The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




play-offs
#31
Mac Wrote:leuk geprobeerd maar helaas
Ja ik had het al opgezocht, maar wist niet dat datums ook mocht.

Bij stadium/podium/etc. mag het dus ook, heb altijd gedacht dat het meervoud van -um altijd -a was.
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
#32
Quote:heb altijd gedacht dat het meervoud van -um altijd -a was

Wie speelt de dra?
Jantje deel jij de kauwga eens uit.
De Siba gaan deze zomer lekker op vakantie.
:wink:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#33
Ekslem Wrote:Ik gebruik ook altijd datums als meervoud in deze context. Vind ik wat mooier dan data waarbij ik altijd aan statistieken/gegevens moet denken.

Dat is ook precies mijn argumentatie. :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#34
Bredanaar Wrote:
Quote:heb altijd gedacht dat het meervoud van -um altijd -a was

Wie speelt de dra?
Jantje deel jij de kauwga eens uit.
De Siba gaan deze zomer lekker op vakantie.
:wink:

Dat ben geen Latains, Bredoanoar... :8:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#35
Davydoff Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Davydoff Wrote:Het is volgens mij uitzonderlijk dat een bondscoach zijn spelers 1 maand voor een WK al wilt oproepen.....

En daarnaast zijn er op het einde van de competitie geen EXTRA wedstrijden. Daarvoor is juist de winterstop verkort. De competitie stopt altijd rond de 2de week van mei, ook als er een EK of WK is. Dus dat argument gaat niet op.

Het is uitzonderlijk dat een bondscoach daar een punt van maakt. Maar elke bondscoach wil zijn spelers natuurlijk zo ver mogelijk voor een toernooi tot zijn beschikking hebben om in plaats van 3 dagen voor een interland 2 of meer weken met de selectie te kunnen trainen/oefenen.

Er zijn aan het eind van de competitie WEL extra wedstrijden. Door de verkorte winterstop is er alleen geen UITLOOP en zijn de begin- en einddatum hetzelfde. Het enige dat je ervan zou kunnen zeggen is dat de clubs in plaats van een (extra, zinloos) wintertoernooi in de winterstop nu play-offs hebben (die wel ergens om gaan) aan het eind. Maar omdat deze extra wedstrijden wel ergens om gaan zullen trainers belangrijke spelers (lees: o.a. internationals) geen rust geven omdat er nog een prijs gepakt kan worden.

En jouw punt was dat er wel een uitloop was en dat daarom Marco niet eerder spelers kan oproepen.... die is er dus niet en dus kan je de KNVB daar ook niet op aanspreken.

Mensen betalen heel veel geld om hun club in actie te zien en ik vind het dan belachelijk als een trainer zijn beste spelers gaat sparen aan het einde van de rit. Misschien dat je trainers en clubs inderdaad nu dwingt om hun beste spelers geen rust te geven en dat zullen de supporters niet vervelend vinden.

Als de winterstop verkort zou worden (wat op zichzelf al een goed idee was en waar ook al jaren over gezeurd werd), maar er zouden GEEN play-offs ingevoerd zijn, dan had van Basten wel de voorlopige selectie bij elkaar kunnen halen om een wat 'beter onderbouwde' definitieve selectie te kunnen toepassen.
Het probleem dat er voor een toernooi weinig tijd is om a) de spelers rust te gunnen en b) een beter afgewogen selectie te kunnen maken was er al; met een kortere winterstop had je dat probleen kunnen verkleinen, maar nu die play-offs er zijn los je met de kortere winterstop helemaal niks op en maak je juist een nieuw probleem door de spelers, naast een zwaar seizoen en een relatief korte voorbereiding op een toernooi OOK nog es een keer play-offs in de maag te splitsen.
Een gevolg daarvan is dat een flink aantal spelers straks weer doodmoe aan het nieuwe seizoen gaat beginnen.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#36
Quote:Koeman treft maatregelen play-offs

Trainer Erwin Koeman meldt in een interview met Voetbal International dat hij zijn spelers rust gaat geven wanneer de kans op de titel voorbij is. De nummers twee tot en met vijf van de Eredivisie spelen dit seizoen voor het eerst play-offs om de voorronde van de Champions League voetbal te halen. En Feyenoord wil daarin uitgerust en met de sterkste elf spelers aan beginnen.

Wanneer koploper PSV in de aankomende twee duels (Heerenveen, Ajax) geen punten laat liggen, beschouwt Koeman de kans op de titel voorbij. De Rotterdammers staan momenteel vrij stevig op de tweede plaats, wat dus recht geeft op de play-offsvoetbal. De voorsprong op de huidige nummer vijf bedraagt maarliefst vijftien punten.

De belangrijkse spelers als Kuijt, Kalou, Greene, De Guzman en Paauwe krijgen de laatste wedstrijden van de officiele competitie rust, om zo fit mogelijk aan de play-offs te beginnen. Ook tijdens de trainingen zal er minder intensief ingespannen worden.

Daar heb je het gedonder al in de glazen. Competitievervalsing! :lol:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#37
Ekslem Wrote:Ik gebruik ook altijd datums als meervoud in deze context. Vind ik wat mooier dan data waarbij ik altijd aan statistieken/gegevens moet denken.

Dat is nu weer zo'n verfoeilijk verwarrend angiclisme, waarvan het gebruik ten strengste verboden dient te worden.
May The Schwartz Be With You
Reply
#38
Gerben Zonderland Wrote:
Quote:Koeman treft maatregelen play-offs

Trainer Erwin Koeman meldt in een interview met Voetbal International dat hij zijn spelers rust gaat geven wanneer de kans op de titel voorbij is. De nummers twee tot en met vijf van de Eredivisie spelen dit seizoen voor het eerst play-offs om de voorronde van de Champions League voetbal te halen. En Feyenoord wil daarin uitgerust en met de sterkste elf spelers aan beginnen.

Wanneer koploper PSV in de aankomende twee duels (Heerenveen, Ajax) geen punten laat liggen, beschouwt Koeman de kans op de titel voorbij. De Rotterdammers staan momenteel vrij stevig op de tweede plaats, wat dus recht geeft op de play-offsvoetbal. De voorsprong op de huidige nummer vijf bedraagt maarliefst vijftien punten.

De belangrijkse spelers als Kuijt, Kalou, Greene, De Guzman en Paauwe krijgen de laatste wedstrijden van de officiele competitie rust, om zo fit mogelijk aan de play-offs te beginnen. Ook tijdens de trainingen zal er minder intensief ingespannen worden.

Daar heb je het gedonder al in de glazen. Competitievervalsing! :lol:

Verliezen ze lekker die laatste wedstrijden. AZ wordt nog 2de en Ajax schakelt Feyenoord uit..... :wink:
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#39
Ik denk dat ik mijn hoofd hier nu op de guillotine leg maar ik moet eerlijk zeggen dat ik dit playoff systeem zo gek nog niet vind. Het geeft een maar tactisch aspect aan de competitie, een soort van ijshockey- of basketbalaspect. Kleinere teams maken op grond van sensationele prestaties in de playoff nog kans op een topklassering en de grotere teams moeten zich goed achter de oren krabben wanneer ze wie op het veld brengen om zo uitgerust mogelijk aan de PO's te verschijnen en moeten goed gaan nadenken waar ze uitkomen bij welke positie in de ranglijst... Maakt het allemaal wat breder dan domweg zoveel mogelijk wedstrijden op rij winnen (wat uiteraard nog altijd een wereldprestatie blijft Wink)

edit: alleen de planning is idd kut Wink
Reply
#40
De kans dat Ajax de CL wint is natuurlijk even groot als Moker die forummer van het jaar zou worden, maar als t gebeurt zijn de play-offs en alle heisa er omheen waardeloos.. Smile

'Ajax kan de play-offs waardeloos maken'

10/3/2006 11:45

De UEFA heeft geleerd van het Liverpool-scenario van vorig seizoen. Mocht een club de Champions League winnen én zich in eigen land niet kwalificeren voor de Champions League, dan krijgt deze ploeg automatisch alsnog één van de tickets van zijn land.
Liverpool veroverde een jaar geleden de Champions League, maar eindigde in het Premiership als vijfde. Aanvankelijk had de Europese voetbalbond de Engelse bond (FA) de keus gegeven om zelf te beslissen welke club af te vaardigen: of de nummer vier van het Premiership (Everton) of de winnaar van de Champions League. De FA weigerde een keuze te maken en hield vast aan de destijds geldende regels, waardoor Everton het plaatsbewijs bemachtigde.

Uiteindelijk besloot de UEFA om The Reds toch de kans te gunnen de titel te verdedigen, via een extra deelnamebewijs voor de voorronde van het kampioenentoernooi.

Om dit soort heisa te voorkomen, besloot de UEFA de regels aan te passen. Mocht dit seizoen bijvoorbeeld Arsenal de Cup met de Grote Oren winnen, maar niet bij de bovenste vier van het Premiership eindigen, dan krijgt de Londense ploeg het ticket van de nummer vier én is de club gevrijwaard van deelname aan de voorrondes. De nummer vier van Engeland komt dan uit in het toernooi om de UEFA Cup.

Momenteel bezet Arsenal de vijfde plaats in het Premiership, en zou Tottenham Hotspur het slachtoffer zijn, mochten The Gunners de Champions League winnen en de ploeg van Martin Jol als vierde eindigen.

Dit geldt natuurlijk voor alle competities. Ook in Nederland is een soortgelijk scenario denkbaar. Stel dat Ajax de Champions League wint, maar er in de Eredivisie niet in slaagt de play-offs voor de Champions League als winnaar te beëindigen, dan zullen de Amsterdammers tóch dat deelnamebewijs voor de Champions League ontvangen. Dat gaat dan ten koste van het ticket voor de winnaar van de play-offs. Die winnaar zal in dat geval dus gewoon uitkomen in de UEFA Cup.
The great old Ludwig von...
Reply
#41
Quote:Meepraten over de toekomst van de Eredivisie?

We zijn op zoek naar voetballiefhebbers die willen discussiëren over het nieuwe play-offs systeem!

Eredivisie CV wil graag weten wat het publiek vindt van het nieuwe play-offs systeem. Voor dit onderzoek heeft zij MtoM als onafhankelijk onderzoeksinstituut gevraagd het onderzoek uit te voeren. Dit jaar zullen voor en na de play-offs vijf groepsdiscussies worden georganiseerd. In groepen van maximaal 12 personen zullen seizoenkaarthouders onder leiding van een gespreksleider antwoord geven op een aantal vragen en deze bediscussiëren met seizoenkaarthouders van uw club en andere clubs. U kunt dus uw mening geven door deel te nemen aan één van deze discussies.

De uitkomsten van het onderzoek zijn belangrijk in de evaluatie van het play-offs systeem en kunnen daarom leiden tot aanpassingen aan het systeem.

We willen u uitnodigen om deel te nemen aan 2 groepsdiscussies op het KNVB complex in Zeist. Deze zullen plaatsvinden op zaterdag 15 april tussen 15.00 en 17.30 uur en zaterdag 27 mei tussen 15.00 en 17.30 uur. Tussen deze tijden doet u mee aan een discussie van een uur. Vanzelfsprekend worden uw reiskosten vergoed en ontvangt u als blijk van waardering een voetbalcadeaubon t.w.v. €30,-.

De eisen aan deelname:
U bent minimaal 18 jaar
U heeft geen seizoenkaart voor een club in de Eredivisie
U kunt zich tot donderdag 13 april (17.00 uur) aanmelden als deelnemer van het onderzoek. Dit kunt u doen via e-mail: <!-- e --><a href="mailto:playoffs@managetomanage.nl">playoffs@managetomanage.nl</a><!-- e -->. Vermeld bij uw aanmelding uw naam, adres, telefoonnummer en geboortedatum. U krijgt uiterlijk vrijdag 14 april telefonisch bericht of mee kunt doen. Dan krijgt u ook meer informatie en de tijden waarop we u verwachten.

We hopen dat we u als betrokken voetballiefhebber mogen begroeten in de bestuurskamer van de KNVB in Zeist.

geen scc'ers. lekker discussieren met de tv-supporters. dit is werkelijk onbestaanbaar. Icon_twisted
Reply
#42
waf Wrote:...betrokken voetballiefhebber...

Dan dit ook nog. Geen scc, maar wel betrokken....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#43
nu is 't nog de vraag of utrecht, groningen of heerenveen 5e wordt. Icon_twisted
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#44
Mukkus Wrote:
waf Wrote:...betrokken voetballiefhebber...

Dan dit ook nog. Geen scc, maar wel betrokken....

ff gemaild

Quote:Mijne heren, dames,

Op zich een goed initiatief. Wel wat laat, het is wellcht beter om vantevoren de doelgroep te horen. maar wat schetst mijn verbazing? geen seizoenkaarthouders! lekker keuvel met tv-supporters onder elkaar? zal een mooie eo-discussie worden! de echte voetballiefhebbers, die naast een scc ook nog een kaart moeten kopen voor die vermaledijde play-offs, die worden monddood gemaakt en niet in staat gesteld te evalueren. Neemt u uzelf wel serieus?

Ik had mij graag aangemeld, maar helaas. Mag ik u van harte succes wensen met dit kansloze project?

Met groet,

waf
Reply
#45
ander voorbeeld Wrote:Mijne heren, dames,

Op zich een goed initiatief. Maar wat schetst mijn verbazing? geen seizoenkaarthouders! Dat is mooi! Onlangs is mijn seizoenskaart in beslaggenomen en ik heb nu een stadionverbod van 2 jaar. tsja, eigen schuld en ook niet leuk voor die jongen van de tegenpartij die al 3 maanden aan het revalideren is. Ik wil mij bij deze graag aanmelden...
Mag ik u verder van harte succes wensen met dit project?

Met groet,

Hooligan
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#46
cry
Reply
#47
Mukkus Wrote:
nog ander voorbeeld Wrote:Mijne heren, dames,

Op zich een goed initiatief. Maar wat schetst mijn verbazing? geen seizoenkaarthouders! Dat is mooi! Ik heb dit jaar geen seizoenskaart, omdat mijn ploeg (ajax) slecht presteert en ik kom graag alleen bij een club die succesvol is. Daarnaast heb ik een televisie met teletekst. Ik wil mij bij deze graag aanmelden...
Mag ik u verder van harte succes wensen met dit project?

Met groet,

Matodar
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#48
Mukkus Wrote:
Mukkus Wrote:
nog ander voorbeeld Wrote:Mijne heren, dames,

Op zich een goed initiatief. Maar wat schetst mijn verbazing? geen seizoenkaarthouders! Dat is mooi! Ik heb dit jaar geen seizoenskaart, omdat mijn ploeg (ajax) slecht presteert en ik kom graag alleen bij een club die succesvol is. Daarnaast heb ik een televisie met teletekst. Ik wil mij bij deze graag aanmelden...
Mag ik u verder van harte succes wensen met dit project?

Met groet,

Matodar
Undecided Notworthy
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#49
Quote:In groepen van maximaal 12 personen zullen seizoenkaarthouders onder leiding van een gespreksleider antwoord geven op een aantal vragen en deze bediscussiëren met seizoenkaarthouders van uw club en andere clubs.

mm, misschien was ik wat te gretig en was het een typefout.....

hoe moet ik me daar dan uitlullen? moet ik er zeker naartoe.. :negerwaf:

[Image: schaf_2.gif]
Reply
#50
waf Wrote:
Quote:In groepen van maximaal 12 personen zullen seizoenkaarthouders onder leiding van een gespreksleider antwoord geven op een aantal vragen en deze bediscussiëren met seizoenkaarthouders van uw club en andere clubs.

mm, misschien was ik wat te gretig en was het een typefout.....

hoe moet ik me daar dan uitlullen? moet ik er zeker naartoe.. :negerwaf:

[Image: schaf_2.gif]

gelukkig, ik hoef niet. :lol:

Quote:Geachte waf,
>
>
>
> Uw opmerkingen zijn zeer terecht al zijn ze nogal agressief.
>
>
>
> Voor uw informatie: Het onderzoek bestaat uit een 5-tal
> groepsdiscussiesvoor en na de play-off?s. 3 van de 5 zijn
> discussies waar
> seizoenkaarthouders van verschillende clubs voor zijn uitgenodigd.
> De andere
> 2 discussies vinden plaats met mensen die geen seizoenkaart
> hebben. Juist om
> het verschil tussen deze twee groepen (als dat er is) te kunnen
> ontdekken.De groepen (seizoenkaarthouders én niet-
> seizoenkaarthouders) zijn dus
> allebei belangrijk in het onderzoek. Het verzoek voor
> niet-seizoenkaarthouders is geplaatst omdat daar nog mensen voor
> nodig zijn,
> niet meer voor de seizoenkaarthouders.
>
>
>
> Ik hoop dat ik hiermee wat meer opheldering heb gegeven over de
> opzet van
> het onderzoek. Ik nodig u uit de resultaten af te wachten. We zijn
> dan zeer
> benieuwd naar uw commentaar

ok dan :cheers:
Reply
#51
vind je het niet vreemd dat een scc houder van feyenoord hier niks vanaf wist :-k lekkere ajakkesdiscussie wordt dat :wink:
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
#52
Mukkus Wrote:
Mukkus Wrote:
nog ander voorbeeld Wrote:Mijne heren, dames,

Op zich een goed initiatief. Maar wat schetst mijn verbazing? geen seizoenkaarthouders! Dat is mooi! Ik heb dit jaar geen seizoenskaart, omdat mijn ploeg (Feyenoord) de afgelopen jaren slecht gepresteerd heeft. Dit jaar doen ze het gelukkig een stuk beter, dus kom ik graag onderdeel uit maken van het succes. Heeft u voor mij trouwens wel een routekaart naar de Kuip? Graag wil ik ook een plaatsje naast waf, omdat ik me graag in zijn endeldarm begeef. Mag ik u verder van harte succes wensen met dit project?

Met groet,

Center Court
Reply
#53
ben je er volgende week ook in de arenna mataverdor? ohh..domme vraag. Is vast wel op teletekst te volgen he. :8:

4x winnen van de snavels. =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#54
De snavels :roll:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#55
centre court Wrote:ben je er volgende week ook in de arenna mataverdor? ohh..domme vraag. Is vast wel op teletekst te volgen he. :8:

4x winnen van de snavels. =D>

Ben jij een neefje van Peter?
Reply
#56
centre court Wrote:ben je er volgende week ook in de arenna mataverdor? ohh..domme vraag. Is vast wel op teletekst te volgen he. :8:

4x winnen van de snavels. =D>

Je hebt nog steeds geen antwoord gegeven op mijn vraag van vorige week, meeloper. Waarom maak je iemand uit voor teletekstsupporter terwijl 'jouw cluppie' 3 minuten later aftrapt in de Kuip?
Reply
#57
Matador! Wrote:
centre court Wrote:ben je er volgende week ook in de arenna mataverdor? ohh..domme vraag. Is vast wel op teletekst te volgen he. :8:

4x winnen van de snavels. =D>

Je hebt nog steeds geen antwoord gegeven op mijn vraag van vorige week, meeloper. Waarom maak je iemand uit voor teletekstsupporter terwijl 'jouw cluppie' 3 minuten later aftrapt in de Kuip?

wat maakt dat nou uit? hij spreekt toch de waarheid? :roll:
Reply
#58
http://nl.wikipedia.org/wiki/Play-off

AZ - FC Groningen (AZ wint)
Feyenoord - Ajax (Feyenoord wint)

AZ - Feyenoord (Feyenoord wint)
Ajax - Groningen (Groningen wint)
Feyenoord CL, AZ en Groningen Uefa-cup

FC Utrecht - FC Twente (Utrecht wint)
SC Heerenveen - Roda JC (Heerenveen wint)

Heerenveen - Utrecht (Heerenveen wint)

Heerenveen - Ajax (Heerenveen wint)
Heerenveen UEFA-cup.
Ajax Intertoto.

Mooi scenario? :waf:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#59
Ware het niet dat Ajakkes als (verliezend) bekerfinalist al zeker is van een UEFA Cup ticket... Of zit ik er nu helemaal naast?
Reply
#60
Keyzer Wrote:Ware het niet dat Ajakkes als (verliezend) bekerfinalist al zeker is van een UEFA Cup ticket... Of zit ik er nu helemaal naast?

:cry:
Reply


Forum Jump: