The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Champions league 2010/2011
ik vind echt dat de uefa een goed onderzoek moet instellen naar die 2 rode kaarten. Ik weet niet of ze de spelers gewoon een extra wedstrijd kunnen geven op basis van een soort fairplay reglement oid, maar dit is toch belachelijk als dat kan.
Kan je hier echt niets aan doen, dan moeten ze de regel schrappen dat de kaarten meegaan in de 2e ronde
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:ik vind echt dat de uefa een goed onderzoek moet instellen naar die 2 rode kaarten. Ik weet niet of ze de spelers gewoon een extra wedstrijd kunnen geven op basis van een soort fairplay reglement oid, maar dit is toch belachelijk als dat kan.
Kan je hier echt niets aan doen, dan moeten ze de regel schrappen dat de kaarten meegaan in de 2e ronde

Die scheids was gewoon oliedom dat hij die 2 beloonde, wat een zacht ei. En het Ajax-publiek 2x kei hard juichen om die kaarten terwijl ze nu geschorst zijn tegen Auxerre dat daar zomaar een puntje kan gaan pakken dadelijk. Hoe compleet kan een vernedering zijn. Sad
Reply
maar wat moet je dan als scheids? Stel het is de 85e minuut en hij wacht gewoon 5 minuten met die doeltrap nemen....
The great old Ludwig von...
Reply
Scheids heeft idd geen keus. Triest dat het kan. Rood wegens grof onsportief gedrag en 4 wedstrijden krijgen zou mooi zijn! :8:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Peter Wrote:
gittermaster Wrote:ik vind echt dat de uefa een goed onderzoek moet instellen naar die 2 rode kaarten. Ik weet niet of ze de spelers gewoon een extra wedstrijd kunnen geven op basis van een soort fairplay reglement oid, maar dit is toch belachelijk als dat kan.
Kan je hier echt niets aan doen, dan moeten ze de regel schrappen dat de kaarten meegaan in de 2e ronde

Die scheids was gewoon oliedom dat hij die 2 beloonde, wat een zacht ei. En het Ajax-publiek 2x kei hard juichen om die kaarten terwijl ze nu geschorst zijn tegen Auxerre dat daar zomaar een puntje kan gaan pakken dadelijk. Hoe compleet kan een vernedering zijn. Sad

het publiek ziet natuurlijk niet dat dat bewust was. perfect in beeld gebracht door ss trouwens.

ik vind dit wel tegen de regels. misschien niet tegen de geschreven regels, maar het is schandalig als dit toelaatbaar is. hoewel ze het nog netjes deden (je kan dus ook iemand bewust schoppen voor geel, maar dat moet dan per definitie rood zijn), maar goed, normaal gesproken geeft een scheids nooit rood bij het te lang wachten bij een achterbal. dat komt vnl omdat het meestal keepers zijn, maar goed.
Reply
Quote:UEFA onderzoekt rode kaarten Real

AMSTERDAM - De opzettelijke rode kaarten die Real Madridspelers Xabi Alonso en Sergio Ramos in de slotfase tegen Ajax pakten, krijgen een vervolg. Trainer José Mourinho gaf het tweetal in de slotfase de opdracht een tweede gele kaart te incasseren, zodat ze geschorst zijn voor de laatste groepswedstrijd. De UEFA gaat de gang van zaken nu onderzoeken op basis van het scheidsrechtersrapport.

Xabi Alonso krijgt rood. Foto: ANP Real Madrid is al geplaatst voor de volgende ronde en dus doet het afsluitende duel in de groep tegen Auxerre er niet meer toe. Mourinho fluisterde Alonso hoogstpersoonlijk in diens oor. Reservedoelman Jurek Dudek instrueerde Iker Casillas om Ramos de doeltrap te laten nemen, zodat ook hij geel kon pakken en de achtste finale met een schone lei kan beginnen.

De UEFA kan beide spelers, die voor dergelijke vergrijpen normaalgesproken één wedstrijd moeten uitzitten, langer schorsen op basis van onsportief gedrag.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Hoop ook dat dit echt gaat gebeuren...
al blijft het natuurlijk discutabel. Ze hadden ook een harde tackel kunnen maken om tweede geel te krijgen en dan zouden ze dus niet vervolgd worden...
The great old Ludwig von...
Reply
Peter Wrote:
gittermaster Wrote:ik vind echt dat de uefa een goed onderzoek moet instellen naar die 2 rode kaarten. Ik weet niet of ze de spelers gewoon een extra wedstrijd kunnen geven op basis van een soort fairplay reglement oid, maar dit is toch belachelijk als dat kan.
Kan je hier echt niets aan doen, dan moeten ze de regel schrappen dat de kaarten meegaan in de 2e ronde

Die scheids was gewoon oliedom dat hij die 2 beloonde, wat een zacht ei. En het Ajax-publiek 2x kei hard juichen om die kaarten terwijl ze nu geschorst zijn tegen Auxerre dat daar zomaar een puntje kan gaan pakken dadelijk. Hoe compleet kan een vernedering zijn. Sad

Volgens mij had Vertonghen het wel door, vlak voor die tweede rode kaart loopt hij naar de scheids en je ziet dat hij kwaad is op het moment dat de scheids besluit geel te trekken.
Reply
volgens mij was ie kwaad omdat ie zo tijd stond te rekken.
Reply
UEFA onderzoekt bewuste rode kaarten Real
Uitgegeven: 24 november 2010 12:34
Laatst gewijzigd: 24 november 2010 13:05

AMSTERDAM - De UEFA start een onderzoek naar de twee rode kaarten die Real Madrid dinsdagavond in het Champions League-duel met Ajax (0-4) incasseerden.

© ANPSergio Ramos en Xabi Alonso pakten in de Amsterdam Arena bewust een tweede gele kaart.

Beide spelers zijn hierdoor geschorst voor het laatste groepsduel met Auxerre en beginnen vervolgens met een schone lei aan de achtste finales waarvoor Real reeds geplaatst is.



Op televisiebeelden leek duidelijk dat het tijdrekken van Ramos en Alonso, op het moment dat de eindstand al bereikt was, door trainer José Mourinho werd ingefluisterd.


Doeltrap

De Portugees riep Alonso bij zich, voegde hem wat toe en de middenvelder pakte prompt zijn tweede gele prent.

Ramos kreeg rood voor tijdrekken bij het nemen van een doeltrap. Even daarvoor sprak Mourinho reserve-keeper Jerzy Dudek aan, die zich richting Iker Casillas spoedde. De Real-keeper liet daarop de doeltrap door Ramos nemen, die net zo lang treuzelde tot ook hij van het veld mocht.


Onsportief

De UEFA wacht eerst het wedstrijdrapport van de scheidsrechter af, daarna bekijkt de disciplinaire commissie of er stappen worden ondernomen.

Als er sprake blijkt te zijn van duidelijk onsportief gedrag, heeft de UEFA volgens de reglementen de mogelijkheid spelers ook bij een tweede gele kaart voor meer dan een wedstrijd te schorsen.


Mourinho

José Mourinho ontkende na afloop dat er sprake was van opzet en legde de schuld naar bij de Schotse arbiter Craig Thomson. "Ik sprak tijdens de wedstrijd met zoveel van mijn spelers, niet alleen met Alonso.''

"Ik denk dat er totaal geen noodzaak was om in de slotfase met rode kaarten te gaan zwaaien. De wedstrijd was namelijk bij die 4-0 stand al lang en breed beslist. Natuurlijk zijn we al groepswinnaar, maar ik wil over twee weken gewoon van Auxerre winnen", aldus Mourinho.


Gevaarlijk

Ook Casillas sprak opzet tegen. ''Dudek kwam vragen of ik nog last had van mijn maag'', meende hij. ''En ik vertelde Ramos dat hij hun spitsen goed in de gaten moest houden. Die waren constant gevaarlijk in ons strafschopgebied.''

--
Vooral die laatste verklaring van Cassillas. :lol:
Reply
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nos.nl/video/200381-madrilenen-pakken-tweede-geel.html">http://nos.nl/video/200381-madrilenen-p ... -geel.html</a><!-- m -->

Voor degene die het nog niet hebben gezien, die Mourinho ook :razz:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Gevaarlijk

Ook Casillas sprak opzet tegen. ''Dudek kwam vragen of ik nog last had van mijn maag'', meende hij. ''En ik vertelde Ramos dat hij hun spitsen goed in de gaten moest houden. Die waren constant gevaarlijk in ons strafschopgebied.''

Undecided
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Mac Wrote:volgens mij was ie kwaad omdat ie zo tijd stond te rekken.

Verthongen zei wat tegen de scheids en werd pas kwaad toen die naar Ramos liep om hem geel te geven. Ik denk dat Vertonghen het dus door had, kan me niet voorstellen dat hij bij 0-4 in de 90ste minuut gaat appelleren voor geel toch?
Reply
Haggie Wrote:http://nos.nl/video/200381-madrilenen-pa...-geel.html

Voor degene die het nog niet hebben gezien, die Mourinho ook :razz:

What the fuck joh.

Deze ook: <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nos.nl/video/200488-gele-kaarten-expres-nee-hoor.html">http://nos.nl/video/200488-gele-kaarten ... -hoor.html</a><!-- m -->

Als het echt geen opzet was had Mourinho wel wat agressiever gereageerd op de vraag van Toine denk ik.
Reply
En die Suarez maar protesteren. Die heeft ook echt 't iq van een blok beton. Undecided
Je ziet Verthongen op de achtergrond al balen, die ziet de vernedering en snapt dat ze er ook tegen Auxerre niet bij zijn.

En dat publiek, die 10000 die er nog zaten, gaat ook helemaal uit z'n plaat. :lol:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
erg jammer twente, vooral ruiz speelde de eerste helft formidabel. ik vind het er op een of andere manier niet uitzien bij hem, maar hij heeft toch wel erg veel controle met die uitschuifbenen en is erg moeilijk van de bal te krijgen.

als chadli iets meer rust krijgt en iets meer overtuiging dat hij echt goed is ga je daar veel aan hebben (maar ja, dat is toch een belg).

jammer jammer, maar net als ajakkes is de kans op een volgende ronde in de europa league gewoon groter en dat is voor iedereen beter.
Reply
Zoals vaak tegen Italianen... er had meer ingezeten, maar aan het einde sta je met lege handen.

Ruiz viel bij mij vooral op door zijn slechte 2e helft en Janssen met te veel 'slechte' vrije trappen.
Jammer dat Twe geen goede spits die Europees mee kan anders was het helemaal een alleraardigste ploeg.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.nu.nl/sport/2387571/strafzaak-vijf-madrilenen-vanwege-bewuste-rode-kaarten.html">http://www.nu.nl/sport/2387571/strafzaa ... arten.html</a><!-- m -->

Mooi zo, ik hoop dat ze goed de lul zijn.
Reply
dat is gewoon terecht.
Reply
Ekslem Wrote:Zoals vaak tegen Italianen... er had meer ingezeten, maar aan het einde sta je met lege handen.

Ruiz viel bij mij vooral op door zijn slechte 2e helft en Janssen met te veel 'slechte' vrije trappen.
Jammer dat Twe geen goede spits die Europees mee kan anders was het helemaal een alleraardigste ploeg.

Die Janko valt echt zo zwaar door de mand. In onze Mickey Mouse competitie scoort ie af en toe nog, maar ik heb me weer lopen ergeren aan die gast.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Undecided Undecided Undecided
nu zullen ze het nooit meer doen....

UEFA schorst Mourinho en beboet 'medeplichtigen'
30-11-10




De Europese voetbalbond UEFA heeft via haar officiële kanalen de straffen bekend gemaakt voor de rode kaarten die Real Madrid-spelers Xabi Alonso en Sergio Ramos pakten in het Champions League-duel met Ajax (0-4 winst Real). Alonso en Ramos lieten zich, ogenschijnlijk na influisteren van trainer José Mourinho, expres van het veld sturen om met een schone lei aan de volgende ronde van het kampioenenbal te kunnen beginnen. Waar de spelers van de Koninklijke er vanaf komen met geldboetes heeft Mourinho minder geluk: de Portugees wordt geschorst.


AjaxF-side.NL
Mourinho krijgt twee Europese wedstrijden schorsing, waarvan de tweede een voorwaardelijke is met een proefperiode van drie jaar. Hij zal ook een boete krijgen van 40.000 euro. De daders zelf, Xabi Alonso en Sergio Ramos, krijgen elk 20.000 euro boete terwijl medeplichtigen Iker Casillas en Jerzy Dudek er vanaf komen met respectievelijk tienduizend en vijfduizend euro straf.
De club krijgt bovendien een boete van 120.000 euro. Een protest kan binnen drie dagen worden ingediend bij het disciplinaire comité van de UEFA.
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:Undecided Undecided Undecided
nu zullen ze het nooit meer doen....

UEFA schorst Mourinho en beboet 'medeplichtigen'
30-11-10




De Europese voetbalbond UEFA heeft via haar officiële kanalen de straffen bekend gemaakt voor de rode kaarten die Real Madrid-spelers Xabi Alonso en Sergio Ramos pakten in het Champions League-duel met Ajax (0-4 winst Real). Alonso en Ramos lieten zich, ogenschijnlijk na influisteren van trainer José Mourinho, expres van het veld sturen om met een schone lei aan de volgende ronde van het kampioenenbal te kunnen beginnen. Waar de spelers van de Koninklijke er vanaf komen met geldboetes heeft Mourinho minder geluk: de Portugees wordt geschorst.


AjaxF-side.NL
Mourinho krijgt twee Europese wedstrijden schorsing, waarvan de tweede een voorwaardelijke is met een proefperiode van drie jaar. Hij zal ook een boete krijgen van 40.000 euro. De daders zelf, Xabi Alonso en Sergio Ramos, krijgen elk 20.000 euro boete terwijl medeplichtigen Iker Casillas en Jerzy Dudek er vanaf komen met respectievelijk tienduizend en vijfduizend euro straf.
De club krijgt bovendien een boete van 120.000 euro. Een protest kan binnen drie dagen worden ingediend bij het disciplinaire comité van de UEFA.

nou, ik vind het toch redelijke straffen. 2 ton is relatief weinig, maar toch een substantieel bedrag. dat mourinho een wedstrijd moet brommen is niet het ergste.

het enige dat iknog graag gezien had was een voorwaardelijke schorsing van de spelers als ze hieraan toegeven en de boetes van de spelers horen eigenlijk gewoon bij mourinho thuis.
Reply
tja, ik had toch echt graag gezien dat ze een statement ingenomen hadden.
"jullie willen toch zo graag geschorst worden? Allemaal 2 wedstrijden".
Die geldboetes doet een club als MAdrid toch helemaal niets
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:tja, ik had toch echt graag gezien dat ze een statement ingenomen hadden.
"jullie willen toch zo graag geschorst worden? Allemaal 2 wedstrijden".
Die geldboetes doet een club als MAdrid toch helemaal niets

nee dat klopt wel, maar het is toch 2 ton. voorwaardelijk straffen van de spelers had ik op z'n plaats gevonden. ook wat jij zegt een volgende wedstrijd straf vind ik verdedigbaar trouwens, maar ik zit er toch een beetje mee dat die gasten gewoon uitvoeren wat de trainer opdraagt (itt ronaldo, die gewoon weigerde, dat vond ik dan wel weer mooi van hem).

amar waar hebben we het over, dit is toch zelden te bewijzen. in het vervolg geven ze gewoon weer een rotschop.
Reply
Dat ben ik met je eens, dat maakt t ook lastig. Je kunt inderdaad gewoon een speler een schop geven om je tweede kaart te krijgen.
Echter in dit specifieke geval, als je toch besluit om te straffen, doe het dan ook goed, 2 ton... tja ik weet niet hoor.

Dat ze t opvolgen, kan ik me nog wel iets bij voorstellen, Ronaldo kan misschien wel een statement maken met zijn status, voor anderen is dat moeilijker denk ik
The great old Ludwig von...
Reply
en als je zwaarder straft gaan ze in beroep, en dan moet je maar weer kijken of uiteindelijk dit al als bewijs wordt aangemekrt.

hoe het ook zij, ik vind het gewoon mooi dat ze er wat aan gedaan hebben. heel veel mensen vonden het slim en niet tegen de regels. ik vind het goed dat vastgesteld is dat het wel tegen de (ongeschreven) regels is.
Reply
Zo zin an! Op naar de uber belangrijke pot, Milan uit...
Nou ja, dan maar 3 dagen genieten van Milaan :lol:
Reply
Boschker :cry:
Reply
Omdat de Spurs te vroeg inlopen moet Twente de penalty opnieuw nemen? :-k
Reply
Ehm, als de penalty over moet, mogen alle spelers van Spurs die te vroeg het strafschopgebied in liepen, dan even een gele kaart hebben? Anders kan je dat elke keer doen om de penaltynemer uit zijn concentratie te brengen.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply


Forum Jump: