FTM Forum

Full Version: Indian Wells
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
De loting voor Indian Wells zal geschieden op dinsdag 7 maart om 13:00 lokale tijd. Ik schat dat dat ongeveer 21:00 is hier. Benieuwd of de deadline aangepast gaat worden.

Ik wist niet dat Indian Wells ook later dan maandag begon, ik ga dinsdag op vakantie.
Feli met je 500e bericht Wink

IW is nu ook een 96 draw, dus 1.5 week Smile

En ik ga zaterdag op vakantie. ... MV Game drama op stapel Big Grin
Elikian Wrote:Feli met je 500e bericht Wink

IW is nu ook een 96 draw, dus 1.5 week Smile

En ik ga zaterdag op vakantie. ... MV Game drama op stapel Big Grin

Geen budgetten bekend en geen draw, hoe ga je dat oplossen?

Prettige vakantie iig.
Er zijn altijd wel wat mensen die een team willen maken om de ander uit de brand te helpen. Zulke dingen proberen ook vaak zat voor de tennispoll :Big Grin ..

Kwestie van vragen... :wink:
Ik moet even kijken wat ze met de deadline gaan doen, als die verplaatst wordt moet ik even iemand zoeken om mijn team in elkaar te draaien.
Haggie Wrote:Er zijn altijd wel wat mensen die een team willen maken om de ander uit de brand te helpen. Zulke dingen proberen ook vaak zat voor de tennispoll :Big Grin ..

Kwestie van vragen... :wink:
Bij mij is het niet zozeer het maken van het team, maar het updaten van de draws en het updaten van de juiste budgetten wat het probleem vormt Big Grin
hmmmm daar kan ik je helaas niet bij helpen... :wink:

wil wel een team sturen op basis van het budget dat op de persoonlijke pagina staat (dat rekent ie toch automatisch door?) die ik met de eigen draw in de hand dan samenstel en je mail voor 23 uur (is te checken natuurlijk...). Als iedereen dat doet moet het lukken.
Moeten wel de uitslagen na de vrijdag nog zijn geupdate op de site enzo he Wink
oh ja #-o
Ergens is er altijd wel een obstakel...
Hoe deed je dit voorheen dan? Of is dit je eerste vakantie in 6 jaar? :wink:
Sowieso probeer ik het altijd te plannen in een tennisloze week. Bij voorkeur een DC week. Dat gaat wel eens niet, en dan moet je wat. Het updaten van de uitslagen kan meestal wel iemand overnemen die Excel2000 heeft. Dat stelt weinig voor. Maar de rest van de update...brrrr
updaten van de budgetten lijkt me het belangrijkst...is dat niet gewoon een kwestie van nieuwe waardes invullen en uitrekenen maar?? (anders moet je wat aan je scriptjes gaan doen Wink)
Ja, heb jij inmiddels een fatsoenlijke asp programmeerfiguur gevonden?
Dan laten we IW gewoon zitten.
Whahaha ... absoluut niet Big Grin
Ad Wim Wrote:Dan laten we IW gewoon zitten.

:eeeek:
Zwarte lijst Indian Wells:

-Blake
-Ancic
-Murray
-Agassi
-Davydenko
-Coria
-Gaudio

Allemaal kneuzen van wie ik nu al kan zeggen, ze niet in mijn team komen.
Ongeacht hun loting..
Kunnen we je daar volgende week of afrekenen? Wink
Jazeker..
Die stakkers neem ik ook niet hoor... tel daar kiefer nog maar bij.
Van mijn part mogen Andreev en Nieminen erbij.
Nieminen?

Overigens is de overname van de MV Game geregeld Wink
Wie is de gelukkige?
Gelukkige wil ik niet zeggen, maar Manon gaat het doen Wink
Ik neem dan aan dat Manon jouw vakantie overneemt en jij de MV-game doet.
Ik denk dat Manon liever de MV Game doet dan met mijn broer op vakantie gaan Big Grin
Ik hoop niet dat het cliché van vrouwen en techniek op haar van toepassing is.
Ik neem aan dat je Manon wel om een boodschap kunt sturen. :Big Grin
Maar wanneer zal de deadline dan liggen? Dan kan ik daar een beetje rekening mee houden.
Voor TM ziet het er niet naar uit dat er een andere deadline gaat komen, dus dat wordt blind een team maken :8: :8:
Op deze pagina zal de organisatie van de Tennis Manager 2006 alle beslissingen publiceren die uitleg behoeven. Houd deze pagina dus goed in de gaten!



- Deze week zal de database i.v.m. Indian Wells pas donderdag sluiten. Zorg dat je team donderdag 9 maart voor 22.00 uur klaar staat!

Dus toch. :8:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26