The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




ATP World Tour Finals
Stille Wrote:Ze mogen dus zelf bepalen wat ze uit kunnen zenden. Zullen sowieso wel Rotterdam en Rosmalen zijn en dan wat finalweekenden van de 'leukere' toernooien

Afgelopen jaar zonden ze Rotterdam ook uit.

Ze beginnen sowieso met de 1e week van het jaar volgens mij.
Tenminste ik hoorde Chennai voorbij komen.

Daar kun je Cilic opschrijven.
Gratis tip :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Stille Wrote:Maar CC wij hebben natuurlijk over een paar weken weer de WK Dartstoto. Ik ga hem weer organiseren. Haggie zal wel weer meedoen en ik verwacht dat Buurs ook de strijd met ons aan wilt. Dinsdag is de loting

Ik zal erover nadenken.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Overigens deed Cruijff vorig jaar ook mee :Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Stille Wrote:Overigens deed Cruijff vorig jaar ook mee :Big Grin


ja joh. Stuur maar op Wink
Reply
Hmm, dan wordt Sport 1 toch wel een keer interessant...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Was toch alweer 1,5 jaar geleden dat Federer van Nadal won. Ik denk ook echt dat dit hem een enorme boost geeft richting 2011. Dat hij nog steeds de beste kán zijn. Sowieso is ie volgens mij de beste vanaf Wimbledon.

Helaas zal Nadal op de AO alleen maar verder uitlopen, maar daarna kan Federer beginnen met zijn inhaalrace. Dit geeft hem iig vertrouwen dat ie Nadal nog steeds aan kan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
klasse Fedex, top!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Stille Wrote:Ik denk dat het bij ML nu feest thuis is. Hij is Ad voorbij

Dat valt mee, ik geniet wel zeer van dit soort overwinningen van Fed.
Reply
Stille Wrote:Maar CC wij hebben natuurlijk over een paar weken weer de WK Dartstoto. Ik ga hem weer organiseren. Haggie zal wel weer meedoen en ik verwacht dat Buurs ook de strijd met ons aan wilt. Dinsdag is de loting

Jaaaa het darten komt er weer aan. :eten:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:
Stille Wrote:Maar CC wij hebben natuurlijk over een paar weken weer de WK Dartstoto. Ik ga hem weer organiseren. Haggie zal wel weer meedoen en ik verwacht dat Buurs ook de strijd met ons aan wilt. Dinsdag is de loting

Jaaaa het darten komt er weer aan. :eten:

Wat was de inleg, een tientje? Dan mag je mij de sheet ook wel opsturen Stille.
Reply
Komt goed Scholten. Wk begint 16 december. Vandaag waren de laatste qualies met oa Mardle, Ayres, Michels, Manley, Monk, Mason en Andy Jenkins. Niemand van hen heeft zich overigens gekwalificeerd. Loting van de voorronde is vandaag geweest, de main draw gaan ze morgen in mekaar draaien en de sheet volgt zsm. Leuk dat je mee wilt doen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Wat is er toch met Mardle, Manley, Monk, Mason en Jenkins gebeurd? Toch bekende namen in het circuit. Slecht jaar? Nieuwe generatie heeft ze ingehaald en heeft meer kwaliteit? Einde verhaal?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Voorbeschouwing voor de wedstrijd van het jaar is begonnen =P~
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Barca =D>

Kan niet missen of er gaan rode kaarten vallen. Het is een vaatje buskruit daar.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik heb nog nooit beter voetbal gezien dan dat van Barca vanavond :eeeek: Notworthy

En die discussie tussen Van Basten en Van Hanegem nu is legendarisch :lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ramos moet 10 wedstrijden krijgen.
Hij had eigenlijk 3 rode kaarten in 30 seconden moeten krijgen :lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
En toen die 5-0 gemaakt werd Hakkuh :eten:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
ongelooflijk mooie pot gisteravond. =D>
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: