The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Indian Wells
5-2 :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Voor wie ben je?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:
buurs Wrote:0,0000000000000000000000000000000000000000000000001% :8:

Niet zo negatief, Buurs :roll: ..

Sorry, maar tegen Federer heeft Ivan deze week geen enkele kans
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Haggie Wrote:Voor wie ben je?

Federer, omdat er een aantal in de top Ivan hebben
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:
Haggie Wrote:
buurs Wrote:0,0000000000000000000000000000000000000000000000001% :8:

Niet zo negatief, Buurs :roll: ..

Sorry, maar tegen Federer heeft Ivan deze week geen enkele kans

Ivan laat de 1e set nu lopen en in set 2+3 moet Federer lopen,
het is in ieder geval te hopen.
Voor Roger is de Kroaat dadelijk Ivan de Verschrikkelijke..
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Ik moet mijn voorspelling steeds weer naar beneden bijstellen :8:

6-2 6-3
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
6-2 6-4 denk ik
6-2 6-7 4-6 hoop ik
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
breakkans nu Icon_twisted
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ljubicic wordt steeds sterker op de service van Federer. De kansen komen, nu nog afmaken.. Icon_twisted
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Als Ljubicic verliest, zijn Kooltje en ik de enige nog met 4 spelers over. Hij heeft dan Srichaphan waar ik Blake heb.
Reply
3 halve matchpoints voor Roger op 6-2 3-2...

1 weg, 2 weg en de break is daar!!!! Nu uitserveren.
Reply
kansloze nederlaag zeg. totaal geen geloof in een overwinning.
Reply
6-2 6-3 =D>
Reply
#-o
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Srichaphan wint de 1e set in een tie-break. Dat valt me dan nog reuze mee.
Hij zal na deze week een flinke sprong op de wereldranglijst maken, lijkt me toch na deze "bijna" onverwachte halve finaleplaats.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Fin. P. Srichaphan 7 3 7
J. Nieminen 6 6 5
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
ouch drama nacht nieminen en ljubicic kwijt. alleen blake nog (of heeft die ook al verloren?)
Reply
blake is door, haas heeft opgegeven
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
knap als ie tegen andreev moet Wink nee dat was gisternacht al dat wist ik
Reply
Mac Wrote:knap als ie tegen andreev moet Wink nee dat was gisternacht al dat wist ik

:oops: :oops: :oops: :oops:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Haggie Wrote:#-o
Ja Haggie, wat heb je daarop te zeggen? Big Grin
Reply
Ben ook letterlijk van alle spelers verlost...
Reply
Vreemd dat tot voor kort grote falers als Andreev en Schrichaphan het ineens nu wel goed doen!

iedereen volgende week natuurlijk massaal deze gsaten kiezen die er dan vervolgens de eerste ronde weer uit liggen! :lol:
Playasport Forum Subleague: [url]http://playasport.com/my_sports/tennis/external_league_home.jsp?leagueid=43[/url]
Reply
Ik heb ze allebei al in mijn team gehad en toen faalden ze inderdaad meesterlijk. Net als Blake! Hoe kan ie nou van Vliegen en GGL verliezen en nu bijna in de halve finale staan?!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ik zal het je niet inwrijven, maar ik zal het wel zeggen: kijk niet naar het verleden. Hij was er voor Dunai een tijdje uit geweest en moest even inkomen. Het was inderdaad niet overtuigend maar daar hoefde dat ook niet. Federer staat er altijd op de grote toernooien en juist in een wedstrijd tegen Ljubicic, weet hij dat hij er moet staan en dan staat hij er ook altijd. En Ljubicic heeft op outdoor HC niet het spel om Federer, als hij op en top gefocust is, te verslaan.
Voordat jullie daar over gaan beginnen, dit is niet om mijn gelijk te halen maar gewoon om te laten zien dat ik dit nou juist precies bedoelde. Tegen Rochus speelde hij nog bijzonder matig. Maar als hij er echt moet staan, staat hij er.
Reply
Genomico Wrote:Nadal is gewoon beter!!!! :Big Grin Ook al is Federer op en top gefocust. Nu ook de aankomende finale weer, mits Nadal volledig fit is natuurlijk.

oei! Dat is een boute uitspraak :wink: , maar voor nu lijk je gelijk te hebben. Toch verwacht ik dat federer een manier vind om nadal te verslaan (zeker op snelle banen). Wat dat betreft is hij wel slim en kan hij zich aanpassen.

Ik hoop op nog jaren goede rivaliteit en lange finales!!
Reply
Federer is wel beter op HC natuurlijk. Op termijn zal de HtH nog wel in zijn voordeel komen, de 1-3 die er momenteel staat ten spijt.

Deze week maakt hij er 2-3 van, in Miami 3-3. In TMS Monte Carlo wordt het 3-4 voor Nadal, in Rome komt er geen finale Federer-Nadal. In Hamburg wordt het 4-4 en de finale Roland Garros wordt het 5-4. Op gras en in het najaar loopt Federer uit naar 9-4.
Reply
_Tampie Wrote:Federer is wel beter op HC natuurlijk. Op termijn zal de HtH nog wel in zijn voordeel komen, de 1-3 die er momenteel staat ten spijt.

Deze week maakt hij er 2-3 van, in Miami 3-3. In TMS Monte Carlo wordt het 3-4 voor Nadal, in Rome komt er geen finale Federer-Nadal. In Hamburg wordt het 4-4 en de finale Roland Garros wordt het 5-4. Op gras en in het najaar loopt Federer uit naar 9-4.

Als Federer speelt zoals tegen Massu, Gasquet en Ljubicic heeft niemand een kans. Ook Nadal niet :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Als Nadal t/m zondag op en top fit blijft, dan pakt ie Federer opnieuw!! En dan laat ie Miami aan zich voorbij gaan om zich te sparen...
Reply
Genomico Wrote:Als Nadal t/m zondag op en top fit blijft, dan pakt ie Federer opnieuw!! En dan laat ie Miami aan zich voorbij gaan om zich te sparen...

Let's hope Icon_twisted
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: