The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM 2011
Haha nog een kwartiertje, dan kunnen we elkaars team is echt ff goed bekijkenWink :wink:
Reply
ik ben nog steeds aant switchen, leuk spel ftmSmile
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Hup Monfils, Baghdatis en Fish, supertroeven!
Reply
Ik heb op het laatste moment Djoko ingeruild voor: Stepanek, Andreev, Roddick, Haase, Dimitrov

Ik had eerst dus precies hetzelfde team als Andre.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Opvallend veel Haase, Soderling en Hewitt imo. Apart dat Haase meer gekozen is dan qualis als Zemlja, Young en Kavcic.

Soderling heeft imo een veel te lastige loting en nog nooit iets gepresteerd op de AO. Hewitt is wel een erg grote gok volgens mij, maar daar kan ik nog wel inkomen.

Mijn troeven zijn Anderson en Giraldo, en in mindere mate Nalbandian, Stepanek en Wawrinka.

Maar 3 extra lege teams trouwens, dat is best weinig. Hopelijk heeft iedereen ook betaald.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hup Djoko en Soderling!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Waarom zo weinig Djoko? Die 720 leken me vrij zeker, helemaal nu Davy daar ook weg is. Daarna maar volle bak tegen Rogi.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Omdat er imo veel meer leuks te kiezen was voor dat geld. En vergeet outsider Troicki in dat stukje, en ook Berdych, niet...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dan kom je uit bij de qualies idd. Ik zie dat de gevestigde namen er daar toch gemiddeld zo'n 5 van hebben genomen. Ben benieuwd. Gasten als Zemlja, Young, Sweeting zie ik allemaal de 1e ronde wel verliezen. Dimitrov en Muller zijn ingecalculeerde overwinningen maar die kan ik hebben als Djoko Fedex verslaat. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik zie dat ik weer allerlei klassieke fouten heb gemaakt. Qualies uberhaupt niet meer gecheckt en daardoor mannen als Mahut en Dimitrov compleet gemist.
Reply
centre court Wrote:Dan kom je uit bij de qualies idd. Ik zie dat de gevestigde namen er daar toch gemiddeld zo'n 5 van hebben genomen. Ben benieuwd. Gasten als Zemlja, Young, Sweeting zie ik allemaal de 1e ronde wel verliezen. Dimitrov en Muller zijn ingecalculeerde overwinningen maar die kan ik hebben als Djoko Fedex verslaat. :8:
Sweeting, Muller en Mahut zijn natuurlijk sowieso must-picks, maar dat hoef ik jou met jouw tactiek natuurlijk niet te vertellen.
Daarnaast zijn Zemlja en Young ook vrij duidelijke picks die ik verwacht van de laffe managers; ik ga daar uiteraard niet voor.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kuiper Wrote:
Roos Wrote:
kuiper Wrote:Ja hoor, ik heb mijn team staan. Ik denk ik zal er vroeg bij zijn, anders vergeet ik het weer.

4025 punten heb ik berekend. Moet genoeg zijn voor een top-5 klassering. :wink:

4025?! Damn hoe krijg je dat voor elkaar. Of een hele positieve instelling, dat kan ook :8:

Natuurlijk een positieve instelling, anders had ik wel anderen gekozen.

Ik denk dat ik de volgende punten haal:

Winnaar (2000)
Halve finalist (720)
Halve finalist (720)
Kwartfinalist (360)
Achtste finalist (180)
2e ronde (45)

Totaal 4025

Nu maar hopen [-o<

Gooi maar in de prullebak. Davydenko verpest het al weer.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
kuiper Wrote:
kuiper Wrote:
Roos Wrote:
kuiper Wrote:Ja hoor, ik heb mijn team staan. Ik denk ik zal er vroeg bij zijn, anders vergeet ik het weer.

4025 punten heb ik berekend. Moet genoeg zijn voor een top-5 klassering. :wink:

4025?! Damn hoe krijg je dat voor elkaar. Of een hele positieve instelling, dat kan ook :8:

Natuurlijk een positieve instelling, anders had ik wel anderen gekozen.

Ik denk dat ik de volgende punten haal:

Winnaar (2000)
Halve finalist (720)
Halve finalist (720)
Kwartfinalist (360)
Achtste finalist (180)
2e ronde (45)

Totaal 4025

Nu maar hopen [-o<
Die had uiteraard, maar natuurlijk heb ik ook ff lopen schelden :-"

Gooi maar in de prullebak. Davydenko verpest het al weer.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
kuiper Wrote:
kuiper Wrote:
Roos Wrote:
kuiper Wrote:Ja hoor, ik heb mijn team staan. Ik denk ik zal er vroeg bij zijn, anders vergeet ik het weer.

4025 punten heb ik berekend. Moet genoeg zijn voor een top-5 klassering. :wink:

4025?! Damn hoe krijg je dat voor elkaar. Of een hele positieve instelling, dat kan ook :8:

Natuurlijk een positieve instelling, anders had ik wel anderen gekozen.

Ik denk dat ik de volgende punten haal:

Winnaar (2000)
Halve finalist (720)
Halve finalist (720)
Kwartfinalist (360)
Achtste finalist (180)
2e ronde (45)

Totaal 4025

Nu maar hopen [-o<

Gooi maar in de prullebak. Davydenko verpest het al weer.
Van je positieve instelling is weinig meer over.
Deze nederlaag maakt weinig uit, vrijwel iedereen heeft hem, dus iedereen -350.
Reply
Nee hoor, ik blijf wel positief, maar die 4025 punten kunnen niet meer.

Ik hoop toch wel dat ik de winnaar heb en niet Nadal Icon_evil
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Finale wordt Soderling-Federer
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Murray-Djoko!
Reply
_Tampie Wrote:Murray-Djoko!

Teken ik voor!!
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Murray-Federer
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik bedoel eigenlijk Soderling-Djoko. Dan wordt het een stille week
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Dat Ge-Murray hier :lol:
Reply
Soderling - Federer/Djoko
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
GOOO Nadal!Help me aan mijn punten!!!Wink
Reply
mindlight Wrote:Dat Ge-Murray hier :lol:
Dat je daar nog steeds om lacht, nadat hij vorig jaar hier de finale haalde...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Toen speelde hij nog wel eens een fatsoenlijke pot, en had hij nog een coach die hem verder hielp. Afgelopen jaar heeft hij bepaald geen stappen vooruit gezet imo, en een finaleplaats zie ik hem al helemaal niet halen dit jaar.
Reply
Haggie Wrote:Soderling - Federer/Djoko

:eten:
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Het zegt niet alles maar laten we niet vergeten dat Soderling hier nog nooit verder kwam dan de 2e ronde. Was een lastige keuze tussen hem en Murray omdat we van Soderling weten dat ie in vorm is.

Halve finale onderin zal Djoko-Fedex worden. Bovenin verwacht ik Nadal-Soderling/Murray. Nadal zie ik dan ook wel de finale halen, itt de meeste hier zie ik.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Eerlijk gezegd denk ik 'gewoon' Nadal-Federer in de finale. Echter voor hun prijs en de kans die ik ze toch ook geeft op de finale, vond ik het beter voor Murray en Djokovic te gaan. Federer ongehoord veel gekozen zeg, al is hij natuurlijk in prima vorm. Eens zien of hij het weer kan waarmaken op een GS.
Reply
centre court Wrote:Het zegt niet alles maar laten we niet vergeten dat Soderling hier nog nooit verder kwam dan de 2e ronde. Was een lastige keuze tussen hem en Murray omdat we van Soderling weten dat ie in vorm is.

Halve finale onderin zal Djoko-Fedex worden. Bovenin verwacht ik Nadal-Soderling/Murray. Nadal zie ik dan ook wel de finale halen, itt de meeste hier zie ik.
Idd is Soderling nooit goed in de hitte. Die hitte valt echter momenteel wel mee, maar toch zie ik hem niet zomaar de QF halen; Gulbis en Tsonga zijn erg lastige klanten.
Bovendien is ie dan al heel wat energie kwijt en die zal ie nodig hebben tegen Murray, die een veel makkelijkere loting tot de QF heeft.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zo, kan in ieder geval zeggen dat ik even bovenaan heb gestaan bij FTM. Laat de vrije val maar beginnen. :Big Grin
Reply


Forum Jump: