The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Barcelona
#31
Volgens mij is er nog genoeg te kiezen. En nu de winnaar niet bij voorbaat vast staat, kan een verschilletje zomaar 500 punten uitmaken.
Reply
#32
Verdasco slechts 9 keer Undecided
Reply
#33
Ad Wim Wrote:Ik heb nog wel even getwijfeld, want het zou toch fantastisch zijn als buurs een verjaardag zou hebben en vanaf 19 uur niet meer had kunnen kijken.

Tja ik kom nu net thuis. En Musse was ook aan het trainen.
Nou daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag. Ik begon er net weer een beetje zin aan te krijgen.
Tot volgend seizoen. Icon_evil Icon_evil Icon_evil Icon_evil
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#34
Mooi klote dit Kuip, komt denk ik zelden voor dat dat beide gezinsleden niet voor de deadline thuis zijn...
Reply
#35
Scholten! Wrote:Verdasco slechts 9 keer Undecided
Toch wel redelijk wat verschillen (met 1 toernooi), maar niet met de andere Verdasco-teams.
Zelfde team als the Player, Buurs en Centre Court, 1 verschil met Haggie en Scholten (Cuevas vs. Chela).
Robredo niet gekozen, terwijl het schema open ligt.
Reply
#36
Scholten! Wrote:Mooi klote dit Kuip, komt denk ik zelden voor dat dat beide gezinsleden niet voor de deadline thuis zijn...

Eigenlijk nooit. En nu dit. Dit is zo kloten. De eerste keer dit seizoen dat ik baal van FTM.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#37
Lelijk Kuip. Sad

Bijna geen verschillen helaas. Wel een flink aantal managers die Verdasco laat liggen, daar zijn dan vaak Chela, Montanes en Gasquet voor gekozen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#38
Godverrr... Dead Lekker Rafa =D>


Scholten! Wrote:Mooi klote dit Kuip, komt denk ik zelden voor dat dat beide gezinsleden niet voor de deadline thuis zijn...

idd Scholten, dit is waarschijnlijk de eerste keer dat we allebei na 22 uur thuis zijn...
"Don't argue with idiots, they bring you down to their level and beat you with experience"
Reply
#39
centre court Wrote:Lelijk Kuip. Sad

Bijna geen verschillen helaas. Wel een flink aantal managers die Verdasco laat liggen, daar zijn dan vaak Chela, Montanes en Gasquet voor gekozen.
Het is maar wat je laten liggen noemt. Je neemt er wel iets voor in de plaats namelijk. Ikzelf Gonzo, hup!

En hup Dolgo natuurlijk, gelukkig heeft ML hem dit keer ook.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#40
andre Wrote:Robredo niet gekozen, terwijl het schema open ligt.
Voor Ferrer ja.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#41
Damn, ik was exact 2 minuten thuis om even te melden dat de poll loting later komt, en nou mis ik die afmelding van Nadal dus. Helemaal kut omdat ik nu Ferrer niet heb, die hier toch altijd goed speelt.

Nou ja, nu moet Soderling het toernooi maar pakken, dan is er weinig aan de hand.
Reply
#42
Wow, Woerdie heeft een geweldig team zeg! =D> =D> =D>
Reply
#43
mindlight Wrote:Damn, ik was exact 2 minuten thuis om even te melden dat de poll loting later komt, en nou mis ik die afmelding van Nadal dus. Helemaal kut omdat ik nu Ferrer niet heb, die hier toch altijd goed speelt.

Nou ja, nu moet Soderling het toernooi maar pakken, dan is er weinig aan de hand.

Ik denk dat je jezelf gelukkig mag prijzen dat je Nadal niet gekozen had. Hoewel het in jouw geval niet helemaal eerlijk is om te zeggen, misschien is het terechter om dan te zeggen dat je vreselijke pech hebt dat hij niet wat later heeft afgezegd.

Mbt Berdych heb ik geluk, ik heb hem overwogen maar niet genomen, was niet meer online geweest om te corrigeren.
Reply
#44
_Tampie Wrote:Wow, Woerdie heeft een geweldig team zeg! =D> =D> =D>

Hoe dan? Of is het cynisch bedoeld?
Reply
#45
Overdune Wrote:
_Tampie Wrote:Wow, Woerdie heeft een geweldig team zeg! =D> =D> =D>

Hoe dan? Of is het cynisch bedoeld?

Nee ik meen het. Goed uitgebalanceerd in de draw, de juiste toppers en de juiste outsiders. Een lust voor het oog.
Reply
#46
Tja maar valt altijd nog maar te bezien of het ook punten oplevert.
Straks verliezen die toppers allemaal, of breekt iemand zn pootje
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#47
Zeg Cuevas domme drol ga eens tennisen man
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#48
Idd #-o
Reply
#49
Die stond gisteren ook met 5-1 achter tegen Zeballos.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#50
En meteen weer 0-40. cry

Edit: hup, en 2-6
Reply
#51
Monaco cry
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#52
Monaco gaat ook lekker, daar moet wel iets mis mee zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#53
Heerlijk voor De Bakker die Gimeno er ook keihard gaat aftikken.
Reply
#54
Ad Wim Wrote:Monaco gaat ook lekker, daar moet wel iets mis mee zijn.

Vorige week verloor hij ook al 4-6 4-6 van Berrer, vreemd
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#55
Idd mooi voor De Bakker, de punten liggen voor het oprapen.
Reply
#56
Maar ja dan JCf en is het helaas weer over
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#57
Cuevas eraf zou lekker zijn met het oog op de medailles. Moet Chela wel van Soderling winnen en Nando zijn werk doen!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#58
Wat een lul die Cuevas zeg. Rochus won zelfs 62 60 van Navarro verdomme.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#59
Klasse Navarro!
Reply
#60
Lekker Chardy! En Istomin (knaken) en Gimeno (Thiemo).
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: