The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Costa do Sauipe, Rotterdam, San Jose
#31
Troicki nid maar die gaat er toch af tegen Beest
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#32
De oude lullen gaan er redelijk gladjes af.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#33
Haarhuis raakte geen bal.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#34
Mijn team staat. Wederom een combi van safe en gewaagd.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#35
Ad Wim Wrote:Mijn team staat. Wederom een combi van safe en gewaagd.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#36
Waarom zie ik Luczak - Dutra da Silva niet in het schema? Zie ik iets over het hoofd?
Reply
#37
is een Q-wedstrijd
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#38
Is nog een quali potje.

Mijn team staat. Is een combi van safe en voorzichtig.
Reply
#39
Roos Wrote:Waarom zie ik Luczak - Dutra da Silva niet in het schema? Zie ik iets over het hoofd?
Mayer Hocevar mis ik ook en Navarro Ghem....

Zat jij op tennis?
Reply
#40
Mijn team staat. Is een combi van safe en risico.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#41
Ah thanks guys! :Big Grin Mijn team staat nog niet, deels...
Twijfel nog wel wat hoor, poe is nog best een lastig spelletje :wink:
Reply
#42
kooltje Wrote:
Roos Wrote:Waarom zie ik Luczak - Dutra da Silva niet in het schema? Zie ik iets over het hoofd?
Mayer Hocevar mis ik ook en Navarro Ghem....

Zat jij op tennis?

Zit.
Reply
#43
Tsonga.... of Dimitrov. Of beide....
Reply
#44
Ik ga voor een lekker laf team dit keer :8:
Don't worry about a thing, cause every little thing gonna be all right
Reply
#45
Ik ben er klaar mee. Ik zal de weekscore niet halen :wink:
Reply
#46
Ik ben wel benieuwd hoeveel het aangedurfd hebben om voor dure mannen als Soderling, Murray, Ferrer en Berdych te gaan.
Reply
#47
En hij is gesloten!
Geen idee of het wat gaat worden dit team, ben voor het risico gegaan [-o<
Reply
#48
Heb ik iets gemist over Dimitrov?! Waarom staat hij rood?:O Net als de andere 3 quali's; Benneteau, Petzschner en L. Mayer...
Of is dit gewoon nog niet verwerkt...
Reply
#49
Roos Wrote:Heb ik iets gemist over Dimitrov?! Waarom staat hij rood?:O Net als de andere 3 quali's; Benneteau, Petzschner en L. Mayer...
Of is dit gewoon nog niet verwerkt...

Roos! :-$ Weer is te snel met vragen.. Sorry!
Reply
#50
Roos Wrote:Heb ik iets gemist over Dimitrov?! Waarom staat hij rood?:O Net als de andere 3 quali's; Benneteau, Petzschner en L. Mayer...
Of is dit gewoon nog niet verwerkt...

Benneteau en Petzschner zijn in de Q al uitgeschakeld...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#51
buurs Wrote:
Roos Wrote:Heb ik iets gemist over Dimitrov?! Waarom staat hij rood?:O Net als de andere 3 quali's; Benneteau, Petzschner en L. Mayer...
Of is dit gewoon nog niet verwerkt...

Benneteau en Petzschner zijn in de Q al uitgeschakeld...

Damn wat stom. Kon het nergens vinden Sad Petzschner is nog wel groen...
Reply
#52
Beest!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#53
FERRER!!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#54
Wow Ferrer is niet vaak gekozen zeg! 13 x! Hopen dat ie het gaat maken deze week :Big Grin
Reply
#55
Nooit gedacht dat de team zo groot zouden zijn deze week. Met het team van Ad Wim kan ik wel wat mee. Wat keuzes anders gemaakt, maar het idee is hetzelfde. Laten we eerst maar hopen op 24 geplaatste spelers in de kwartfinales (vooruit m.u.v. Huta Galung en De Bakker).
Reply
#56
Naar mijn idee zijn de geplaatste spelers, te onzeker voor de prijs die je ervoor moet betalen. En met nog 2 kleine toernooitjes, kies ik liever wat meer goedkopere spelers, aangezien het verschil tussen de punten van een ronde verder niet al te groot zijn...
Reply
#57
Ik vind Costa het meest voorspelbaar, dus daar een hoop gasten genomen. San Jose het meest onvoorspelbaar, dus daar weinig risico genomen.
In Rotterdam wat spelers die door zijn plus Mayer en Ferrer. Voor Ferrer zag ik weinig alternatieven, behalve dan gasten als Kohschreiber, Gulbis, etc. Dan heb ik liever Beest die in de vorm van zijn leven is en hier zomaar kan winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#58
En daar gaan we alweer! :letitallout:
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#59
Mello is m'n supertroef, die moet het doen voor eigen publiek.
Verder zijn Starace, Malisse en Ferrer de jongens die het moeten doen. Vind zeker Starace heel weinig gekozen.
Karlovic en Mayer moeten leuk schrapen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#60
Samen met Haggie en Ad donderdag voor Ferrer!
Reply


Forum Jump: