The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Rosmalen en Eastbourne
Huh, Mahut stond heel lang stil op 4-5* en nu heeft ie opeens gewonnen. Netjes!
Dan is ie dus waarsch toch niet zo geblesseerd, mooi.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Op livescore deed de score het wel, lag denk ik aan ATP. Mooi zo'n Berrer, klassiek grasspel.
Reply
Prachtig idd, maar ik snap niet dat zo'n Almagro hier komt, net als al die andere gravelaars.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik ook niet. Almagro kan op gras best een potje winnen, maar ik zie de meerwaarde van dit toernooi niet. Gunstig voor Mahut dit trouwens, dit stuk ligt helemaal open.
Reply
Die had ik sowieso wel genomen, ook al was deze pot niet gespeeld. Ik zie hem als een van de topfavorieten hier. Hij kreeg alleen weer last van z'n tendinitis in z'n knie vorige week, maar blijkbaar is dat redelijk weg. Of hij speelt er gewoon mee door om zijn seizoen niet te missen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat laatste klinkt wel logisch. En inderdaad, hij is een mustpick. Tursunov is een listige R2 maar verder lijkt mij me dé topfavoriet.
Reply
Sport 1 zendt alles live uit
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Hmm dan zat ik net zeker verkeerd, en zenden ze niet uit op het tenniskanaal.
Reply
Teampje staat. Het zal weer een weinig verheffende week zijn. Volgende week zal ik langer nodig hebben!
Reply
MAC, kan mn team niet maken op mn telefoon. Krijg allerlei foutmeldingen. Enig idee?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik zie alleen foutmeldingen op de profiel pagina. Teampagina werkt gewoon goed
Reply
Stille Wrote:Die Kuiper en zijn vrouw hebben echt de mooiste plek op de baan. Direct op de 1e rij aan de kant waar de camera staat. Zie ze af en toe zitten :Big Grin

Haha, inderdaad. Ik kreeg al veel sms-jes van mensen die ons zagen.
Het was een schitterende dag. Ik heb vrijwel de hele dag zonder jas gezeten. Geen regen en af en toe een zonnetje en dan was het nog warm ook.
Om 11 uur begonnen met Mahut tegen Mannarinon op Court 2. Mahut niet overtuigend hoor en in mijn ogen toch niet helemaal fit. Die Mannarino speelde wel aardig trouwens.
Na de eerste set toch maar naar het CC gegaan en Almagro tegen Berrer gekeken. Wat stond die Almagro ongeinteresseerd op de baan zeg en zeer irritant doen. Gelukkig verloor hij.
Daarna Rus die totaal kansloos was en ook met haar hoofd al in Londen zat. Morgen gaat ze qualies spelen zei ze.
Ook nog even een dubbel meegepakt van Huta Galung en Wassen tegen Moodie en Norman. Altijd leuk!
Op Centre Court toen een leuke partij van Baghdatis tegen Clement gezien. Bagh was ook niet helemaal fit, maar wel erg blij met zijn overwinning.
Tot slot Clijsters die enorm veel moeite had met haar Roemeense tegenstander. Die wint Wimbledon zeker niet.

Gelukkig geen regen gehad, anders was het niet zo'n leuke dag geworden. De terugweg overigens nog wel, met bakken kwam het soms de lucht uit.

Achmea weer bedankt! :lol:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Mac Wrote:Ik zie alleen foutmeldingen op de profiel pagina. Teampagina werkt gewoon goed
hij doet het nu wel idd. Net kreeg ik ook een fout als ik een speler uitvinkte.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hup Somdev!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Gestaakt bij 6-3 5-3! =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Alleen Hag ook met grasheld Giraldo. Vamos!
Reply
Wat een laffe teams allemaal weer zeg! Maar ja ik ben zo dom om niet iedereen te nemen die al door is Undecided
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Je kan ook Kohlschreiber nemen :Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Tsja, zat weer eens niet op te letten. Heb ook GGL en Clement. Dat krijg je als je 'smiddags je team maakt.
Reply
Stille Wrote:Wat een laffe teams allemaal weer zeg! Maar ja ik ben zo dom om niet iedereen te nemen die al door is Undecided

Jij vindt zo langzamerhand alle keuzes die je zelf niet hebt laf.
Reply
Tsonga heeft gezegd er vol voor te gaan dus die 250 punten mag ie mij bezorgen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Je gelooft het toch zelf niet? Die gaat of nog afzetten of aan het begin van het toernooi een potje wegtanken.
Reply
Veel maakt het niet uit in zo'n week, maar ik heb nu ook last van een te snel samengesteld team met onlogische keuzes.
Het missen van Anderson is de grootse fout, dat lijkt me toch de grootste favoriet in Eastbourne. En Volandri op gras, wat moet je daar nou mee.
Ad Wim heeft een mooi logisch team.
Reply
mindlight Wrote:Je gelooft het toch zelf niet? Die gaat of nog afzetten of aan het begin van het toernooi een potje wegtanken.

Als het zo is dan heb ik pech maar ja deze week is idd niet zo boeiend. Volgende week alle remmen los
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Stille Wrote:Tsonga heeft gezegd er vol voor te gaan dus die 250 punten mag ie mij bezorgen

Istomin, Stepanek, Stakhovsky en Tipsa/Anderson is nou niet echt een rijtje waar je zomaar even van wint.

Tsonga gaat echt niet maximaal spelen na zo'n week en voor wimbledon.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Anderson, Schuettler en Young zijn de enige die me echt pijn kunnen doen. De laatste 2 winnen hooguit nog 1 potje, alleen voor Anderson echt bang dus. Al heeft hij met Tipsa wel een kwalijke klant in de 3e ronde.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Schuettler en Young zijn echter wel ware helden, die zie ik ver komen!
Reply
kuiper Wrote:
Stille Wrote:Die Kuiper en zijn vrouw hebben echt de mooiste plek op de baan. Direct op de 1e rij aan de kant waar de camera staat. Zie ze af en toe zitten :Big Grin

Haha, inderdaad. Ik kreeg al veel sms-jes van mensen die ons zagen.
Het was een schitterende dag. Ik heb vrijwel de hele dag zonder jas gezeten. Geen regen en af en toe een zonnetje en dan was het nog warm ook.
Om 11 uur begonnen met Mahut tegen Mannarinon op Court 2. Mahut niet overtuigend hoor en in mijn ogen toch niet helemaal fit. Die Mannarino speelde wel aardig trouwens.
Na de eerste set toch maar naar het CC gegaan en Almagro tegen Berrer gekeken. Wat stond die Almagro ongeinteresseerd op de baan zeg en zeer irritant doen. Gelukkig verloor hij.
Daarna Rus die totaal kansloos was en ook met haar hoofd al in Londen zat. Morgen gaat ze qualies spelen zei ze.
Ook nog even een dubbel meegepakt van Huta Galung en Wassen tegen Moodie en Norman. Altijd leuk!
Op Centre Court toen een leuke partij van Baghdatis tegen Clement gezien. Bagh was ook niet helemaal fit, maar wel erg blij met zijn overwinning.
Tot slot Clijsters die enorm veel moeite had met haar Roemeense tegenstander. Die wint Wimbledon zeker niet.

Gelukkig geen regen gehad, anders was het niet zo'n leuke dag geworden. De terugweg overigens nog wel, met bakken kwam het soms de lucht uit.

Achmea weer bedankt! :lol:

Ik ben gisteren ook geweest en waar ik had gerekend op regen ben ik verdorie gewoon gruwelijk verbrand!

Ik heb zo'n beetje dezelfde partijen gezien als Kuiper. Wie weet zat ik wel naast je, ik ken je alleen niet. Wink Ik begon bij Kirilenko-Date (voor obvious reasons..) op baan 1, maar had ervoor gezorgd dat ik bovenin zat zodat ik ook Mahut-Mannarino kon volgen op de baan ernaast. Ik ben het eens met Kuiper wat betreft Mahut en ik denk dat hij eraf gaat tegen Tursu, die lekker stond te slaan.

Niets van Almagro-Berrer gezien maar die tijd gebruikt om wat rond te lopen, wel naar Rus-Kuznetsova geweest. Daar ben ik het niet met je eens Kuiper, Rus domineerde gewoon (vanaf einde eerste set gezien moet ik erbij zeggen), het is alleen dat ze nog teveel fouten maakt. Kuznetsova speelde dat slim en wachtte daarop. Maar wat kan Rus slaan zeg, ongelooflijk. Zodra die service constanter wordt en de foutenlast lager kan het echt wat worden met haar. Kuznetsova liep er trouwens na een set bij of ze bekaf was, maar dat hoort een beetje bij haar denk ik.

Huta/Wassen ook gezien, op een paar punten in de super tb na trok Huta gewoon de kar in dat dubbel, Wassen viel tegen.

Weer even wat rondgelopen en bij de trainingsbanen wezen kijken. Of het nu wat over het toernooi zegt of over mij, maar er stonden acht vrouwen te trainen en ik kende er één: Dokic. Altijd een persoonlijk favorietje geweest, heb haar twee jaar geleden in Melbourne gezien toen ze weer met een soort van come-back bezig was. Maar wat is ze (sorry ik heb er geen ander woord voor) vadsig geworden! Een hangbuik, niet normaal, totaal niet fit. Dat wordt helemaal niets meer met haar (voor zover daar nog aan getwijfeld werd).

Clemmie-Baghdatis daarna, ik vond Baghdatis goed spelen (niets van gemerkt dat hij niet fit was, hoe wist je dat Kuiper?). Clement was niet onaardig maar is echt over the hill.

Begin van Clijsters geskipt voor Haase/Skupski in de dubbel tegen Brakke Ali en Cermak. Draaide weer uit op een super tb, waarin H/S een 7-5 voor sprong weggaven, jammer. Voor het eerst zo'n ding meegemaakt, als ook de nieuwe regel 'decisive point, receiver's choice', waar bij deuce de game beslist wordt bij het volgende punt en de ontvangers mogen kiezen wie van de twee gaat ontvangen. Wel grappig.

Daarna Clijsters dus, die idd dramatisch is (maar dat hadden we al gezien op RG). Zoveel fouten, niet normaal.

Al met al een leuk dagje geweest zonder regen. Om weg te komen uit Brabant is trouwens wel een drama, fucking drie kwartier op een bus staan wachten! Maar dat terzijde. Wink
Reply
Mooi verhalen. Ik hoop dat cc en ik die volgende week ook kunnen plaatsen maar het ziet er qua regen niet zo gunstig uit.

We zijn los vandaag met direct 4 herenpartijen. Hup Chardy en Nieminen. Heb ook Reister als opvuller (kon niet anders) maar Jesse mag dat wel winnen. Chardy en Nieminen heeft Buurs niet dus direct belangrijk dit
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Chardy ook lang gehad, maar vond het toch te onzeker en kwam aan het eind niet uit. Echter, de winnaar daarvan wint ook van Volandri natuurlijk. Dus logische keus. En dan ook nog een onzekere Malisse daarboven. Maar Chardy is natuurlijk wel het toppunt van onzekerheid...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: