The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 988 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 988 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 822 get_post_attachments
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




US Open 2010
#91
Ja man. En dat zegt Ad die altijd alles beter denkt te weten.
Ik moet trouwens nog steeds scrollen op de standenpagina om je tegen te komen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#92
zegt meneer die zelf door een goede week ook een klein beetje aant klimmen is :8:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#93
Ik zie Stille ook niet in de stand.....


Attached Files
.jpg   scroll.JPG (Size: 214.51 KB / Downloads: 83)
Reply
#94
Haha, priceless.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#95
We zijn los, hup Nederlands toptalent en overschatte Japanner!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#96
Hup Gasquet, de Bakker en Nishikori.
Reply
#97
Ik zie trouwens dat Murray maar liefst 23x gekozen is. Nog harder hopen op een vroege exit dan maar.
Reply
#98
Finale Murray-Federer durf ik redelijk wat op in te zetten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#99
Dat zou ik al een wereldprestatie van Murray vinden. Meestal faalt hij eerder op een GS.
Reply
Wat verwachten de kenners van Djoko deze weken? Ik kon 'm moeilijk peilen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
mindlight Wrote:Dat zou ik al een wereldprestatie van Murray vinden. Meestal faalt hij eerder op een GS.
Dat klopt, maar van de laatste 4 HC GSs haalt ie 2x de finale, dus zo'n gekke voorspelling is het niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:Wat verwachten de kenners van Djoko deze weken? Ik kon 'm moeilijk peilen.
QF exit tegen Roddick.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Eenzelfde redeneerlijn: Hij heeft nog nooit 2x achter elkaar de finale van een HC-GS gehaald, dus dat gaat hij nu ook niet doen.
Reply
mindlight Wrote:Eenzelfde redeneerlijn: Hij heeft nog nooit 2x achter elkaar de finale van een HC-GS gehaald, dus dat gaat hij nu ook niet doen.
Synchroon: hij haalde de laatste HC GS de finale, dus nu ook.

Maar wat zetten we erop dan? Ik heb daar best iets ludieks voor over.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:Wat verwachten de kenners van Djoko deze weken? Ik kon 'm moeilijk peilen.

Hij heeft natuurlijk een zware loting zo dicht bij Blake, maar ik denk dat hij in de SF verliest van Federer.
Reply
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Eenzelfde redeneerlijn: Hij heeft nog nooit 2x achter elkaar de finale van een HC-GS gehaald, dus dat gaat hij nu ook niet doen.
Synchroon: hij haalde de laatste HC GS de finale, dus nu ook.

Maar wat zetten we erop dan? Ik heb daar best iets ludieks voor over.

Wmb kunnen we de weddenschap dan vernauwen tot: "Haalt Murray de finale?", dan zijn we niet afhankelijk van Federer. Wat we erop zetten? Pff doe maar een voorstel...
Reply
Iets met avatars of zo, dat doe jij toch wel eens?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Davy is nog niet wakker..

edit: Davy en Cilic zijn nog niet wakker!

Breakie Thiemo! =D>
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Gasquet 2x gekozen, grootste troef! Ook Bagha en Gulbis moeten ver komen.
Reply
Ad Wim Wrote:Iets met avatars of zo, dat doe jij toch wel eens?

Jazeker, ik zal blij zijn als ik van dit onding af ben. Doe maar een voorzet...
Reply
In die zin is het ook geen straf als je verliest. Maar ik stel dan, als jij verliest, iig tot eind dit jaar een avatar van een hevig juichende Murray voor, aangezien jij het een wereldprestatie zou vinden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
die avatar van nadal blijft natuurlijk tot het eind van het jaar :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Hup Nando!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Helaas moet ik Buurs hier gelijk geven, Nadal moet tot 31-12-2010 23:59 blijven staan. Ik ben best bereid als ik 1 januari uitgekaterd ben een hevig juichende Murray te nemen als hij hier de finale haalt, en die de rest van het jaar te laten staan.

Ik ben nog niet helemaal uit een eventuele tegenprestatie.
Reply
Ik heb erg lang over Cilic getwijfeld, dus die mag er wel zsm uit.
Reply
Ik zou graag Ferrero zien verliezen, maar dat lijkt niet te gaan gebeuren.
Nishikori herstelt zich gelukkig netjes.

Onbegrijpelijk trouwens dat Nishikori maar 17x is gekozen, net als Berankis, tenzij er heel veel mensen zijn die heel hard willen gokken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Korolev danwel Nishikori is er mee opgehouden?

En inderdaad, 17x is niet heel veel. Blake 13x is ook weinig gezien zijn eerste (en eigenlijk ook 2e) ronde.
Reply
Ad Wim Wrote:Ik zou graag Ferrero zien verliezen, maar dat lijkt niet te gaan gebeuren.
Nishikori herstelt zich gelukkig netjes.

Onbegrijpelijk trouwens dat Nishikori maar 17x is gekozen, net als Berankis, tenzij er heel veel mensen zijn die heel hard willen gokken.

maar 17x is gekozen, dat vind ik erg veel. Daarom moet je hem toch juist niet hebben nu, zoals mij.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
mindlight Wrote:Korolev danwel Nishikori is er mee opgehouden?

En inderdaad, 17x is niet heel veel. Blake 13x is ook weinig gezien zijn eerste (en eigenlijk ook 2e) ronde.
Nou, ik vond Blake mijn grootste gok. Ook al had ie tegen Michaela Krajicek gespeeld, had ik het nog een gok gevonden...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Voor dat geld? Hij is een leuke opvuller met minimaal 90 punten, dat lijkt mij geen gok. Maar je brengt mij gelijk bij een mooie avatar, ik zoek een leuk plaatje van Blake op waar jij een tijdje mee mag pronken als Murray weer faalt.
Reply


Forum Jump: