeggen dat hij gestompt werd en geslagen en dat hij wel wer zou worden neergezet als een huilebalk, maar dat dat onterechts was. en nu gaat hij zeker zeggen dat hij na het zien van de beelden ook van mening is dat het per ongeluk was? wat een walkgelijk teringventje is dat zeg.
Reply
#77
gittermaster Wrote:@ Harry:
Jawel, ik kan daa wel inkomen dat je dat vindt, echter denk ik wel dat het meer opvalt omdat hij nu bij Ajax speelt. We hebben het er inderdaad eerder over gehad. Ik kan me nog goed herinneren; Ajax - AZ en de Zeeuw komt met gestrekt been in op Stekelenburg, scoort en doet of hij geraakt is. Vervolgens telt doelpunt. Daarnaast heeft ie die wedtsrijd ook de hele pot zitten zuigen. Ik vond m toen afschuwelijk.
Wat ik ermee aan wilt geven is dat hij dat wel al was en dat ik niet denk dat dit veel meer geworden is, echter wel dat het nu meer in de publiciteit komt en dat er nu meer een vergrootglas opgelegd wordt.
Overigens ben ik het niet met je eens dat het elke wedstrijd het geval is, ik denk dat het soort acties als gisteren in dit seizoen op een hand te tellen is.

Ik denk juist dat als hij al zo'n speler was bij AZ je het juist DAN vaker zou zien en juist minder vaak bij Ajax. Je ziet heel duidelijk in wat voor wedstrijden hij dit doet, dat zijn obvious niet de wedstrijden die ze bij rust met 3-0 voor staan (vaker met Ajax als met AZ, misschien daarom maar op 1 hand te tellen dit seizoen?). En net zo goed geldt voor het provoceren van de feyenoord harde kern na de 0-1 terwijl er die wedstrijd nog geen enkele aanleiding daarvoor was (dat begon pas daarna). Ook dat is imo gewoon een teken dat Meneer het een stuk hoger in de bol heeft gekregen nu ie bij Ajax speelt. Overigens vind ik wel onzin dat als hij al zo was het nu meer op zou vallen. Alle wedstrijden zijn al jaren elke week live (+ nog een keer of 7 een 90 minuten herhaling) op TV te volgen, ik zou niet weten waarom het nu meer op zou vallen.

Nogmaals, ik heb nog een veel grotere tyfus grafhekel aan die kaasmongooltjes uit Alkmaar dan aan Ajax. Als ik dus al zogenaamd met een subjectieve anti-ajax bril zou kijken dan was dat toen hij bij AZ speelde dus alleen maar erger maar toen vond ik hem gewoon een goede/sterke middenvelder die zuigt zoals het hoort en thats it. Je kan niet ontkennen dat al die maniertjes die erbij zijn gekomen pas van het laatste jaar zijn.

Je noemt nu 1 incident van AZ - Ajax maar zoals ik al zei iedere zuiger kan wel een keer over de schreef gaan. Ik veroordeel v/d sar ook niet voor die schwalbe tegen Argentinië maar heb wel een pleuris bloedhekel aan portugezen (want die doen het AL-TIJD). Het kan best zijn dat ie altijd al zo geweest en dat bij die bewuste az - ajax zijn ware aard naar boven kwam MAAR dan was het dus wel zo dat ie dat bij AZ vrijwel elke week onder controle kon houden (omdat ie op dat moment nog geen grote Ajax-meneer is?).
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#78
Bierdop,

Regel jij kaarten voor NEC - Ajax ? Kampioenspot... :wink:
Reply
#79
:lol:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#80
En verder niks meer aan het handje.....

Quote:Ditewig gaat schorsing aanvechten na ontlastende verklaring De Zeeuw

Woensdag, 7 april 2010 om 10:19
kans is aanwezig dat ADO Den Haag komende zondag in de uitwedstrijd bij FC Utrecht toch kan beschikken over tweede doelman Barry Ditewig. De sluitpost moet van de aanklager betaald voetbal één duel brommen vanwege zijn slaande beweging richting Ajacied Demy de Zeeuw, maar gaat die uitspraak aanvechten.

In eerste instantie accepteerden ADO en Ditewig de straf, maar een dag later is men daarop teruggekomen. Reden hiervoor is een ontlastende verklaring van De Zeeuw. Hierdoor hoopt de club uit de Hofstad dat de tuchtcommissie alsnog coulantie zal tonen.

Mocht de schorsing van Ditewig gehandhaafd blijven, dan zal interim-coach Maurice Steijn een beroep moeten doden op derde doelman Gino Coutinho. Eerst keus Robert Zwinkels heeft namelijk een blessure opgelopen aan zijn elleboog en staat naar verwachting vier weken buitenspel. Donderdag komt de zaak opnieuw voor.

Klaar! Op naar een nieuwe speelronde met nieuwe naaistreken.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#81
Fabian Wrote:Bierdop,

Regel jij kaarten voor NEC - Ajax ? Kampioenspot... :wink:

Al kreeg ik er 500 euro voor nog niet!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#82
Undecided
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#83
waf Wrote:het eerste ben ik met je eens, het tweede niet. hij heeft deze wedstrijd gekanteld en dat zie ik eriksen niet doen. het gaat nu om kampioen worden. ik weet trouwens niet of hij nu minder voetbalt dat eerst.

Ik ben het met je eens dat Eriksen nu niet direct iemand is die "oorlog" gaat maken om een wedstrijd te kantelen. De Zeeuw is in wedstrijden zoals tegen ADO waarschijnlijk nuttiger. Al had hij net zo goed zelf wegens theater tegen een paar kaarten aan kunnen lopen waardoor je het net de verkeerde kant op laat kantelen.
Eriksen lijkt situaties sneller en beter te kunnen inschatten als de Zeeuw. En zijn handelingssnelheid komt de snelheid van het spelletje weer ten goede.
Ik heb alle wedstrijden van Ajax volledig gezien, en in de eerste seizoenshelft was de Zeeuw gwoon veel alerter en dominanter qua voetbal. Nu is hij vaak net te laat, of geeft halfbakken passes.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
#84
ik vind dat je de Zeeuw en Eriksen niet echt met elkaar kunt vergelijken. Daar waar de Zeeuw toch echt vaak een controllerende rol heeft, heeft eriksen een creatievere rol, ik denk eerder dat je eriksen meer op de vleugel kwijt moet of op de plaats van Siem de Jong, maar die doet t ook niet slecht de laatste tijd.
The great old Ludwig von...
Reply
#85
Mukkus Wrote:dan zal interim-coach Maurice Steijn een beroep moeten doden op derde doelman Gino Coutinho. Eerst keus Robert Zwinkels heeft namelijk een blessure opgelopen aan zijn elleboog en staat naar verwachting vier weken buitenspel. Donderdag komt de zaak opnieuw voor.

Zat deze zaterdag niet op de bank? Geen idee hoor maar heeft een club meestal maar 1 reservekeepert op de bank zitten? ADO had namelijk nog een wissel te goed!
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#86
Marshall Wrote:
Mukkus Wrote:dan zal interim-coach Maurice Steijn een beroep moeten doden op derde doelman Gino Coutinho. Eerst keus Robert Zwinkels heeft namelijk een blessure opgelopen aan zijn elleboog en staat naar verwachting vier weken buitenspel. Donderdag komt de zaak opnieuw voor.

Zat deze zaterdag niet op de bank? Geen idee hoor maar heeft een club meestal maar 1 reservekeepert op de bank zitten? ADO had namelijk nog een wissel te goed!

Weet niet of je dewedstrijd gezien hebt, maar Zwinkels viel geblesseerd uit in de wedstrijd tegen Ajax. Ditewig verving hem en kreeg rood. Toen waren de keepers op. En de meeste clubs hebben maar 1 reservewisselkeeper op de bank.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#87
Mukkus Wrote:Toen waren de keepers op. En de meeste clubs hebben maar 1 reservewisselkeeper op de bank.

DAT vraag ik toch juist? :roll:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#88
Marshall Wrote:
Mukkus Wrote:Toen waren de keepers op. En de meeste clubs hebben maar 1 reservewisselkeeper op de bank.

DAT vraag ik toch juist? :roll:

En dus geef ik antwoord. ](*,)
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#89
Mukkus Wrote:
Marshall Wrote:
Mukkus Wrote:Toen waren de keepers op. En de meeste clubs hebben maar 1 reservewisselkeeper op de bank.

DAT vraag ik toch juist? :roll:

En dus geef ik antwoord. ](*,)
Dan is het dus ook volledig onzinnig en overbodig om te vragen of ik de wedstrijd gezien heb en te vermelden dat Zwinkels geblesseerd uitviel... #-o
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#90
Marshall Wrote:
Mukkus Wrote:
Marshall Wrote:
Mukkus Wrote:Toen waren de keepers op. En de meeste clubs hebben maar 1 reservewisselkeeper op de bank.

DAT vraag ik toch juist? :roll:

En dus geef ik antwoord. ](*,)
Dan is het dus ook volledig onzinnig en overbodig om te vragen of ik de wedstrijd gezien heb en te vermelden dat Zwinkels geblesseerd uitviel... #-o

Uit jouw vraagstelling komt niet duidelijk naar voren dat je wedstrijd gezien hebt....dus ik geef gemakshalve een vollediger antwoord dan dat jij verwacht. Sorry.
Ik zal de volgende keer precies het antwoord geven wat jij verwacht. :a:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: