The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Champions league 2010/2011
zeker mee eens, Rommedahl had je in deze pot heel goed kunnen gebruiken.
The great old Ludwig von...
Reply
Haggie Wrote:Enoh zal dan wss binnen 10minuten met geel op zak zitten en dan is het ook niet meer lekker voetballen tegen Ronaldo. Ajax moet vol in de verdediging, hopen op 0-0. Dit was zo'n wedstrijd waar Rommedahl nog weleens nuttig had kunnen zijn.

:roll: ja, of Pantelic, of Sneijder, of van Basten............
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Peter Wrote:Zonder Vertonghen en Suarez naar Bernabeu en Anita-Urby vs. Sergio Ramos-C. Ronaldo. Damn ja dan mag je iig voor die pot wel spreken van een kansloze missie. :eeeek:

Denk dat ze ook MET suarez en verthongen het daar heel lastig zouden krijgen, en aangezien Luis en Jan de eerste pot geschorst zijn, ben ik er in ieder geval helemaal niet rouwig om als dat uit in Madrid is..
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Bumme Wrote:
Haggie Wrote:Enoh zal dan wss binnen 10minuten met geel op zak zitten en dan is het ook niet meer lekker voetballen tegen Ronaldo. Ajax moet vol in de verdediging, hopen op 0-0. Dit was zo'n wedstrijd waar Rommedahl nog weleens nuttig had kunnen zijn.

:roll: ja, of Pantelic, of Sneijder, of van Basten............

Zeg dan niets.. cry

Rommedahl heeft vaker zijn klasse bewezen in het snellere counteren. Bummie probeert grappig te zijn.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Zouden de CL-miljoenen alweer op zijn?

Quote:'Heerenveen krijgt CL-miljoenen van Ajax'

SC Heerenveen krijgt een deel van de Champions League-inkomsten van Ajax, meldt AT5. De Amsterdammers kochten Miralem Sulejmani in 2008 van de Friese club en destijds is afgesproken dat Heerenveen geld krijgt als Ajax binnen drie jaar Champions League haalt.

Naast het bedrag Ajax voor Sulejmani, die voor ruim zestien miljoen euro de overstap maakte van Heerenveen naar Amsterdam, betaalt de nummer twee van vorig seizoen 2,2 miljoen :eeeek: aan Barcelona. Bij het afsluiten van de transfer van Oleguer zijn dezelfde afspraken gemaakt als bij Sulejmani.

Ajax-trainer Martin Jol wilde vrijdag tijdens de persconferentie liever niet ingaan op vragen van AT5 over de zaak. 'Laat ik maar zeggen dat we over de inhoud van de contracten niets zeggen', zei hij lachend. Om er tegen onze verslaggever aan toe te voegen: 'Je hebt me nu wel bij m'n strot.'
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Haggie Wrote:
Bumme Wrote:
Haggie Wrote:Enoh zal dan wss binnen 10minuten met geel op zak zitten en dan is het ook niet meer lekker voetballen tegen Ronaldo. Ajax moet vol in de verdediging, hopen op 0-0. Dit was zo'n wedstrijd waar Rommedahl nog weleens nuttig had kunnen zijn.

:roll: ja, of Pantelic, of Sneijder, of van Basten............

Zeg dan niets.. cry

Rommedahl heeft vaker zijn klasse bewezen in het snellere counteren. Bummie probeert grappig te zijn.

heeft niets met grappig willen zijn te maken. ik geef slechts aan dat het in mijn ogen weinig zin heeft om het te hebben over spelers die niet meer bij de club zitten. als je had gezegd dat je eerder wat aan mido zou hebben dan aan sulemani had je mij niet gehoord.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bumme Wrote:
Haggie Wrote:
Bumme Wrote:
Haggie Wrote:Enoh zal dan wss binnen 10minuten met geel op zak zitten en dan is het ook niet meer lekker voetballen tegen Ronaldo. Ajax moet vol in de verdediging, hopen op 0-0. Dit was zo'n wedstrijd waar Rommedahl nog weleens nuttig had kunnen zijn.

:roll: ja, of Pantelic, of Sneijder, of van Basten............

Zeg dan niets.. cry

Rommedahl heeft vaker zijn klasse bewezen in het snellere counteren. Bummie probeert grappig te zijn.

heeft niets met grappig willen zijn te maken. ik geef slechts aan dat het in mijn ogen weinig zin heeft om het te hebben over spelers die niet meer bij de club zitten. als je had gezegd dat je eerder wat aan mido zou hebben dan aan sulemani had je mij niet gehoord.

Ik probeer alleen aan te geven dat Ajax ontzettend stom is geweest door Rommedahl niet te behouden. Welke counterspelers heeft Ajax nu nog? Met alle respect, maar ik denk dat je Siem de Jong beter ernaast kunt zetten bijv
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:
Bumme Wrote:
Haggie Wrote:
Bumme Wrote:
Haggie Wrote:Enoh zal dan wss binnen 10minuten met geel op zak zitten en dan is het ook niet meer lekker voetballen tegen Ronaldo. Ajax moet vol in de verdediging, hopen op 0-0. Dit was zo'n wedstrijd waar Rommedahl nog weleens nuttig had kunnen zijn.

:roll: ja, of Pantelic, of Sneijder, of van Basten............

Zeg dan niets.. cry

Rommedahl heeft vaker zijn klasse bewezen in het snellere counteren. Bummie probeert grappig te zijn.

heeft niets met grappig willen zijn te maken. ik geef slechts aan dat het in mijn ogen weinig zin heeft om het te hebben over spelers die niet meer bij de club zitten. als je had gezegd dat je eerder wat aan mido zou hebben dan aan sulemani had je mij niet gehoord.

Ik probeer alleen aan te geven dat Ajax ontzettend stom is geweest door Rommedahl niet te behouden. Welke counterspelers heeft Ajax nu nog? Met alle respect, maar ik denk dat je Siem de Jong beter ernaast kunt zetten bijv

ajakkes moest op het geld letten. en ze kwamen er niet uit, omdat er teams waren die het gevraagde salaris van rommeldaal wel wilden betalen. dat is toch niet zo gek?

bovendien zijn hamui en soelemanie toch ook counterspitsen?
Reply
waf Wrote:
Haggie Wrote:
Bumme Wrote:
Haggie Wrote:
Bumme Wrote:
Haggie Wrote:Enoh zal dan wss binnen 10minuten met geel op zak zitten en dan is het ook niet meer lekker voetballen tegen Ronaldo. Ajax moet vol in de verdediging, hopen op 0-0. Dit was zo'n wedstrijd waar Rommedahl nog weleens nuttig had kunnen zijn.

:roll: ja, of Pantelic, of Sneijder, of van Basten............

Zeg dan niets.. cry

Rommedahl heeft vaker zijn klasse bewezen in het snellere counteren. Bummie probeert grappig te zijn.

heeft niets met grappig willen zijn te maken. ik geef slechts aan dat het in mijn ogen weinig zin heeft om het te hebben over spelers die niet meer bij de club zitten. als je had gezegd dat je eerder wat aan mido zou hebben dan aan sulemani had je mij niet gehoord.

Ik probeer alleen aan te geven dat Ajax ontzettend stom is geweest door Rommedahl niet te behouden. Welke counterspelers heeft Ajax nu nog? Met alle respect, maar ik denk dat je Siem de Jong beter ernaast kunt zetten bijv

ajakkes moest op het geld letten. en ze kwamen er niet uit, omdat er teams waren die het gevraagde salaris van rommeldaal wel wilden betalen. dat is toch niet zo gek?

bovendien zijn hamui en soelemanie toch ook counterspitsen?

Rommedahl stemde VOOR het WK in met salarisverlaging, toen had ajax moeten inspringen. Na het WK vroeg hij terecht meer (omdat er altijd wel een team zo gek is). Maar idd, Ham zou kunnen counteren al heeft ie geen echte snelheid. Sulimani kan goed, maar ik denk dat die ook binnen 1,5dag nog weggaat.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ik was er al bang voor....
Laatste CL passe partout die ik me kan herinneren kostte me 100 euro voor mijn eigen vakkie (118)....


Vakken 2e ring Rijen Passe Partout Kortingstarief SCC-houders
424/425* Alle rijen € 153,24 € 130,26
401,410,411,425,426, 430 Rij 1 t/m 15 € 162,51 € 138,12
401,410,411,425, 426, 430 Rij 16 t/m 27 € 153,24 € 130,26
412,413,414*,427,428,429 Rij 1 t/m 15 € 118,50 € 100,74
412,413,414*,427,428,429 Rij 16 t/m 27 € 113,76 € 96,69
402,403,408,409,418,423 Rij 1 t/m 15 € 204,24 € 173,61
402,403,408,409,418,423 Rij 16 t/m 27 € 199,50 € 169,59
404,405,406,407,419,420,421,422 Rij 1 t/m 15 € 252,99 € 215,04
404,405,406,407,419,420,421,422 Rij 16 t/m 27 € 241,26 € 205,05

Vakken 1e ring Rijen Passe Partout Kortingstarief SCC-houders
112 t/m 116 alle rijen € 126,51 € 107,52
125 t/m 129* alle rijen € 126,51 € 107,52
018, 023, 117, 118, 123, 124 alle rijen € 219,24 € 186,36
019, t/m 022, 119 t/m 122 alle rijen € 270,24 € 229,71
016,812,816,825,829 Minder validen € 113,76 € 96,69

Nu betaal ik dus inclusief SCC-houders kortign 186,36, ter info, mjn seizoenskaart is ongeveer 390 euro.
Deze 3 wedstrijden inclusief kortign zijn daar ongeveer de helft van... :roll:
The great old Ludwig von...
Reply
Dat is de inflatie + het compenseren van de gemiste inkomsten van de afgelopen 6 seizoenen. :wink:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
yeps echt belachelijk...mijn vak 169 euro! hoe krijg je het in godsnaam voor elkaar om ruim 55 euro per wedstrijd te vragen?

waarschijnlijk omdat ik toch zo gek ben om het er gewoon voor neer te leggen.
Reply
Hier ook 169 euro incl. korting voor mijn eigen plek.
Gaat even pijn in de portefueille doen :roll:
Echt bizarre prijzen. Ik begreep dat een PP bij Milan ongeveer 30% goedkoper is.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
ik zie nu pas dat ik met vakantie ben tijdens ajax-milan. Sterker nog, waarschijnlijk zit ik dan in Milan Smile
Had echt top geweest als ze daar gespeeld hadden en ik daarheen had kunnen gaan
The great old Ludwig von...
Reply
Ze bekijken het maar met deze prijzen, ik kijk die duffe poule wel op tv en ga dan pas vanaf de kwartfinale naar het stadion.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Jullie hebben eerder toch ook economie gehad mannen? Iets met vraag en aanbod. Als de mannen op het pluche 50000 PP's kunnen verkopen voor 170 euro per stuk zijn ze gek als ze ze voor 120 euro verkopen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dat zijn inderdaad en economische wetten, echter of t slim is...

Ajax-supporters boos: 'Fans worden gebruikt als melkkoe'
Dinsdag, 31 augustus 2010 om 12:13De supporters van Ajax komen in opstand tegen de hoge toegangsprijzen voor de aankomende thuiswedstrijden in de Champions League. De Amsterdamse club wist zich voor het eerst sinds jaren weer te plaatsen voor het miljoenenbal en Ajax vraagt bij een passe-partout gemiddeld dertig tot 75 euro per wedstrijd. Bij aanschaf van losse kaarten kan dit oplopen tot ruim honderd euro per ticket.

"Op deze manier is het toch niet leuk meer?", zegt voorzitter Daniel Dekker namens de Supportersvereniging Ajax. "Wij hebben de commercieel directeur vrijdag na telefonisch contact een e-mail gestuurd waarin wij onze zorg voor een te hoge prijsstelling uitspraken. Wij hadden verwacht dat Ajax zijn eigen supporters, die zich ook tegen Kiev weer geweldig achter de club schaarden, voor de groepsfase tegemoet zou komen."

“Na onze mail hebben we niets meer van de directie vernomen”, vervolgde Patrick van der Meer van de AFCA Supportersclub.. “We krijgen een beetje het gevoel dat de Ajax-directie er vanuit gaat dat het na de groepsfase is afgelopen en er zoveel mogelijk geld binnengehaald moet worden, ten koste van de trouwe supporter. Zij worden op basis van hun emotionele betrokkenheid weer als melkkoe gebruikt."
The great old Ludwig von...
Reply
ja het vervelend is dat dit waarschijnlijk gewoon ten koste gaat van de sfeer omdat veel normale supporters dit niet nog even erbij kunnen hebben. Gevolg, bedrijven gaan kaartjes opkopen en rijkere gloryhunters. Tegen dynamo was er een goeie sfeer en dat kwam denk ik mede doordat er toen redelijk normale prijzen gevraagd werden.
Reply
Bumme Wrote:Ze bekijken het maar met deze prijzen, ik kijk die duffe poule wel op tv en ga dan pas vanaf de kwartfinale naar het stadion.

Of je boekt nog even een vluchtje naar Milaan, wij gaan dinsdag heen en donderdag terug via Ei-hoven.
Moeten wel nog hotelletje boeken etc, dus als je nog mee wilt.
Reply
Niet teveel huilen jongens. Je brengt het geld naar je favoriete club, die gun je toch wel een paar tientjes. Kunnen ze Ooijer zn salaris mooi van betalen. :razz:
Reply
Peter Wrote:Niet teveel huilen jongens. Je brengt het geld naar je favoriete club, die gun je toch wel een paar tientjes. Kunnen ze Ooijer zn salaris mooi van betalen. :razz:

Het verschil is wel heel erg groot! De vorige keer dat ajax CL speelde koste een passepartout nog 80 gulden !
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Quote:5 september 2010 Ajax.nl

Seizoenkaarthouders van Ajax die voor de komende wedstrijden in de UEFA Champions League een passe-partout hebben aangeschaft, of dat voor maandag 24.00 uur doen, kunnen een waardebon van € 15 tegemoet zien. Deze komt bovenop de 15% korting. Ajax meldt dat dat is besloten na overleg met delegaties van Ajax en de beide door Ajax erkende supportersverenigingen SVA en AFCA Supportersclub.

tja mooi dat ze een gebaar maken natuurlijk maar het is weer net niks.
Reply
woooooooooow, nu ga ik wel..... :roll:
The great old Ludwig von...
Reply
Wat ze imo zouden moeten doen is het volgende...
Een argument van hen is dat de kans niet groot is dat we doorgaan en dus wat willen verdienen aan de CL.
Je moet de mensen die een passe partout kopen, een korting van 50 of 75% aanbieden als Ajax wel de volgende ronde haalt. Dat zou imo fair zijn
The great old Ludwig von...
Reply
Quote:Ajax komt klagende fans tegemoet
Uitgegeven: 6 september 2010 12:48
Laatst gewijzigd: 6 september 2010 12:48
AMSTERDAM - De twee grote supportersverenigingen van Ajax hebben met de directie van de Amsterdamse club een compromis bereikt over de prijs van de tickets voor de drie thuiswedstrijden in de Champions League. Seizoenkaarthouders krijgen een extra korting van 15 euro in de vorm van een waardebon als ze op maandag (tot 24.00 uur) nog een passe-partout aanschaffen voor de komende duels in de ArenA tegen Real Madrid, AC Milan en Auxerre. De seizoenkaarthouders ontvangen al een korting van 15 procent bij de aankoop van een passe-partout. Voor de vaste fans was dat echter niet voldoende.

Overleg
Ze vonden de totaalprijs van de drie tickets nog te hoog. Vele fans deden daarover hun beklag bij Ajax waarop de directie besloot in overleg te gaan met de twee belangrijkste supportersverenigingen van de club. Commercieel directeur Henri van der Aat heeft met een delegatie van de fans afgesproken dat Ajax in de toekomst de prijzen van de toegangsbewijzen vooraf zal bespreken met de twee supportersverenigingen.

Undecided
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Bumme Wrote:
Peter Wrote:Niet teveel huilen jongens. Je brengt het geld naar je favoriete club, die gun je toch wel een paar tientjes. Kunnen ze Ooijer zn salaris mooi van betalen. :razz:

Het verschil is wel heel erg groot! De vorige keer dat ajax CL speelde koste een passepartout nog 80 gulden !

:lol:

Voor PSV is het iets minder lang geleden, ik heb daar jarenlang (zonder seizoenskaart) netjes 60-80 euro betaald voor drie wedstrijden en dat waren niet eens de goedkoopste kaarten volgens mij.
Reply
Samenvatting Bayern - Roma. Zegt die commentator na het appelleren van Boriello voor hands van Bayern: "Ja, het was ook hands, maar zeker niet opzettelijk, dus terecht niet gefloten...."
Ik word helemaal knettergek van die onzin. Als je hands maakt, ook al is het niet opzettelijk, maar je hebt er wel voordeel van, en dat was het in dit geval want het was een doelpoging van Roma richting de goal, dan is het toch gewoon hands en een penalty???? Hij hield zijn arm ook niet langs zijn lichaam, want die draaide half weg en toe kreeg hij de bal tegen zijn half uitgestoken arm aan. CAMERABEELDEN GEBRUIKEN!
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:Samenvatting Bayern - Roma. Zegt die commentator na het appelleren van Boriello voor hands van Bayern: "Ja, het was ook hands, maar zeker niet opzettelijk, dus terecht niet gefloten...."
Ik word helemaal knettergek van die onzin. Als je hands maakt, ook al is het niet opzettelijk, maar je hebt er wel voordeel van, en dat was het in dit geval want het was een doelpoging van Roma richting de goal, dan is het toch gewoon hands en een penalty???? Hij hield zijn arm ook niet langs zijn lichaam, want die draaide half weg en toe kreeg hij de bal tegen zijn half uitgestoken arm aan. CAMERABEELDEN GEBRUIKEN!

hand naar de bal is strafbaar hands. als er tegen je hangende arm geschoten wordt hoef je niet te fluiten. dat vind ik terecht, anders krijg je net als bij hockey dat ze steenhard op je voet slaan en dan een strafcorner krijgen. dat vind ik flauwekul.

even los van wat er gisteren gebeurd is, ik heb niks gezien gisteren.
Reply
jezus wat was hetweer eens ouderwets spannend. Heerlijk sfeertje en tering fransen...
The great old Ludwig von...
Reply
pffft idd, ik heb echt een paar uur nodig gehad voor ik weer rustig was en in slaap kon vallen. Wat een wedstrijd.
Reply


Forum Jump: