The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Rosmalen en Eastbourne
#91
Klasse Istomin! Nu alleen Kuznetsov nog winnen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#92
Scholten! Wrote:Al die safe keuzes voor Greul en Luczak worden nog beloond ook. Altijd hetzelfde....
Mooie vergelijking net bij het WK-journaal. Fons Groenendijk zei het goed; zoveel ploegen spelen in de eerste wedstrijd om niet te verliezen. En dan krijg je zulke saaie klotewedstrijden, maar het werkt vaak wel.
Precies hetzelfde bij FTM. Zoveel managers spelen om niet te verliezen ipv te winnen, en dan krijg je dus saaie teams en saaie weken. Helaas werkt het dus hier ook...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#93
Ach ja, het blijkt wel effectief te zijn, anders zouden zovelen het niet zo doen.
Reply
#94
Waar speel jij dan voor?

Met Almagro speel je, neem ik aan, niet om te winnen...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#95
Nee (al weet ik niet tegen wie je het hebt), ik speel als verering van helden en natuurlijk voor de lol
Reply
#96
Gezien de stand neem ik trouwens aan dat jij ook niet voor de winst speelt?
Reply
#97
Ik had het tegen Ad.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#98
mindlight Wrote:Gezien de stand neem ik trouwens aan dat jij ook niet voor de winst speelt?

Winst is te ver weg.
Podium moet nog haalbaar zijn, maar mijn motivatie is zover gezakt, dat ik zelfs twijfel om het seizoen af te maken...

Ik heb maandag ook maar zo een paar namen aangevinkt.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#99
buurs Wrote:
mindlight Wrote:Gezien de stand neem ik trouwens aan dat jij ook niet voor de winst speelt?

Winst is te ver weg.
Podium moet nog haalbaar zijn, maar mijn motivatie is zover gezakt, dat ik zelfs twijfel om het seizoen af te maken...

Ik heb maandag ook maar zo een paar namen aangevinkt.
Onsportiever kan een opmerking bijna niet zijn. I.p.v. te zeggen dat iemand anders gewoon beter is (of van mij part meer geluk heeft gehad), ligt je achterstand aan weinig motivatie. Tsjaa.
Reply
centre court Wrote:haha vind je het gek als je grote jongens neemt die vrij duur en zo onzeker als de pest zijn. Dan gaan ze er gewoon af tegen goedkope jongens die al een rondje gras in de benen hebben. Vooraf al zo duidelijk als wat. Fijn dat 't ook zo uit komt. Blijkbaar heeft nog steeds niet iedereen door dat 't zo werkt, zeker in de week voorafgaand aan een GS.
Dat is ook een beetje onzin. Voor hetzelfde geld hadden spelers als Robredo wel goed gespeeld en het toernooi gewonnen, dan had je het kunnen omdraaien. Maar goed, jij hebt deze week de goede keuzes gemaakt.
Reply
Dat zeg ik niet, andre.

Mijn achterstand is opgelopen door van mijn kant minder managen en van jouw kant goed managen.
Jij draait tot nu toe een super goed seizoen.

Maar ik zeg dat bij mij de motivatie langzaam steeds verder afneemt.
Dit heeft niet zoveel met mijn prestaties te maken.
Vorig jaar had ik rond deze periode hetzelfde probleem.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik vind het jammer. Je kunt nog makkelijk voor het podium gaan.
Reply
Ik ga ook nog zeker voor het podium.

Alle lof voor jouw geweldige run, Andre!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Zeg je nu ik net in een matige week zit. Maar het is pas mijn 3e, na Rotterdam en München.
Reply
En dit zijn de weken dat het kan.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:
Scholten! Wrote:Al die safe keuzes voor Greul en Luczak worden nog beloond ook. Altijd hetzelfde....
Mooie vergelijking net bij het WK-journaal. Fons Groenendijk zei het goed; zoveel ploegen spelen in de eerste wedstrijd om niet te verliezen. En dan krijg je zulke saaie klotewedstrijden, maar het werkt vaak wel.
Precies hetzelfde bij FTM. Zoveel managers spelen om niet te verliezen ipv te winnen, en dan krijg je dus saaie teams en saaie weken. Helaas werkt het dus hier ook...

Het mooie is wel, en dat is ook logisch, dat je altijd deze ''discussie'' aanslingert op het moment dat ik(of andere managers) met ''laffe teams'' bovenstaan in de week. Dat is wel makkelijk discussieren.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
andre Wrote:
centre court Wrote:haha vind je het gek als je grote jongens neemt die vrij duur en zo onzeker als de pest zijn. Dan gaan ze er gewoon af tegen goedkope jongens die al een rondje gras in de benen hebben. Vooraf al zo duidelijk als wat. Fijn dat 't ook zo uit komt. Blijkbaar heeft nog steeds niet iedereen door dat 't zo werkt, zeker in de week voorafgaand aan een GS.
Dat is ook een beetje onzin. Voor hetzelfde geld hadden spelers als Robredo wel goed gespeeld en het toernooi gewonnen, dan had je het kunnen omdraaien. Maar goed, jij hebt deze week de goede keuzes gemaakt.

Ach het is een reactie op de herhaalde kritiek, dit keer van Scholten, op mijn teams. Het is kiezen tussen een dure jongen(1000-1500) met een bye of een goedkopere jongen(500) die zijn 1e ronde al heeft gewonnen. Dan ga ik in zo'n pre-GS week echt niet voor die dure gasten hoor. Wat komt Robredo hier doen terwijl we hem op gravel niet hebben gezien? Kan Troicki wat op gras? Hoe zit 't met de onzekere Bagha? Hij is goed op gras, maar als hij echt goed is wil ie op Wimbledon presteren en zal hij weinig zin hebben om hier in het weekend nog te spelen. Dan is ie dus veel te duur.
Kies je de goedkopere kun je er bovendien veel meer spelers kiezen.

Maar geen paniek voor de verliezers van deze week. Volgende week gaat het weer om de punten!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
mindlight Wrote:Ach ja, het blijkt wel effectief te zijn, anders zouden zovelen het niet zo doen.
Dat zeg ik ook, maar ik vind het niet leuk. Maar dat is wel bekend, ik kan het alleen niet vaak genoeg herhalen en lanzen breken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:
Scholten! Wrote:Al die safe keuzes voor Greul en Luczak worden nog beloond ook. Altijd hetzelfde....
Mooie vergelijking net bij het WK-journaal. Fons Groenendijk zei het goed; zoveel ploegen spelen in de eerste wedstrijd om niet te verliezen. En dan krijg je zulke saaie klotewedstrijden, maar het werkt vaak wel.
Precies hetzelfde bij FTM. Zoveel managers spelen om niet te verliezen ipv te winnen, en dan krijg je dus saaie teams en saaie weken. Helaas werkt het dus hier ook...

Het mooie is wel, en dat is ook logisch, dat je altijd deze ''discussie'' aanslingert op het moment dat ik(of andere managers) met ''laffe teams'' bovenstaan in de week. Dat is wel makkelijk discussieren.
Ik was niet degene die het dit keer aanslingerde hè. En het is ook niks persoonlijks, ook niet naar jou toe (behalve dan dat ik het nog steeds markant vind dat jij vroeger zo'n tactiek hekelde). Je weet wat ik vind, en dat vind ik heel erg, dus ik blijf het zeggen. Ik hoef ook geen discussie, ik wil het alleen (weer) graag zeggen. En waarschijnlijk is het tot vervelends toe en het is ook frustratie, dat heb ik nooit ontkend. Het zit diep en ik wil graag m'n gelijk halen hierin en probeer iedereen nog (tegen beter weten in) te overtuigen risicovollere teams te nemen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Als het niet in de regels verankerd zit, krijg je dat er niet ingeramd. En wat is nou risico? De scheidslijn met dom is zo dun...

De kans om risicoloze teams samen te stellen krijg je vooral als er al wedstrijden zijn gespeeld. In de belangrijke weken is het daarom ingesteld voor de eerste wedstrijd de deadline te hebben. In de overige weken kan je gebruikmaken van reeds bekende uitslagen en je bent gek als je dat niet doet, toch?

Dit is overigens absoluut geen pleidooi voor meer vroege deadlines, want daar zit ik in kleine weken niet op te wachten. :wink:
Reply
Ik had nog niet eens gezien dat ik zo goed draaide t.o.v. Andre en Scholten :o ! Werd ook wel weer eens tijd!

Hup Dolgo, Falla, Giraldo, Greul en Luczak voor vandaag! :eten:

Falla, Giraldo, Greul en Luczak zullen allemaal de halve finale halen zeg =P~ !

Simon en benneteau moeten eruit! :-({|=
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Jammer Giraldo Sad

Klasse Stakkie =D>
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Wat een verschrikkelijk lelijke irritante wijvenkop heeft die Dolgopolov zeg Undecided
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
centre court Wrote:Show me the pictures Kuip!

[Image: ivanljubicic.th.jpg]

[Image: arantxarus.th.jpg]

[Image: marcosbaghdatis.th.jpg]

Als je op een foto klikt, krijg je een grotere versie. :wink:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
nice kuip :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
weekwinst is binnen! Hakkuh !!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Marcos Notworthy
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
CC en Haggie hebben nu de goede keuzes gemaakt, maar ik bestrijd dat je bij voorbaat kunt zeggen dat zij de betere tactiek hebben gevolgd.
CC heeft t.o.v. van mij de kwartfinalisten Luczak, Benneteau, Greul en Falla en pakt 200 punten. Benneteau is pech, maar de rest kan ik ook niet veel meer pakken. Ik had Troicki, Robredo en Baghdatis, allemaal de 1e ronde eruit, maar zo onwaarschijnlijk was het niet dat één van hen het toernooi had gewonnen, dan had ik al meer dan CC.
Reply
kuiper Wrote:
centre court Wrote:Show me the pictures Kuip!

[Image: ivanljubicic.th.jpg]

[Image: arantxarus.th.jpg]

[Image: marcosbaghdatis.th.jpg]

Als je op een foto klikt, krijg je een grotere versie. :wink:

Haha Die maffe petjes zagen we inderdaad schuin naast ons zitten Smile
Reply
Dat waren wij dus. Wij waren de enigen met die hoedjes.
Zat jij in hetzelfde vak dan?
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply


Forum Jump: