The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM 2011
#31
Stille Wrote:Ik ben er volgend jaar niet meer bij

Daar geloof ik niets van.
Reply
#32
Is een opwelling omdat Murray verliest, overduidelijk! :lol:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#33
Undecided
Reply
#34
:yeah:
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#35
Stille Wrote:Ik ben er volgend jaar niet meer bij

Zo dacht ik er afgelopen vrijdag ook over, toen van de 6 spelers die eruit gingen er 5 in 3 sets verloren. En gisteren dacht ik er ook zo over, toen Tsonga bleek opgegeven te hebben en Kohl en Almagro verloren. Maar goed, ik ebn er uiteraard gewoon bij in 2011. Hoop ook weer in R'dam erbij te zijn.
Reply
#36
lol database was een kopie ergens van tijdens indian wells.
Reply
#37
Mac Wrote:lol database was een kopie ergens van tijdens indian wells.

\Big Grin/
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#38
mindlight Wrote:
Stille Wrote:Ik ben er volgend jaar niet meer bij

Daar geloof ik niets van.

Doe je alweer mee?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#39
Misschien wel ja. Ik vind het toch wel erg leuk om bij de spelletjes boven Ad te eindigen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#40
Ik zal in 2011 niet meer meespelen.

Ik had dit jaar vaak te weinig tijd om een team te maken.

Even een sabbatical voor mij. :Big Grin
Reply
#41
jongens, zijn er nog meer requests? Ik heb inmiddels zo ongeveer alles doorgevoerd wat ik door wilde voeren dus ik begin me te vervelen Wink
Reply
#42
Hoe werkt dit ongeveer?

EN hoe veel tijd gaat er in zitten? Das misschien nog wel belangrijker :lol:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#43
lol, net zoals competitiemanager alleen dan voor tennis. Je maakt elke week een team van tennisspelers en hoe beter die hun best doen hoe meer punten jij krijgt. Tijd is maar net wat je er van maakt. Je kan elke week 10 minuten aan je team besteden maar dan zul je waarschijnlijk niet in de top eindigen. Ik denk als je elke week 2 a 3 uur serieus in je team steekt je redelijk goed mee kunt doen in de top.
Reply
#44
Ik ben gemiddeld een uurtje per week kwijt en eindig regelmatig in de top :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#45
Met een uurtje red je het wel als je de rest van de week een beetje het tennis volgt.
Als je niet perse hoog wilt staan kan je het in 5 minuten doen. Of zoals Ad in 5 uur (afnemende meeropbrengst).
Reply
#46
Mac Wrote:jongens, zijn er nog meer requests? Ik heb inmiddels zo ongeveer alles doorgevoerd wat ik door wilde voeren dus ik begin me te vervelen Wink

ik ga er even over denken :a: !
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#47
Kun je de tennispoll/LTM/CTM er niet in verwerken :wink: ?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#48
Haggie maakt z'n team elke week in 5 minuten en eindigt altijd top 5.

Op GS's heeft ie zelfs de traditie om z'n team dronken te maken, regelmatig weekwinst al gepakt!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#49
Mac Wrote:jongens, zijn er nog meer requests? Ik heb inmiddels zo ongeveer alles doorgevoerd wat ik door wilde voeren dus ik begin me te vervelen Wink

Is het wat om de grafiek op de persoonlijke pagina wat te pimpen en daarbij een grafiek te maken met alle deelnemers (als dat niet te onoverzichtelijk wordt) en die onder de stand weer te geven? Op die manier kun je voortgang van iemand gedurende het seizoen goed zien.

Verder, als ik terugkijk op MV game vond ik de periodes waarin het jaar verdeeld was wel leuk. Vooral voor de mensen voor wie een goede klassering in de totaalstand misschien wat minder aan de orde is is dit interessent denk ik. Ook vond ik de statistiek die laat zien hoe vaak er top drie (ok die hebben we al), top vijf en top tien gehaald is leuk.
Reply
#50
Ben meteen ff gaan googelen: <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.competitieteam.nl/elikian/UK/">http://www.competitieteam.nl/elikian/UK/</a><!-- m -->

Elikian had ook een stand per ondergrond, die zou ik er zeker graag inzien.
Reply
#51
2 jaar geleden kon je zien op je eigen pagina welke speler je hoevaak hebt gekozen.

Dat vond ik wel interessant.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#52
En hoeveel punten ze voor je gehaald hebben volgens mij, zeker interessant idd.
Reply
#53
is allemaal wel mogelijk volgens mij. ga ik naar kijken de komende week!
Reply
#54
ah trouwens...nu het seizoen toch voorbij is mogen jullie de nieuwe site wel eens bekijken.

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.competitieteam.nl/ftmtest">http://www.competitieteam.nl/ftmtest</a><!-- m -->

als het goed is kunnen jullie inloggen met dezelfde user/pass als tijdens ftm2010. Laat even weten als jullie foutjes of verbeteringen tegen komen.
Reply
#55
Pff, dat ziet er té goed uit allemaal Notworthy
Reply
#56
Mac Wrote:ah trouwens...nu het seizoen toch voorbij is mogen jullie de nieuwe site wel eens bekijken.

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.competitieteam.nl/ftmtest">http://www.competitieteam.nl/ftmtest</a><!-- m -->

als het goed is kunnen jullie inloggen met dezelfde user/pass als tijdens ftm2010. Laat even weten als jullie foutjes of verbeteringen tegen komen.

Mooi dat wieheeftwie nu op verschillende manieren te sorteren is. =D>
Reply
#57
Ziet er idd heel goed uit. Vooral dat je in 1 overzicht kunt zien wie jij hebt en hoevaak die gekozen zijn.
Alleen dat 'vorige week' is niet echt nodig, toch?

Misschien een idee om daar een overzicht te geven van welk spelers gekozen zijn in jouw segment van de ranglijst? Dus sta je op de 6e plek, een overzichtje van de top 5-10 of zo?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#58
vorige week komt er alleen te staan als de database open is.

Het komt regelmatig voor dat de database al open was op het moment dat halve finale / finale van week ervoor nog gespeeld moest worden. Op dat moment verdween je hele team van de profiel pagina. Nu blijft dat team er staan tot de database weer dicht gaat dan verdwijnt dat vorige week team en staat er alleen nog je team van de huidige week.
Reply
#59
Ziet er subliem uit, Mac Notworthy

Alleen de stand bevalt me niet :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#60
Mac Wrote:vorige week komt er alleen te staan als de database open is.

Het komt regelmatig voor dat de database al open was op het moment dat halve finale / finale van week ervoor nog gespeeld moest worden. Op dat moment verdween je hele team van de profiel pagina. Nu blijft dat team er staan tot de database weer dicht gaat dan verdwijnt dat vorige week team en staat er alleen nog je team van de huidige week.
O ja, dat is zeker wel handig. Prima!

Misschien nog een extra toevoeging om een soort pop-up te krijgen als je 10/5/1 minuut van de deadline zit?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: