The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM 2011
En de keuze voor Fish zegt denk ik wel, gezien zijn resultaten in Houston, dat ik de atptennis site niet heb open gehad.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:En de keuze voor Fish zegt denk ik wel, gezien zijn resultaten in Houston, dat ik de atptennis site niet heb open gehad.
kan niks vinden over hem...?
Reply
jij zegt net dat hij vaak 1e ronde is uitgeschakeld...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:jij zegt net dat hij vaak 1e ronde is uitgeschakeld...
Oh ok op die manier...
Denk hij is nog ziek ook.
Won hier ook alleens en was vorige week goed op dreef dus kan hier zomaar opnieuw winnen...
Reply
Omg, zie dat team van Ad deze week :eeeek:

Slechter kan bijna niet Undecided
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
1e pagina!! :8:
Reply
Ik hou het helaas voor gezien.. Voor de 2e keer geen team kunnen maken doordat mijn team niet opgeslagen wordt door mijn laptop..

Wie weet tot volgend seizoen..!
Reply
Das echt klote. Jammer dat een altijd gewaardeerde deelnemer als jij de dupe bent van de ICT.
Reply
Doe verder toch nooit mee om te prijzen, maar echt om de fun.. Echter irriteert dit nu iets teveel ..
Reply
Ik kan het me voorstelen. Erg vervelend! Tot volgend jaar!

Trouwens 11 man geen team deze week. Dat is 1/5e :|
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Lekker extreme teams maken en voor medailleklassement gaan
Reply
Dat is ook een optie idd Smile
Reply
Volandri en Benneteau staan op 25, moeten beide 35 worden.
Reply
Stille Wrote:Ik kan het me voorstelen. Erg vervelend! Tot volgend jaar!

Trouwens 11 man geen team deze week. Dat is 1/5e :|


misschien dachten ze 10u savonds ipv sochtends?

Ik dacht al... waarom sta ik zo hoog deze week (25e)
Reply
In de medaillestand heb ik 1 zilveren en 1 bronzen medaille. Ik snap eerlijk gezegd niet waar die bronzen medaille vandaan komt.
Reply
Is inmiddels aangepast, andre. Medaillestand is gecontroleerd en bijgewerkt.
Reply
Feli Ad, met je weekwinst alvast!

Ik mis weer eens op een paar punten het goud.
Zeker al 3 of 4 keer gebeurd dit jaar.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Waarom heb je dan nog geen één zilveren medaille? Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Waarom heb je dan nog geen één zilveren medaille? Undecided

omdat er vaak maar een paar punten tussen de top 5 zit.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:Feli Ad, met je weekwinst alvast!

Ik mis weer eens op een paar punten het goud.
Zeker al 3 of 4 keer gebeurd dit jaar.

Wat versta jij onder een paar punten? 100? Of 200?
Reply
_Tampie Wrote:
buurs Wrote:Feli Ad, met je weekwinst alvast!

Ik mis weer eens op een paar punten het goud.
Zeker al 3 of 4 keer gebeurd dit jaar.

Wat versta jij onder een paar punten? 100? Of 200?

ik weet het niet precies, maar heb al een paar keer gehad dat ik op de zaterdag nog favoriet was voor de weekwinst (oa vorige week), maar dat dan alles verkeerd valt.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
De top 10 is binnen hand bereik. Lang leve de 1000 toernooien en de Aus Open
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
buurs Wrote:
_Tampie Wrote:
buurs Wrote:Feli Ad, met je weekwinst alvast!

Ik mis weer eens op een paar punten het goud.
Zeker al 3 of 4 keer gebeurd dit jaar.

Wat versta jij onder een paar punten? 100? Of 200?

ik weet het niet precies, maar heb al een paar keer gehad dat ik op de zaterdag nog favoriet was voor de weekwinst (oa vorige week), maar dat dan alles verkeerd valt.

Tja, it ain't over till the fat lady sings.
En die teleurstelling kan ik begrijpen.
Reply
Tsja, dat heeft iedereen wel eens. Vorige week stond ik eerste tot de laatste finale gespeeld werd en Sweeting alsnog won. Dat kostte me zelfs iedere vorm van medaille. Shit happens maar daarmee draai je natuurlijk alsnog een goede week.
Reply
Als Ferrer hier morgen van Fed of Melzer wint wordt ik weer 4e. Dat is al vaker gebeurt. Soort Buurs maar ja lekker belangrijk
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ik hecht ook niet zo veel waarde aan de medailles. Goud is leuk hoor, maar het gaat me om het AK.
Reply
Mij niet, alles op het medailleklassement!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Mij niet, alles op het medailleklassement!
Reply
Ja dat zijn keuzes voor figuranten.
Reply
:8:
Reply


Forum Jump: