The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




play-offs
Bumme Wrote:Van Egmond is echt de slechtste die er tussenloopt, wat een drama van een scheids. Hij voelt de wedstrijd die hij moet leiden nooit goed aan. Wat dat betreft kan ik mij wel vinden in de woorden van Verbeek.

beaam. het is gewoon een drama. van mij mag verbeek het zeggen. ik weet niet of het verstandig is, maar ik vind het echt te gek voor woorden dat men dat in zeist niet ziet.

van de wedstrijd gister heb ik niets gezien trouwens. je moet bij rtl4 altijd maar een beetje gokken wanneer de samnevatting komt. nou, ik vind het veel leuker om naar babara de loor te kijken bij pauw en wittebrood. :razz:
Reply
waf Wrote:nou, ik vind het veel leuker om naar babara de loor te kijken bij pauw en wittebrood. :razz:

Barbara de Loor? Vanuit mijn flat vroegah, kon ik bij haar in de flat kijken.....zat ik regelmatig met een verrekijker te zien of ze weer in BH door huis huppelde. Da's veel leuker dan haar bij Pauw en Wittebrood. Tonnie de Jong woonde daar ook ergens, maar daar stonden bomen voor.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Bumme Wrote:Wedstrijd was saai en is geen moment spannend geweest, ook niet toen het nog 0-0 stond. Verrassend dat de ArenA bijna vol was (let op: ik suggereer hiermee dus niet dat er een goede sfeer was).

uit het ad:

ad Wrote:De stemming was bij 0-0 al anders dan tijdens doorsnee competitiewedstrijden. Het kan niet los worden gezien van het feit dat voor de play-offs apart moet worden betaald. Nogal wat vaste kaarthouders van Ajax waren gisteren thuis gebleven. De gelegenheidstoeschouwers leefden zich uit.

gelegenheidstoeschouwers. hebben ze ergens een post van mij gelezen?
Reply
Volgens mij deed Tonny juist heel erg haar best dat je haar niet zou zien..... [Image: tonny06.jpg]
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
van 7 naar 10.... ik voel een mooi gok team aankomen :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ik vind t overigens wel goed van Koster dat ie kiest voor Sarpong ipv Luque.
Misschien lullig voor Luque, maar ben echt een voorstander van eigen kweek. Die actie waar die penalty uit kwam was erg goed gedaan van Sarpong.
The great old Ludwig von...
Reply
Ik zag dan alleen maar dit:

[Image: boom-sittard2.jpg]

Oftewel: Ik zag door de bomen haar bos niet meer....

Uit de verhalen die toen rondgingen, begreep ik dat ze gigantisch grote kut had. Ik hoorde nl. heel vaak dat ze een opening van 10.8 had.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
SV ontevreden over aanvangstijd Groningen-NEC
Door: Jeroen | Gepubliceerd: Gisteren 18:29 | Laatst bewerkt: Gisteren 18:26 | 4 reacties


De Supportersvereniging NEC is ontevreden over de veranderde aanvangstijd van FC Groningen-NEC. De wedstrijd is verplaatst naar 19.00 uur. Als reden wordt aangevoerd, dat er 's middags een jeugdtoernooi wordt gehouden en daardoor een probleem ontstaat voor de jeugdspelers. Door het verplaatsen zijn ze nu in staat om ook Groningen - NEC bij te wonen.

Door deze verplaatsing krijgen juist de NEC-supporters een probleem. Vanwege Pinksteren en Moederdag hebben veel van onze supporters 's avonds een afspraak. Deze verschuiving van de aanvangstijd zorgt dus voor een late thuiskomst uit Groningen. Hopen dat de wedstrijd niet moeten worden verlengd!

Voor onze supporters is dat bijzonder vervelend. Zij zullen nu om 16.45 uur pas vertrekken naar Groningen. Een avondmaaltijd schiet er dan bij in.

Het bestuur van de Supportersvereniging is hier niet gelukkig mee. De gegeven reden vinden wij discutabel. Dat er 's middags een jeugdtoernooi wordt gehouden kan vervelend zijn voor sommige Groningen-fans, maar het probleem wordt nu juist verlegd naar de NEC-supporters. Wij vinden dat NEC zich hard moet maken om een vroegere tijd. Of dat zal gebeuren, valt te betwijfelen. In het verleden is er minder belang aan gehecht als het gaat om het aanvangstijdstip. Denk aan de vele 12.30 uur aanvangstijden, waardoor juist veel supporters die op zondagochtend sporten een probleem ondervinden, waar kennelijk geen aandacht voor is.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
harry_bierdop Wrote:Vanwege Pinksteren en Moederdag hebben veel van onze supporters 's avonds een afspraak. Deze verschuiving van de aanvangstijd zorgt dus voor een late thuiskomst uit Groningen. Hopen dat de wedstrijd niet moeten worden verlengd!

Voor onze supporters is dat bijzonder vervelend. Zij zullen nu om 16.45 uur pas vertrekken naar Groningen. Een avondmaaltijd schiet er dan bij in.

[baby]
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Ekslem Wrote:van 7 naar 10.... ik voel een mooi gok team aankomen :razz:

ik nog steeds op 3... en ik wil die laptop winnen en niet dat waardeloze fototoestel!
Wie dit leest is gek
Reply
Kleine Jan Wrote:
Ekslem Wrote:van 7 naar 10.... ik voel een mooi gok team aankomen :razz:

ik nog steeds op 3... en ik wil die laptop winnen en niet dat waardeloze fototoestel!

Met een fototoestel kun je wel foto's maken van een laptop!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Kleine Jan Wrote:
Ekslem Wrote:van 7 naar 10.... ik voel een mooi gok team aankomen :razz:

ik nog steeds op 3... en ik wil die laptop winnen en niet dat waardeloze fototoestel!

Dan staat je maar 1 ding te doen..
5 x NEC achterin (en cappie el Ak), dan is de laptop voor jou
The great old Ludwig von...
Reply
Mukkus Wrote:Ik zag dan alleen maar dit:

[Image: boom-sittard2.jpg]

Oftewel: Ik zag door de bomen haar bos niet meer....

Uit de verhalen die toen rondgingen, begreep ik dat ze gigantisch grote kut had. Ik hoorde nl. heel vaak dat ze een opening van 10.8 had.

ze had ook geen bos. ze had een kaal kinderkutje. die 10,8 waren milimeters.
Reply
waf Wrote:ze had een kaal kinderkutje.

Vroeger niet. Toen had ze een bouvier in haar onderbroek.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
gittermaster Wrote:
Kleine Jan Wrote:
Ekslem Wrote:van 7 naar 10.... ik voel een mooi gok team aankomen :razz:

ik nog steeds op 3... en ik wil die laptop winnen en niet dat waardeloze fototoestel!

Dan staat je maar 1 ding te doen..
5 x NEC achterin (en cappie el Ak), dan is de laptop voor jou

Dat doet iedereen. 5x Gro achterin zou pas een echte gok zijn. En dan ook nog 5x NAC dan kun je nog winnen ook....
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
Hup twente :8:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
waarom sluit de DB eigenlijk morgenavond al... donderdag is pas de eerste wedstrijd
Wie dit leest is gek
Reply
Mukkus Wrote:
waf Wrote:ze had een kaal kinderkutje.

Vroeger niet. Toen had ze een bouvier in haar onderbroek.

gelet op de dikke zwarte wenkbrauwen van de loor beschikt ook zij over zo'n ontplofte mol.
Reply
Kleine Jan Wrote:waarom sluit de DB eigenlijk morgenavond al... donderdag is pas de eerste wedstrijd

ga het vragen.
Reply
waf Wrote:
Mukkus Wrote:
waf Wrote:ze had een kaal kinderkutje.

Vroeger niet. Toen had ze een bouvier in haar onderbroek.

gelet op de dikke zwarte wenkbrauwen van de loor beschikt ook zij over zo'n ontplofte mol.

Je hebt ook kale mollen:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nationalzoo.si.edu/Animals/PhotoGallery/AfricanSavanna/photos/20020227-4427nmr.jpg">http://nationalzoo.si.edu/Animals/Photo ... 427nmr.jpg</a><!-- m -->
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Kleine Jan Wrote:waarom sluit de DB eigenlijk morgenavond al... donderdag is pas de eerste wedstrijd

Sluiting database; 08-05-2008 om 18.00. Is donderdag dus pas!

Iemand trouwens een idee bij de hoeveelste gele kaart in de play offs je geschorst bent? De tweede toevallig al?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Iemand trouwens een idee bij de hoeveelste gele kaart in de play offs je geschorst bent? De tweede toevallig al?

Ja ik !

Gele kaarten uit de reguliere competitie:
Gele kaarten of straffen naar aanleiding van gele kaarten vanuit de competitie tellen niet mee in de play-offs. Alleen de straffen die volgen uit eventuele directe rode kaarten gelden eveneens voor de wedstrijden in de play-offs.

In de play-offs:

1e gele kaart: geen uitsluiting
2e gele kaart: een uitsluiting voor de eerstvolgende play-offwedstrijd
3e gele kaart: geen uitsluiting
4e en alle daarop volgende gele kaarten: een uitsluiting voor de eerstvolgende play-offwedstrijd

2x geel in één wedstrijd: een uitsluiting voor de eerstvolgende play-offwedstrijd





Na de play-offs:

Alle geregistreerde gele kaarten in play-offwedstrijden, waarop geen uitsluiting is gevolgd, vervallen na afloop van de play-offcompetitie. Wel lopen straffen naar aanleiding van gele kaarten die opgelopen zijn in de laatste wedstrijd van de play-offs door naar volgend seizoen.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Thx Bumme =D> Iedereen die al geel heeft dus op scherp Undecided
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Thx Bumme =D> Iedereen die al geel heeft dus op scherp Undecided
Goed zo Ekslem. Plaats voor de volledigheid ff een lijstje voor ons.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
OK :wink:

Heitinga, vertonghen, Urby
v Dijk, Breuer
v gessel, Lurling, Penders, Amoah
Elia, Denneboom
Davids, Holman, de Beuk
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
=D>
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Wetzel heeft zijn nieuwe club al een eindje op weg geholpen richting eredivisie. Ik vind het onbegrijplijk dat VVV hem op de bank heeft laten zitten. Wetzel zal het met zijn gladde praatjes wel mooi gespeeld hebben bij die naieve Limbo's :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Pyromaantjes gaan eraan ole ole !!!

Come onnnnn NIJMEGEN !!!!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Ekslem Wrote:OK :wink:

Heitinga, vertonghen, Urby
v Dijk, Breuer
v gessel, Lurling, Penders, Amoah
Elia, Denneboom
Davids, Holman, de Beuk

Kruiswijk, Fledderus, van Loo, Levchenco, Hiariej?
The great old Ludwig von...
Reply
Gro idd vergeten, zie ik. Ach ja, iedreeen gaat toch voor NEC :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply


Forum Jump: