The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Champions league 2010/2011
Feli gasten, 3 lekkere punten en nog volop in de race. Maar wat maakt Ajax het zich toch weer onnodig moeilijk. Aantal 'ajax' gasten waar ik mee keek kregen alweer wat smsjes binnen van andere gloryhunters in de trant van 'ooijer, het blijft een kut psv-er', 'kut lamp' etc Undecided Vond het wel een domme rode kaart btw.

Schijnt verder dat er scouts van FC Broadway aanwezig waren voor de Zeeuw (kots) en Suarez :8:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Feli gasten, 3 lekkere punten en nog volop in de race. Maar wat maakt Ajax het zich toch weer onnodig moeilijk. Aantal 'ajax' gasten waar ik mee keek kregen alweer wat smsjes binnen van andere gloryhunters in de trant van 'ooijer, het blijft een kut psv-er', 'kut lamp' etc Undecided Vond het wel een domme rode kaart btw.

Schijnt verder dat er scouts van FC Broadway aanwezig waren voor de Zeeuw (kots) en Suarez :8:

wat is die sneuarez irritant zeg, alleen maar kaarten aannaaien, en oh wat zijn ze trots op hem in amsterdom.

ajakkes maakte mooi 1-0, door een ongelooflijk domme fout van die fransoos die het kaas van zijn brood liet eten door de zeeuw, maar die 1-1 had natuurlijk goedgekeurd moeten worden. die 2-0 was geen buitenspel (maar in de tweede helft vlagde hij bij een identieke situatie wel tegen auxerre) maar de stand was ongelooflijk geflatteerd.

gelukkig was auxerre nog slechter en het is toch wel vrij ongelooflijk dat je dit nog bijna weggeeft. maar goed, met z'n tienen is het natuurlijk altijd lastig. ik wist dat niet want ik heb die rooie kaart van ooijer niet gezien Undecided (ik kwam er pas weer in bij die vrije trap), dat die er in gaat kan gebeuren. voor de rest was het hotsknotsbegonia, met een enorm eentonig kutgeluid van de tribunes.

maar goed, ik ken weer veel mensen die nooit naar ajakkes gaan, maar wel enorm ajakkessupporter zijn Undecided , die er een dagje uit van hebben gemaakt. gelukkig voor ze wint ajakkes niet alleen op tv 8-[
Reply
gittermaster Wrote:jezus wat was hetweer eens ouderwets spannend. Heerlijk sfeertje en tering fransen...

de enige teringlul op het veld was sneuarez, en dat het een heerlijk sfeertje was, was op tv niet te merken. wat een ongelooflijk kutpubliek zeg.
Reply
Sfeer : <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=auBpa9repe8">http://www.youtube.com/watch?v=auBpa9repe8</a><!-- m -->

@ Waf, succes tegen Gent...O nee!
Reply
waf Wrote:
gittermaster Wrote:jezus wat was hetweer eens ouderwets spannend. Heerlijk sfeertje en tering fransen...

de enige teringlul op het veld was sneuarez, en dat het een heerlijk sfeertje was, was op tv niet te merken. wat een ongelooflijk kutpubliek zeg.

Had van jou weinig anders verwacht dan gejammer om Suarez, had ook niet verwacht dat je het gedrag van de fransen zou afkeuren en had ook zeker niet gedacht dat je t een mooie sfeer zou vinden, daarenetegen had ik wel verwacht dat je het kutpubliek vindt.

Sfeer was fantastisch!
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:
waf Wrote:
gittermaster Wrote:jezus wat was hetweer eens ouderwets spannend. Heerlijk sfeertje en tering fransen...

de enige teringlul op het veld was sneuarez, en dat het een heerlijk sfeertje was, was op tv niet te merken. wat een ongelooflijk kutpubliek zeg.

Had van jou weinig anders verwacht dan gejammer om Suarez, had ook niet verwacht dat je het gedrag van de fransen zou afkeuren en had ook zeker niet gedacht dat je t een mooie sfeer zou vinden, daarenetegen had ik wel verwacht dat je het kutpubliek vindt.

Sfeer was fantastisch!

ah, een gebeten hond. ik zeg alleen dat op tv niet overkwam dat er sfeer was. behalve dan het hele monotone ajakkes amsterdam heb ik weinig gehoord.

mij is bekend dat er zeer veel mensen naar deze pot gingen die nooit naar ajakkes gaan, maar het kwam nu wel uit omdat het herfstvakantie was. kunnen ze toch lekker een keer naar de club die ze ooit hebben uitgekozen omdat ze zoveel successen haalden. en na de herfstvakantie weer stoer doen op het schoolplein!

kennelijk vind jij dat kaartenaannaaiende gedrag van sneuarez wel acceptabel. goed om te weten.

ik weet niet over welk gedrag van fransen je het hebt trouwens. gedrag dat onsportiever is dan dat van sneuarez? of op de tribune misschien? afgezien van het feit dat het sowieso een kutvolk is.
Reply
niets met gebeten hond te maken, ik ben zeer euforisch over deze wedstrijd en vind het totaal niet verrassend dat jij zo ongeveer het tegenovergestelde post als ik, maar gebeten hond? Misschien moet ik er smileys bij zetten, want lees en typ t met een lach.

Ik heb nergens gezegd dat ik het kaartennaaiende gedrag van Suarez acceptabel vind, het is mij alleen niet opgevallen deze pot, enige wat me opviel was dat hij slecht speelde en gefrustreerd was.

Kennelijk vind jij het gedrag van de fransen als Ajax de bal uit wilt spelen tijdens een aanval, omdat die franse spits op de grond ligt, terwijl Ajax met 10 man speelt, dan de franse keeper besluit om d ebal binnen te houden, de spits opstaat, de franse keeper de bal niet teruggeeft en an een franse aanval de spits weer gaat liggen, wel accaptabel. Kan me echt niet voorstellen dat je dat niet gezien hebt...

Zeer veel mensen? je weet t van 10? 20? of van veel meer mensen die nooit gaan? Wist niet dat jij al die jongetjes kende die stoer op t schoolplein gaan doen na de vakantie?
Het mooie van dit soort wedstrijden vind ik dat het publiek meer verspreid zit over het stadion en er daardoor ook fanatieke supporters zitten in de vakken waar ze normaal niet zitten, dit zorgt voor meer sfeer. Daarnaast staat er meer spanning op.
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:niets met gebeten hond te maken, ik ben zeer euforisch over deze wedstrijd en vind het totaal niet verrassend dat jij zo ongeveer het tegenovergestelde post als ik, maar gebeten hond? Misschien moet ik er smileys bij zetten, want lees en typ t met een lach.

Ik heb nergens gezegd dat ik het kaartennaaiende gedrag van Suarez acceptabel vind, het is mij alleen niet opgevallen deze pot, enige wat me opviel was dat hij slecht speelde en gefrustreerd was.

Kennelijk vind jij het gedrag van de fransen als Ajax de bal uit wilt spelen tijdens een aanval, omdat die franse spits op de grond ligt, terwijl Ajax met 10 man speelt, dan de franse keeper besluit om d ebal binnen te houden, de spits opstaat, de franse keeper de bal niet teruggeeft en an een franse aanval de spits weer gaat liggen, wel accaptabel. Kan me echt niet voorstellen dat je dat niet gezien hebt...

Zeer veel mensen? je weet t van 10? 20? of van veel meer mensen die nooit gaan? Wist niet dat jij al die jongetjes kende die stoer op t schoolplein gaan doen na de vakantie?
Het mooie van dit soort wedstrijden vind ik dat het publiek meer verspreid zit over het stadion en er daardoor ook fanatieke supporters zitten in de vakken waar ze normaal niet zitten, dit zorgt voor meer sfeer. Daarnaast staat er meer spanning op.

het is leuk voor je dat je euforisch bent, maar ik heb zitten kijken naar een slaapverwekkende pot met 2 net zulke mooie als toevallige doelpunten in de eerste helft en een ongelooflijk matig auxerre. ik snap dat je dat anders beleeft in een stadion, maar op tv vond ik er geen reet aan, reden ook dat ik de tweede helft maar met een half ook gekeken heb en ook bijv rood van ooijer gemist heb. wel heb ik gezien dat die fransoos de bal niet uitspeelde, maar ik kan me voorstellen dat ze haast hadden en dat was misschien een reactie op het onsportieve gedrag van sneuarez.

en dat gedrag van sneuarez vind ik nog steeds erger dan het gedrag van de fransen dat jij omschrijft.

als ik het al van 15 mensen weet, terwijl ik op 120 km van amsterdom woon en terwijl ik ook weet dat veel supporters deze potjes vanwege de prijs links hebben laten liggen, dan zullen het er wel wat meer zijn dan de 15 die ik ken. ik weet heus wel dat dat niet voor jou geldt hoor, hoewel je wel aangesproken reageert. kun je blijven ontkennen dat je niet als een gebeten hond reageert, geloof ik toch niet. net zoals die trieste fabiankerd.

kennelijk weet je ook niet dat ik verdomd vaak op het schoolplein sta deze jaren. ik constateer dat er weinig veranderd is.

enneh, ik bekijk deze wedstrijd zonder ajakkesbril. ik snap dat dat even wennen is, omdat veel mensen en media wel met een ajakkesbril kijken en de prestatie mooier maken dan hij is. maar dat maakt mijn mening niet opeens subjectief hoor. ik heb trouwens vandaag ook van ajakkessieden reacties gelezen die een stuk objectiever waren. het was gewoon een kutpot, met drie mooie doelpunten, een geestige rode kaart voor een wisselspeler en (uiteraard) een onterecht afgekeurde goal van een tegenstander van ajakkes. niets meer en niets minder.
Reply
Waf, even een serieuze vraag. Waarom kijk jij uberhaubt nog naar wedstrijden van Ajax? Ik hoor je altijd over dat je het een kutwedstrijd vond en dat je je irriteert aan het gedrag van allerlei spelers, trainers en supporters. Het lijkt me dus dat je wellicht je beter iets anders kan gaan doen op dat soort momenten.
Reply
Quote:enneh, ik bekijk deze wedstrijd zonder ajakkesbril
fout.
Je kijkt de wedstrijd met een anti-Ajax bril, das wat anders. Ik begrijp dat het even wennen voor je is dat er ook mensen zijn die niet door een anti-ajax bril kijken, en de prestaties standaard halveren, omdat Ajax door anderen wordt opgehemeld.

Wake up man. Er is een grotere anti-Ajax kliek dan een Ajax kliek. Niet dat het me ene reet interesseert, maar misschien moet je daar eens over nadenken.

Objectieve mening zal ongetwijfeld ergens in het midden liggen.
Ik vond Ajax tot het wegsturen van Oijer goed georganiseerd spelen en ik heb ook een aantal mooie aanvallen gezien. Verdedigend stond t redelijk goed. Na de rode kaart was t natuurlijk een heel ander beeld.

Hoor je al die verhalen op t schoolplein als je kleine Shinji ophaalt? Ik was in de veronderstelling dat het herfstvakantie was...
The great old Ludwig von...
Reply
Mac Wrote:Waf, even een serieuze vraag. Waarom kijk jij uberhaubt nog naar wedstrijden van Ajax? Ik hoor je altijd over dat je het een kutwedstrijd vond en dat je je irriteert aan het gedrag van allerlei spelers, trainers en supporters. Het lijkt me dus dat je wellicht je beter iets anders kan gaan doen op dat soort momenten.

hoe kun je het nu een serieuze vraag noemen als je er al een foute aanname in opneemt. ik vind het niet altijd een kutwedstrijd, maar deze keer wel. het beeld dat ik heb van supporters is weer eens bevestigd en ik heb ook wat anders gedaan de 2de helft. kut he, een andere mening. hoe moet je daar nu toch mee omgaan?

en uiteraard weer een reactie op de reactie. vooral niet inhoudelijk reageren, dat zal wel weer te moeilijk zijn voor je.
Reply
Mac Wrote:Waf, even een serieuze vraag. Waarom kijk jij uberhaubt nog naar wedstrijden van Ajax? Ik hoor je altijd over dat je het een kutwedstrijd vond en dat je je irriteert aan het gedrag van allerlei spelers, trainers en supporters. Het lijkt me dus dat je wellicht je beter iets anders kan gaan doen op dat soort momenten.

Jaloezie. Waf heeft jaren geleden gekozen voor de verkeerde club......daar heeft hij nu spijt van. Maar probeer dat maar eens op dat schoolplein uit te leggen: "Nee, ik ben niet meer voor Feyenoord, nu ben ik voor Ajax......."

:wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
gittermaster Wrote:
Quote:enneh, ik bekijk deze wedstrijd zonder ajakkesbril
fout.
Je kijkt de wedstrijd met een anti-Ajax bril, das wat anders. Ik begrijp dat het even wennen voor je is dat er ook mensen zijn die niet door een anti-ajax bril kijken, en de prestaties standaard halveren, omdat Ajax door anderen wordt opgehemeld.

Wake up man. Er is een grotere anti-Ajax kliek dan een Ajax kliek. Niet dat het me ene reet interesseert, maar misschien moet je daar eens over nadenken.

Objectieve mening zal ongetwijfeld ergens in het midden liggen.
Ik vond Ajax tot het wegsturen van Oijer goed georganiseerd spelen en ik heb ook een aantal mooie aanvallen gezien. Verdedigend stond t redelijk goed. Na de rode kaart was t natuurlijk een heel ander beeld.

Hoor je al die verhalen op t schoolplein als je kleine Shinji ophaalt? Ik was in de veronderstelling dat het herfstvakantie was...

dat ik toevallig niet meega in jouw euforie, rechtvaardigt uiteraard niet de conclusie dat ik met een anti ajakkes bril oordeel.

het interesseert me niet wie zo'n pot wint, ik oordeel gewoon wat ik zie. ik kan niet beoordelen of de anti-ajakkes kliek groter of kleiner is, hier is dat iig niet zo en ik denk bij jou in amsterdom ook niet. wat ik wel zeker weet is dat de media pro ajakkes zijn en die hoor ik vaker dan een anti-ajakkeskliek vanuit waar dan ook. oftewel, de proajakkeskliek is overheersend.

ooijer werd in de 52ste minuut weggestuurd. daarvoor waren er 2 mooie aanvallen geweest. dat je opmerkt dat het verdedigend goed stond zegt mij genoeg overigens.

ik heb ook gezegd dat ze na de herfstvakantie wel weer stoer zullen doen op het schoolplein. dus je poging bijdehand te zijn is (eveneens) nogal mislukt.

het blijft toch wel heel geestig om te zien dat er nu al 3 ajakkessieden uit de tent gelokt zijn. gevoelig puntje, jongens? Undecided
Reply
Mukkus Wrote:
Mac Wrote::wink:

oh god, de amateurpsycholoog, goed opgemerkt man. [gay]
Reply
Het is echt jammer dat jij meester bent in het eenzijdig redeneren. Volgens jouw stelling is het niet zo dat je door een anti-Ajax bril kijkt omdat je niet meegaat in mijn euforie, maar je stelt wel dat ik door een Ajax bril kijk, omdat ik een andere mening ben toebedeeld dan jij.

Ik baseer dat overigens niet op het feit dat je niet meegaat in mijn euforie, foute conclusie. Ik baseer dat op alle posts betreffende Ajax die ik van jou lees.
Nee in Amsterdam kijkt men inderdaad niet door een anti-Ajax bril, in Rotterdam wel. In de media is het niet zo erg als jij altijd stelt, je leeft nog in de jaren 80.
Blij dat het jou genoeg zegt dat het verdedigend mooi stond, hoef ik daar niet met je over te discussieren.
Ook leuk dat je denkt 3 ajacieden uit de tent te hebben gelokt Undecided die reageren op een post van je op een forum.

Ik heb mijn potje tegen een Rotterdamse muur aanpraten voor vanavond weer gehad.


Zonde van Twente vanavond. Had meer ingezeten, zelfs na de 1-1 nog...
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:Het is echt jammer dat jij meester bent in het eenzijdig redeneren. Volgens jouw stelling is het niet zo dat je door een anti-Ajax bril kijkt omdat je niet meegaat in mijn euforie, maar je stelt wel dat ik door een Ajax bril kijk, omdat ik een andere mening ben toebedeeld dan jij.

dit is een ongelooflijk slechte conclusie. ik zeg niet dat ik niet door een anti-ajakkes bril kijk OMDAT ik niet meega in jouw euforie. ik zeg alleen dat het feit dat ik niet mee ga in jouw euforie niet automatisch met zich meebrengt dat ik met een anti ajakkes-bril kijk. bij jou is het zwart of wit. je sluit dus de mogelijkheid uit dat ik niet mee ga in jouw euforie en gewoon objectief oordeel. je argumenten voor de stelling dat ik eenzijdig zou redeneren deugen dus voor geen kant.

nog los van de vraag wat je nu exact verstaat onder eenzijdig redeneren. dat lijkt me meer een synoniem voor je mening geven.

Quote:Ik baseer dat overigens niet op het feit dat je niet meegaat in mijn euforie, foute conclusie. Ik baseer dat op alle posts betreffende Ajax die ik van jou lees.

je baseert je maar een end raak. ik ben anti-ajakkes, maar dat wil niet zeggen dat ik niet objectief over een voetbalwedstrijd kan oordelen. er zijn overigens ajakkessieden zat die stellen dat ajakkes gewoon 4-0 had moeten winnen, dus ik verwonder me er ook nogal over je standpunt. maar hou vooral vol.

Quote:Nee in Amsterdam kijkt men inderdaad niet door een anti-Ajax bril, in Rotterdam wel. In de media is het niet zo erg als jij altijd stelt, je leeft nog in de jaren 80.

dat zeg je altijd, maar dat blijkt nergens uit. kijk maar naar studio voetbal, jack van gelder, tom van het hek en spaan aan tafel. en youri mulder en keje molenaar doorgaans ook. hoezo niet overheersend. 8-[ ik woon overigens niet (meer) in rotterdam.

Quote:Blij dat het jou genoeg zegt dat het verdedigend mooi stond, hoef ik daar niet met je over te discussieren.
Ook leuk dat je denkt 3 ajacieden uit de tent te hebben gelokt Undecided die reageren op een post van je op een forum.


yep, als door een wesp gestoken. dat zeg ik, gevoelig puntje. en terecht natuurlijk.

Quote:Zonde van Twente vanavond. Had meer ingezeten, zelfs na de 1-1 nog...

zonde, maar ook een draak van een wedstrijd. werder was de 2de helft wel beter, maar tegen twente is het lastig scoren. 2 doelpunten uit het niets, een logisch gelijkspel.
Reply
waf Wrote:
Mac Wrote:Waf, even een serieuze vraag. Waarom kijk jij uberhaubt nog naar wedstrijden van Ajax? Ik hoor je altijd over dat je het een kutwedstrijd vond en dat je je irriteert aan het gedrag van allerlei spelers, trainers en supporters. Het lijkt me dus dat je wellicht je beter iets anders kan gaan doen op dat soort momenten.

hoe kun je het nu een serieuze vraag noemen als je er al een foute aanname in opneemt. ik vind het niet altijd een kutwedstrijd, maar deze keer wel. het beeld dat ik heb van supporters is weer eens bevestigd en ik heb ook wat anders gedaan de 2de helft. kut he, een andere mening. hoe moet je daar nu toch mee omgaan?

en uiteraard weer een reactie op de reactie. vooral niet inhoudelijk reageren, dat zal wel weer te moeilijk zijn voor je.

Ik zal de zin even voor je aanpassen zodat je het snapt: Ik hoor je zo vaak over een kutwedstrijd dat het lijkt alsof je bijna alle wedstrijden van ajax kutwedstrijden vindt. Jezus man is het nou echt zo moeilijk om niet elk woord in een zin letterlijk te nemen? Of dacht je echt dat ik met het woordje altijd letterlijk altijd bedoelde?

en waar moet ik in godsnaam inhoudelijk op ingaan? dat jij het op tv een kutsfeer vond? daar kan ik niet inhoudelijk op ingaan aangezien ik in het stadion zat, in het stadion hing een fantastische sfeer. Dat suarez liep te zeiken? ja je hebt helemaal gelijk, heel irritant. Dat het daarom ok is dat auxerre de bal niet teruggeeft bij een blessure? nee dat vind ik niet ok. Dat het een kutpot was om te kijken als neutrale toeschouwer? kan ik niet beoordelen aangezien ik niet neutraal ben. Dat de kindjes in rotterdam op het schoolplein euforisch zijn? het zal me aan me reet roesten zolang ze maar wegblijven uit de arena. Dat er veel gloryhunters in de arena zaten? ja vast wel maar dat is bij elke club zo die in de champions league speelt. Ik zag wel een boel seizoenkaarthouders bij mij in de buurt zitten dus er waren ook een boel vaste toeschouwers.

Sorry dat ik het zeg maar ik vind het allemaal geen bijster interessante onderwerpen om over te 'discussieren'. Het zijn namelijk vrij uitgekauwde onderwerpen allemaal. We weten het inmiddels wel dat je ajaxsupporters kut vind, dat suarez een klootzak is die zich constant aanstelt en dat de media pro-ajakkes is. Ik heb gewoon geen zin om constant diezelfde discussie aan te gaan. Ik heb dan ook al eens gezegd de discussie niet meer met je aan te gaan maar ik laat me hier toch weer uit de tent lokken. Ik wilde gewoon een keer een ander onderwerp aansnijden dan de standaard 'ajax is kut' onderwerpen maar blijkbaar was dit niet de goede dag. Ik zal het over 2 weken nog eens proberen wanneer je niet meer ongesteld bent.
Reply
Mac Wrote:Ik zal de zin even voor je aanpassen zodat je het snapt: Ik hoor je zo vaak over een kutwedstrijd dat het lijkt alsof je bijna alle wedstrijden van ajax kutwedstrijden vindt. Jezus man is het nou echt zo moeilijk om niet elk woord in een zin letterlijk te nemen? Of dacht je echt dat ik met het woordje altijd letterlijk altijd bedoelde?

ja, altijd is altijd, dat is niet voor interpretatie vatbaar. maar ook de rest van je betoog klopt gewoon niet. dit is de eerste cl wedstrijd die ik zie van ajakkes (waarom kijk je dan, tsja, ik kijk wel eens naar voetbal) en als het een goeie wedstrijd is dan zeg ik het ook. ik verwijs bijvoorbeeld naar mijn analyse over twente ajakkes. je veronderstelling klopt gewoon niet, dan wil dat niet zeggen dat ik ongesteld ben, dan moet je misschien je eigen teksten eerst eens onder de loep leggen.

Quote:en waar moet ik in godsnaam inhoudelijk op ingaan? dat jij het op tv een kutsfeer vond? daar kan ik niet inhoudelijk op ingaan aangezien ik in het stadion zat, in het stadion hing een fantastische sfeer. Dat suarez liep te zeiken? ja je hebt helemaal gelijk, heel irritant. Dat het daarom ok is dat auxerre de bal niet teruggeeft bij een blessure? nee dat vind ik niet ok. Dat het een kutpot was om te kijken als neutrale toeschouwer? kan ik niet beoordelen aangezien ik niet neutraal ben. Dat de kindjes in rotterdam op het schoolplein euforisch zijn? het zal me aan me reet roesten zolang ze maar wegblijven uit de arena. Dat er veel gloryhunters in de arena zaten? ja vast wel maar dat is bij elke club zo die in de champions league speelt. Ik zag wel een boel seizoenkaarthouders bij mij in de buurt zitten dus er waren ook een boel vaste toeschouwers.

dat is toch prima als je daarover niet wilt discussieren. dan hou je toch je kop? maar nee hoor, toch maar weer even een reactie over de reactie. dat is dus precies wat ik bedoel, je wilt toch om een of andere manier laten merken dat je het niet met mij eens bent. en aangezien je altijd zo stoer roept dat je niet meer wilt discussieren, moet je wat anders verzinnen. zwak hoor. gewoon niet reageren zou ik meer kunnen waarderen.
Reply
waf Wrote:eerste cl wedstrijd die ik zie van ajakkes (waarom kijk je dan, tsja, ik kijk wel eens naar voetbal)

Ik snap werkelijk niet, dat als je zo anti-'ajakkes' bent, anti-'amsterdom', anti-gloryhunters, anti-Suarez, anti-Arena, anti-alles wat met die club te maken heeft, dat je dan ook nog eens doodleuk op een doordeweekse dinsdagavond je tijd daar aan gaat verspillen, om vervolgens ook nog eens je kostbare tijd daaraan te verspillen op dit forum.

"Ik wil ook wel eens voetbal zien". Dat is logisch als je 2-wekelijks bij Feyenoord op de tribune zit, maar dan pak je toch een wedstrijdje van Anderlecht 'op de belg'?

Misschien kun je die tijd besteden voor een lege flessen inzamelingsactie voor je eigen club......
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
waf, ik weet dat het wellicht wat schrikken is, maar met veel dingen ben ik het wel met je eens. Andere dingen acht ik mezelf niet goed in staat om te beoordelen dus die discussie ga ik niet aan.

Ik probeerde m'n kop te houden. Ik vroeg me gewoon een ding af. Je had ook gewoon een normale reactie kunnen plaatsen enigszins in de trant van je eerste alinea in deze post. Maar helaas moet je gelijk weer een aanvallende reactie plaatsen en daar ga ik inderdaad weer op in. Sorry.
Reply
gittermaster Wrote:In de media is het niet zo erg als jij altijd stelt, je leeft nog in de jaren 80.

een ajakkessied bij linked in (die overal een opmerking over maakt heb ik het gevoel..) zegt dit:

Kranten ingezien, tweets gelezen. Volgens mij ben ik de enige die Ajax gisteren dramatisch slecht vond spelen.

ik wil maar zeggen, ik ben niet de enige met deze mening en hij hoeft dus iig niet perse ingegeven te zijn door mijn anti-ajakkesheid.
Reply
Mac Wrote:Ik probeerde m'n kop te houden. Ik vroeg me gewoon een ding af. Je had ook gewoon een normale reactie kunnen plaatsen enigszins in de trant van je eerste alinea in deze post. Maar helaas moet je gelijk weer een aanvallende reactie plaatsen en daar ga ik inderdaad weer op in. Sorry.

besef je je wel dat ik ook jouw serieuze vraag als een aanvallende reactie kan beschouwen? nl 'jij vindt ajakkes altijd kut kun je niet beter wat anders gaan doen'. het enige dat ik doe is me verdedigen tegen deze vraag waaraan een pertinent foutieve veronderstelling ten grondslag ligt, en vervolgens zeg je hier doodleuk dat ik jou aanval?
Reply
Dat besefte ik me. Daarom probeerde ik te verduidelijken dat het niet aanvallend was met het zinnetje "Waf, even een serieuze vraag". Maar blijkbaar was dat niet voldoende. Volgende keer zal ik dit nog beter duidelijk proberen te maken ok?
Reply
waf Wrote:
gittermaster Wrote:In de media is het niet zo erg als jij altijd stelt, je leeft nog in de jaren 80.

een ajakkessied bij linked in (die overal een opmerking over maakt heb ik het gevoel..) zegt dit:

Kranten ingezien, tweets gelezen. Volgens mij ben ik de enige die Ajax gisteren dramatisch slecht vond spelen.

ik wil maar zeggen, ik ben niet de enige met deze mening en hij hoeft dus iig niet perse ingegeven te zijn door mijn anti-ajakkesheid.

precies, net zoals al die tweeds en kranten echt niet allemaal door een ajax bril geschreven zijn en ik dus ook niet per se door een ajax bril de wedstrijd bekeken heb...
Daarom concludeerde ik eerder al dat de daadwerkelijke waarheid wel ergens in het midden zal liggen.

Net als ik altijd kom met "dat jij nog in de jaren 80 leeft", kom jij altijd met "studio voetbal" (waar je gemakshalve Waterreus en Borst achterwege laat). Er zijn meer sportprogramma's, bijvoorbeeld voetbal insite. Dat je niet meer in Rotterdam woont, zou goed kunnen, dat zeg ik ook niet, whats your point?

Ik begrijp ook niet dat je je verwondert over mijn standpunt omdat er veel ajacieden zijn die vonden dat Ajax 4-0 had moeten winnen. Dat vond ik ook. Tot de rode kaart.
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:precies, net zoals al die tweeds en kranten echt niet allemaal door een ajax bril geschreven zijn en ik dus ook niet per se door een ajax bril de wedstrijd bekeken heb...
Daarom concludeerde ik eerder al dat de daadwerkelijke waarheid wel ergens in het midden zal liggen.

ik denk het niet. ik denk dat het veel dichter naar mijn mening toekomt. kijk die pot anders eens terug?

Quote:Net als ik altijd kom met "dat jij nog in de jaren 80 leeft", kom jij altijd met "studio voetbal" (waar je gemakshalve Waterreus en Borst achterwege laat). Er zijn meer sportprogramma's, bijvoorbeeld voetbal insite.

borst heeft zich gedeeltelijk teruggetrokken. slim, hoewel 3 jaar te laat. daarvoor is molenaar/van het hek in de plaats gekomen. kut wissel dus, het was al ajakkesoverheersend, nu is het alleen maar erger. maar goed, borst en waterreus en de rest is neus. hoezo overheersend?

vi is inderdaad veel minder ajakkesgericht, maar daar erger ik me ook, omdat ik het niet zo heb op de journalisten van vi. dat zijn gewoon niet de slimsten.

Quote:Ik begrijp ook niet dat je je verwondert over mijn standpunt omdat er veel ajacieden zijn die vonden dat Ajax 4-0 had moeten winnen. Dat vond ik ook. Tot de rode kaart.

nee, ik bedoel op basis van de krachtsverhoudingen, niet op basis van de wedstrijd. op basis van de wedstrijd lag een gelijkspel meer voor de hand, zelfs tot aan de rode kaart. 2 aanvallen twee treffers, auxerre 1 aanval 1 treffer.
Reply
waf Wrote:
gittermaster Wrote:precies, net zoals al die tweeds en kranten echt niet allemaal door een ajax bril geschreven zijn en ik dus ook niet per se door een ajax bril de wedstrijd bekeken heb...
Daarom concludeerde ik eerder al dat de daadwerkelijke waarheid wel ergens in het midden zal liggen.

ik denk het niet. ik denk dat het veel dichter naar mijn mening toekomt. kijk die pot anders eens terug?

Quote:Net als ik altijd kom met "dat jij nog in de jaren 80 leeft", kom jij altijd met "studio voetbal" (waar je gemakshalve Waterreus en Borst achterwege laat). Er zijn meer sportprogramma's, bijvoorbeeld voetbal insite.

borst heeft zich gedeeltelijk teruggetrokken. slim, hoewel 3 jaar te laat. daarvoor is molenaar/van het hek in de plaats gekomen. kut wissel dus, het was al ajakkesoverheersend, nu is het alleen maar erger. maar goed, borst en waterreus en de rest is neus. hoezo overheersend?

vi is inderdaad veel minder ajakkesgericht, maar daar erger ik me ook, omdat ik het niet zo heb op de journalisten van vi. dat zijn gewoon niet de slimsten.

Quote:Ik begrijp ook niet dat je je verwondert over mijn standpunt omdat er veel ajacieden zijn die vonden dat Ajax 4-0 had moeten winnen. Dat vond ik ook. Tot de rode kaart.

nee, ik bedoel op basis van de krachtsverhoudingen, niet op basis van de wedstrijd. op basis van de wedstrijd lag een gelijkspel meer voor de hand, zelfs tot aan de rode kaart. 2 aanvallen twee treffers, auxerre 1 aanval 1 treffer.

Ik heb al een samevatting gezien en blijf echt bij mijn mening. SV is me bekend, ik zie Borst overigens nog vaak genoeg zitten, vond het alleen opvallend dat je hen niet noemde, net als Youri en ook VI niet, dat is dus wat ik bdoel met eenzijdig redeneren.
Wat bedoel je precies met "op basis van krachtsverhouding?" Dat je vooraf een 4-0 mag verwachten? Als je dat bedoelt vind ik dat echt onzin. Auxerre verliest 1-0 van Madrid en 2-0 van Milan. Als je bedoelt op basis van de wedstrijd ben ik het met je eens, ik vond Ajax ook stukken beter, maar gezien je eerdere posts denk ik niet dat je dat bedoelt
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:SV is me bekend, ik zie Borst overigens nog vaak genoeg zitten, vond het alleen opvallend dat je hen niet noemde, net als Youri en ook VI niet, dat is dus wat ik bdoel met eenzijdig redeneren.

ik had mulder wel genoemd toch? heeft toch bij ajakkes gespeeld. zijn vader heb ik niet genoemd. had ik uiteraard wel moeten doen, das ook een echte.

Quote:Wat bedoel je precies met "op basis van krachtsverhouding?" Dat je vooraf een 4-0 mag verwachten? Als je dat bedoelt vind ik dat echt onzin. Auxerre verliest 1-0 van Madrid en 2-0 van Milan.

ik heb gesconstateerd dat deze ploeg er in deze wedstrijd weinig van bakte en dat ajakkes lang niet het niveau haalde van bijvoorbeeld hun pot tegen twente. ik weet niet of auxerre beter kan, ik weet wel dat ajakkes beter kan.

Quote:Als je bedoelt op basis van de wedstrijd ben ik het met je eens, ik vond Ajax ook stukken beter, maar gezien je eerdere posts denk ik niet dat je dat bedoelt

het enige dat ajakkes had is meer balbezit. dat was ook het strijdplan van auxerre, dus daar koop je weinig voor. optisch overwicht heet dat. op papier zijn ze stukken beter, deze wedstrijd niet. echt waar, stukken beter slaat echt nergens op. alleen emanuelson, ooijer, vd wiel en de zeeuw haalden enigszins hun niveau.
Reply
waf Wrote:
gittermaster Wrote:In de media is het niet zo erg als jij altijd stelt, je leeft nog in de jaren 80.

een ajakkessied bij linked in (die overal een opmerking over maakt heb ik het gevoel..) zegt dit:

Kranten ingezien, tweets gelezen. Volgens mij ben ik de enige die Ajax gisteren dramatisch slecht vond spelen.

ik wil maar zeggen, ik ben niet de enige met deze mening en hij hoeft dus iig niet perse ingegeven te zijn door mijn anti-ajakkesheid.

Nee inderdaad, jullie zijn met zijn tweeën.
May The Schwartz Be With You
Reply
gittermaster Wrote:Sfeer was fantastisch!

viel mijn oog nog toevallig ff op een quote van check de gelder:


Quote:Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam. Hier zit theaterpubliek; het kijkt stil toe.”

Jack van Gelder op Radio 1 tijdens Ajax – Auxerre
Reply
Het was niet de sfeer die bij Ajax Kiev of Ajax Juve heerste, maar overdrijven is ook een vak.

Volgende keer maar weer gewoon op de perstribune ipv in de VIP box Jack.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply


Forum Jump: