The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Costa do Sauipe, Rotterdam, San Jose
kooltje Wrote:Raonic te goed voor Berankis op deze baan helaas...

Gelukkig!!
Maar de wedstrijd is nog niet afgelopen. #-o
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
cilic wtf...mist tig breakpoints. laatste game 30-0 voor verliest 4 punten op rij. prutser
Reply
Ja echt wel. Ongelofelijk!!
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Ik kijk net even, Chela 6-1 bp, en nu 0-3...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Raonic wint in ieder geval de 1e set!!
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
mindlight Wrote:Huh? Ik zit nu die Cilic even te bekijken sinds maanden, maar kan hij ineens weer tennissen?
Dat heeft niet lang geduurd dan...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
berankis komt er beter in...

moet kunnen cilic!
Reply
Kijk ik weer een keer, zie ik Chela weer een bp missen aan het begin van de set.
Cilic is tenenkrommend.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dit was het door voor deze week. Het is dat ik Djoko op de Aus had anders had ik rond plek 50-60 gestaan. Denk dat ik maar met pensioen ga :Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
wat een wisselvallige drol die cilic
Reply
pfff cilic...wat een slechte wedstrijd...

kom op richard
Reply
En dus weer een laffe keuze gaat een ronde verder. Zo frustrerend!!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
wat een saaie speler zeg die troicki...bah...wel 180 voor hem en maar 90 voor cilic :x
Reply
Stille Wrote:En dus weer een laffe keuze gaat een ronde verder. Zo frustrerend!!

Jij had Cilic ook.
Waarom is dat geen laffe keuze?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Cilic is toch niet door. Het gaat om Troicki die op maandag al door was en je normaal niet neemt als Ferrer in de 2e ronde wacht!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Maar ja ik moet misschien ook maar zo eens gaan spelen want ik loop constant achter de feiten aan. Maar nogmaals het is niet mijn tactiek. Ik zou wel eens willen weten hoe de stand eruit had gezien als de deadline bijv op maandagmiddag 12 uur zou liggen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
veetle hapert helaas en adthe is uit de lucht :x
Reply
Tuurlijk Raonic 2-0. Zo dom dat ik hem niet heb
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
pfff klote dit
Reply
Kom net thuis en die NOS blijft toch treurig. 'Eerste set geen breaks bij Ljubicic-Baghdatis'...

Ik pak nog even de stream erbij bij Chela-Almagro, prachtig dat graveltennis.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
:lol: Ik moet na 3 games ook geen uitspraken over Cilic doen, die drol verandert nooit.
Reply
Wat is dit nu? Monfils vannacht nog een stukje van gezien tegen Smyczek, maar dat hij geblesseerd was, was mij niet duidelijk. Raonic dus zomaar naar de finale.
Reply
:letitallout: Wat een watje is dat ook die gozer...Was misschien wel de belangrijkste pot van vandaag maar heb hem al verloren...Nou hup Potro dan maar...
Reply
Dat is weer leuk wakker worden zo. Sjonge jonge zeg. Het wordt nog dramatischer snik snik
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Het ging idd nog redelijk, maar het is nu opeens een kutweek.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik zal straks nog wat berichten opzoeken waarin ik uitleg waarom ik het 3e kwart in USA bijna opkocht.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Doe maar, ik ben benieuwd of de opgave van Monfils daarin voor komt...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Doe maar, ik ben benieuwd of de opgave van Monfils daarin voor komt...

Dit heb ik daar begin vd week over gezegd. Er komt dus gewoon uit wat ik zeg. De winnaars van die 1e ronde partijen gingen gewoon ver komen. Nu geeft Monfils op maar is hij dan zo'n zekere factor is een 250 toernooi? Zei jij een paar dagen terug niet dat die toppers alleen nog maar pieken en dit soort toernooien niet zo serieus nemen? Daar is Monfils een perfect voorbeeld van, zeker met zijn fysiek. Nu ligt ie er weer 6 weken uit.
Maar Raonic voor 500 euro dus in de finale. De managers zonder hem worden daar dus nu voor gestraft, voor dat geld met zijn potentie is ie bijna een mustpick, alleen met een lastige 1e ronde. En ik vind 't fantastisch dat ik met een laffe pick, zoals dat werd genoemd, gewoon het verschil maak.

Enkele managers menen nu te kunnen zeggen dat de keuze Berankis/Becker en Raonic/Malisse verkeerd uit lijkt te vallen, maar ik wil dat graag tot eind vd week af wachten. Ik kon bij beide wedstrijden geen keuze maken en alle 4 de mannen konden in dit slappe schema heel ver komen. Alleen hebben ze een lastige 1e ronde. De 2 winnaars moest je gewoon hebben vind ik. Ik vind 't prima dat beide wedstrijden in 2 zijn gewonnen, Berankis en Raonic zullen beide goed in vorm zijn. In de QF tegen elkaar en de winnaar mag 't toernooi winnen. En dan hebben er toch wat gasten een probleem. De volgende bekende managers missen deze jongens:
Berankis: Andre, Kuiper, Arco, Ad en de nummers 6 t/m 9 in de stand.
Raonic: Andre, Ad, Buurs, Stille, Kooltje en de nummers 5 en 6 in de stand.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Maar daardoor heb jij ook Malisse, Becker met 0 punten en Montanes met 0 punten...

In combinatie met Raonic betaal je daar zo'n 2900/3000 euro voor en dan pak je met veel mazzel 150 punten....valt dus allemaal wel mee.

Daarvoor had je bijvoorbeeld beter Tsonga kunnen nemen :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Toch jammer dat ik nog in de categorie onbekende managers hoor :8:
Reply


Forum Jump: