The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




play-offs
#91
gittermaster Wrote:In ieder geval geen PSV fouten....
Verthongen mist Heerenveen wegens oude kaart | Play-offs
Ajax kent in de aanloop naar het duel met SC Heerenveen defensieve zorgen. Thomas Vermaelen zal ontbreken wegens een blessure, terwijl diens beoogde vervanger Jan Verthongen niet mag spelen wegens een oude schorsing. "Heel vervelend", treurde coach Adrie Koster.

(Bron: Voetbalzone, 04-29/14:33)

Verthongen speelde vorig seizoen op huurbasis voor RKC Waalwijk en liep in het slot van de competitie tegen een eenmalige uitsluiting aan. De schorsing gaat nu pas in. "Heel vervelend voor Ajax dat hij de schorsing opliep bij RKC en dat deze nu ingaat, maar het zijn nu eenmaal de regels’’, relativeerde Koster, die nog geen beslissing heeft genomen over zijn defensie.

Jurgen Colin zal de honneurs ieder geval niet waarnemen. De verdediger is uit de selectie gezet omdat hij afgelopen zaterdag openlijk kritiek uitte op Koster. Colin traint voorlopig bij Jong Ajax. Koster: "Het gaat om de strekking van het verhaal; je moet de vuile was niet buiten hangen. Bij mij krijgt iedere speler uitleg waarom hij niet speelt of niet bij de selectie zit.’’

Wie er ook zal spelen: Koster verwacht een aantrekkelijk duel met Heerenveen. "Want wedstrijden tegen Heerenveen zijn altijd spectaculair, ook omdat we allebei goed voetballende ploegen zijn. In de onderlinge ontmoetingen wordt altijd gescoord. Ik verwacht ook dit keer weer een open duel. Heerenveen is voor ons een lastige tegenstander, maar omgekeerd is Ajax ook een lastige tegenstander voor Heerenveen."

wahahahaha, dus ajakkes is een goed voetballende ploeg. Undecided

toch wel sneu voor colin. had een verhaal in de krant over zijn zoontje die mongool is, en terloops een beetje kritiek op kotser. of dacht hij: als ik een zeilig verhaal vertel zal er wel geen straf komen? :lol:
Reply
#92
waf Wrote:een verhaal in de krant over zijn zoontje die mongool is, en terloops een beetje kritiek op kotser. of dacht hij: als ik een zeilig verhaal vertel zal er wel geen straf komen? :lol:

Hij zal wel gedacht hebben: "Nu we het toch over mongolen hebben, zal ik ook eens iets over Koster zeggen....."
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#93
Mukkus Wrote:
waf Wrote:een verhaal in de krant over zijn zoontje die mongool is, en terloops een beetje kritiek op kotser. of dacht hij: als ik een zeilig verhaal vertel zal er wel geen straf komen? :lol:

Hij zal wel gedacht hebben: "Nu we het toch over mongolen hebben, zal ik ook eens iets over Koster zeggen....."

Zielige opmerking, zegt genoeg over jou... ](*,)
Reply
#94
Fabian Wrote:
Mukkus Wrote:
waf Wrote:een verhaal in de krant over zijn zoontje die mongool is, en terloops een beetje kritiek op kotser. of dacht hij: als ik een zeilig verhaal vertel zal er wel geen straf komen? :lol:

Hij zal wel gedacht hebben: "Nu we het toch over mongolen hebben, zal ik ook eens iets over Koster zeggen....."

Zielige opmerking, zegt genoeg over jou... ](*,)

Wat zegt dat over mij dan?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#95
Leuk stadion in Emmen.
Alleen slappe hekken, haha.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#96
\Big Grin/
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#97
Had gewoon 1-7 moeten zijn gister...
Reply
#98
Dat gaat nog zwaar worden voor Ajax zeg.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#99
Anders voor Twente wel
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Quote:Lovre moet na elleboogstoot drie duels toekijken
02/05/2008 15:05

FC Groningen heeft een schikkingsvoorstel geaccepteerd naar aanleiding van de rode kaart die middenvelder Goran Lovre opliep tegen FC Utrecht.

De Serviër gaf Erik Pieters van FC Utrecht een elleboogstoot en kon onmiddellijk vertrekken. Hij maakte daarna provocerende gebaren richting het Utrechtse publiek. De aanklager betaald voetbal deed op basis van verklaringen van betrokkenen en de tv-beelden een schikkingsvoorstel van vier duels schorsing, waarvan één voorwaardelijk met een proeftijd van twee jaar.

Doordat FC Groningen het schikkingsvoorstel accepteerde, is Lovre er zondag tijdens de return tegen FC Utrecht niet bij in Euroborg. Ook in de mogelijke tweede ronde van de play-offs voor een ticket in het UEFA Cup-toernooi zal hij nog ontbreken.

Als de noordelijke club de derde ronde haalt, kan Lovre weer wel meespelen. Mocht FC Groningen zondag worden uitgeschakeld, dan mist de speler de eerste twee competitieduels van het seizoen 2008/09.

FC Groningen-trainer Ron Jans op de website van zijn club: 'Ik kan me voorstellen dat een grensrechter oordeelt dat het een rode kaart zou moeten zijn, maar geloof ook in de woorden van Goran die zegt dat hij de intentie had de bal af te schermen. Doordat hij zich oneerlijk behandeld voelde, is hij zijn kop even kwijt geraakt. Zijn gedrag ná de rode kaart keur ik helemaal af.'


Ik zag Huntelaar een ergere elleboog uitdelen dan Lovre maar die tv-beelden zullen wel weer door niemand bij de KNVB gezien zijn.. :|
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Voyou Wrote:
Quote:Lovre moet na elleboogstoot drie duels toekijken
02/05/2008 15:05

FC Groningen heeft een schikkingsvoorstel geaccepteerd naar aanleiding van de rode kaart die middenvelder Goran Lovre opliep tegen FC Utrecht.

De Serviër gaf Erik Pieters van FC Utrecht een elleboogstoot en kon onmiddellijk vertrekken. Hij maakte daarna provocerende gebaren richting het Utrechtse publiek. De aanklager betaald voetbal deed op basis van verklaringen van betrokkenen en de tv-beelden een schikkingsvoorstel van vier duels schorsing, waarvan één voorwaardelijk met een proeftijd van twee jaar.

Doordat FC Groningen het schikkingsvoorstel accepteerde, is Lovre er zondag tijdens de return tegen FC Utrecht niet bij in Euroborg. Ook in de mogelijke tweede ronde van de play-offs voor een ticket in het UEFA Cup-toernooi zal hij nog ontbreken.

Als de noordelijke club de derde ronde haalt, kan Lovre weer wel meespelen. Mocht FC Groningen zondag worden uitgeschakeld, dan mist de speler de eerste twee competitieduels van het seizoen 2008/09.

FC Groningen-trainer Ron Jans op de website van zijn club: 'Ik kan me voorstellen dat een grensrechter oordeelt dat het een rode kaart zou moeten zijn, maar geloof ook in de woorden van Goran die zegt dat hij de intentie had de bal af te schermen. Doordat hij zich oneerlijk behandeld voelde, is hij zijn kop even kwijt geraakt. Zijn gedrag ná de rode kaart keur ik helemaal af.'


Ik zag Huntelaar een ergere elleboog uitdelen dan Lovre maar die tv-beelden zullen wel weer door niemand bij de KNVB gezien zijn.. :|

de zoveelste elleboog van huntelaars.

gaat weer in het complottenboek. :-"
Reply
Was geen elleboog. Zuiverloons neus breekt vaker uit zichzelf.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Hij heeft zijn neus helemaal niet gebroken!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Graafschap speelt nog play offs.... beetje raar vind ik het dan wel dat ik afgelopen donderdag tijdens een (studenten)toernooitje tegen Charlie vd Ouwenland stond te voetballen :| Of was het dan toch zijn broer Joep :-k
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
joep voetbalt niet... knieblessure. Charlie speelt lager tegenwoordig.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Charlie voetbalt nog gewoon bij de Gra hoor. Dan was het Charlie, weet ik zeker want speelde mee in team van een gast die ik goed ken. Was 's middags wel weg aangezien de Gra gewoon speelde die dag :eeeek:

EDIT: toch Joep en die is nog ingevallen ook bij de Gra :lol:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Vanavond weer eens naar de ArenA, is alweer veel te lang geleden dat ik Ajax heb zien spelen.
Tussendoor wel naar Feyenoord en Real Madrid geweest. Met name de pot bij Real was om te smullen.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
ik skip vanavond. We stoppen wat eerder met werk en gaan even naar bevrijdingspop hier in Haarlem.
Daarna lekker in de kroeg kijken, kon goddomme niet eens een kaartje voor mijn eigen plek reserveren.
The great old Ludwig von...
Reply
ik ben er ook bij vanavond, welk vak zit je bumme?
Reply
Mac Wrote:ik ben er ook bij vanavond, welk vak zit je bumme?

424 geloof ik (anders 423). En U ?
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
niet zo heel ver...426 dus misschien zie ik je nog!
Reply
En daar is Klaas-Jan Ellebooggelaar weer.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Tuurlijk... Bradley in mijn tiem Icon_evil
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
sarpong maakt het verschil =D>
Reply
Ajacieden, gefeliciteerd!

Minute-by-minute verslag van ELFvoetbal, zelf de livestream gezien:

Quote:85' EMANUELSON ONTSNAPT AAN ROOD
Emanuelson ontsnapt aan rood bij Ajax. De verdediger haalt Poulsen onderuit en wordt gespaard door Van Egmond. De leidsman is niet consequent in zijn beslissingen, aangezien Bradley voor een soortgelijke overtreding wel een tweede gele kaart ontving.

67' GEEL VOOR EMANUELSON
Emanuelson krijgt geel van Van Egmond. Emanuelson verspert de weg voor Poulsen en de arbiter kan niets anders dan de gele prent toekennen aan de linksachter.

39' BRADLEY KRIJGT ROOD
Bradley zijn wedstrijd zit erop. De Amerikaan krijgt zijn tweede gele kaart van de wedstrijd na een domme overtreding op Huntelaar.

28' DINGSDAG GROGGY
Dingsdag krijgt de arm van Huntelaar in een duel in het gezicht. De aanvoerder van de Friezen blijft aangeslagen liggen, maar na verzorging kan de verdediger door.

16' HEERENVEEN HEEFT VAN EGMOND NIET MEE
Heerenveen heeft scheidsrechter Van Egmond niet mee. Zuiverloon neemt de bal mee met zijn schouder, maar de rechtsachter heeft volgens de arbiter hands gemaakt. Eerder werd Beerens onterecht buitenspel gegeven en kreeg Bradley wel erg gemakkelijk geel.

Ondanks dat, over 2 wedstrijden Ajax de terechte winnaar. Hup FC Tukker!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Tuuk krijgt Urby geen rood, want die moeten nog een belangrijke pot ballen!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
wel knap hoor, 4x van heerenveen winnen. ik ben opeens niet zo blij meer met verbeek.
Reply
waf Wrote:wel knap hoor, 4x van heerenveen winnen. ik ben opeens niet zo blij meer met verbeek.

5x.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
dat commentaar van verbeek op van Egmond bij Tele2! Undecided :eeeek: Notworthy

- Die man is totaal niet capabel.
- Hij floot niet tegen ons, hij floot naar beide kanten even slecht.
- Hij is niet eerlijk.
- Als je van Egmond aangewezen krijgt dat weet je 't wel.
- Ik vind hem gewoon een heel slechte arbiter, maar dat is niet zijn probleem.

:lol:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Van Egmond is echt de slechtste die er tussenloopt, wat een drama van een scheids. Hij voelt de wedstrijd die hij moet leiden nooit goed aan. Wat dat betreft kan ik mij wel vinden in de woorden van Verbeek.

Wedstrijd was saai en is geen moment spannend geweest, ook niet toen het nog 0-0 stond. Verrassend dat de ArenA bijna vol was (let op: ik suggereer hiermee dus niet dat er een goede sfeer was).
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply


Forum Jump: