The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Martin Jol vanavond nog weg bij Ajax?
#31
Ik word een beetje misselijk van de continue vergelijking van Ajax en Barcelona. Ajax moet 'net als Barcelona' de vleugels bezetten, 'net als Barcelona' de jeugdopleiding inrichten. De Boer praat ook te pas en te onpas over Barcelona.

Lekkere start met El Hamdaoui. Het belangrijkste bij een club als Ajax (zeker met types als El Hamdaoui, Suarez en Mido) is het in het gareel krijgen van alle egootjes, dat lijkt me nou niet bepaald in goede handen bij Frons de Boer.

We zullen zien; vanavond waarschijnlijk met enig leedvermaak ....
Reply
#32
Voorlopig wel 0-1.
Reply
#33
leuk voor de punten. ajakkes leek wel van een last verlicht, hoewel milan erg weinig serieze tegenstand bood.
Reply
#34
Ik ging het weer eens proberen gisteren om te kijken naar ze.
Ik heb genoten!
Gaat wel nog zeer gezellig worden met El Ham, want hij viel in en het was alleen maar wandelen met de bal.
Ik hoop echt dat de Boer aanblijft, want ik zie het zeer somber in als Rijkaard komt.
Dat vind ik echt een bouttrainer.
Heeft dan wel de CL gewonnen met Barcelona, maar ikzelf denk dat ten Cate daar vooral de hand in had.
Met Neeskens wordt ie overal voortijdig afgeserveerd.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#35
Der was der niet 1 gemotiveerd bij Milan, maar toch knap om daadwerkelijk te winnen daar.

Ham speelt de komende weken gewoon rechtbuiten zoals ook vorig jaar bij AZ lijkt me, niets aan de hand. Na de winter wordt het dan mot als Suarez terugkeert. :eten:
Reply
#36
Blijft een aparte hoor die Jol.. in belang van Ajax op willen stappen, maar wel Salaris willen blijven ontvangen...

Jol krijgt salaris mee
Van onze speciale verslaggever
MILAAN - Martin Jol blijkt niet met lege handen uit de Amsterdam ArenA te zijn vertrokken. Nadat de voormalige trainer van Ajax had aangegeven geen toekomst meer te zien en de handdoek in de ring gooide, bedong hij dat zijn salaris tot het einde van het seizoen wordt doorbetaald. Zodra hij een nieuwe club vindt, hoeft Ajax (een gedeelte) niet uit te keren.

Martin Jol Foto: EPA
Naar nu blijkt, heeft ook de 'affaire-Suarez' een rol gespeeld in het vertrek van Jol. Tegen de zin van de Scheveninger, die de beet van de Uruguayaan in het sleutelbeen van PSV'er Otman Bakkal met de mantel der liefde wilde bedekken, besloot de directie de topschutter te schorsen. Jol kreeg daardoor het gevoel niet meer voldoende te worden gesteund.
Reply
#37
“Op dit moment zijn we nog niet zover dat we met een heel beweeglijke spits kunnen spelen. Daarom speelde Siem de Jong tegen AC Milan, dat biedt vastigheid. Daar wil ik wel naartoe. Bij FC Barcelona staat er ook niemand echt vast in de spits."

Ja, Frons, onder jou spelen ze net als Barcelona.....
(Overigens wel lastig geworden dit weekend, met Jol op de bank had ik blind 2x Vitesse bij CM ingezet; nu denk ik meer aan een gelijkspel voor deze wedstrijd....)
Reply
#38
Djabs Wrote:“Op dit moment zijn we nog niet zover dat we met een heel beweeglijke spits kunnen spelen. Daarom speelde Siem de Jong tegen AC Milan, dat biedt vastigheid. Daar wil ik wel naartoe. Bij FC Barcelona staat er ook niemand echt vast in de spits."

Ja, Frons, onder jou spelen ze net als Barcelona.....
(Overigens wel lastig geworden dit weekend, met Jol op de bank had ik blind 2x Vitesse bij CM ingezet; nu denk ik meer aan een gelijkspel voor deze wedstrijd....)

ajakkes wint gewoon. als je het verschil zag tussen nec en milan dan kun je niet anders concluderen dat het met vertrouwen te maken heeft. dat hebben ze helaas herwonnen doordat milan ze niet verder de poep in heeft geduwd.

en het vervelende is, dat ze dat volgende week ook aan het eigen publiek willen laten zien.
Reply
#39
Zoveel scorend vermogen heeft Ajax anders niet. Als ADO en NEC het kunnen moet Feyenoord er ook een puntje kunnen halen.
Reply
#40
Peter Wrote:Zoveel scorend vermogen heeft Ajax anders niet. Als ADO en NEC het kunnen moet Feyenoord er ook een puntje kunnen halen.

als je 2x scoort bij de koploper in italie, dan slaat het nergens op om te stellen dat je niet veel scorend vermogen hebt.

en zo lust ik er nog een: als psvee er 10 kan maken, kan ajakkes er ook wel 5 maken...
Reply
#41
das weer een mooie voetballogica...
Je kunt ook zeggen als Feyenoord 10-0 verliest in Eindhoven moet Ajax ook 10-0 kunnen winnen...
Slaat natuurlijk ook nergens op
The great old Ludwig von...
Reply
#42
uuuh Waf was me voor....
The great old Ludwig von...
Reply
#43
waf Wrote:
Peter Wrote:Zoveel scorend vermogen heeft Ajax anders niet. Als ADO en NEC het kunnen moet Feyenoord er ook een puntje kunnen halen.

als je 2x scoort bij de koploper in italie, dan slaat het nergens op om te stellen dat je niet veel scorend vermogen hebt.

en zo lust ik er nog een: als psvee er 10 kan maken, kan ajakkes er ook wel 5 maken...

Die 11 die tegen Ajax speelden met die instelling zullen nooit koploper van Italie zijn. Alderweireld gaat er dus nog wel 10 maken dit jaar? [-X
Reply
#44
gittermaster Wrote:das weer een mooie voetballogica...
Je kunt ook zeggen als Feyenoord 10-0 verliest in Eindhoven moet Ajax ook 10-0 kunnen winnen...
Slaat natuurlijk ook nergens op

Tis iig de logica die je moet hebben voor goeie resultaten bij CM! 8-[
Reply
#45
das toch jouw filosofie?
The great old Ludwig von...
Reply
#46
Peter Wrote:
gittermaster Wrote:das weer een mooie voetballogica...
Je kunt ook zeggen als Feyenoord 10-0 verliest in Eindhoven moet Ajax ook 10-0 kunnen winnen...
Slaat natuurlijk ook nergens op

Tis iig de logica die je moet hebben voor goeie resultaten bij CM! 8-[

hahahahahahaha, suggereer je nu dat doordat je eerste staat (overigens erg knap) je die filosofie kunt verdedigen?
Eerst stel je in een ander topic min of meer dat je best 2 Vitessenaren kunt nemen, nu stel je dat Feyenoord gelijk speelt in de Arena (hesrtel, best gelijk kan spelen, kan je natuurlijk nog alle kanten mee op).
Ik zou zeggen voeg de daad bij het woord Peter. Nu 2 x Vitesse en met Ajax-feyenoord geen ajacieden in je team
The great old Ludwig von...
Reply
#47
als ajax in de kuip kan winnen van feyenoord dan moeten ze thuis toch ook wel kunnen winnen.
Reply
#48
gittermaster Wrote:
Peter Wrote:
gittermaster Wrote:das weer een mooie voetballogica...
Je kunt ook zeggen als Feyenoord 10-0 verliest in Eindhoven moet Ajax ook 10-0 kunnen winnen...
Slaat natuurlijk ook nergens op

Tis iig de logica die je moet hebben voor goeie resultaten bij CM! 8-[

hahahahahahaha, suggereer je nu dat doordat je eerste staat (overigens erg knap) je die filosofie kunt verdedigen?
Eerst stel je in een ander topic min of meer dat je best 2 Vitessenaren kunt nemen, nu stel je dat Feyenoord gelijk speelt in de Arena (hesrtel, best gelijk kan spelen, kan je natuurlijk nog alle kanten mee op).
Ik zou zeggen voeg de daad bij het woord Peter. Nu 2 x Vitesse en met Ajax-feyenoord geen ajacieden in je team

Suggereer ik Vitesse? Sjakie had t over dat veel zal afhangen van het resultaat in Milaan. :p

Bij aja-fey uiteraard Hamdaoui en Vertonghen erin. Gewoon omdat iedereen die 2 zal nemen. Maar een 0-0 sluit ik niet uit.
Reply
#49
nee, ik sluit een 0-0 ook niet uit, een 10-0 ook niet en een 5-3 ook niet...
maaar uuh, mar nog ff terugkomend op die logica die je moet hebben voor goede resultaten bij CM.
Volgens mij raade je mij een paar weekjes geleden ook af om Vlemminx en Gielessen te nemen met NEC-Graafschap. Je doet iets goed Peter, anders sta je geen eerste, maar je hebt niet altijd gelijk.
Het ging in deze (opmerking mbt Ajax-Feyenoord) ook vooral om je beredenering.
The great old Ludwig von...
Reply
#50
Ik sluit 10-0 en 5-3 wel uit.

Bij NEC-Gra moet je die 2 wel nemen, bij Gra-NEC niet. Dat gaat 1x goed (zoals toen) en dan maak je een leuke klapper, maar vervolgens 5x fout. Per saldo bungel je dan in de middenmoot.
Reply


Forum Jump: