The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Rosmalen en Eastbourne
Hup Robin!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
_Tampie Wrote:Berlocq in de QF van een grastoernooi. Undecided Seppi zal hem toch vrij makkelijk pakken neem ik aan.
Je bent wel erg buursiaans bezig vandaag. En het wordt, net als bij buurs, ook constant afgestraft.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ai, Robin mist 15-40.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:Berlocq in de QF van een grastoernooi. Undecided Seppi zal hem toch vrij makkelijk pakken neem ik aan.
Je bent wel erg buursiaans bezig vandaag. En het wordt, net als bij buurs, ook constant afgestraft.

Haha, *6-5 30-0 voor, en hij verkwanselt het. Een duidelijke tampie-week. Het wordt ook niet afgestraft, maar beloond (of geloochenstraft).
Reply
Jawel, buursiaanse uitspraken worden in het algemeen afgestraft. Deze laatste pakt nu alleen in je voordeel uit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Maar het is niet echt een straf voor mij als Berlocq eruit vliegt. Gelogenstraft is dus de juiste benaming hier. Als taaldeskundige weet jij dat toch? En je had me natuurlijk wel moeten corrigeren met de eerdere fout geloochenstraft.
Reply
Regen in Eastbourne en de break voor Marcos naar *6-5. Jammer voor Robin, en nauwelijks zinvol voor FTM.
Reply
Godver, verliest ie de set.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
_Tampie Wrote:Maar het is niet echt een straf voor mij als Berlocq eruit vliegt. Gelogenstraft is dus de juiste benaming hier. Als taaldeskundige weet jij dat toch? En je had me natuurlijk wel moeten corrigeren met de eerdere fout geloochenstraft.
Dat zeg ik toch? En stomme uitspraken worden altijd afgestraft, hoe ze ook uitpakken voor FTM of wat dan ook.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:Maar het is niet echt een straf voor mij als Berlocq eruit vliegt. Gelogenstraft is dus de juiste benaming hier. Als taaldeskundige weet jij dat toch? En je had me natuurlijk wel moeten corrigeren met de eerdere fout geloochenstraft.
Dat zeg ik toch? En stomme uitspraken worden altijd afgestraft, hoe ze ook uitpakken voor FTM of wat dan ook.

Dat hoop ik toch niet, dan heb ik nog wat tegoed!
Reply
Zo zuur van die Berlocq. Serieus *6-5 30-0 voor? Grr. Maar 't kan natuurlijk nog.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Vandaag niet meer vermoed ik. Tot hoe laat gingen Tipsa en Ward door?
Reply
Vrijwel de hele partijen Tipsa-Kuku en Schuettler-Nishi vandaag; en ook de volgende ronde zal vandaag zijn; gunstig voor Stepanek en Dimitroef!

Rochus moet Berlocq even elimineren, Seppi moet dat klusje vervolgens klaren.
Reply
[Image: rochus-karlovic.jpg]

Kom op kabouter!
Reply
Klasse Ollie!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik snap die toernooidirecteuren niet. Waarom beginnen ze vandaag pas om 12.30 uur, terwijl veel regen verwacht wordt?
Vinden ze het leuk als partijen niet uitgespeeld kunnen worden?
Reply
Kijk, dat gaat lekker. In een klap Berlocq, Kukush en Schuettler exit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
forza seppi, forza seppi!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
hop, seppi breakt direct.

je zou zo'n troef maar niet in je team hebben zeg. :razz:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Seppi-Rochus is redelijk beslissend voor de weekwinst tussen Tampie en the Great Falcon. Al kan Laura er met Tipsarevic ook nog voorbij.
Reply
Inderdaad, Seppi moet winnen om goud mogelijk te houden. Dan is het Tipsa nog die roet in het eten kan gaan gooien als hij de finale haalt. Maar ik heb natuurlijk Dimitroef om daar een stokje voor te steken!

Giraldo, Nishikori en Bogo kunnen dan nog pijn doen, maar die zijn resp. 2, 3 en 1 keer gekozen dus dat zal wel loslopen.
Reply
Rochus heeft de hele wedstrijd nog niet gebroken, dus Seppi hou dat vast!

Belangrijker dan de weekwinst is het natuurlijk om in het AK een beetje winst te boeken, ook daarvoor is mijn hoop op Dimitroef gevestigd!
Reply
5-2 Seppi, nog 1 jongen!
Reply
5-3, 15-0 ga door!
Reply
15-15
30-15 nog 2
40-15 2 mp!

Seppiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!
Reply
Grrr Dimitroef 1/6 bp's, tegen 3/3 van Tipsa. Winst voor Tursu en Malisse zou wel mooi zijn. Maar Dimitroef is natuurlijk de allerbelangrijkste.
Reply
5-3, Tipsa serveert voor de wedstrijd en Dimi komt op 0-40....
Reply
Hij pakt hem, terug op serve *4-5!
Reply
5-5 15-30, kom op Dimitroef, zet door!
Reply
15-40, pak je kansen Dimi!
Reply


Forum Jump: