The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM 2011
Staat hier gewoon goed hoor.
Reply
wat gek, ik krijg nr 1 tm 25 en dan moet je naar 12 volgende...
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Stille Wrote:Overigens is Michael K een maatje van Excelsior en is Baltes Fussbalgott de oude Berliner Jos.

Maar Buurs : als Ad zich nu aanmeldt staat ie wel erg hoog

Hij wacht waarschijnlijk nog 10 aanmeldingen af, want anders staat hij direct onder druk om zijn positie te verdedigen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Stille Wrote:wat gek, ik krijg nr 1 tm 25 en dan moet je naar 12 volgende...

ik ook
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Uitloggen in inloggen werkt bij mij nog niet optimaal
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Stille Wrote:Nee die niet :Big Grin

Mail is dus verstuurd naar de deelnemers van vorig jaar. Volgens mij mnoeten de volgende lui zich nog aanmelden:
* cornholio
* great falcon
* bocaloca
* ad wim
* tim army
* roffaboy
* omyaca
* tripplex
* andre
* aadje
* raging bull
(en misschien vergeet ik er nog wel eentje)

Ik speel in 2011 niet mee.

Ik wens iedereen veel plezier en succes!
Reply
laten we eerst maar even afwachten hoeveel deelnemers er komen voor ik dat op 1 pagina ga zetten.
Reply
@stille: wat gaat er precies niet goed dan?
Reply
ik ben nu ingelogd, er staat welkom stille maar ik kan niet in team (verhaal over cookies)

dan moet ik eerst uitloggen en dan weer inloggen en dat terwijl ik nog geen 10 min uit de site ben geweest
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
hmm dat is vreemd. misschien eens proberen om al je cookies even te verwijderen.
Reply
Yep lijkt nu wel goed te gaan
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Moet echt effe aangeven dat de site er fantastisch uitziet, mijn complimenten!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Stille Wrote:wat gek, ik krijg nr 1 tm 25 en dan moet je naar 12 volgende...

My bad, ik begreep je verkeerd. Zelfde hier idd.
Reply
Kun je dat budget weer zo zwevend maken, op het midden van de pagina, zoals vorig jaar? Nu staat het alleen bovenaan en dat is met drie toernooien lastig met scrollen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad is nu ook in. Volgens mij missen we nu alleen nog Andre, Cornholio en Great Falcon
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Een vriend van me, die ook altijd aan Tennismanager meedeed, heb ik ook ook gevraagd om in te schrijven. Denk wel dat hij mee zal doen.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Binaural? :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:Kun je dat budget weer zo zwevend maken, op het midden van de pagina, zoals vorig jaar? Nu staat het alleen bovenaan en dat is met drie toernooien lastig met scrollen.

Je moet het eerst testen, voordat je klaagt!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Wat denk je nou zelf man, treurwilg? Ik ben jou niet...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
budget blijft toch staan bij het scrollen....
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:Wat denk je nou zelf man, treurwilg? Ik ben jou niet...

Je bent mij inderdaad niet, want ik had het wel gezien. PANCAKE!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
En misschien ook handig om de link naar het forum standaard in een nieuw venster/tabblad te laten openen?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
budget blijft idd als het goed is gewoon staan tijdens het scrollen...of er nou 1 of 4 toernooien zijn in 1 week
Reply
Ad was weer eens te voorbarig.

Maar zijn fout toegeven.... [-X
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Mac Wrote:budget blijft idd als het goed is gewoon staan tijdens het scrollen...of er nou 1 of 4 toernooien zijn in 1 week
Ik zie nu pas dat het een lijst is die blijft staan. Vorig jaar hadden we zo'n zwevend blokje dat ik nu miste, vandaar mijn vraag, maar dat is idd nu niet meer nodig.

Is de lay-out niet wat groot nu? Of wordt die automatisch aangepast als er meer toernooien zijn? Ik moet nu namelijk al scrollen bij één 32-schema, kun je nagaan als straks de AO erin komt.
Bovendien lijkt het me dat je een beter overview hebt als 1 toernooi iig in 1 oogopslag geheel te zien is.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
dat is allemaal sowieso afhankelijk van het scherm waar je op zit te kijken. Op een scherm met een HD resolutie kan dat waarschijnlijk wel maar op een laptopje weer niet. Die 50pixels die je nu minder hebt doordat de bovenkant blijft staan gaan het verschil in 90% van de gevallen niet maken.
Reply
Ik heb het niet alleen over die 50 pixels in de header, maar het lijkt er uberhaupt op dat het nu wat groter wordt afgebeeld dan vorig seizoen. En als ik uitzoom in mijn browser helpt dat niets, want dat verkleint alleen maar het middelste frame en dus moet ik nog steeds scrollen.
Ik heb het op werk op een onwijs groot beeldscherm met hd-kwaliteit bekeken, maar dan moet ik alsnog scrollen.
Maar dat kan dus niet aangepast worden?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nee het wordt niet groter afgebeeld dan vorig seizoen. Het font is zelfs iets kleiner dan vorig seizoen.
Dat uitzoomen niet helpt dat klopt.

Heb je heel veel ongebruikte ruimte onderaan? oftewel is er een hele grote donkergroene balk onderaan?
Reply
Nee, dat niet. Ik heb heel veel ongebruikte ruimte links en rechts.

En het is ook niet heel erg, maar nu we toch aan het finetunen zijn...
Ik vind het gewoon relaxed om in één blik te zien wie er allemaal in een draw zitten; dat ik kan zien wie de nummer 2 geplaatst is als ik de nummer 1 aanvink.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ja de breedte is vast op 975 pixels. Bij een breedbeeld HD scherm heb je 1900 pixels dus dan heb je bijna een half scherm ongebruikt. Is vrij normaal.

Begrijp ik, in jouw geval kunnen die 50 pixels best wel eens het verschil maken...Als je Cilic zo hoog mogelijk zet, hoeveel spelers mis je dan nog?
Reply


Forum Jump: