The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Fey - Gra
#31
wederom een typisch stukje pot verwijt de ketel...
Ik heb nog nergens gelezen waar die opmerking over het publiek op slaat. Dit was hetgeen waar ik op reageerde. "die kunnen alleen maar dromen van zulk publiek"als reactie op "Respect voor Feyenoord-I ! Ze staan binnen een week 2x90 minuten stil bij het overlijden van Moulijn."

Eromheen lullen; Komt ie.

Waarschijnlijk omdat je dacht dat hij doelde op het Feyenoord publiek, maak je die post, anders slaat het natuurlijk nergens op.
Dat je vervolgens post "het publiek heeft stil gestaan bij het overlijden van coen. toch wel met respect en hartverwarmend denk ik. bumme denkt een grapje te moeten maken over het stil staan tijdens de wedstrijd bij het overlijden van coen." sterkt mijn vermoeden alleen maar dat je het nu goed gelezen hebt. Nu wil je nog even aanduiden dat het publiek hartverwarmend is. Er staat helemaal nergens dat dit niet het geval is. Je probeert op een krampachtig wijze je eerdere post kracht bij te zetten door nu zelf het publiek er bij te halen. Je lult er dus mooi omheen.

"vind ik misplaatst, hoef jij niet te vinden.
jij ziet dat kennelijk niet. maar gelukkig is berend botje het met je eens. met een ontzettend leuk woordgrapje, niveau seth gaaikema. dat heb je met oude lullen he..".

Wederom een mooie manier om je eruit te lullen. Je probeert mij in een hoek te drukken. Ik heb nergens gezegd of ik het misplaatst vind of niet, maar dat staat los van de dicussie, jij probeert er een andere discussie van te maken, een techniek die je vaker gebruikt.
IK heb voldoende onderbouwt dat jij er omheen lult.
JIj hebt een verwoede poging gedaan om te onderbouwen waarom je "het publiek" er bij haalde, echter erg matig, wat mijn vermoeden alleen maar bevestigt
The great old Ludwig von...
Reply
#32
gittermaster Wrote:wederom een typisch stukje pot verwijt de ketel...
Ik heb nog nergens gelezen waar die opmerking over het publiek op slaat. Dit was hetgeen waar ik op reageerde. "die kunnen alleen maar dromen van zulk publiek"als reactie op "Respect voor Feyenoord-I ! Ze staan binnen een week 2x90 minuten stil bij het overlijden van Moulijn."

je hebt wel gelezen waar die opmerking over het publiek op slaat, maar je begrijpt hem niet en dus zeg je maar dat ik er omheen lul. dat is een tactiek die je wel vaker gebruikt (om ook maar deze verschrikkelijk laffe dooddoener te gebruiken, die je er alleen kan bijhalen bij gebrek aan argumenten).

hij maakt een grap over het stilstaan van feyenoord bij coen moulijn. die grap vind ik misplaatst. dat ik dat aan jou uit moet leggen impliceert niet dat ik het in eerste instantie niet begreep. dat zegt namelijk meer over jou.

Quote:Eromheen lullen; Komt ie.

Waarschijnlijk omdat je dacht dat hij doelde op het Feyenoord publiek, maak je die post, anders slaat het natuurlijk nergens op.

volslagen lariekoek, de stelling dat ik die post 'niet goed gelezen' zou hebben moet je nu natuurlijk wel volhouden, maar het is echt een aanname om te huilen.

Quote:Dat je vervolgens post "het publiek heeft stil gestaan bij het overlijden van coen. toch wel met respect en hartverwarmend denk ik. bumme denkt een grapje te moeten maken over het stil staan tijdens de wedstrijd bij het overlijden van coen." sterkt mijn vermoeden alleen maar dat je het nu goed gelezen hebt.


nee, dat had ik al, alleen jij begreep mijn reactie niet. mac begreep dat bijvoorbeeld wel. maar het is natuurlijk lastig om te moeten toegeven dat je iets niet begrijpt, dus zegt je maar dat het aan mij ligt. :roll:

Quote:Nu wil je nog even aanduiden dat het publiek hartverwarmend is. Er staat helemaal nergens dat dit niet het geval is.

ik zeg helemaal niet dat iemand zegt dat het publiek niet hartverwarmend is, ik leg uit waarom ik het grapje misplaatst vind althans waarom ik het de kwalificatie 'mwoah' geef.

Quote:Je probeert op een krampachtig wijze je eerdere post kracht bij te zetten door nu zelf het publiek er bij te halen. Je lult er dus mooi omheen.

het is een argument, en jij begrijpt dat niet dus je stelt dat ik ergens omheen lul.

Quote:"vind ik misplaatst, hoef jij niet te vinden.
jij ziet dat kennelijk niet. maar gelukkig is berend botje het met je eens. met een ontzettend leuk woordgrapje, niveau seth gaaikema. dat heb je met oude lullen he..".

Wederom een mooie manier om je eruit te lullen. Je probeert mij in een hoek te drukken. Ik heb nergens gezegd of ik het misplaatst vind of niet, maar dat staat los van de dicussie, jij probeert er een andere discussie van te maken, een techniek die je vaker gebruikt.

ik heb hierboven al haarfijn uitgelegd dat je al begint met het niet begrijpen van mijn standpunt, dat je er een verkeerde conclusie aan hangt en nu ga je vervolgens mij verwijten dat ik er een andere discussie van maak. dat is toch wel hilarisch. nog los van je zeer lafe opmerking; dat doe je wel vaker. een smerig laf discussie trucje, waar ik me nu uiteraard niet tegen kan verweren. in deze discussie kan ik het wel en daar is het kolder. dan moet ik het er maar op houden dat het in die andere gevallen ook kolder was. en dat maakt die beschuldiging alleen nog maar erger.

Quote:IK heb voldoende onderbouwt dat jij er omheen lult.

het enige dat je hebt onderbouwd is dat je er geen flikker van begrijpt, hetgeen ook overigens in het voor lul zetten van de cler het grote probleem is van je.

Quote:JIj hebt een verwoede poging gedaan om te onderbouwen waarom je "het publiek" er bij haalde, echter erg matig, wat mijn vermoeden alleen maar bevestigt

als jij iets matig vindt dat sterkt mij dat in mijn overtuiging dat ik gelijk heb.
Reply
#33
waf Wrote:
gittermaster Wrote:wederom een typisch stukje pot verwijt de ketel...
Ik heb nog nergens gelezen waar die opmerking over het publiek op slaat. Dit was hetgeen waar ik op reageerde. "die kunnen alleen maar dromen van zulk publiek"als reactie op "Respect voor Feyenoord-I ! Ze staan binnen een week 2x90 minuten stil bij het overlijden van Moulijn."

je hebt wel gelezen waar die opmerking over het publiek op slaat, maar je begrijpt hem niet en dus zeg je maar dat ik er omheen lul. dat is een tactiek die je wel vaker gebruikt (om ook maar deze verschrikkelijk laffe dooddoener te gebruiken, die je er alleen kan bijhalen bij gebrek aan argumenten).

hij maakt een grap over het stilstaan van feyenoord bij coen moulijn. die grap vind ik misplaatst. dat ik dat aan jou uit moet leggen impliceert niet dat ik het in eerste instantie niet begreep. dat zegt namelijk meer over jou.

:lol: :lol: Dat je die grap misplaatst vind begrijp ik wel en dat begreep ik direct al, erg jammer dat je dat niet begrijpt, wat meer over jou zegt dan over mij, echter dat je dat aangeeft door het hartverwarmende publiek, waar wij aleen maar van kunnen dromen, slaat dus gewoon nergens op. Je kunt dan 100.000 keer zeggen dat ik je niet begrijp, maar het slaat gewoon nergens op. Vergelijkbaar is dat als Bumme zou zeggen; Ajax heeft Feyenoord van de mat gespeeld" en jij zou zeggen "ons publiek is hartverwarmend, daar kunnen jullie alleen maar van dromen"

Quote:
Quote:Eromheen lullen; Komt ie.

Waarschijnlijk omdat je dacht dat hij doelde op het Feyenoord publiek, maak je die post, anders slaat het natuurlijk nergens op.

volslagen lariekoek, de stelling dat ik die post 'niet goed gelezen' zou hebben moet je nu natuurlijk wel volhouden, maar het is echt een aanname om te huilen.

Blijf maar volhouden dat het volslagen lariekoek is en dat ik dit moet gebruiken, je hebt me nog geen 1 keer overtuigd van het feit dat dit niet zo is. IK heb nog geen 1 keer een goed argument van je gehoord waarom je die opmerking over het publiek plaatste.

Quote:
Quote:Dat je vervolgens post "het publiek heeft stil gestaan bij het overlijden van coen. toch wel met respect en hartverwarmend denk ik. bumme denkt een grapje te moeten maken over het stil staan tijdens de wedstrijd bij het overlijden van coen." sterkt mijn vermoeden alleen maar dat je het nu goed gelezen hebt.


nee, dat had ik al, alleen jij begreep mijn reactie niet. mac begreep dat bijvoorbeeld wel. maar het is natuurlijk lastig om te moeten toegeven dat je iets niet begrijpt, dus zegt je maar dat het aan mij ligt. :roll:
OOOO, Coen was geen voorzitter van een supportersgroep, joh echt? Mac begreep wel dat je dat niet bedoelde en dat je op de post van Bumme doelde. Nou, ik heb nieuws voor je; dat begreep ik ook. De reden dat ik dit opschreef is omdat ik de link niet snapte en nog steeds niet begrijp, die je naar het publiek legde. Leuke poging om middels een ander je post wel begrijpelijk te maken, maar erg doorzichtig
Quote:
Quote:Nu wil je nog even aanduiden dat het publiek hartverwarmend is. Er staat helemaal nergens dat dit niet het geval is.

ik zeg helemaal niet dat iemand zegt dat het publiek niet hartverwarmend is, ik leg uit waarom ik het grapje misplaatst vind althans waarom ik het de kwalificatie 'mwoah' geef.
Waarom noem je het argument dan? Ik kan er in komen dat je het grapje misplaatst vinst, maar je toevoeging mbt het publiek raakt daarbij kant noch wal, echter als je blijft volhouden dat ik het niet begrijp, is het natuurlijk lastig om daar verder op door te gaan.
Quote:
Quote:Je probeert op een krampachtig wijze je eerdere post kracht bij te zetten door nu zelf het publiek er bij te halen. Je lult er dus mooi omheen.

het is een argument, en jij begrijpt dat niet dus je stelt dat ik ergens omheen lul.
Als het een argument is, vind ik het een waardeloos argument.
Quote:
Quote:"vind ik misplaatst, hoef jij niet te vinden.
jij ziet dat kennelijk niet. maar gelukkig is berend botje het met je eens. met een ontzettend leuk woordgrapje, niveau seth gaaikema. dat heb je met oude lullen he..".

Wederom een mooie manier om je eruit te lullen. Je probeert mij in een hoek te drukken. Ik heb nergens gezegd of ik het misplaatst vind of niet, maar dat staat los van de dicussie, jij probeert er een andere discussie van te maken, een techniek die je vaker gebruikt.

ik heb hierboven al haarfijn uitgelegd dat je al begint met het niet begrijpen van mijn standpunt, dat je er een verkeerde conclusie aan hangt en nu ga je vervolgens mij verwijten dat ik er een andere discussie van maak. dat is toch wel hilarisch. nog los van je zeer lafe opmerking; dat doe je wel vaker. een smerig laf discussie trucje, waar ik me nu uiteraard niet tegen kan verweren. in deze discussie kan ik het wel en daar is het kolder. dan moet ik het er maar op houden dat het in die andere gevallen ook kolder was. en dat maakt die beschuldiging alleen nog maar erger.
Ja hoor Waf, jij hebt dat haarfijn uitgelegd. IK heb redelijk duidelijk gezegd wat ik niet begrijp en heb daar nog steeds geen antwoord op gehad. Echter volgens mij begijp je er zelf geen zak van. Als je het een laf discussietrucje vindt, ga er dan verder niet op in.

Quote:
Quote:IK heb voldoende onderbouwt dat jij er omheen lult.

het enige dat je hebt onderbouwd is dat je er geen flikker van begrijpt, hetgeen ook overigens in het voor lul zetten van de cler het grote probleem is van je.
Dat is jouw mening. Ik begrijp het heel goed, het enige wat ik niet begrijp is dat je met zo'n kul argument als het publiek komt, wat nergens op slaat. Als je met een ander argument had gekomen had ik er wellicht niet op ingegaan

Quote:
Quote:JIj hebt een verwoede poging gedaan om te onderbouwen waarom je "het publiek" er bij haalde, echter erg matig, wat mijn vermoeden alleen maar bevestigt
als jij iets matig vindt dat sterkt mij dat in mijn overtuiging dat ik gelijk heb.
Xtragaap4de over dooddoeners gesproken
The great old Ludwig von...
Reply
#34
gittermaster Wrote::lol: :lol: Dat je die grap misplaatst vind begrijp ik wel en dat begreep ik direct al, erg jammer dat je dat niet begrijpt, wat meer over jou zegt dan over mij, echter dat je dat aangeeft door het hartverwarmende publiek, waar wij aleen maar van kunnen dromen, slaat dus gewoon nergens op. Je kunt dan 100.000 keer zeggen dat ik je niet begrijp, maar het slaat gewoon nergens op. Vergelijkbaar is dat als Bumme zou zeggen; Ajax heeft Feyenoord van de mat gespeeld" en jij zou zeggen "ons publiek is hartverwarmend, daar kunnen jullie alleen maar van dromen"

nog een keer, dan hou ik echt op, want je hebt imo toch een plaat voor je kop.

ik heb het wel aangegeven, namelijk het is het publiek geweest dat daadwerkelijk meerdere malen heeft stilgestaan bij de dood van coen moulijn en dat daadwerkelijk met respect heeft willen doen en dat is een van de redenen dat ik het grapje misplaatst, althans mwaoh vind. zie je nou wel dat het er al staat en je nu 100 keer herhaalt dat het niet zo is. ik denk dat je het niet ziet.

Quote:Blijf maar volhouden dat het volslagen lariekoek is en dat ik dit moet gebruiken, je hebt me nog geen 1 keer overtuigd van het feit dat dit niet zo is.


nee dat is een lekker argument, of jijzelf vindt over je overtuigd bent. als je een plaat voor je kop hebt vind je het natuurlijk nooit overtuigend. duhuh.

Quote:OOOO, Coen was geen voorzitter van een supportersgroep, joh echt? Mac begreep wel dat je dat niet bedoelde en dat je op de post van Bumme doelde. Nou, ik heb nieuws voor je; dat begreep ik ook. De reden dat ik dit opschreef is omdat ik de link niet snapte en nog steeds niet begrijp, die je naar het publiek legde. Leuke poging om middels een ander je post wel begrijpelijk te maken, maar erg doorzichtig

zoals gezegd, die link heb ik al verklaard. kun je telkens op terug komen, maar dat heeft weinig zin he...

Quote:Waarom noem je het argument dan? Ik kan er in komen dat je het grapje misplaatst vinst, maar je toevoeging mbt het publiek raakt daarbij kant noch wal, echter als je blijft volhouden dat ik het niet begrijp, is het natuurlijk lastig om daar verder op door te gaan.
is hierboven al uitgelegd. dat jij het niet begrijpt wil niet zeggen dat het kant noch wal raakt.

Quote:Als het een argument is, vind ik het een waardeloos argument.

so be it, maar dat interesseert me geen hol.

Quote:
Quote:"vind ik misplaatst, hoef jij niet te vinden.
jij ziet dat kennelijk niet. maar gelukkig is berend botje het met je eens. met een ontzettend leuk woordgrapje, niveau seth gaaikema. dat heb je met oude lullen he..".

Wederom een mooie manier om je eruit te lullen. Je probeert mij in een hoek te drukken. Ik heb nergens gezegd of ik het misplaatst vind of niet, maar dat staat los van de dicussie, jij probeert er een andere discussie van te maken, een techniek die je vaker gebruikt.

Quote:Ja hoor Waf, jij hebt dat haarfijn uitgelegd. IK heb redelijk duidelijk gezegd wat ik niet begrijp en heb daar nog steeds geen antwoord op gehad. Echter volgens mij begijp je er zelf geen zak van. Als je het een laf discussietrucje vindt, ga er dan verder niet op in.

waarom moet ik er dan niet op ingaan? dan moet ik er juist op ingaan. als het een laf trucje is, dan zeg ik dat het een laf trucje is.

Quote:Dat is jouw mening. Ik begrijp het heel goed, het enige wat ik niet begrijp is dat je met zo'n kul argument als het publiek komt, wat nergens op slaat. Als je met een ander argument had gekomen had ik er wellicht niet op ingegaan

ik vermoed dat het je (weer) steekt dat ik ajakkes publiek als kutpubliek betitel. dat was nou precies mijn bedoeling.


Quote:Xtragaap4de over dooddoeners gesproken

en je sluit zelfs af met een jij-bak. dat is een dooddoener, nee je hebt zelf een dooddoener.

i rest my case.
Reply
#35
dat is de eerste keer dat je aangeeft dat het publiek daadwerkelijk meerdere malen heeft stilgestaan bij het overlijden.
Doe nou niet net of je dat al meerdere keren hebt gezegd, want dat is niet het geval. Als dat de reden is dat je de grap misplaatst vindt, vind ik het echt een matig argument.
Andere argumenten had ik in kunnen komen, maar dat Bumme een grap maakt over HET ELFTAL dat stilstaat doelende op dat ze niets doen en jij de grap misplaatst vindt omdat HET PUBLIEK wel meerdere malen heeft stilgestaan hierbij vind ik echt een heel erg vergezochte link naar Bumme's opmerking. Zeker met de opmerking "grappen over moulijn trek ik nog even slecht. helemaal van ajakkessieden. die kunnen alleen maar dromen van zulk publiek."
Maak daar maar eens uit op wat je later verklaart heb...
De opmerking mbt een plaat voor je kop hebben is hierdoor nog triester natuurlijk...

Jij mag de laatste opmerking best als een jij-bak zien waf, als dat je goed doet. Het was gewoon een dooddoener, al heb jij daarvoor mijn opmerkingen 100 x bestempeld als dooddoener. Neemt niet weg dat dat ook een behoorlijke was...
The great old Ludwig von...
Reply
#36
ok dan, nog 1 keer.

gittermaster Wrote:dat is de eerste keer dat je aangeeft dat het publiek daadwerkelijk meerdere malen heeft stilgestaan bij het overlijden.

je begrijpt het nu pas.

Quote:Doe nou niet net of je dat al meerdere keren hebt gezegd, want dat is niet het geval. Als dat de reden is dat je de grap misplaatst vindt, vind ik het echt een matig argument.

he, je begrijpt het toch niet. want dat is niet de reden dat ik de grap misplaatst vind. dat is omdat de dood van coen moulijn er bij betrokken wordt waar met respect bij is stil gestaan.

Quote:Jij mag de laatste opmerking best als een jij-bak zien waf, als dat je goed doet.

het is een jij-bak.

Quote:Het was gewoon een dooddoener, al heb jij daarvoor mijn opmerkingen 100 x bestempeld als dooddoener. Neemt niet weg dat dat ook een behoorlijke was...

het zal best. maar dat maakt het nog niet een mindere jij-bak.
Reply
#37
Quote:gittermaster schreef:
dat is de eerste keer dat je aangeeft dat het publiek daadwerkelijk meerdere malen heeft stilgestaan bij het overlijden.

je begrijpt het nu pas.

Je stelt het ook nu pas zo.

Quote:Doe nou niet net of je dat al meerdere keren hebt gezegd, want dat is niet het geval. Als dat de reden is dat je de grap misplaatst vindt, vind ik het echt een matig argument.

he, je begrijpt het toch niet. want dat is niet de reden dat ik de grap misplaatst vind. dat is omdat de dood van coen moulijn er bij betrokken wordt waar met respect bij is stil gestaan.
Dat dacht ik in eerste instantie, echter door jouw opmerking mbt het publiek trol ik dat in twijfel en vroeg ik dus heel normaal wat je ermee bedoelde.

Quote:Jij mag de laatste opmerking best als een jij-bak zien waf, als dat je goed doet.

het is een jij-bak.
Prima!
Quote:Het was gewoon een dooddoener, al heb jij daarvoor mijn opmerkingen 100 x bestempeld als dooddoener. Neemt niet weg dat dat ook een behoorlijke was...

het zal best. maar dat maakt het nog niet een mindere jij-bak.
Prima! Ik maak heel graag jij-bakken als je daarmee aan kunt geven dat iemand zichzelf meerdere malen schuldig maakt aan iets wat hij een ander verwijt
The great old Ludwig von...
Reply
#38
Waf, heb nog een mooie mop over Moulijn gehoord. Deze mop bevat zeer veel respect en waardering voor de heer Moulijn maar aan het einde zit er een lichte sneer naar Feyenoord. Hoor graag van je wanneer je meent deze te kunnen lezen. Om je tere ziel te sparen zal ik hem pas na jouw goedkeuring plaatsen.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#39
Waar kan ik de discussie tussen wag en gitter nomineren voor 'meest zinloze discussie van 2011' ?
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#40
Box Brother Wrote:Waar kan ik de discussie tussen wag en gitter nomineren voor 'meest zinloze discussie van 2011' ?

je bent zelf een zinloze discussie!
Reply
#41
Bumme Wrote:Waf, heb nog een mooie mop over Moulijn gehoord. Deze mop bevat zeer veel respect en waardering voor de heer Moulijn maar aan het einde zit er een lichte sneer naar Feyenoord. Hoor graag van je wanneer je meent deze te kunnen lezen. Om je tere ziel te sparen zal ik hem pas na jouw goedkeuring plaatsen.

zeg bumme, ik vond het gewoon een zeer matige grap. vandaar het predikaat mwoah. ik heb niet gehuild, ik ben niet beledigd, dus je verwijzing naar een teer zieltje is nogal zielig. maar ik snap dat je liever de schuld daarvoor bij mij legt, anders zou je moeten onderkennen dat je wel eens grappiger geweest bent en dat je mijn lauwe reactie niet geheel onbegrijpelijk vind.

goeie grappen, zoals de straat die naar coen vernoemd zou worden (coen mou-lijnbaan) hoor ik graag!
Reply
#42
inderdaad een dijenkletser :eeeek:

dan weet ik nog wel een goeie, bijvoorbeeld: waarom noemen jullie de belijningen van het speelveld niet naar hem: de coen mou-zijlijn, de coen mou-achterlijn en de coen-mou-middenlijn? :Big Grin Undecided :crazy:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#43
Bredanaar Wrote:inderdaad een dijenkletser :eeeek:

dan weet ik nog wel een goeie, bijvoorbeeld: waarom noemen jullie de belijningen van het speelveld niet naar hem: de coen mou-zijlijn, de coen mou-achterlijn en de coen-mou-middenlijn? :Big Grin Undecided :crazy:

ik heb het gevoel dat je de grap niet helemaal begrijpt, aangezien je met deze voorbeelden komt.

het is idd geen dijenkletser, maar een vorm van subtiele humor. die voorbeelden van jou missen elke vorm van subtiliteit.
Reply
#44
ik weet niet of de Kuip een tunnel heeft waar de spelers door lopen als ze opkomen maar als dat zo is noemen jullie die toch gewoon... de Coen-tunnel...
The great old Ludwig von...
Reply
#45
Undecided Undecided
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
#46
gittermaster Wrote:ik weet niet of de Kuip een tunnel heeft waar de spelers door lopen als ze opkomen maar als dat zo is noemen jullie die toch gewoon... de Coen-tunnel...

:excited:

die zat ook in het rijtje idd, maar die was minder leuk omdat de coentunnel niet rotterdams is en omdat het net een mindere samentrekking is...

maar dit is beter dan de seth gaaikema's van bredanaar.
Reply
#47
zo kunnen we de sauna in de kleedkamer in de arena ook de "stiltesauna" noemen...
The great old Ludwig von...
Reply
#48
gittermaster Wrote:zo kunnen we de sauna in de kleedkamer in de arena ook de "stiltesauna" noemen...

die snap ik echt niet. Wordt die niet gebruikt of wordt ie als moskee gebruikt of zo? 8-[
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#49
waf Wrote:
gittermaster Wrote:ik weet niet of de Kuip een tunnel heeft waar de spelers door lopen als ze opkomen maar als dat zo is noemen jullie die toch gewoon... de Coen-tunnel...

:excited:

die zat ook in het rijtje idd, maar die was minder leuk omdat de coentunnel niet rotterdams is en omdat het net een mindere samentrekking is...

maar dit is beter dan de seth gaaikema's van bredanaar.

ja zeker, vind ik ook, maar die 'grappen' van mij lagen dan ook op het niveau van jouw 'goeie' coenmoulijnbaangrap. :wink:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#50
gittermaster Wrote:ik weet niet of de Kuip een tunnel heeft waar de spelers door lopen als ze opkomen maar als dat zo is noemen jullie die toch gewoon... de Coen-tunnel...


Hakkuh
Reply
#51
waf Wrote:
waf Wrote:dugarry,is zielig

Dugarry Wrote:nee jij bent zelf zielig!

nog zo'n verbaal gehandicapte. niveautje groep 3. =D> =D>


In de categorie "De pot verwijt de ketel":


waf Wrote:
Box Brother Wrote:Waar kan ik de discussie tussen wag en gitter nomineren voor 'meest zinloze discussie van 2011' ?

je bent zelf een zinloze discussie!


I love Waf :/\
Reply
#52
Dugarry Wrote:
waf Wrote:
waf Wrote:dugarry,is zielig

Dugarry Wrote:nee jij bent zelf zielig!

nog zo'n verbaal gehandicapte. niveautje groep 3. =D> =D>


In de categorie "De pot verwijt de ketel":


waf Wrote:
Box Brother Wrote:Waar kan ik de discussie tussen wag en gitter nomineren voor 'meest zinloze discussie van 2011' ?

je bent zelf een zinloze discussie!


I love Waf :/\

zoz scherp zeg!
jezus christus, bewijs jij anders ff je ultieme domheid. Undecided Undecided
Reply
#53
Bredanaar Wrote:
gittermaster Wrote:zo kunnen we de sauna in de kleedkamer in de arena ook de "stiltesauna" noemen...

die snap ik echt niet. Wordt die niet gebruikt of wordt ie als moskee gebruikt of zo? 8-[

:Big Grin verwijzing naar het feit dat sommigen de Arena sfeerloos vinden en het publiek stil.
The great old Ludwig von...
Reply
#54
gittermaster Wrote:
Bredanaar Wrote:
gittermaster Wrote:zo kunnen we de sauna in de kleedkamer in de arena ook de "stiltesauna" noemen...

die snap ik echt niet. Wordt die niet gebruikt of wordt ie als moskee gebruikt of zo? 8-[

:Big Grin verwijzing naar het feit dat sommigen de Arena sfeerloos vinden en het publiek stil.

is dat niet zo dan? het is een feit van elgemene bekendheid, dus laat dat sommigen maar weg.
Reply
#55
Nee dat is geen feit van algemene bekendheid Waf. Ik en velen anderen met mij vinden dat niet. Maar laat ik deze discussie maar niet aangaan. Mijn broertje van 10 is namelijk moe en moet zo naar school.
The great old Ludwig von...
Reply
#56
gittermaster Wrote:Nee dat is geen feit van algemene bekendheid Waf. Ik en velen anderen met mij vinden dat niet. Maar laat ik deze discussie maar niet aangaan. Mijn broertje van 10 is namelijk moe en moet zo naar school.

ja, duhuh, neuzen vinden van niet. gek zeg. maar dat maakt het niet minder waar.
Reply
#57
waf Wrote:
gittermaster Wrote:Nee dat is geen feit van algemene bekendheid Waf. Ik en velen anderen met mij vinden dat niet. Maar laat ik deze discussie maar niet aangaan. Mijn broertje van 10 is namelijk moe en moet zo naar school.

ja, duhuh, neuzen vinden van niet. gek zeg. maar dat maakt het niet minder waar.

Dus omdat een grote groep iets wel vind is het waar? Dan was de aarde vandaag de dag nog plat geweest en geloofde iedereen dat je bij de horizon eraf valt....
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#58
Box Brother Wrote:Dus omdat een grote groep iets wel vind is het waar?

ne, dat is een onjuiste conclusie. het is waar omdat alleen partijdige mensen een afwijkende mening hebben. die tellen niet mee! Hakkuh
Reply
#59
Het speelt bij feinooit en gaat graag naar de hoeren?

Coen Moulijn Roezje!

Undecided
Reply
#60
Flixieluv Wrote:Het speelt bij feinooit en gaat graag naar de hoeren?

Coen Moulijn Roezje!

Undecided

prihihihihihihihi
Reply


Forum Jump: